gallia stam

DeletedUser

Guest
jawel hoor, hij had wel begeleiding, ik heb hem nl een verkenner meegegeven :D
En wat voor een verkenner, hij had vast spinazie gegeten of zo, want hij heeft het overleefd XD

heb jij popeye op je verkenners gezet :O slim.. maar likt me beter als je hem als bijl of lc gebruikt :p misschien wel bij de rammen ofzo xD
 

DeletedUser

Guest
heb jij popeye op je verkenners gezet :O slim.. maar likt me beter als je hem als bijl of lc gebruikt :p misschien wel bij de rammen ofzo xD

Nee hoor, mijn bijl, lc en ram krijgen steroïden :D
Mijn edelmannen daarentegen gaan graag eens op de fles dus gingen ze op verkenning om een kroegentocht te organiseren. En idd, de spinazie-etende verkenners zeiden dat er 'veel volk' zat in de kroeg.... :p
 

DeletedUser18035

Guest
Peevee als jullie zo goed zijn he, waarom ga je walk nu internen dan? Dan heb je toch niet zo goed kunnen deffen of wel?:rolleyes:
 

DeletedUser

Guest
Nee hoor dat is het niet, iniedergeval voor mij :p
Er spelen natuurlijk een aantal dingen ;)
 

DeletedUser

Guest
Peevee als jullie zo goed zijn he, waarom ga je walk nu internen dan? Dan heb je toch niet zo goed kunnen deffen of wel?:rolleyes:

ten eerste? hou je bek is ffe, volgens mij sta jij onder aan ofz je bent bij me onbekend ten tweede, ze zijn goed heb het met me eigen ogen gezien
ten 3de probeer jij maar een stam bij elkaar te blijven dat zo klein is
4de internen is een feit in ieder stam kom da voor.
 

DeletedUser

Guest
ten eerste? hou je bek is ffe, volgens mij sta jij onder aan ofz je bent bij me onbekend ten tweede, ze zijn goed heb het met me eigen ogen gezien
ten 3de probeer jij maar een stam bij elkaar te blijven dat zo klein is
4de internen is een feit in ieder stam kom da voor.

Serieus he, leer is een beetje met respect om te gaan met anderen. En ga hier niet zo 'stoer' lopen doen. En vertel is wat normaal.
 

DeletedUser

Guest
Serieus he, leer is een beetje met respect om te gaan met anderen. En ga hier niet zo 'stoer' lopen doen. En vertel is wat normaal.

white tijger komt me bekend voor ben jij niet die eene white tijger van wereld 2 die heel de boel naaide? zo wel dan zou ik maar gou je bek houden voordat je een boze erwin en joep achter je aan heb

zo niet mijn excuses ;)
 

DeletedUser16768

Guest
Ik zie iemand die aandacht tekort heeft en een grotere mond heeft dan zijn account aan kan;)
 

DeletedUser16768

Guest
Als jij denkt dat ik verwees naar jou moet je dat zelf geloven;)

Mijn verwijzing was naar onze Steno.
Maar aan jouw reactie te zien, kwalificeer je jezelf in een soortgelijke situatie.
 

DeletedUser

Guest
Je weet maar nooit.

Maar aangezien dat berichtje onder mijn berichtje stond...
 

DeletedUser

Guest
Als jij denkt dat ik verwees naar jou moet je dat zelf geloven;)

Mijn verwijzing was naar onze Steno.
Maar aan jouw reactie te zien, kwalificeer je jezelf in een soortgelijke situatie.

weet je dat zeker? wis niet dat mods zo vervelend kunnen zijn? dag dat jullie mensen goed moesten accepteren maar ja gelijk alle mods zijn fucked up :p also jij en als je zo stoer ben met je mondje kom k34 dan vechte we het 1op1 uit ;) jij kan niet tippe aan mijn activiteit .... aap
 

DeletedUser

Guest
weet ik "Svekke" Ben je nog steeds zo noob? zoals eerst? of nee jij bent uber lauw hea.
 

DeletedUser

Guest
Ja ik ben uber lauw, vet dope en alles bij elkaar.

Maar ja, alle n00bs zitten onder de 14 mil.

ahhh ben ik blij dat ik niet zo'n kl*ootzak als jou ben? tochh want ik zit op w2 boven de 15 mil (A)
 

DeletedUser

Guest
weet je dat zeker? wis niet dat mods zo vervelend kunnen zijn? dag dat jullie mensen goed moesten accepteren maar ja gelijk alle mods zijn fucked up :p also jij en als je zo stoer ben met je mondje kom k34 dan vechte we het 1op1 uit ;) jij kan niet tippe aan mijn activiteit .... aap

kort samen gevat.. www.zoekeenleven.nl
 
Bovenaan