Forummoderatie W44

DeletedUser72524

Guest
Ik wacht nog op de tijd dat AF-Moderators democratisch worden gekozen, omdat zij toch een weerspiegeling geven van de community en niet worden gekozen om het feit dat ze goed zijn in voorgekauwde regels te volgen.
 
Reactiescore
746
Helaas kan een mod niet toestaan wat een andere verbied. Consequent zijn is wel nodig. Mods mogen hun eigen modmethode gebruiken, interpretatie van straffen.. maar regels zijn regels.
 

DeletedUser72524

Guest
Helaas kan een mod niet toestaan wat een andere verbied. Consequent zijn is wel nodig. Mods mogen hun eigen modmethode gebruiken, interpretatie van straffen.. maar regels zijn regels.

Nee, ik snap het helemaal en ik vind het volkomen terecht. Alhoewel ik het totaal niet eens ben met het feit dat er zo veelvuldig wordt gestraft op het gebruik van gifs. Gifs zijn namelijk de perfecte manier om expressies over te brengen en daardoor kan een gif daadwerkelijk relevanter en vooral waardevoller zijn dan een stuk tekst. Indien het goed ingezet wordt natuurlijk en niet als spamverhogend wordt gebruikt. Vandaar dat ik de kwestie gifs toelaten nog steeds niet begrijp en altijd hoop dat er een mod zal komen met dezelfde mening als ik.
 
Reactiescore
154
Buiten dat het een beetje vreemd is dat de grootste spammer, troller et cetera nu mod is, succes! Ben ervan overtuigd dat hij niemand bans gaat geven voor gifs hoor Sander ;)
 
Reactiescore
746
Iemand die zo vals zingt als een kat kan geen zangcarrière beginnen na zanglessen omdat hij vroeger zo vals zong als een kat, terwijl hij/zij nu een engelenstem heeft? :)
#DoubleStandards

:p
 

DeletedUser72524

Guest
Iemand die zo vals zingt als een kat kan geen zangcarrière beginnen na zanglessen omdat hij vroeger zo vals zong als een kat, terwijl hij/zij nu een engelenstem heeft? :)
#DoubleStandards

:p

Dus Martin 4 CoMa?
 

DeletedUser72524

Guest
Nou.. Laten we niet overdrijven he. Martin is een geval apart :eek:

Nee, maar als ik jullie mag complimenteren is het juist slim om een spammer als moderator te maken op een dood forum gedeelte waar de wereld nog actief is.
 

Amber Heard

Forum Personality of The Year 2017
Reactiescore
627
Roddel eens niet over mij :p
Succes Gilles ;)
 

DeletedUser69459

Guest
Nee, maar als ik jullie mag complimenteren is het juist slim om een spammer als moderator te maken op een dood forum gedeelte waar de wereld nog actief is.

Straks wil je mij ook nog moderator maken :D
 

DeletedUser77351

Guest
Hoi allemaal!

Ik ben dus een van de nieuwe moderators, en zal vanaf vandaag deze wereld modereren!
Samen met Mr. Reddington zal ik deze wereld proper houden.

Aangezien weinige mij hier kennen op forum, zal ik mij ook snel even voorstellen.

Ik ben Glenn, en ik woon helemaal in het noorden van Antwerpen. Net niet over de grens.. ^^
Ben 20 jaar en werk momenteel als teamleider in Albert Heijn.

Mijn hobby's zijn webdesign en judo.

In het dagelijks leven ben ik zowat met vanalles bezig.
Zit onder andere mee in een VZW en we organiseren over het hele jaar wel enkele evenementen in onze stad.

Naast die dingen speel ik natuurlijk al een hele lange tijd TW.
De eerste jaren stelde het weinig voor, maar ondertussen heb ik al wel enkele top accounts gehad.


Ik ben benieuwd om deze wereld te leren kennen! :)


Groetjes,
Glenn - Swaghetti Yolonaise
 

DeletedUser72524

Guest
Hoe verwacht jij jouw druk real-life leven te combineren met de tijd die het kost om de werelden waarj e actief bent te modden?
 

DeletedUser74005

Guest
Heb je ooit al weleens gemod? Is dit je eerste AF-acc? Hoe zou je je aanpak van modden beschrijven?

Veel succes iig!
 
Bovenaan