Forummoderatie W44

DeletedUser77351

Guest
Beetje vreemd dat je zegt dat je openstaat voor feedback, en het zelfs heel belangrijk vindt, en daarnaast ook de community als iets heel belangrijks erkent, maar dan in de bovenstaande 2 citaten dreigt moeilijk te doen als wij 'moeilijk' doen.

Dus je zal maw met feedback van de belangrijke community omgaan door je harder op te stellen en eigenlijk de feedback averechts doen werken...

Moeilijk doen heb ik het niet over het feit dat je mij geen feedback mag geven.
Had het meer over het feit dat ik dingen geen 5 keer ga herhalen op een dag. ;)

Als mijn meldingen genegeerd worden, bijvoorbeeld wanneer ik vraag om on topic te gaan..
En dit gebeurt alsnog niet, zal ik het geen 5x herhalen om berispingen te geven. Ga niet over me heen laten lopen, maar volgens mij weten jullie wel een grens te trekken. Dus denk dat het geen probleem hoort te zijn. ;)

Tevens is er ook een verschil tussen een feedback en helemaal afkraken he.. :D
 

DeletedUser74005

Guest
Laten we hier nou geen andere fora's adverteren.. :D

Ik wil bewijs zien! Stuur anders een pm.

Heb je trouwens al 'de eed' afgelegd bij de harde kern van de community? Das wel een essentieel onderdeel van je opstartfase als nieuwe mod op dit forum.

Ps. Wil je svp nooit meer fora's of forums zeggen? Dat doet pijn in mn hart als ik dat lees
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser72524

Guest
Tof dat je grotendeels op alles hebt geantwoord, jammer genoeg heb je mijn persoonlijkheidstest niet gemaakt. Dat was leuk geweest.
 

DeletedUser77351

Guest
Tof dat je grotendeels op alles hebt geantwoord, jammer genoeg heb je mijn persoonlijkheidstest niet gemaakt. Dat was leuk geweest.

Heb ik bewust gedaan.. :D
Zowat elke mogelijk antwoord vond ik wat vaag.. :p
 

DeletedUser74005

Guest
Hij kan ook nog wel een beetje aan zijn vraagstelling werken..
 

DeletedUser72524

Guest
Wat ik me af vraag yolo, Ben je nog steeds actief op het ander forum als mod? En anders waarom koos je ervoor om dat Forum te vervangen voor dit forum? Waren de meeste tevreden over jou als mod?

Hij kan ook nog wel een beetje aan zijn vraagstelling werken..

Ik Wed dat mijn vraagstellingen duidelijker waren dan bij jouw examen NL!
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Pimsie.

Tribe Mate Of The Year 2017
Reactiescore
2.525
Ahja gister voor vwo, dat klopt inderdaad. Was ik even vergeten, vandaag voor havo
 
Bovenaan