Geschiedenis van jezelf...

DeletedUser

Guest
Mijn geschiedenis in het kort:

Op 3 Juni 2008 om 22:54 ~BOD~ opgericht en ik zit er nog steeds.

PS: hoi blasti, hoe gaat het verders met tw of speel je niet meer?


hey man :D gaat wel lekker op het moment, en speel op het moment niet nee, wil het wel weer gaan doen, dus ff wachten op de volgende speelwereld :D ( het machtige gevoel kietelt heel erg ) dus moet weer ergens een beetje wanhoop gaan zaaien :p
 

DeletedUser22017

Guest
Mijn geschiedenis voor zover ik ze nog weet..

Begonnen op Beurre en eerst in de stam =TML= gezeten.. was hiervan leider en er zaten de beste leden van het continent in en een paar top 20-ers.. na een soort backstab van een andere leider verder gegaan met Ragna, maar nadat ook die stam door inactiviteit (vakantie) geteisterd werd, fuseerde Ragna met .. naam ontglipt mee even en dat werd dan CHIQ.. Na een (vanuit mijn standpunt) ondankbare, onrespectvolle actie van Galadriel1, heeft mijn tweelingsbroer Bappos me naar ViB geloodst, en toen stopte ik en heeft hij het verder gedaan en nu ben ik er weer samen met Roy op Beurre in Gummi :D

En waar zit ik in dit hele verhaal? Het vermelden niet waard ofzo:(?

Hoe komt 't dat je terug bent?
 

DeletedUser

Guest
Mijn geschiedenis zal ik dan maar vertellen voor de geintresseerden (het W8 wereldfora is officieel het doodste van alle fora: als enige staat er een datum (28 augustus) bij laatste post in plaats van 'vandaag' of 'gisteren' ...)

Wereld 8 is mijn eerste wereld en ik begon onder de naam Azahran en ik was, al zeg ik het zelf, een vreselijk noob. Mijn allereerste actie was een dorp van 77 punten overnemen op (volgens tw-stats): 2008-08-22. Pas toen ik nog 10 van zulke dorpjes had overgenomen had ik het lef om een ECHTE speler aan te vallen, 4 maanden later dus pas ... :p

Vanaf dat moment groeide ik wat beter en ik kwam in de Ktula terecht (de opleidingsstam van Call of Ktula, ook wel ~CK~ genoemd). Ik leerder het spel wat beter kennen, leerde het verschil tussen defence troepen en offence troepen en waarom dat verschil er was en toen werd ik leiding van Ktula. Ik vond het allemaal wel leuk en grappig eigenlijk, ik mocht (bijna) iedereen aannemen (we waren immers een massa-opleidingsstam) en het forum was heel erg gezellig :D. Ik lag voor zover ik mij herinner in Gem- gebied en deze stam bestond uit allemaal grotere spelers maar zij lieten me met rust.

Ik had onderhand in de 200 000 punten en ik kreeg een keer een aanval van iemand uit Gem- (Tovi oid.) ik rende gillend van angst naar ~CK~ en vroeg om OS. Dit kreeg ik ook van fabixke1990 en hij vroeg mij te fuseren. Ik vond het goed, en leerde op zijn account onder andere wat beter deffen, het nut van massa recruiter etc.. De originele speler van fabixke1990 stopte redelijk snel en ik ging zelf verder in mn eentje. Meerdere keren kreeg ik wat aanvallen van Azula of stoute jongens maar over het algemeen ging het wel. Van het woord cluster had ik nog steeds niet gehoord maar ach, ik redde me wel.

Ik kreeg ook iets meer contacten en toen ~Ck~ uiteindeljk viel had ik al gauw een nieuwe stam. In juli 2009 ging ik naar U.L.O., de opleidingsstam van tAoW inderdaad. Ik ging hierheen met nog meer spelers die ik kende van ~CK~ en Ktula en ik had het er wel naar mijn zin en binnen een redelijk korte tijd had ik ook hier weer een leidingsfunctie. Na wat gezeur over en weer (ik weet niet meer precies waarover, volgens mij over het feit dat alles werd besloten voor ons ipv dat we zelf nog inbreng hadden maar ik kan me vergissen) besloot ik toch van stam te veranderen ik ging naar .Care, de stam van argo navis. Ik vond het een prettige stam al verveelde ik me wel.

Toen ik dan ook een aanbod kreeg om als co om stufdoos te spelen nam ik dit graag aan en de regels in acht nemend kwam ik midden in de mass van taow op stufdoos ^.^ op dit account heb ik gespeeld, gedefd en opgebouwd totdat het op barbaar ging uit respect en daarna ben ik op Nebin terechtgekomen waar ik nu nog steeds met plezier speel :)

Als je nog vragen hebt, dan stel je ze maar!

x
Anna
 

DeletedUser

Guest
Ik kreeg ook iets meer contacten en toen ~Ck~ uiteindeljk viel had ik al gauw een nieuwe stam. In juli 2009 ging ik naar U.L.O., de opleidingsstam van tAoW inderdaad.

WOOPS, Sorry :eek:
Ik wist dat er nog stammen waren waar ik voor iets tussenzat die ik was vergeten te vermelden. :p
(één van mijn laatste wapenfeiten alvorens ik een pauze genomen heb... :))
 

DeletedUser42574

Guest
Mijn Wereld 8 geschiedenis:
Eerst en vooral,
Ik ben Cedric die toen klaar was voor zijn eerste goede wereld.
Ik had in W2,3,4,5,7 al ervaring opgedaan en was een goede speler geworden.Ik begon te spelen 2 weken na de start en startte ergens iets verder dan het midden van C66.(toen nog K66)Ik richtte de stam FoK66 op en keek eens rond voor goede spelers om te recruteren.Ik vond er enkele met wie ik later M-K66 (ofzoiets:p) ben begonnen.(Masters of K66 heette deze stam).We speelden allemaal vrij goed maar toen ik zag dat een oude speedmakker van me (Shannontje) een stam had die top3 stond ben ik bij hem gaan aankloppen.Deze stam liet me meteen toe en heette Red. (Redemption)In deze stam heb ik leuke tijden beleefd al was Redemption maar van korte duur,de stam bleef wel maar verandere van naam in Chiquita Banana (CHIQ.) CHIQ. heeft 1ste gestaan en heel lang stand gehouden,dit was de leukste tijd in mijn TW-carriére so far.
Toen ik bij 1,25miljoen punten en 126 dorpen de beslissing nam een andere stam te joinen met 10 grote toppers heb ik moeten stoppen, CHIQ. was boos (en ze hadden totaal gelijk ik was te impulsief geweest en had de groep 'verraden',wat wil je ik was 13).Ik ben geeindigd bij rank 44 met 1,25miljoen punten,wat meteen ook mijn beste prestatie is op Wereld 8.De brokken wist ik snel te lijmen met stamleider galadriel1 en heel even speelde ik zelfs op het account Kadee om weer even te kunnen proeven van de sfeer.(CHIQ. was toen al veranderd in Lux).Dankje voor alles wereld 8 :)
 

DeletedUser

Guest
Hoi iedereen,

Ikzelf speel hier niet meer maar mijn geschiedenis begon hier wel ..

Ik begon hier een dikke 2 jaar geleden in het hoge noorden van de wereld, op de grens van c13 en c14, onder naam; The jokke ( bijnaam van 1e middelbaar :D ).
Ik was toen totaal niet inactief aangezien de verslaving op mij nog geen vat had. Na enkele stamveranderingen kwam ik terecht bij FNV,
de stam die nadien fuseerde met R4GE. Hierbij kwam ik spelers tegen zoals vliedlaners ( momenteel Da Phoenix ) en wladimir ( momenteel Benleonard ) die me de basis bijleerden van het spel, zodat ik toch van énige skill kon praten :eek:

De stam had veel potentieel, waardoor ze heel het West-Noorden in handen hadden, behalve langs de uiterst linkse kant NWA hadden als NAP/BG, idem met AVA.

Eind augustus 2009 fuseerde AVA met R4GE, toenmalig FENIKS met elkaar waardoor er 'KNIGHT' ontstond.
De stam bij uitstek die het moest opnemen tegen het noord-front van ViB. ( ex-nummer 1 stam van w8 )

Rond die tijd kreeg ook ik contact met sommige spelers van ViB, waaronder vooral met Harry|Emuk.

Ik fuseerde rond die tijd met het account stinkmuis de grote, maar door een foutje in de fusie kregen wij hierbij een ban met het, iedereen bekende, gevolg dat één account helemaal weg ging en het andere 1/3. Snel snel edelen dus .. :rolleyes:

Op oorlogsvlak kwam ViB maar druk zetten en was het plan zo snel mogelijk de continenten 0, 1, 2 innemen om een stevige DEF-zone te verkrijgen. Echter was dit plan te hoog gegrepen en werd er massaal DEF geplaatst naar de grensdorpen, voornamelijk naar het account 'Blues Traveler' als ik het me goed herinner.

Het kalf was echter al half verdronken door de vele verliezen en weinige winst die we maakten tegen ViB. Na de stop van de toenmalige leiding heb ik het contact met ViB opgevoerd waarna een opleiding ik men intrek kon nemen op een account bij hun met als co Harry; Emuk

Een account waar ik van Harry zeer veel heb kunnen leren, voornamelijk in aanvallend opzicht. Verdedigend heb ik het opgezocht in w12 waar ik een paar weekjes mijn intrek had genomen op een onder vuur gelegen account.

Op 25-02-2010 begon echter ook w17, een wereld met snelheid 1, waardoor ik er niet zoveel tijd in hoefde te steken. Jammergenoeg nam w8 zoveel tijd in dat ik enkel voor w17 nog tijd had. Hierdoor stopte ik na een half jaar spelplezier in augustus.

Momenteel speel ik nog steeds enkel en alleen op w17 onder de naam ' stinkmuis de grote ' :)

Enjoy!

Jonas :D
 

DeletedUser

Guest
je hebt wel 1 kleine fout.:eek:
Ik begon hier een dikke 2 jaar geleden in het hoge noorden van de wereld, op de grens van c13 en c14, onder naam; The jokke ( bijnaam van 1e middelbaar :D ).
Ik was toen totaal niet inactief aangezien de verslaving op mij nog geen vat had. Na enkele stamveranderingen kwam ik terecht bij FNV,
de stam die nadien fuseerde met R4GE. Hierbij kwam ik spelers tegen zoals vliedlaners ( momenteel Da Phoenix ) en Wladimir( momenteel Benleonard ) die me de basis bijleerden van het spel, zodat ik toch van énige skill kon praten :eek:

Het was toen nog Ms marian of zoiets.
Wladimir was later. :p
 

DeletedUser

Guest
hmm :)

de geschiedenis van mezelf....

komt ie :D

ik speelde op als enige werelden op wereld 2 en wereld 9 ( op allebei nu gestopt voor al meer dan een jaar).
maar toen der werd ik door de speler van het voormalige baszuigtbal gevraagd om op Darth Bandon te komen spelen in deze wereld.
ik ben daarop in gegaan en zo kwam ik in deze wereld terecht.
ik had nog niet veel ervaring met clusters, want had in wereld 2 een verspreid account en wereld 9 was me enige poging tot cluster vorming, maar stopte al voordat het ook maar ergens op begon te lijken.
dus ik begon in wereld 8 met een frisse start en al een cluster van 4mil.
ik breide het account uit tot een dikke 7mil en zat toen al in de stam Lux.
ik verkreeg mijn dorpen door Adamplayer en tribaldoc ofzo te edelen.
toen Lux viel, werden adamplayer en koebeestpk persoonlijke bg's en keerden ze zich tegen mij.
ik kon goed opschieten met koebeestpk en had dus mijn grens met hem niet gestacked of ook maar iets voorbereid op een aanval.
zonder mij iets te vertellen viel ie me aan. wat ik uiteraard erg genaaid vond.
maar ze bleven doorgaan en ik leed in het begin veel dorp verlies.
na een tijdje had ik me grens toch nog redelijk staan, maar door al de gebeurtenissen was ik van plan om te stoppen, want ik had niemand meer om mee om te gaan. de één na ander werd barbaar en zo raakte de lol om te blijven spelen er vanaf. maar wist et nog niet helemaal zeker want ik geef normaal nooit op. maarjah, bedenk maar...beetje in je eentje spelen tegen je voormalige pbg en niemand om mee te praten, dat gaat toch vervelen.

gelukkig werd ik gevraagd voor een nieuwe start op malfosie (daar speel ik nog op) een account die bespeeld werd door jeroen alleen hij wou stoppen.
dus ik begon op dit account met 7mil punten een jaar geleden.
ik nam het account steeds meer over van jeroen en uiteindelijk werd het mijn account.
kort daarop was ik bekend met de omgeving en ging het goed.
we hadden toen nog een speler in de stam genaamd: van der mealen dirk. dit account was zwaar inactief, lag tegen mij aan en gedeeltelijk in mij en hielp nooit met massa-aanvallen of ondersteuningen. dit een tijdje aangekeken kreeg ik toestemming van privateer om hem op te edelen. dit ook gedaan. zo is een groot deel van mijn clsuter ontstaan.
maar toen keerde ik mij volledig op HONOR. in de zomervakantie heb ik mijn grote slag geslagen door in een paar week tijd veel dorpen van Heer FLorisss af te pakken die toen op vakantie was en onder vv stond. daarna viel ik strongfoot om de 2 week aan (wanneer mijn clears klaar waren) maar die verdedigde goed, zo goed dat ik per aanval max. 5 dorpen kon innemen, de rest kwamen me clears niet doorheen. ik kreeg het druk met school, werk en sport en werd wat minder actief, dit ook te zien in m'n groei. die bleef stilstaan. nu heb ik weer meer tijd en zie je een gestaagde groei van mij.

het is de bedoeling dat ik nog een tijd blijf spelen en me cluster kan dichtmaken in de loop der tijd.

mvg

mark

Ps: wist niet dat et zo lang was :D
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
hij was een goeie deffer jah ;)

maarjah, ik speel allang wat meer noordelijker :p
gaat daar veel beter :D

niet veel van gemerkt,
kreeg iets van 500 aanvallen binnen en heeft vv drop gedaan + nooit meer iets van gehoord
 
Bovenaan