gallia stam

DeletedUser33780

Guest
.........
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser30586

Guest
hoeveel punten moet je hebben voor om in gallia te komen? stuur me een pm of zet het hier , wat ik ken paar spelers heel goed en gallia lijkt mij de leukste stam die op w7 is

Leuk voor je. Maar neem maar contact op met hun leiders, je hoeft dat hier niet te doen.
 

DeletedUser33780

Guest
............................
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
Als je je dorpen alleen maar KRIJGT, ben je thuis in Gallia. :D:D
 

DeletedUser33780

Guest
...................
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
doe ik ook maar krijg geen antwoord van wegen mijn punten -.- 225k maar ik ben in fusie met mijn partner van 300k dus dat worden der dan 525k en ik krijg nog 20 dorpen van een meisje die ook stopt

Topic sluiten aub!

ik, recruiter van gallia, was op zoek naar je pm, maar vindhem niet, dus ofwel heb je er geen gestuurd, ofwel heb ik hem al gewist. Ik recruteer nl niet op puntenlimiet maar op 'inhoud'
Het punt is, door het hier te vragen ga je al helemaal de mist in.
 

DeletedUser

Guest
wow wow wow, nu realiseer ik me wie je bent...

jij bent diegene die een liefdesverklaring naar 1 van ons leden stuurde:
--maju-- vandaag om 19:13 uur
godv*****e stop met me aan te vallen
moest ik jou in rl kennen hé dan slo*g ik je verrot
tot er geen enkel b*blo*d plekje meer is op je l*lijk gezicht
je kunt het maar halen met je stomme stam
sukk*l

( de meeste sterretjes zijn 'e')

ik wou hem nog bij grappige IGM posten, maar ik heb schrik dat ik zelf een ban krijg door het te quoten XD

Iig, jij bent tot een kort tw-leven gedoemd XD
Maar als je dit bedoeld met een 'sollicitatie', dan moet ik zeggen: heeeeel erg origineel ;)
 

DeletedUser

Guest
Dit is weer een andere ,,,

Die die liefdesbrief stuurde was '--maju--'
 

DeletedUser

Guest
OMG het is een plaag!

In de laatste 3 dagen gelijkaardige sollicitaties van derltje, aiken, maju, majit...

Familie of zo?
 

DeletedUser33780

Guest
met die maju wil ik geen familie zijn.... en die andere ben ik niet.
 

DeletedUser

Guest
Kom op jongens, wees eens even wat respectvoller tegen deze speler. :mad:
Het is veel te gemakkelijk om hem gelijk het deksel op de neus te geven. Ook deze speler speelt het spelletje voor zijn plezier en gun hem dat dan ook.


Ik zal je dan maar even antwoord geven op je vraag.

Gallia werkt heel anders dan het gros van alle stammen in Wereld 7. Je puntenaantal is voor ons geen doorslaggevende factor om toegang te krijgen. Onze recruiter is goed op de hoogte van alle spelers uit de omgeving waar Gallia ligt. Onze recruiter zoekt zelf spelers uit die Gallia-waardig zijn. Sollicitaties van spelers worden dan ook zelden geaccepteerd. Mocht je aan onze voorwaarden voldoen dan kun je dus vanzelf een berichtje verwachten.
Ik hoop dat je nu voldoende weet. Mocht je meer willen weten dan kun je mij altijd via IGM bereiken. Je krijgt altijd een antwoord terug.

Dan kan hier denk ik wel een slotje op. ;)
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser30586

Guest
Kom op jongens, wees eens even wat respectvoller tegen deze speler. :mad:
Het is veel te gemakkelijk om hem gelijk het deksel op de neus te geven. Ook deze speler speelt het spelletje voor zijn plezier en gun hem dat dan ook.


Als leider van Gallia zal ik je dan maar even antwoord geven op je vraag.

Gallia werkt heel anders dan het gros van alle stammen in Wereld 7. Je puntenaantal is voor ons geen doorslaggevende factor om toegang te krijgen. Onze recruiter is goed op de hoogte van alle spelers uit de omgeving waar Gallia ligt. Onze recruiter zoekt zelf spelers uit die Gallia-waardig zijn. Sollicitaties van spelers worden dan ook zelden geaccepteerd. Mocht je aan onze voorwaarden voldoen dan kun je dus vanzelf een berichtje verwachten.
Ik hoop dat je nu voldoende weet. Mocht je meer willen weten dan kun je mij altijd via IGM bereiken. Je krijgt altijd een antwoord terug.

Dan kan hier denk ik wel een slotje op. ;)


Ja, hoor peevee. Een mooie show heb je hier neergezet;)
 
Bovenaan