gallia stam

DeletedUser

Guest
tjaa de enige die ene leven nodig heb jij revo ;) sorry schatjeee ;) zoals carapontie al weet ben nu letterlijk 24/7 online en btw ;) je kan beter weer stoppen voordat je weer problemen krijg in real life omdat je het niet aan kan ;) om onder aanval te liggen ;)

zolang jij niet weet waarom ik tijdelijk moest stoppen vind ik alles best (^^)
mjaa hier kwam ik ook onder aanval te liggen.. nou en ? boeiend..
het is maar een spelletje.. en niet mijn leven zoals bij jou;)

paar vraagjes voor je!
weet jij hoe een boom eruit ziet?
weet je hoe het is om buiten te zijn?
weet je wat vrienden zijn? (en dan bedoel ik geen online vrienden want die tellen niet)

kort samengevat.. weet jij hoe het is om buiten je computer om een leven te hebben?
 

DeletedUser

Guest
zolang jij niet weet waarom ik tijdelijk moest stoppen vind ik alles best (^^)
mjaa hier kwam ik ook onder aanval te liggen.. nou en ? boeiend..
het is maar een spelletje.. en niet mijn leven zoals bij jou;)

paar vraagjes voor je!
weet jij hoe een boom eruit ziet?
weet je hoe het is om buiten te zijn?
weet je wat vrienden zijn? (en dan bedoel ik geen online vrienden want die tellen niet)

kort samengevat.. weet jij hoe het is om buiten je computer om een leven te hebben?



hhahahahah kneusje ik ben p player ;) (Erwin) ik weet al wrm je moes stoppe en ik weet waroom maar je weet ;) ik naai geen geheimpjes ;)

boom groen en bruin :p
Buiten( Alleen om te zwemmen) Of te smoke


Vrienden( Ben altijd gepest dus nooit gehad)
 

DeletedUser

Guest
hhahahahah kneusje ik ben p player ;) (Erwin) ik weet al wrm je moes stoppe en ik weet waroom maar je weet ;) ik naai geen geheimpjes ;)

dat wist ik al!
maar jij hebt nooit de volledige verhaal gehoord.. alleen de verkorte versie


boom groen en bruin :p
Buiten( Alleen om te zwemmen) Of te smoke

moet je je trots op zijn (^^)
tjah ik kom alleen buiten om naar mijn meid toe te gaan.. uhm voetballen, hardlopen, naar vrienden toe ect.
dusjah genoeg te doen he.


Vrienden( Ben altijd gepest dus nooit gehad)

werd vroeger ook gepest, maar had wel vrienden en dankzij een tip van mijn beste maat ben ik nooit weer gepest!
 

DeletedUser16768

Guest
Gaat dit om galia of om wie vroeger het meest zielig was?

Graag weer beetje on-topic;)
 

DeletedUser

Guest
dat wist ik al!
maar jij hebt nooit de volledige verhaal gehoord.. alleen de verkorte versie




moet je je trots op zijn (^^)
tjah ik kom alleen buiten om naar mijn meid toe te gaan.. uhm voetballen, hardlopen, naar vrienden toe ect.
dusjah genoeg te doen he.




werd vroeger ook gepest, maar had wel vrienden en dankzij een tip van mijn beste maat ben ik nooit weer gepest!



ach revo laat het een mooie oorlog worden ;)
 

DeletedUser25172

Guest
white tijger komt me bekend voor ben jij niet die eene white tijger van wereld 2 die heel de boel naaide? zo wel dan zou ik maar gou je bek houden voordat je een boze erwin en joep achter je aan heb

zo niet mijn excuses ;)

Wil je niet 1 op 1 met hem?
 

DeletedUser

Guest
Na al dit geneuzel, doe ik hierbij een beroep op de mod's, om iedereen die niet op een fatsoenlijke manier kan communiceren, een "ban" op dit forum te geven.
Interpunctie is een essentieel onderdeel van de Nederlandse taal....
Het wordt, zo langzamerhand, te droevig voor woorden.
 

DeletedUser23042

Guest
Zo gaat het altijd, ik vindt het goed dat er eindelijk iets tegen gedaan wordt!.
 

DeletedUser

Guest
Na al dit geneuzel, doe ik hierbij een beroep op de mod's, om iedereen die niet op een fatsoenlijke manier kan communiceren, een "ban" op dit forum te geven.
Interpunctie is een essentieel onderdeel van de Nederlandse taal....
Het wordt, zo langzamerhand, te droevig voor woorden.

fuck de mods van het forum? geven ze me een ban op forum:p boeie
 
Bovenaan