Forum Moderatie W19

DeletedUser

Guest
Beste spelers,

Ik zal samen met Hopsie c0alkiller het forum van wereld 19 gaan modden. Hierbij stel ik me even kort voor en lopen we nog wat puntjes door. Hopsie zal dit later doen.

Ik sta op het forum bekend als Broken Time., 18 jaar en ik volg momenteel de opleiding Facilitair Leidinggevende.
Ik speel zelf enkel nog op W10.
Naast tw heb ik maar een echte hobby en dat is voetbal.

Forumregels

Ik neem aan dat iedereen ze onderhand wel kent, maar Hier zijn ze nog terug te vinden.
Offtopic/spam en beledigingen zijn toch wel het meeste wat voorkomen. Hier let ik ook uiteraard op.
Ik volg de richtlijnen en dit kan soms streng zijn. Ben je het er niet mee eens, mag je mij altijd een PM sturen en indien je denkt dat ik fout zit kunnen we er rustig over praten. Ook voor verdere vragen ben ik altijd bereikbaar.
Als je deze regels gewoon volgt, heb je geen last van mij.

Het melden van ongepaste posts/topics

Door dit te doen help je mij en andere mods en kunnen wij ook sneller handelen. Dit doe je d.m.v. het schildje met het uitroepteken erin.

Als er nog vragen zijn, hoor ik het wel.

Mvg
Broken Time.

EDIT: Vanaf nu ligt het w19 forum in mijn handen door het vertrek van Hopsie als Forum Mod.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Deleted User - 44652

Guest
Beste W19 forumgangers,

Vanaf heden zal ik dit forum modden.

Een kort voorstelrondje :)
Ik ben Jordi, 18 jaar oud, en oud-student Optometrie. Komend schooljaar ga ik beginnen als student Personeel & Arbeid op HBO.
Verder ben ik een fanatiek badmintonner, dus een PM sturen daarover mag altijd :D.

Verder speel ik nog redelijk actief TW, op de alleroudste wereld die deze community kent, en daarnaast ben ik -van diezelfde- wereld ook nog TWw reporter en collega van DenBerre dus. Helaas is de wereld niet actief genoeg meer voor elke week een artikel en dat een jaar lang.

Even een quote van Broken Time, maar nog wel van belang:

Broken Time zei:
Forumregels

Ik neem aan dat iedereen ze onderhand wel kent, maar Hier zijn ze nog terug te vinden.
Offtopic/spam en beledigingen zijn toch wel het meeste wat voorkomen. Hier let ik ook uiteraard op.
Ik volg de richtlijnen en dit kan soms streng zijn. Ben je het er niet mee eens, mag je mij altijd een PM sturen en indien je denkt dat ik fout zit kunnen we er rustig over praten. Ook voor verdere vragen ben ik altijd bereikbaar.
Als je deze regels gewoon volgt, heb je geen last van mij.

Verder, als je het idee hebt dat een post hier niet thuishoort, gebruik vooral het rode knopje met het uitroepteken erin, en met uitleg waarom, dan wordt er serieus naar gekeken.

Maar het belangrijkste: Ik ben hier om jullie te helpen met het plezier op dit forum!.
Dus ik hoop nog voor veel plezier op dit forum terwijl ik jullie moderator ben. ;)

Mvg,
c0alKiller
 

Deleted User - 44652

Guest
Aangezien dit topic voor een groot gedeelte gaat waar het niet voor bedoeld is gaat er een slotje op.

=closed=

EDIT
Mogen we bij jou wel afkortingen van namen gebruiken? Bv: M.

Voorlopig in ieder geval gedoogd :)
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
Ook ik ben (voor de 3de keer?) weer terug hier als forum moderator naast c0alkiller.;)
 

Deleted User - 44652

Guest
Even een mededeling, met name over de 10speler stam, en het "met welk w19 persoon zou je wel eens willen spelen" topic.

RL-namen zijn NIET toegestaan.
Echter, als het om 2 verschillende personen op één account gaat, voorletter + ingame naam gebruiken.
 

DeletedUser

Guest
Goedenavond Wereld 19,

Bij deze wil ik me graag voorstellen. Ik heet Floris, ik ben 16 jaar jong en zal vanaf vandaag beginnen met het modereren van de Wereld 19-fora. Ik vind het erg leuk om Wereld 19 te mogen modereren, aangezien ik hier zelf enige tijd heb gespeeld . Ik heb hier gespeeld onder de naam Terrance and Phillip in de stam CCCP. Misschien kennen sommigen van jullie mij nog.

Momenteel speel ik nog op Wereld 13, Wereld 21 en Wereld 24. De namen van de accounts die ik daar bespeel zijn te vinden in mijn handtekening, als je zin hebt in een praatje, kun je me daar een mededeling sturen. Vragen over berispingen, waarschuwingen, het sluiten van topics en dergelijke zul je echter alleen via een prive-bericht op het forum moeten doen.

Ik zal proberen om zo soepel mogelijk te zijn, maar ik verwacht dan wel dat jullie daaraan meewerken. Ik begrijp dat het soms bijvoorbeeld lastig is om een RL-naam te vermijden, maar het mag gewoon niet. En als je ergens offtopic dreigt te raken, stuur me dan even een PM zodat ik de betreffende berichten naar de praathoek kan verplaatsen, zo hoef ik daar geen straf voor uit te delen en kun jij je praatje lekker afmaken zonder problemen.

Indien je het niet eens bent met een actie van mij, dan kun je me daar via de PM op aanspreken. Ik zal altijd proberen te reageren, soms kan het zijn dat het eventjes duurt, maar ik doe mijn best. Voor de rest zou ik het fijn vinden als jullie gebruik maken van de optie om ongepaste berichten te melden, zoals Infinitum al in de beginpost heeft aangegeven.

Met vriendelijke groet, AshKetchum.
 

DeletedUser58575

Guest
Hee hallo,

Hoewel nagenoeg iedereen me hier wel zal kennen, toch maar even formeel voorstellen omdat er natuurlijk mensen bij kunnen komen hier die me nog niet kennen, en misschien leren de oude bekenden ook nog wel wat over me van dit praatje.

Ik ben Jeroen, 20 lange jaren oud, wonende in Kerkrade (Nederland). Ik heb zelf in het verleden op deze wereld gespeeld op de accounts S.Vanneste en Graspop (en nog een halve week op Richward). Doordat ik een geschiedenis heb op W19 kan ik mij zo indenken dat sommigen van jullie wellicht zullen denken: Die gaat ongetwijfeld bevooroordeeld zijn. Daarom wil ik hier direct eventjes op ingaan. Ik was mij hiervan bewust op het moment dat ik W19 als voorkeurswereld aangaf. Desondanks ben ik van mening dat ik volledig objectief kan zijn op deze wereld, en zal dan ook mijn uiterste best doen om te bewijzen dat ik omdanks mijn geschiedenis hier als moderator geen verschillen zal trekken. Mocht iemand toch van mening zijn dat ik bevooroordeeld ben, moedig ik je aan om vooral contact op te nemen met Duckje of Ramoth, opdat zij een objectief oordeel kunnen geven. Ook kennen wij in het moderatieteam een systeem voor second opinions. Ben je het niet eens met een berisping, waarschuwing, of ban, kun je ten alle tijden een second opinion aanvragen, en zal ik zorgen dat een andere moderator de zaak bekijkt en contact met je opneemt.

Ook zal mijn postgedrag op dit forum logischerwijs enigerlei wijzigen. Ik sta (terecht) bekend als spammer. Uiteraard zal niet niet meer van toepassing zijn nu ik dit forum zelf schoon moet houden. Ik zal dan ook niet langer propagandistisch posten op dit forum. Daar staat tegenover dat ik van jullie verwacht ook mij niet meer propagandistisch te bestoken.

Nou, als er nog vragen zijn, hoor ik het natuurlijk graag. Ik zal dit topic, in tegenstelling tot mijn voorgangers, openen. Ik verzoek jullie hier geen misbruik van te maken. Gebeurd dit toch, tsjah... Dan heb ik natuurlijk ook weinig keuze.


The Little Dictator
 

DeletedUser63461

Guest
Succes en als je in Kerkrade woont zul je wel voor Roda zijn :D kwoon ook in Limburg
 

DeletedUser58575

Guest
Succes en als je in Kerkrade woont zul je wel voor Roda zijn :D kwoon ook in Limburg

Ik ben absoluut geen voetballiefhebber. Sterker nog, ik ben eerder anti-voetbal dan pro-voetbal. Het enige dat ik met Roda JC te maken heb, is dat het geregeld eens een keer heel erg druk is hier op de wegen als ze thuis spelen.

Waar ergens uit Limburg kom je vandaan als ik vragen mag? Als je dat liever niet zegt, begrijp ik dat natuurlijk ook! ;)
 

DeletedUser63461

Guest
Ik ben absoluut geen voetballiefhebber. Sterker nog, ik ben eerder anti-voetbal dan pro-voetbal. Het enige dat ik met Roda JC te maken heb, is dat het geregeld eens een keer heel erg druk is hier op de wegen als ze thuis spelen.

Waar ergens uit Limburg kom je vandaan als ik vragen mag? Als je dat liever niet zegt, begrijp ik dat natuurlijk ook! ;)

Ahh kwoon vlak bij Maastricht is toch nog wel ff rijde naar Kerkrade hoor , maar kom er vaak want daar is de decatlon :D
 

DeletedUser58575

Guest
Klopt :D
Bij Maastricht, daar kom ik nou zelden.
Alleen als ik naar een vriend van me ga die daar woont.
 

DeletedUser58575

Guest
Landgraaf kom ik ook maar zelden hoor. :p
Heerlen eerder.
Maar dit geraakt een beetje off-topic. Spreek me op Skype maar even aan als je hierover verder wil babbelen :)
 
Reactiescore
7
S6 met ons TLD :D
 
Bovenaan