gallia stam

DeletedUser16443

Guest
Als je je dorpjes aan de rand van K32 leegzet, en de OS stuurt naar een andere speler. Terwijl je ook nog OS in het midden van Galia hebt, dan kun je aangenomen worden:D
 

DeletedUser

Guest
wow wow wow, nu realiseer ik me wie je bent...

jij bent diegene die een liefdesverklaring naar 1 van ons leden stuurde:


( de meeste sterretjes zijn 'e')

ik wou hem nog bij grappige IGM posten, maar ik heb schrik dat ik zelf een ban krijg door het te quoten XD

Iig, jij bent tot een kort tw-leven gedoemd XD
Maar als je dit bedoeld met een 'sollicitatie', dan moet ik zeggen: heeeeel erg origineel ;)

nja, het niveau in gallia is wss niet veel hoger.
 

DeletedUser

Guest
Als je je dorpjes aan de rand van K32 leegzet, en de OS stuurt naar een andere speler. Terwijl je ook nog OS in het midden van Galia hebt, dan kun je aangenomen worden:D

mja, vikingen, je moet dat snappen he, ze hebben allen een panische angst dat k 32 plots een mass op het midden zal uitvoeren en dus dachten ze, we gaan hen een stapje voor zijn, en zetten hier en daar leuk dorpjes ledig:D
en wat me nog meer verrast, ze ondersteunen zelfst met aanval:rolleyes:

Aanvaller: Wiliam Walace
Dorp: ******** (***|***) C22

Aantal: 0 0 7474 0 247 1992 696 0 248 0 0 0
Verliezen: 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0



Verdediger: walk
Dorp: ******** (***|***) C22

Aantal: 1 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0
Verliezen: 1 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0

Ledig, 5 min later -->


Aanvaller: Wiliam Walace
Dorp: ******** (***|***) C22

Aantal: 0 0 7500 0 200 2000 700 0 250 0 0 0
Verliezen: 0 0 2442 0 10 513 133 0 81 0 0 0



Verdediger: walk
Dorp: ******* (***|***) C22

Aantal: 1000 1000 6000 1000 53 2000 0 300 0 0 0 0
Verliezen: 1000 1000 6000 1000 53 2000 0 300 0 0 0 0

mooi:rolleyes:
 

DeletedUser

Guest
Als je je dorpjes aan de rand van K32 leegzet, en de OS stuurt naar een andere speler. Terwijl je ook nog OS in het midden van Galia hebt, dan kun je aangenomen worden:D

Dat verhaal hebben we nu ook al vaker gehoord he. Ik snap niet warom jullie zeuren dat peevee dat doet terwijl jullie het zelf doen. Dat vind ik eigenlijk best dom :rolleyes:
 

DeletedUser

Guest
Dat verhaal hebben we nu ook al vaker gehoord he. Ik snap niet warom jullie zeuren dat peevee dat doet en Terwijl jullie het zelf wel doen. Dat vind ik eigenlijk best dom :rolleyes:

???
ff degelijke zinnen aub.
toch op zen minst juiste constructies.
 

DeletedUser

Guest
Laat ik het je dan maar eens uitleggen. Jullie zeuren de hele tijd dat Peevee 100x hetzelfde zegt en alles herhaald, terwijl jullie herhalen dat hij alle herhaalt, en jullie herhalen ook nog eens dat wij de dorpen aan het front leeg zetten wat dus heus niet overal het geval is (vraag het TiB maar) Kortom jullie herhalen eigenlijk op dit moment alles en niet peevee. Is het zo duidelijk of moet ik het je nog eens uitleggen :p
 

DeletedUser

Guest
Laat ik het je dan maar eens uitleggen. Jullie zeuren de hele tijd dat Peevee 100x hetzelfde zegt en alles herhaald, terwijl jullie herhalen dat hij alle herhaalt, en jullie herhalen ook nog eens dat wij de dorpen aan het front leeg zetten wat dus heus niet overal het geval is (vraag het TiB maar) Kortom jullie herhalen eigenlijk op dit moment alles en niet peevee. Is het zo duidelijk of moet ik het je nog eens uitleggen :p

nja, neen, idd, niet heel het front.
het front aan 1 speler gooi je bomvol, de rest kan je mooi swipen met 1 a 2 clears, met hier en daar uitzonderingen van dorpen die dan overmate vol staan.
die swipen we toch ze.
 

DeletedUser16443

Guest
Dat herhalen komt, omdat peevee altijd herhaald hoe goed Gallia wel niet is, en wat voor topspelers jullie zijn:D


wie de bal kaatst... kan hem terug verwachten:)

en heeeeeeeeerlijk rustig zo, nu Peeve zijn mond houdt:)
Dat had ie eerder moeten doen, was voor Gallia ook beter geweest:)
 

DeletedUser25148

Guest
Kom op jongens, wees eens even wat respectvoller tegen deze speler. :mad:
Het is veel te gemakkelijk om hem gelijk het deksel op de neus te geven. Ook deze speler speelt het spelletje voor zijn plezier en gun hem dat dan ook.


Ik zal je dan maar even antwoord geven op je vraag.

Gallia werkt heel anders dan het gros van alle stammen in Wereld 7. Je puntenaantal is voor ons geen doorslaggevende factor om toegang te krijgen. Onze recruiter is goed op de hoogte van alle spelers uit de omgeving waar Gallia ligt. Onze recruiter zoekt zelf spelers uit die Gallia-waardig zijn. Sollicitaties van spelers worden dan ook zelden geaccepteerd. Mocht je aan onze voorwaarden voldoen dan kun je dus vanzelf een berichtje verwachten.
Ik hoop dat je nu voldoende weet. Mocht je meer willen weten dan kun je mij altijd via IGM bereiken. Je krijgt altijd een antwoord terug.

Dan kan hier denk ik wel een slotje op. ;)



1= je moet kunnen liegen
2= je moet kunnen bedriegen
3= je wilt ge internt worden
4= je moet blind zijn
5= je moet kunnen cheaten

als je hieraan voldoet weet ik zeker dat gallia je uitnodigt :p
 

DeletedUser

Guest
Het cleo*nito-Tje word wakker....

Leef je ook nog ?
Op W7 ben je weg...
 

DeletedUser23042

Guest
Ja ik zal ook wakker gaan worden, wanneer Gallia helemaal wordt ingemaakt!:D.
Ze hebben altijd een grote mond, maar nu kan je het wel weer zien..
 

DeletedUser30586

Guest
Het cleo*nito-Tje word wakker....

Leef je ook nog ?
Op W7 ben je weg...

Hey, je mag wel wat meer respect tonen voor je oude leider. Ik weet zeker dat je ook niet zo prate tegen hem toen hij nog je leider was bij M*W. Want nu praat je wel erg onrespectvol met je verkeerde woorden gebruik.
 

DeletedUser31360

Guest
Ik wou het toch even hebben over aanval op WALK .

Ik vond het schitterend en is de grootste bebeurtenis op w7 gebleken.
(=conclusie van verdediging nummers van walk)

K32 heeft een zeer goed aangevallen en gallia/walk heeft goed verdedigt tegen een mag ik zeggen grote aanval.

Is dit nu redelijk zo nuetraal opgeschreven ?



Ik heb erg veel fun gehad maar had wel gehoopt minder dorpjes te verliezen natuurlijk.

Tot volgende aanval :)
 
Bovenaan