Forum Moderatie W19

DeletedUser58227

Guest
Sinds wanneer is dit topic ook een stamtopic?:D:D

Succes TLD :)
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
wauw TLD als mod :p dat wordt nog eens wat :p
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
Metalman, waarom is ons forummoderator topic eigenlijk gesloten? :( . Hier kan je wel naar believen posten namelijk
 

DeletedUser

Guest
Metalman, waarom is ons forummoderator topic eigenlijk gesloten? :( . Hier kan je wel naar believen posten namelijk

misschien handig een pm naar de betreffende mod te sturen? :p denk niet dat hij een post in dit topic gaat lezen of dat het gaat opvallen ;)
 

DeletedUser58575

Guest
Metalman, waarom is ons forummoderator topic eigenlijk gesloten? :( . Hier kan je wel naar believen posten namelijk

Meestal is het gesloten. Dat is omdat de topics ondergespamd worden. Als dat hier gebeurd gaat het hier ook weer dicht. ;)
De ene mod is de andere niet.
 

DeletedUser

Guest
Ah dat is wel fijn dat deze open blijft. IK denk wel dat wij dat heeeeeeeeeeeeel erg aardig vinden.
 

DeletedUser

Guest
Joepie, TLD als modje! :D

Joepie, TLD als modje! :D
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
Het is alweer even geleden dat ik op deze wereld modde maar dat mag de pret niet drukken van mijn terugkeer!

Voor de nieuwe mensen of de mensen die mij vergeten zijn:

Ik ben dus Coolio, 20 jaartjes oud. Studeer een beetje, chill een beetje, mod een beetje.

Ik ben vrij relax zoals je uit dit bericht al kan opmaken en sta altijd open voor commentaar(Dat ik prefereer in een pmtje;))

Vragen hoor ik wel!

Groetjes,
Coolio
 

DeletedUser

Guest
Het is alweer even geleden dat ik op deze wereld modde maar dat mag de pret niet drukken van mijn terugkeer!

Voor de nieuwe mensen of de mensen die mij vergeten zijn:

Ik ben dus Coolio, 20 jaartjes oud. Studeer een beetje, chill een beetje, mod een beetje.

Ik ben vrij relax zoals je uit dit bericht al kan opmaken en sta altijd open voor commentaar(Dat ik prefereer in een pmtje;))

Vragen hoor ik wel!

Groetjes,
Coolio

Hé !
Jou ken ik!

Ik heb gelukkig maar één waarschuwing van jou gekregen dus dat zit snorsnorsnorsnor!

wilkomm
 
Reactiescore
7
Welkom Coolio :)

Wij zijn heeeeeeeeeeel lief voor modjes :D
Vooral als we een zandbakje mogen hebben, dan hoor of zie je ons niet meer klagen
want daar lossen we onze probleempjes dan wel op :p
 
Bovenaan