FIRM is gewoon fake

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser

Guest
Wacht nog een klein jaartje en we zullen zien wie de grote winnaar(s) is/zijn
 

DeletedUser

Guest
Ter info (ik heb het voor de nieuwsgierigheid toch eens bekeken)


Side 1:
Tribes: *DTW* Cervix SPARTA ALUI
Players:

Side 2:
Tribes: B0RG BORG FIRM TSB OOT ILL TCP TFT Arcane CRUX Hermes Rectus
Players:

Timeframe: Laatste maand

Totale overnames:

Kant 1: 4,998
Kant 2: 8,358
Verschil: 3,360

image.php


Totale overnames van de vijandige kant:

Kant 1: 674
Kant 2: 267
Verschil: 407

image.php


Puntentotaal van totale overnames:

Kant 1: 40,312,988
Kant 2: 63,384,358
Verschil: 23,071,370

image.php


Puntentotaal van totale overnames van de vijandige kant:

Kant 1: 6,398,664
Kant 2: 2,492,937
Verschil: 3,905,727

image.php
 
Reactiescore
65
4) Ik heb er dan nog geeneens de stammen in het zuiden zoals Arcane (nr.9), Rectus (nr.13), Crux (nr.20) en Hermes (nr.21) erbij gezet want dat zijn nu eenmaal ook stammen die beweren in oorlog te zijn met De Alliantie.


Je vergeet de stam TERS die op plaats 231 staat.
 

DeletedUser22326

Guest
Dus omdat de rest van de wereld niet samenwerkt, zijn jullie de geprezen winnaar? Kom op zeg. Jullie pakken meer dorpen klopt. Maar wij pakken meer dorpen dan b0rg van ons, wij zeggen toch ook niet. NU CLAIMEN WE DE OVERWINNING.

1) Kun je best zeg maar 't zag er bijzonder beroert uit voor dat onze geweldig winnende geprezen alles verpulverrende alliantie.

2) True. Maar ook met jullie maandelijke basis, gaan jullie nooit heel FIRM o.i.d. kunnen overnemen.

3) Wat een onzin, jij neemt je "alliantie" (wat een helden naam :p) en rest, maar nogal naief om te denken dat de wereld zo in elkaar steekt.

4) Daar valt niks op te zeggen.

@ kill666

Goeie toevoeging, dankjewel.
 

DeletedUser

Guest
2) True. Maar ook met jullie maandelijke basis, gaan jullie nooit heel FIRM o.i.d. kunnen overnemen.


Firm valt eerder dan wij ze op ge-edelt hebben.
 

DeletedUser

Guest
@ painmaster: we claimen niet NU de overwinning, wij zullen de overwinning claimen als we +50% van de wereld in handen hebben.

Er zijn dus nu 307.497 dorpen op w3 - ong. 47.500 (ik vind geen exacte cijfers) verlaten dorpen = 260.497 actieve dorpen op w3 = 100%

+50% = +130249 dorpen

Nu bezit *DTW*-Cervix-ALUI 62712 dorpen of 24,07% van w3. Dus we zijn er nog niet.
 

DeletedUser

Guest
even @ painmaster!

Er bestaat nog zoiets als een weekje vakantie voor mensen onder ons. Het is dan ook normaal dat in die periode de groei gaat stagneren. Je fixeren over een periode van 7dagen zegt weinig over de activiteit van een speler, zegt enkel veel over jou beperkt inzicht in dit spelletje.
 

DeletedUser22326

Guest
Klopt, ik zeg ook niet dat jullie de winst niet gaan pakken, want dat lijkt me wel waarschijnlijk. Maar kap alsjeblieft met wij zijn de besten wij kunnen alles aan, wij ownen jullie, niks kan ons stoppen ,wij zijn pro.

@ Frezz

Wat zeiden jullie ook alweer tegen FIRM of softie? "Zoek een goeie VV?"
 

DeletedUser

Guest
Het gaat hier niet over hoe goed wij zijn. Het gaat over het feit dat we op w3 een nummer 1 hebben die niet echt op die plaats hoort.
 

DeletedUser22326

Guest
Daar gaat jou om met de creatie van dit topic, het gaat mij er om dat jullie doen alsof jullie pro zijn. Maar jullie zijn ook gewoon een stel farmers die een spel speelt.

Verder kun je FIRM het moeilijk kwalijk nemen dat ze het meeste punten hebben. :rolleyes:
 

DeletedUser

Guest
Daar gaat jou om met de creatie van dit topic, het gaat mij er om dat jullie doen alsof jullie pro zijn. Maar jullie zijn ook gewoon een stel farmers die een spel speelt.

Verder kun je FIRM het moeilijk kwalijk nemen dat ze het meeste punten hebben. :rolleyes:

Je hebt gelijk laten wij ook nog maar wat puntjes bij recruiten dan zijn we beter dan Firm want wij hebben dan de meeste puntjes :D
 

DeletedUser

Guest
Hmm.. 2 keuzes:

1) Iemand vertelt me (in pm) wat hier de bedoeling van is van dit topic.

=> geen geldige reden is slotje

2) Niemand doet het

=> Ik beschouw het als een afzeiktopic maw slotje
 

DeletedUser

Guest
Dit is een propaganda topic hier discussieren we of Firm een top stam is of niet
 

DeletedUser

Guest
Mijn visie :

Firm heeft toevallig meer punten en staat op nummer één , no big deal , hoge bomen vangen veel wind , oud bb/cdm leden weten al langer dat dit geen voordeel is

Vind het eigenlijk wel sterk van firm dat ze zich zo kunnen beheersen in dit topic. Alhoewel ik de straffe uitspraken van "anderen" hier soms wat overdreven vind.

DTW is niet superpro , verre van , maar heeft wel een uitstekende stamwerking
het is een soort wisselwerking tussen "goede aktieve individuen" en "minder aktieve toch meewerkend aan acties individuen" en dit alles onder een uitstekende strategische begeleiding en motivatie.

de uitspraken over een overwinning claimen enzo moet niet zo letterlijk opgevat worden , maar aanzien worden als een doel . Met lage verwachtingen kom je niet ver .
 

DeletedUser

Guest
je kan nooit weten wie de absolute winnaar is omdat alles uit elkaar kan vallen


iedereen roept al maanden volgens borg valt uit elkaar, firm nooit blablabla

firm is al een keer uit elkaar gevallen dus daar moet je niet over zeuren.
dtw kan ook zo uitelkaar vallen.

dit topic is zo nutteloos want het is meer een wellus nietus strijd:mad::(
 

DeletedUser

Guest
Was een dagje lekker varen..
Kom terug.. en heb direct weer wat literatuur :) (L)
 

DeletedUser22326

Guest
Mijn visie :

Firm heeft toevallig meer punten en staat op nummer één , no big deal , hoge bomen vangen veel wind , oud bb/cdm leden weten al langer dat dit geen voordeel is

Vind het eigenlijk wel sterk van firm dat ze zich zo kunnen beheersen in dit topic. Alhoewel ik de straffe uitspraken van "anderen" hier soms wat overdreven vind.

DTW is niet superpro , verre van , maar heeft wel een uitstekende stamwerking
het is een soort wisselwerking tussen "goede aktieve individuen" en "minder aktieve toch meewerkend aan acties individuen" en dit alles onder een uitstekende strategische begeleiding en motivatie.

de uitspraken over een overwinning claimen enzo moet niet zo letterlijk opgevat worden , maar aanzien worden als een doel . Met lage verwachtingen kom je niet ver .

Met deze man kan ik het vinden. Ik neem aan dat je met straffe uitspraken naar mij refereert, maar ik had het gevoel van als niemand het recht zet moet ik het doen. :)

En na deze uitspraak van zero trek ik me terug uit deze discussie. (A)
 

DeletedUser

Guest
je kan nooit weten wie de absolute winnaar is omdat alles uit elkaar kan vallen


iedereen roept al maanden volgens borg valt uit elkaar, firm nooit blablabla

firm is al een keer uit elkaar gevallen dus daar moet je niet over zeuren.
dtw kan ook zo uitelkaar vallen.

dit topic is zo nutteloos want het is meer een wellus nietus strijd:mad::(

Wij hebben zelden een slecht moment meegemaakt.
Plots uiteenvallen lijkt mij vrij onwaarschijnlijk.
 

DeletedUser

Guest
hoezo er hoeven maar kleine ruzies te ontstaan en kaboem iedereen vertrekt.:p
 

DeletedUser

Guest
Tool uit FIRM zou dat het begin zijn van die kleine ruzies?
Dit topic gaat over FIRM en of ze terecht op de eerste plaats staan.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan