FIRM is gewoon fake

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser

Guest
Goed na een paar reacties gekregen te hebben zijn de meningen verdeeld erover.

Ik wil best het topic open houden indien er op een deftige manier kan gediscussieerd worden en het niet een afzeiktopic wordt, wat het nu grotendeels was
 

DeletedUser

Guest
Rot toch op man. Zo kan ik alles lekker omdraaien. Ik kan ook zeggen FIRM en TFT vechten tegen de rest van w3. 100 mensen tegen heel w3 en toch staan we nog dik overeind. Wat zijn jullie een noobs zegt. Dat jullie met zoveel man ons niet eens van de kaart kunnen vegen, damn jullie zijn echt slecht. Daarbij vind ik dat je wat mooie resultaten hebben laten zien (aanval softie etc). Maar om nou te zeggen dat jullie zo uber pro zijn. Rot toch op man. Als jullie goed waren hadden jullie Alui niet nodig gehad en ze door midden gehakt. Dan verschoven jullie fronten wekelijks naar het noorden. Dat zie ik nog niet gebeuren hoor. Ooit aan gedacht dat als wij in het noorden allemaal vriendjes werden er net zo'n sterk front ontstaat als dat van jullie? Dus jullie zijn niet uniek, jullie zijn niet geweldig, jullie zijn gewoon jullie die een leuke loop baan hebben, momenteel aan de winnende hand lijkt, maar dat jullie nou ooh zo geweldig zijn en alles aan kunnen FUCK OFF. Jor jij bent de ergste van allemaal. Want je lult alleen maar drogredenen. Julia kan ik nog respect voor opbrengen behalve dan dat die zichzelf veren in de reet steekt.

Och zie onze grote jongen eens bezig :D Precies een huilebalkje. Ga je een beetje janken omdat je het niet aankan. BOEHOE.

En wat omdraaien? Jullie stellen geen reet voor. Gewone dikke-punten-koeien samengezet in een stal. Veel geloei, maar weinig melk.

Jullie hebben het hier ook mooi te zeggen. Maar ja, woorden zijn bij jullie sterken dan daden é.

En oehhhh ik ben de ergste, je streelt enkel mijn ego. En jij lult nog erger dan ik.
 

DeletedUser

Guest
Ooh en die jorn die hier alles onder spamt die is goed zeg check dit dan..

jornkickass.png


Maar liefst 79 punten in een week erbij, POEH, wat een pro.

OHH Wauw, je hebt de statistieken van een week erbij gehaald in de grote vakantie... dat zegt veel zeg.

Jep, ik ben mijn edels aan het sparen :D
Moet ook eens gebeuren. Kan ik dan weer mooie actie leveren.

Actie... een woord waar je al eens over gehoord hebt? Wen er aan :D
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
Klopt, ik zeg ook niet dat jullie de winst niet gaan pakken, want dat lijkt me wel waarschijnlijk. Maar kap alsjeblieft met wij zijn de besten wij kunnen alles aan, wij ownen jullie, niks kan ons stoppen ,wij zijn pro.

@ Frezz

Wat zeiden jullie ook alweer tegen FIRM of softie? "Zoek een goeie VV?"

Wel meer zeggen we ook niet, we gaan de winst pakken. Maar jij kwam zonodig zeiken. En de beste? Als er niemand beter is, ben je automatisch de beste, je hoeft het nog niet van jezelf te zeggen.

Dusja, als jij vind dat we de beste niet zijn, bewijs dan maar het tegendeel in actie en niet met je zwakke reacties =)
 

DeletedUser

Guest
Bram uit Firm ??

2e man alweer trek jullie zelf de conclusies maar.
 

DeletedUser

Guest
Bij FIRM rommelt het zeer duidelijk.
FIRM hang met haken en ogen aan elkaar en aangezien ze zelf niemand vinden die actief genoeg is om hierop te reageren kan ik alleen maar concluderen FIRM = Dood, een groepje vv's bij elkaar, die toevallig veel punten hebben.

De eerste plaats onwaardig!
 

DeletedUser22326

Guest
Inderdaad who gives a F... wie jij bent. Een nobody dat is zeker.
Uitzoeken, waarom zou King zijn tijd daar aanhangen.

King is alles, doet pijn é, beetje jaloers? :D

Spam

Op veelvuldig verzoek krijgen we zo'n zwakke luizen reactie? Wauw ik ben helemaal van de kaart gespeeld nu. Het niveau ligt egt wel hoog é bij jullie. Haha, ik rol hier van het lachen :D

En zoals kill666 zegt, wie gaat ons stoppen? xp
Firm zeker? Een bende apen kunnen het beter doen xp

De meer je zeurt de beter je beurt, logisch :rolleyes:

Rest is spam

Wel DTW en Cervix vechten tegen alle anderen. Doe dat maar eens na.
Je kunt het nog niet halen van 1 grote stam.

We zullen wel zien, of er nog iets uit de bus komt, van het grote Firm. Buiten wegkruipen onder een grote platte steen. :D

Sparta Alui, hmm, houd je achtertuin maar makkelijk he.

Haha, je vergist je beste, Firm vecht niet. Firm wordt aangevallen.
En tegen de rest??? Wie dan? Een stam op rang 40?

Leuk? Wat? Internen van elkaar, vechten voor de dorpjes van iemand die stopt. Ik dacht dat het woord AASGIER hier wel van toepassing is :D

Skills heb je daarvoor niet nodig, daarom de meeste niets voorstellen, enkel punten, meer niet, enkel een grote mond, nietwaar :D

Jullie internen ook, iedere stam internd, dus wtf?

OH WAUW dat is veel zeg :O Wat hebben we daar zeg!!!!
4 stammen tegen de rest van W3.... ongelooflijk zeg, zoveel, egt niet te doen.

Beetje jaloers misschien? :D

Het is niet de rest zo steekt deze wereld niet in elkaar, zou veel te naief zijn he..

Wel ik wordt liever door een ooievaar gebracht dan ter wereld gebracht worden door een familie apen en ezels. Logisch dat je niet in de ooievaar geloofd. :cool:

Spam

Och zie onze grote jongen eens bezig :D Precies een huilebalkje. Ga je een beetje janken omdat je het niet aankan. BOEHOE.

En wat omdraaien? Jullie stellen geen reet voor. Gewone dikke-punten-koeien samengezet in een stal. Veel geloei, maar weinig melk.

Jullie hebben het hier ook mooi te zeggen. Maar ja, woorden zijn bij jullie sterken dan daden é.

En oehhhh ik ben de ergste, je streelt enkel mijn ego. En jij lult nog erger dan ik.

Opvallend dat je niet/nauwelijks inhoudelijk op me posts in gaat maar gewoon zegt dat ik een huilebalk ben enz. enz.

En ik zit niet bij FIRM, dus wat nou dikke punten koeien.

Wederom ik zit niet bij FIRM dus *sush*

OHH Wauw, je hebt de statistieken van een week erbij gehaald in de grote vakantie... dat zegt veel zeg.

Jep, ik ben mijn edels aan het sparen :D
Moet ook eens gebeuren. Kan ik dan weer mooie actie leveren.

Actie... een woord waar je al eens over gehoord hebt? Wen er aan :D

What ever dude. Opvallend dat je hier veel gilt op het forum, maar geen zak doet, lijkt erop dat je gillen op het AF prioriteit geeft, doet me denken aan de beschuldigingen die jij uit de deur doet richting firm.

Wel meer zeggen we ook niet, we gaan de winst pakken. Maar jij kwam zonodig zeiken. En de beste? Als er niemand beter is, ben je automatisch de beste, je hoeft het nog niet van jezelf te zeggen.

Dusja, als jij vind dat we de beste niet zijn, bewijs dan maar het tegendeel in actie en niet met je zwakke reacties =)

Jij noemt mijn reactie zwak, jij zeurt, je gaat nergens inhoudelijk op in? Wtf?

Ik zeg niet dat jullie niet de besten niet zijn, maar jullie zijn hier een potje arrogant en zelf ingenomen aan het doen, er daar wilde ik jullie opwijzen.

En om dat ik mensen (jou) hoger had ingeschat wat betreft begrijpend lezen zal ik me statements maar even op een rijtje zetten.
-De alliantie suggereerde alsof hun winst vast stond. Daar ben ik het niet mee eens, omdat er bij hun ook het een en ander wankelt.
-Er werd gesuggereerd dat de alliantie de enige is die nog wat kan doen. Daar ben ik het wederom niet mee eens.
-Er werd gesuggereerd dat bij de alliantie alles goed liep, daar ben ik het niet mee eens.

Voor iemand als jorn 13 en kill666 geen respect man. Gelukkig is de rest van *dtw* beter :) (zero, julia, enz.)
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
Jullie internen ook, iedere stam internd, dus wtf?

Wij hebben onlangs besloten alle veilige internaccounts links te laten liggen, zodat we de focus elders kunnen leggen. (frontaccounts zullen we uiteraard wel internen...)
Hiermee wil ik enkel aanhalen dat we ons wel degelijk focussen op vechten.



Het is niet de rest zo steekt deze wereld niet in elkaar, zou veel te naief zijn he..

Je hebt gelijk, maar dat is niet onze schuld.
We zouden veel meer tegenstand krijgen mochten FIRM en B0RG niet zo debiel zijn het tegen elkaar te willen opnemen (ja, ik noem dat vrij achterlijk)
Nu vechten we in een driehoek, B0RG vs. *DTW*, FIRM vs. B0RG, FIRM vs. *DTW*.
Misschien vind jij het een naïeve gedachte om ervan uit te gaan dat de overige stammen zouden verbroederen, maar ik vind dat niet. Als je door één gezamelijke vijand onder vuur ligt, ga je toch automatisch samen ten strijde trekken? Desnoods kan je later je conflicten nog uitwerken.
Ik meende te denken dat alvorens episode nr. XXX van FIRM vs. B0RG begon, er een gemeenschappelijk forum bestond met ILL, FIRM, B0RG, TSB en Arcane. Ondertussen zijn de vier stammen in het zuid-oosten ook al verbroederd, dus mochten jullie slim zijn, dan zou het een pak moeilijker kunnen zijn voor ons.

Ik zeg niet dat jullie niet de besten niet zijn, maar jullie zijn hier een potje arrogant en zelf ingenomen aan het doen, er daar wilde ik jullie opwijzen.

Sure, maar zo ging het met CdM en =BB= toch ook? Wij zijn hier gewoon wat propaganda aan het voeren, no big deal.

En om dat ik mensen (jou) hoger had ingeschat wat betreft begrijpend lezen zal ik me statements maar even op een rijtje zetten.
-De alliantie suggereerde alsof hun winst vast stond. Daar ben ik het niet mee eens, omdat er bij hun ook het een en ander wankelt.
-Er werd gesuggereerd dat de alliantie de enige is die nog wat kan doen. Daar ben ik het wederom niet mee eens.
-Er werd gesuggereerd dat bij de alliantie alles goed liep, daar ben ik het niet mee eens.

Voor iemand als jorn 13 en kill666 geen respect man. Gelukkig is de rest van *dtw* beter :) (zero, julia, enz.)

- Wij suggereren niet dat onze winst vaststaat. Wij sturen wel een algemene waarschuwing de wereld in dat als de stats in deze vorm blijven evolueren, het onomstotelijk is dat wij die 50% halen. En 50% is meer dan genoeg om je als overwinnaar te zien. Dit is ervan uitgaande dat onze stam het tot die tijd overleeft, maar jij schijnt er van uit te gaan dat ons dat nooit lukt?
- Misschien
- Welke tekenen heb jij te zien gekregen om te concluderen dat wij zo wankel zijn?
 

DeletedUser22326

Guest
Propaganda prima, maar het zou een beetje lam zijn als die niet in een kritiek verhoor zou komen vind je niet?

Omdat jullie toevallig internen links laten liggen, vind ik niet dat je anderen het kwalijk kunt nemen, jullie hebben ook lange tijd geinternd.

Ja om jullie te stoppen zou het misschien beter zijn als iedereen verbroederde, maar dat neemt een hoop lol van het spel weg. Dan zou er voor heel veel mensen slechts de rol van ondersteunen weg gelegt zijn.

Ik concludeer niet dat jullie wankel zijn, maar sommige dingen, brede lijn activiteit enz.

'T punt is dat het verloop van deze wereld nog niet vast staat. Ik vond dat dat gesuggereerd werd, dus ik ging daar tegenin.

Amen.
 

DeletedUser

Guest
Propaganda prima, maar het zou een beetje lam zijn als die niet in een kritiek verhoor zou komen vind je niet?

Omdat jullie toevallig internen links laten liggen, vind ik niet dat je anderen het kwalijk kunt nemen, jullie hebben ook lange tijd geinternd.

Ja om jullie te stoppen zou het misschien beter zijn als iedereen verbroederde, maar dat neemt een hoop lol van het spel weg. Dan zou er voor heel veel mensen slechts de rol van ondersteunen weg gelegt zijn.

Ik concludeer niet dat jullie wankel zijn, maar sommige dingen, brede lijn activiteit enz.

'T punt is dat het verloop van deze wereld nog niet vast staat. Ik vond dat dat gesuggereerd werd, dus ik ging daar tegenin.

Amen.

Kritiek? De waarheid kwetst duidelijk dan. Vandaar dat je reageert.

En wij concluderen hier ook, dat Firm niet veel voorstelt, meer wordt er hier ook niet gezegd.

Het verloop staat niet vast, maar onze visie is toch niet zover weg.
Suggereren of niet, we zien wel.

Amen is een goeie om mee af te ronden voor jouw :D
 

DeletedUser

Guest
Propaganda prima, maar het zou een beetje lam zijn als die niet in een kritiek verhoor zou komen vind je niet?

Omdat jullie toevallig internen links laten liggen, vind ik niet dat je anderen het kwalijk kunt nemen, jullie hebben ook lange tijd geinternd.

Ja om jullie te stoppen zou het misschien beter zijn als iedereen verbroederde, maar dat neemt een hoop lol van het spel weg. Dan zou er voor heel veel mensen slechts de rol van ondersteunen weg gelegt zijn.

Ik concludeer niet dat jullie wankel zijn, maar sommige dingen, brede lijn activiteit enz.

'T punt is dat het verloop van deze wereld nog niet vast staat. Ik vond dat dat gesuggereerd werd, dus ik ging daar tegenin.

Amen.

Over de grote lijn snap ik je reactie wel hoor, enkel dat ik het 'verbroederen' tussen stammen, het diplomatieke aspect net als een extra uitdagende dimensie van het spel zie
 

DeletedUser22326

Guest
Kritiek? De waarheid kwetst duidelijk dan. Vandaar dat je reageert.

En wij concluderen hier ook, dat Firm niet veel voorstelt, meer wordt er hier ook niet gezegd.

Het verloop staat niet vast, maar onze visie is toch niet zover weg.
Suggereren of niet, we zien wel.

Amen is een goeie om mee af te ronden voor jouw :D

A: Jij concludeert helemaal nada, de grote/goeie mensen van jou stam concluderen het.

B: In de wetenschap is het zo dat als er een stelling/theorie komt deze eerst door een kritisch panel gaat, voordat het aangenomen wordt. Nou dat kritische panel is hier op het forum anders moet je het hier niet neerzetten.

C: Ga nou niet mij de les te lezen door me dingen in de mond te leggen, zoals de motivatie van reageren, dat is nergens voor nodig.
 

DeletedUser

Guest
Ja om jullie te stoppen zou het misschien beter zijn als iedereen verbroederde, maar dat neemt een hoop lol van het spel weg. Dan zou er voor heel veel mensen slechts de rol van ondersteunen weg gelegt zijn.

Daar ga ik niet mee akkoord.
Als je een rol krijgt om te ondersteunen, dan wil dat zeggen dat je te weinig moeite doet je aan een front te vestigen.

Wie wil vechten, kan gerust een cluster van 25 dorpen internen aan het front, and off you go!
 

DeletedUser4045

Guest
Ondanks dat ik een speler ben van het ''4 -stammen front'' (op dit moment weliswaar op een laag pitje).

Jorn, wat is jou bijdrage aan dit alles? Jij zit dan wel in die stam. Maar je hebt een gruwelijk grote bek over hoe slecht FIRM is.

Men zegt wel eens: Hoogmoed komt voor den val. En dat verwacht ik bij jou.

CdM heeft ook een periode gehad waarin alles goed ging en waarin men dit soort uitlatingen ging doen. En iedereen weet hoe het met CdM is afgelopen.

De wereld is nog niet gespeeld, onthoudt dat.
 

DeletedUser

Guest
Ik ben het met Lytho eens. Als oud leider van BB en CdM zou ik me niet zo snel meer wagen aan zelfverering, daar heb ik van geleerd. Er kunnen zomaar weer wat frontaccounts stoppen en je bent weer de sigaar.

Zelf vind ik FIRM nou niet bepaald slecht, maar ik denk wel dat het klopt dat het geen geheel is. In het verleden heb ik wel veelvuldig contact gehad met ze over een evt. diplomatieke band. Toen verbaasde ik me er al over dat ik door 5 verschillende mensen werd benaderd en toen ik vroeg wie nu precies de leider of diplomaat was, werd er gezegd dat ze die niet echt hadden...

DTW heeft ook mindere spelers, dus ik zou zeker niet zeggen dat wij een volledige pro stam zijn. Maar dat maakt ook niet uit. Het is een stammen spel en in een stam moet er ook plek zijn voor mensen die misschien niet zo heel erg bedreven zijn maar wel inzet tonen. Het gaat om de mentaliteit, de sterkeren doen het zware werk wel.

Over die eindoverwinning, dat is iets waar de meningen over verdeeld zijn. Ik ben zelf van mening dat TW te lang duurt, je ziet dat je echt een fanatic moet zijn om iets voor te kunnen stellen. Er is nog geen enkele wereld ten einde gekomen, maar er worden wel in sneltreinvaart nieuwe werelden geopend. Commercieel gezien begrijpelijk, maar speltechnisch is het niet echt leuk als je werelden krijgt vol met barbaren en inactieve spelers. Softie zat in zo'n hoek en is er dus mee gestopt, wat ik begrijpelijk vond.
Daarom denk ik wel dat het goed is dat we nu als eerst openlijk uitspreken voor een eindoverwinning te gaan. Ik heb geen zin om oneindig door te blijven spelen en voor degenen die dat wel willen, kunnen lekker op een andere wereld terecht. Laten we de zaak proberen vlot te trekken. Wij zien het als een uitdaging!
 

DeletedUser

Guest
\ Ik heb geen zin om oneindig door te blijven spelen en voor degenen die dat wel willen, kunnen lekker op een andere wereld terecht. Laten we de zaak proberen vlot te trekken. Wij zien het als een uitdaging!

spreek voor jezelf, als je niet oneindig door wilt spelen, stop dan,

ieder van ons zal dus ooit stoppen, maar om nu een soort van eindstrijd op w3 vast te koppelen gaat me te ver....
 

DeletedUser

Guest
proxis2 zei:
spreek voor jezelf, als je niet oneindig door wilt spelen, stop dan,

ieder van ons zal dus ooit stoppen, maar om nu een soort van eindstrijd op w3 vast te koppelen gaat me te ver....
Wat is de lol aan een spel waar geen einde aan zit en wat hierdoor na gem. 2 jaar in een anticlimax terecht komt omdat er zoveel mensen stoppen? Een spel kent in mijn ogen altijd een winnaar en een verliezer, en op een gegeven moment moet dat gewoon bekend zijn.

En ik stop pas als jij van de kaart bent geveegd :D
 

DeletedUser22326

Guest
Daar ga ik niet mee akkoord.
Als je een rol krijgt om te ondersteunen, dan wil dat zeggen dat je te weinig moeite doet je aan een front te vestigen.

Wie wil vechten, kan gerust een cluster van 25 dorpen internen aan het front, and off you go!


Dat ben ik met je eens, als ik kijk naar een goeie vriend van mij WKoA die 1,5 continent zichzelf heeft verplaatst zodat hij goed tegen B0RG aanlag. Maar ik vind het niet realistisch om 5 continenten te verplaatsen.
 

DeletedUser

Guest
Wat is de lol aan een spel waar geen einde aan zit en wat hierdoor na gem. 2 jaar in een anticlimax terecht komt omdat er zoveel mensen stoppen? Een spel kent in mijn ogen altijd een winnaar en een verliezer, en op een gegeven moment moet dat gewoon bekend zijn.
gewoon geduld hebben tot iedere andere persoon gestopt is ^^
En ik stop pas als jij van de kaart bent geveegd :D

kun je lang blijven wachten
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan