Forum Moderatie W19

DeletedUser

Guest
Dat ie maar snel weer verdwijnt! Waarschuwing geven voor woordje kakkerlak? Nog niet eens persoonlijk gericht! Waardelooooooooos zoiets kan ik mij best wel link om maken ja!

je zult deze post vast wel verwijderen wegens kritiek op actie?
 
Reactiescore
31
Dat ie maar snel weer verdwijnt! Waarschuwing geven voor woordje kakkerlak? Nog niet eens persoonlijk gericht! Waardelooooooooos zoiets kan ik mij best wel link om maken ja!

je zult deze post vast wel verwijderen wegens kritiek op actie?

Kritiek mag je op de correcte wijze melden in mijn inbox.
Een stam en mensen kakkerlakken noemen is niet netjes. Dit had je ook zeker anders kunnen brengen.
Ik moet je helaas toch echt teleurstellen dat ik hier nog eventjes blijf hangen. ;)
 

DeletedUser

Guest
B-E-L-A-C-H-E-L-I-J-K!

Stam is niet persoon gericht dus niet strafbaar. Hier is het trouwens al langer niet meer netjes.
 

DeletedUser58575

Guest
Ik moet bekennen dat ik achter Flock sta in deze...
Het is niet netjes, het is niet fatsoenlijk, maar het is ook niet tegen de forumregels. Dit is een propagandaforum, daarop vallen soms hardere woorden. Het is niet aan de moderator om op elk harder woordje in te grijpen. Afijn, ik wil me er ook niet bemoeien...
 

DeletedUser

Guest
laat dit maar via PM met dao opgelost worden :p wil geen problemen dat straks ons beperkte groep nog beperkter is doordat de helft een ban heeft :eek:

Als flockje bemiddeling wilt dan weet hij mij wel te vinden :cool:
 

DeletedUser26555

Guest
Kritiek mag je op de correcte wijze melden in mijn inbox.
Een stam en mensen kakkerlakken noemen is niet netjes. Dit had je ook zeker anders kunnen brengen.
Ik moet je helaas toch echt teleurstellen dat ik hier nog eventjes blijf hangen. ;)

Een stam mag je zo noemen op het forum, niet in het spel. Is toch een duidelijk verschil;)
 

DeletedUser

Guest
nu ga ik toch weer even vervelend zijn maar staat dit niet in de regels ;)
Schorsingen worden niet op het forum besproken. Schrijf in het forum dus geen chat, spel of forum-schorsingen. Ook het bespreken van het functioneren van de moderatoren hoort niet op het forum thuis. Gebruik hiervoor het support-systeem.
en over dat kakkerlakken dat schijnt een scheld naam te zijn voor feyenoorders
ik weet dit niet zeker ik ben niet voor die club
 
Reactiescore
31
nu ga ik toch weer even vervelend zijn maar staat dit niet in de regels ;)

en over dat kakkerlakken dat schijnt een scheld naam te zijn voor feyenoorders
ik weet dit niet zeker ik ben niet voor die club

Nu ga ik even vervelend zijn, ik ben hier de moderator, niet jij. Toch bedankt voor je tip, echter slaat die nergens op.
Voortaan je mening over regelbreuken naar mij te communiceren. ;)
 

DeletedUser58575

Guest
Ach Dennis toch. Je weet toch dat jij mijn favoriete kakkerlakje bent? <3

:)
 

DeletedUser

Guest
knakkerlakje ja :p met broodje! en mostuuuuuuurd!

rebel echt je waffeltje houden :D komt nooit wat zinnigs oit :)
 

DeletedUser

Guest
Dennis, vind die berisping die je me hebt gegeven echt belachelijk. Hadden 3 punten moeten zijn in plaats van 2 :p
 

DeletedUser

Guest
Dennis, vind die berisping die je me hebt gegeven echt belachelijk. Hadden 3 punten moeten zijn in plaats van 2 :p

met spam kun je ook een puntje krijgen he...:rolleyes:

maar goed, laat modje zn modtaakjes lekker doen, stuur hem een pm ofzo als je commentaar hebt want geen zin in straks een rustig w19 AF
 

DeletedUser58575

Guest
Hell Jimmy, je begint op een mod te lijken als je zo praat :p
 
Bovenaan