Forum Moderatie W19

Reactiescore
31
Ik wil jullie allen toch nog even wijzen naar dit berichtje, velen van jullie zullen dit zeer leuk vinden ^^

Voornamen regel wijziging.

Verder even een korte introductie van mijzelf;

Ik ben Dennis, Dao Mechong hier op het forum, en momenteel de persoon die jullie boefjes in de gaten houd hier :cool:.

De voornamenregel is dus veranderd, hier kijk ik niet meer naar. Echter achternaam en persoonlijke info is nog steeds niet toegestaan!
Spam/offtopic, jullie kennen het allemaal wel.

Ik ben geen al te strenge mod, ik ben rechtvaardig en ga graag met je in discussie over je straf. Behandel je mij netjes en met respect, dan doe ik dat ook, doe je dat niet, dan nog, maar ja, dan is de kans op verzoening kleiner:p.


Ik denk dat we wel met elkaar zullen kunnen opschieten.

Veel plezier hier nog, en ik zie jullie op het forum wel rond dwarrelen!

Groetjes,
Dennis (Dao)
 
Laatst bewerkt:

DeletedUser

Guest
ohneeeeeee moeten we dr weer een wegpesten :mad:

Grapjeflapjeeee:cool::D Welkom en veel plezier met posts verwijderen:cool:
 
Reactiescore
31
Tsjah, het leven is soms oneerlijk.. :p
Verder bedankt Flock dat je me niet wilt wegpesten, zou zo gemeen zijn als ik terug moet pesten :cool:
 
Reactiescore
31
Ach, als jullie mij het leven zuur maken, doe ik hetzelfde terug, ik ben wel zo fair :p.

Verder, geloof me ik ben wel wat gewend, dit is echt niets vergeleken met de start van een wereld. ;)

Maar allemaal bedankt, laten we het gezellig maken en houden. :)
Dit doen we met zijn allen namelijk. ;)
 

DeletedUser

Guest
Ach, als jullie mij het leven zuur maken, doe ik hetzelfde terug, ik ben wel zo fair :p.

Verder, geloof me ik ben wel wat gewend, dit is echt niets vergeleken met de start van een wereld. ;)

Maar allemaal bedankt, laten we het gezellig maken en houden. :)
Dit doen we met zijn allen namelijk. ;)

ons ben je niet gewend :p wij bijten in PM!!! W19 leden zijn de hardcore politieke propaganda herders :cool:
 

DeletedUser

Guest
succes maat :p je zal weinig werk hebben aan deze wereld gezien hier alleen nog maar "gezellig" gespamd word ;)

de wereld is praktisch al voorbij dus echte propaganda is er niet meer
 

DeletedUser48277

Guest
Ach, als jullie mij het leven zuur maken, doe ik hetzelfde terug, ik ben wel zo fair :p.

Verder, geloof me ik ben wel wat gewend, dit is echt niets vergeleken met de start van een wereld. ;)

Maar allemaal bedankt, laten we het gezellig maken en houden. :)
Dit doen we met zijn allen namelijk. ;)

Op dit forum zit like 70% mods/ex-mods en 30% lieve forumgebruikers, dus het zal echt wel meevallen hier :p

En anders: Ik bijt! Rawrrr!
 

DeletedUser48277

Guest
"Te leiden, maar niet ter heersen, dit is de wonderlijke deugd."

Goede uitspraak om naar te leven Dao Mechong. Nog persoonlijke affiniteit mee, of gewoon een zinnetje dat ej op internet tegenkwam? Het doet me een beetje denken aan de beroemde quote van Bruce Lee:

Be like water making its way through cracks. Do not be assertive, but adjust to the object, and you shall find a way around or through it. If nothing within you stays rigid, outward things will disclose themselves.

Empty your mind, be formless. Shapeless, like water. If you put water into a cup, it becomes the cup. You put water into a bottle and it becomes the bottle. You put it in a teapot, it becomes the teapot. Now, water can flow or it can crash. Be water, my friend.

Voor leiderschap geldt een beetje hetzelfde eh? Geleid zonder te vormen. Leid zonder te heersen. Wijzig zonder vorm te geven. Wijs de weg aan, maar duw er niet in. Intelligente woorden...
 
Reactiescore
7
Ik wil jullie allen toch nog even wijzen naar dit berichtje, velen van jullie zullen dit zeer leuk vinden ^^

Voornamen regel wijziging.

Verder even een korte introductie van mijzelf;

Ik ben Dennis, Dao Mechong hier op het forum, en momenteel de persoon die jullie boefjes in de gaten houd hier :cool:.

De voornamenregel is dus veranderd, hier kijk ik niet meer naar. Echter achternaam en persoonlijke info is nog steeds niet toegestaan!
Spam/offtopic, jullie kennen het allemaal wel.

Ik ben geen al te strenge mod, ik ben rechtvaardig en ga graag met je in discussie over je straf. Behandel je mij netjes en met respect, dan doe ik dat ook, doe je dat niet, dan nog, maar ja, dan is de kans op verzoening kleiner:p.


Ik denk dat we wel met elkaar zullen kunnen opschieten.

Veel plezier hier nog, en ik zie jullie op het forum wel rond dwarrelen!

Groetjes,
Dennis (Dao)

Welkom op ons o zo mooie en gezellige W19-AF, Dao Mechong :D

Tsjah, het leven is soms oneerlijk.. :p
Verder bedankt Flock dat je me niet wilt wegpesten, zou zo gemeen zijn als ik terug moet pesten :cool:

Wij pesten niet, wij zijn lief voor elkaar, tribal hugsssss :p

Ach, als jullie mij het leven zuur maken, doe ik hetzelfde terug, ik ben wel zo fair :p.

Verder, geloof me ik ben wel wat gewend, dit is echt niets vergeleken met de start van een wereld. ;)

Maar allemaal bedankt, laten we het gezellig maken en houden. :)
Dit doen we met zijn allen namelijk. ;)

Als jij ons gewoon ons gangetje laat gaan, niet al te veel ingrijpt en ons rustig off-topic laat spammen
is er hier niks aan het handje en hoef je vrij weinig te modden.
Dus deal?
Wij spammen rustig off-topic verder en jij mod alleen als t echt te erg - dus nooit - gaat worden :D

Groetjes Mea :)
 
Reactiescore
7
Yep, weer een dubbelpost van mij = weer een waarschuwing:confused:

Na ja, ik zie wel :p
Ik kan er ook niks aan doen dat er niemand meer reageert en dit niet onder m'n vorige post van een week geleden valt.
En weer een waarschuwing of event ban maakt toch niet veel uit, want reageren doe ik hier toch niet meer :p

Modjes, het is misschien prettig voor degene die hier wel blijven reageren, dat Axfire zich ook ffjes voorsteld als modje die W19 modereerd?
Hij heeft de zandbak al op slot gegooid en iedereen ziet zijn naam dus toch al staan,
maar jezelf dan ook ffjes voorstellen in dit topic is wel zo netjes, lijkt mij.
 

DeletedUser

Guest
axfire he....:eek: een oude bekende van w29 AF :p

op skype goede kerel, maar kan soms op het AF anders overkomen :p
 
Bovenaan