Forummoderatie W44

DeletedUser72524

Guest
Heb je gelogen over jouw leeftijd en anders hoe oud was je toen je jouw user name bedcht? Daarnaast heb je ook in overweging gebracht om je naam te veranderen om meer professionaliteit uit te stralen? Het is toch niet dat je huidig nieuw AF account een reputatie heeft:p
 

DeletedUser65747

Guest
Waarom heb je gekozen voor de naam Swaghetti Yolonaise ?

Hoelang judo je al?

Welke band heb je?

Welke slip heb je? Judo gerelateerd nog steeds..

Kun je eens iets laten zien wat je hebt gemaakt met web designen?
 
Reactiescore
770
Heeft het feit dat je groepsleider bent in de AH te maken met dat je je aangesproken voelt een leidende functie aan te nemen als moderator?

En ben je een streng iemand die de regels zal toepassen zonder enige mogelijke discussie, of zal je genadig zijn in je handelen?
 

DeletedUser7072

Guest
Heb je serieus maar 42 posts Swaghetti, en dan al mod? Of ben je eerder actief geweest op een ander AF account? Kan ook natuurlijk.
 

DeletedUser

Guest
Wat is de zin van het leven?

Hoe sta jij tegenover de progressieve belastingplan van Trump?

Wat is de messias?

Ken je de mop van dacht ik al?
 

DeletedUser72524

Guest
Heb jij plannen om dit Forum weer levendig te maken?

In hoeverre zal jij naar de klachten gaan luisteren die op je komt als moderator?

Neem jij alles aan wat duckje en poop zeggen? Of durf jij er ook tegen in te gaan?

Wat heb je moeten doen om mod te worden?
 

DeletedUser

Guest
Kan je me iets vertellen over de slag bij Wenen?

Weet je toevallig iets over kwantummechanica?

Hoe zit de motor van een boot eruit?

Waarom zijn bananen krom?

Is Izmit een mooie stad om in te wonen?

Waarom bestaat er iets als platentektoniek?

Mijn telefoon is heet, kan je dat oplossen?

Wat is het antwoord op nul gedeeld door nul?

Wat houdt HTML5 precies in?

Kan je oud-Frans?
 

DeletedUser67517

Guest
Aas je op het baantje van Poo.?

Ga je structurele veranderingen doorvoeren luisterend naar de community en niet zozeer naar het community-management.
Maw. word je de mod van het gewone volk?
 

DeletedUser72524

Guest
Een klein vragenlijst om je persoonlijkheid te meten, waardoor wij weten wat we kunnen verwachten van jou als mod. Het is voornamelijk een meerkeuze test dus ik hoop dat je hem enigszins serieus zal maken.

1. Als je je kind kwijtraakt op de speelplaats en je weet dat je vrouw je zou dumpen als je zonder kind thuiskomt zou je dan:
A een ander kind stelen
B zelf verkleed gaan als je eigen kind en doen alsof je je vader bent kwijtgeraakt
C al het bovenstaande

2. Stel je bent een schildpad maar je bent op je rug beland. Vervolgens komt er een sterk mannetjesschildpadje aanlopen die jou wel eens flink zou willen misbruiken zou jij dan;
A een scheetje laten zodat hij geen zin meer in je heeft
B je schild uitrekken en voor de rest naakt door het leven gaan
C go witte flow

3. Mocht je de volgende ochtend opeens wakker worden als vrouw zou je dan:
A meteen de keuken in gaan
B meteen de keuken in gaan
C beide antwoorden zijn goed

4. Als u zich verveelt gaat u zich dan:
A. Insmeren met vaseline en doen alsof u een naaktslak bent
B. Uw haren groen verfen, u tot uw nek ingraven en doen alsof u een wortel bent?
C. Ondersteboven in een vaas gaan staan met een net geschoren stoppelzak en doen alsof u een cactus bent?

5. Beeld u zichzelf even in; U bent een klein weerloos smurfje, rondrennend door vreemde landen die niet tot uwe baas behoren. Een enge buurman, laten we hem karkamel noemen, neemt u gevangen en stelt u de volgende vraag: 'Waar wonen de andere smurfjes?'
U zegt vervolgens:
A. Volgens Albert Einstein is alles relatief, vanwege deze geloofsovertuigingen kan ik dit antwoord onmogelijk formuleren.
B. Net zoals de plop mannetjes in paddestoelen.
C. Geen van het bovenstaande namelijk:....(Zelf in te vullen)

Paar open vragen:
6. Duckje komt bij jou eten. Je hebt jouw steak gemaakt die gemarineerd is volgens familierecept. Een goed bewaard familiegeheim overigens. Duckje vraagt hoe je de steak hebt gemarineerd. Wat zal je daarop antwoorden met de kennis dat wanneer je het zegt eerder promotie zal krijgen.

7. Wat is jouw verklaring dat het lampje van de koelkast uit gaat zodra je hem dichtdoet?

8. Sla 3 maal met uwe hoofd op uw keyboard. Zo kunnen wij zien wat er uitkomt, dit bestuderen en krijgen wij een goed inzicht in uwe karakteristieke eigenschappen.
 

DeletedUser72524

Guest
Damn, helpt dit met een persoon beter leren kennen

Aah de quiz is natuurlijk meten hoe een mod is, al begrijp ik dat hij er niet per se op gaat reageren. Ook al heb ik veel moeite gestoken in het bedenken hiervan. De daarvoor gestelde vragen waren wel serieus en ik hoop ook dat Glenn de tijd neemt om meer inzicht te geven en antwoord hierop gaat geven. Stuk voor stuk!
 

DeletedUser77351

Guest
Hoe verwacht jij jouw druk real-life leven te combineren met de tijd die het kost om de werelden waarj e actief bent te modden?

Hoi Sander! Tijd heb ik genoeg, anders had ik me hier ook niet voor aangemeld. Het is dus zeker de bedoeling dat ik actief zal worden in alle delen die ik modereer. Zelf zal ik ook actiever worden in andere delen.

Heb je ooit al weleens gemod? Is dit je eerste AF-acc? Hoe zou je je aanpak van modden beschrijven?

Veel succes iig!

Hoi Demo! Ik heb zelf een hele lange tijd administrator geweest van een grote community. Het modereren heb ik dus wel onder de knie. Op zich ben ik zeker niet de strengste, maar dat hangt natuurlijk ook af hoe de community is.. ;) Als ze het moeilijk maken, zal ik uiteraard ook moeilijker moeten doen.

Heb je gelogen over jouw leeftijd en anders hoe oud was je toen je jouw user name bedcht? Daarnaast heb je ook in overweging gebracht om je naam te veranderen om meer professionaliteit uit te stralen? Het is toch niet dat je huidig nieuw AF account een reputatie heeft:p

Deze username heb ik al een hele lange tijd, heb al enkele keren aan een nieuwe gedacht, maar nooit nog een leuke gevonden.

Waarom heet je Glenn?

Waarom ben jij fan van psv?

Waarom heb je gekozen voor de naam Swaghetti Yolonaise ?

Hoelang judo je al?

Welke band heb je?

Welke slip heb je? Judo gerelateerd nog steeds..

Kun je eens iets laten zien wat je hebt gemaakt met web designen?

Die naam heb ik eigenlijk al een lange tijd, hoe ik er juist ben opgekomen weet ik niet meer. Volgens mij had ik ooit een grappige foto gezien met deze naam. En heb ik hem vervolgens op enkele sites gebruikt. Zelf heb ik nogal vaak de neiging om zoveel mogelijk usernames hetzelfde te houden. Aangezien je anders 500 verschillende combinaties kan maken met username & wachtwoord.. :D

Zelf doe ik nu een goede 9-10 jaar judo, heb sinds enkele jaren geleden ook mijn 1ste dan behaald. 2de staat op de planning, maar weet nog niet wanneer.. :D Heb jij het ook gedaan?

Websites die ik maak zijn vooral basic dingen.. heb bijvoorbeeld onze site van de club gemaakt. Je mag me altijd een PM sturen, die ga ik namelijk niet openbaar zetten. :p

Heeft het feit dat je groepsleider bent in de AH te maken met dat je je aangesproken voelt een leidende functie aan te nemen als moderator?

En ben je een streng iemand die de regels zal toepassen zonder enige mogelijke discussie, of zal je genadig zijn in je handelen?
Geen idee of het werkelijk zo is.. Heb altijd al wel een kick gehad op verantwoordelijkheid..
Ik denk dat het meer iets is dat me interesseert.. :D

Streng hangt af van de situatie.. Dat zal ook bij elke moderator zo zijn.
Op het werk zijn mijn collega's (die onder mij staan) heel tevreden over mij. Ze weten ook dat ze moeten luisteren als ik iets vraag aan ze. Maar over het algemeen verloopt dit meestal wel vlotjes..

Natuurlijk kan dit volledig anders uitdraaien, als jullie het mij moeilijk maken, zal ik ook niet de simpelste zijn.. :D

Op welke accounts heb je dan gespeeld?

Zal een van de dagen een lijstje maken waar ik overal heb gespeeld. Heb vooral in het begin tot 1-2 mil gespeeld. Daarna werd het altijd een drukke periode met examens (de grootste vijand van elke TW speler..) en dergelijke.. :)

Heb je serieus maar 42 posts Swaghetti, en dan al mod? Of ben je eerder actief geweest op een ander AF account? Kan ook natuurlijk.

Ik heb inderdaad 42 posts, maar ben al jaren lang moderator op andere forums.
Blijkbaar was mijn ervaring als moderator genoeg om hier te mogen beginnen. ;)

Heb jij plannen om dit Forum weer levendig te maken?

In hoeverre zal jij naar de klachten gaan luisteren die op je komt als moderator?

Neem jij alles aan wat duckje en poop zeggen? Of durf jij er ook tegen in te gaan?

Wat heb je moeten doen om mod te worden?

Mooie ideeën heb ik best vaak, en zal ik zeker ook hier op het forum bespreken.
Al zal ik eerst moeten beginnen met het moderator systeem van TW onder de knie te hebben.
Het is namelijk overal anders, ieder forum/spel heeft zijn eigen regels en werkwijze.

Feedback vind ik zeer belangrijk, zowel van de community als van het TW team zelf.
Klachten wil ik dan ook altijd bespreken, kan een moderator in vele gevallen sterker maken. ;)

Of ik durf ingaan op hogere ranks.. Iedereen heeft zijn eigen mening. Zelf hoor ik ook graag op het werk als ze vinden dat ik iets fout heb gedaan.. We zijn allemaal mensen, en iedereen maakt wel eens fout(en).

Wat ik heb moeten doen? Een mooie sollicitatie moeten maken. En blijkbaar was die overtuigend genoeg voor de moderator functie. :)

Aas je op het baantje van Poo.?

Ga je structurele veranderingen doorvoeren luisterend naar de community en niet zozeer naar het community-management.
Maw. word je de mod van het gewone volk?

Laten we beginnen met forum moderator, wie weet wat de toekomst ons zal brengen.. :p
Luisteren naar de community is belangrijk, zeker voor een spel als TW. Zonder community, was er namelijk geen TW meer. Zelf zal ik altijd proberen de beste oplossing te zoeken, en eventueel veranderingen voor te leggen.


Hoop dat dit vele van jullie vragen heeft beantwoord, enkele vragen zal ik overgeslagen hebben. Heb dan ook enkel de vragen beantwoord dat het waard waren. :D
 
Reactiescore
770
Als ze het moeilijk maken, zal ik uiteraard ook moeilijker moeten doen.

als jullie het mij moeilijk maken, zal ik ook niet de simpelste zijn..

Feedback vind ik zeer belangrijk, zowel van de community als van het TW team zelf.

Luisteren naar de community is belangrijk, zeker voor een spel als TW. Zonder community, was er namelijk geen TW meer.

Beetje vreemd dat je zegt dat je openstaat voor feedback, en het zelfs heel belangrijk vindt, en daarnaast ook de community als iets heel belangrijks erkent, maar dan in de bovenstaande 2 citaten dreigt moeilijk te doen als wij 'moeilijk' doen.

Dus je zal maw met feedback van de belangrijke community omgaan door je harder op te stellen en eigenlijk de feedback averechts doen werken...
 

DeletedUser67517

Guest
Dus je zal maw met feedback van de belangrijke community omgaan door je harder op te stellen en eigenlijk de feedback averechts doen werken...

Past precies in de richtlijnen van de CoMa's. Succes!
 

DeletedUser7072

Guest
Het is een beetje een rare keuze om hem aan te nemen, puur omdat hij zo onbekend is en maar 42 posts heeft. Maar daar kan hij zelf niks aan doen, dat komt door het CM. Er is niets wat hij tot nu toe fout heeft gedaan persoonlijk als mod, alleen de keuze is raar dat ben ik met jullie eens.

Gelukkig is W44 forum(net als bijna alle andere wereldfora) een zo goed als dood forum, dus moeilijk zal het hier niet zijn.
 
Bovenaan