FIRM is gewoon fake

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser

Guest
Dit is en blijft een progandatool en meestal komt hier complete onzin te verschijnen maar misschien kan dit forum nog altijd gebruikt worden waarvoor het dient.

FIRM staat om de nummer 1, dat is een onweerlegbaar feit.

Ik kan mij echter niet van de indruk ontdoen dat deze fusie gekomen is uit noodzaak. Te veel stoppende accounts waarvoor men geen deftige vervanging vindt, is altijd al een oorzaak geweest van fusie maar hier hebben we toch te maken met de 'zogenaamde' nummer 1 van w3.

'Zogenaamd' omdat FIRM een samenraapsel is van eenlingen die door deftig te internen groot geworden zijn. Ik heb geen zicht op de werking van de stam maar ik kan mij niet van de indruk ontdoen dat het maar met haken en ogen aan elkaar zit.

FIRM is statistisch gezien leuk om te zien. Ook op de kaart toont het leuk maar is dit een echte stam??? Dit is een samenraapsel van individuen, geen team, een groepje spelers met veel vv's die veel punten hardnekkig proberen vast te houden. Een klein opstakel in de overwinning van w3 voor de enige, echte, overblijvende, goed functionerende Alliantie van w3: DTW-Cervix.

Want zeg nu zelf, wat deed FIRM om zijn positie te verrechtvaardigen??? DTW-Cervix bezit bijna alle nummer 1 posities die er bijgehouden worden.

Als we meer dan 50% van w3 bezitten claimen we de overwinning. Zonder schroom of scupules.

Want FIRM ... komaan serieus blijven.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser22326

Guest
Dit is en blijft een progandatool en meestal komt hier complete onzin te verschijnen maar misschien kan dit forum nog altijd gebruikt worden waarvoor het dient.

FIRM staat om de nummer 1, dat is een onweerlegbaar feit.

Ik kan mij echter niet van de indruk ontdoen dat deze fusie gekomen is uit noodzaak. Te veel stoppende accounts waarvoor men geen deftige vervanging vindt, is altijd al een oorzaak geweest van fusie maar hier hebben we toch te maken met de 'zogenaamde' nummer 1 van w3.

'Zogenaamd' omdat FIRM een samenraapsel is van eenlingen die door deftig te internen groot geworden zijn. Ik heb geen zicht op de werking van de stam maar ik kan mij niet van de indruk ontdoen dat het maar met haken en ogen aan elkaar zit.

FIRM is statistisch gezien leuk om te zien. Ook op de kaart toont het leuk maar is dit een echte stam??? Dit is een samenraapsel van individuen, geen team, een groepje spelers met veel vv's die veel punten hardnekkig proberen vast te houden. Een klein opstakel in de overwinning van w3 voor de enige, echte, overblijvende, goed functionerende Alliantie van w3: DTW-Cervix.

Want zeg nu zelf, wat deed FIRM om zijn positie te verrechtvaardigen??? DTW-Cervix bezit bijna alle nummer 1 posities die er bijgehouden worden.

Als we meer dan 50% van w3 bezitten claimen we de overwinning. Zonder schroom of scupules.

Want FIRM ... komaan serieus blijven.

Je weet niet waarover je praat, er staan dingen in dat stukje die waar zijn, maar grootste deel is POEP. De enige, echte, overblijvende, goed functionerende Alliantie van w3: DTW-Cervix, serieus hier spuug is op arrogante kwast. Je weet niet waar je over praat.
 

DeletedUser

Guest
Firm is gewoon een bij een raapsel van eenlingen, egoistische spelers die alleen aan zich zelf denken. En dat is het ook ik weet in mijn tijd nog wel toen er een speler stopte dat sommige spelers gewoon met elkaar ruzien gingen maken over wie welke dorpjes mag hebben.

Zegt ook wel genoeg dat terwijl Firm en Ill gaan fuseren er 1 iLL lid niet mee gaat eentje later weg gaat en vandaag er een 2e weg gegaan is.


overigens gaat me dit wss om oud Firm, oud ill heb ik altijd nog respect voor. In mijn ogen is er niet 1 firm maar zijn er 2 Firms.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser16468

Guest
W3 zou interessant worden als *DTW* en Cervix oorlog gaan krijgen maar blijkbaar durven ze dat niet aan.
 

DeletedUser

Guest
Waarom moet *DTW* met iedereen oorlog gaan voeren ??

iedere stam heeft wel een Bg.
 

DeletedUser

Guest
W3 zou interessant worden als *DTW* en Cervix oorlog gaan krijgen maar blijkbaar durven ze dat niet aan.

Jij deed ook niet veel he :)
Nu ben je zelfs gewoon gestopt op w3. Kon je het niet meer aan fzo?
 

DeletedUser7533

Guest
W3 zou interessant worden als *DTW* en Cervix oorlog gaan krijgen maar blijkbaar durven ze dat niet aan.

dat gaan we doen als de rest weg is.
dan maken we er een gezellig onderonsje van tussen DTW en CERVIX op W3.
 

DeletedUser

Guest
@ painmaster: argumenteer eens ... het zou een verademing zijn op het algemene forum om eens echte doordachte post te lezen. Jouw antwoord overstijgt zelfs het niveau van 'lekker peuh' niet. Dus zeg eens wat zou er onjuist zijn???


En aangezien niemand van FIRM reageert, ik zie zelf geen enkele zinnige post van niet-Alliantie-leden, kan ik alleen maar concluderen dat FIRM idd dood is (of mss is het dit forum dat dood is).

Een voorbeeldje van stats (zoek zelf maar andere timeframes op, of zonder moraalbrekerstammen)

Side 1:
Tribes: *DTW* Cervix SPARTA
Players:

Side 2:
Tribes: FIRM TCP
Players:

Timeframe: Laatste maand


Totale overnames van de vijandige kant:

Kant 1: 95
Kant 2: 31
Verschil: 64

image.php



Puntentotaal van totale overnames van de vijandige kant:

Kant 1: 949,071
Kant 2: 289,142
Verschil: 659,929

image.php


En we hebben nog eens niet veel gedaan én het is vakantie voor de meest. Dat zal vuurwerk geven vanaf september.
(nu ja, vuurwerk ... De Alliantie zal slaan en FIRM zal ginsters afgeven en meer zullen we daar niet van moeten verwachten, denk ik)
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
hoewel ik absoluut geen fan ben van de stam FIRM hou ik ook niet van mensen die veren in hun eigen R**t steken of in die van hun partner(s).

een beetje terughoudenheid van een leider word meer gewaardeerd en siert zo'n speler en zijn stam veel meer.

en dit gezegd hebbende ben ik met de rest van je tekst wel eens, firm bestaat uit een groep eenlingen, de kunst is alleen ze zodanig te verdelen dat er geen firm meer is (hoe moeilijk zou dat moeten zijn)...
 

DeletedUser22326

Guest
@ painmaster: argumenteer eens ... het zou een verademing zijn op het algemene forum om eens echte doordachte post te lezen. Jouw antwoord overstijgt zelfs het niveau van 'lekker peuh' niet. Dus zeg eens wat zou er onjuist zijn???
Die komt later.
 

DeletedUser17568

Guest
kevje houdt alsjeblieft je bek man :cool:
Je weet niet wat je lult ,
Kom naast ons liggen kijken of je het dan nog durft:rolleyes:
 

DeletedUser

Guest
kevje houdt alsjeblieft je bek man :cool:
Je weet niet wat je lult ,
Kom naast ons liggen kijken of je het dan nog durft:rolleyes:

Wie ben jij dan ??

als je lef hebt post je gewoon onder je eigen naam en niet onder een schuilnaam. De enigste lafaard die ik momenteel zie ben jij.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan