- Reactiescore
- 31
Ik wil jullie allen toch nog even wijzen naar dit berichtje, velen van jullie zullen dit zeer leuk vinden ^^
Voornamen regel wijziging.
Verder even een korte introductie van mijzelf;
Ik ben Dennis, Dao Mechong hier op het forum, en momenteel de persoon die jullie boefjes in de gaten houd hier .
De voornamenregel is dus veranderd, hier kijk ik niet meer naar. Echter achternaam en persoonlijke info is nog steeds niet toegestaan!
Spam/offtopic, jullie kennen het allemaal wel.
Ik ben geen al te strenge mod, ik ben rechtvaardig en ga graag met je in discussie over je straf. Behandel je mij netjes en met respect, dan doe ik dat ook, doe je dat niet, dan nog, maar ja, dan is de kans op verzoening kleiner.
Ik denk dat we wel met elkaar zullen kunnen opschieten.
Veel plezier hier nog, en ik zie jullie op het forum wel rond dwarrelen!
Groetjes,
Dennis (Dao)
Voornamen regel wijziging.
Verder even een korte introductie van mijzelf;
Ik ben Dennis, Dao Mechong hier op het forum, en momenteel de persoon die jullie boefjes in de gaten houd hier .
De voornamenregel is dus veranderd, hier kijk ik niet meer naar. Echter achternaam en persoonlijke info is nog steeds niet toegestaan!
Spam/offtopic, jullie kennen het allemaal wel.
Ik ben geen al te strenge mod, ik ben rechtvaardig en ga graag met je in discussie over je straf. Behandel je mij netjes en met respect, dan doe ik dat ook, doe je dat niet, dan nog, maar ja, dan is de kans op verzoening kleiner.
Ik denk dat we wel met elkaar zullen kunnen opschieten.
Veel plezier hier nog, en ik zie jullie op het forum wel rond dwarrelen!
Groetjes,
Dennis (Dao)
Laatst bewerkt: