FIRM is gewoon fake

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser

Guest
Ok, op veelvuldig verzoek (FIRM is stil) zal ik op deze onzin reageren.

Juliana (die is toch al dood?) schreef: " Als we meer dan 50% van w3 bezitten claimen we de overwinning. Zonder schroom of sc(r)upules. ".

Juliaantje maakt hier zijn eigen regels. En het ergste is, dat hij er nog in gelooft ook. Zo ken ik er ook nog eentje: Kinderen worden gebracht door de ooievaar.

Fijne vlucht Juultje.:D

Wel ik wordt liever door een ooievaar gebracht dan ter wereld gebracht worden door een familie apen en ezels. Logisch dat je niet in de ooievaar geloofd. :cool:
 

DeletedUser22326

Guest
OH WAUW dat is veel zeg :O Wat hebben we daar zeg!!!!
4 stammen tegen de rest van W3.... ongelooflijk zeg, zoveel, egt niet te doen.

Beetje jaloers misschien? :D

Rot toch op man. Zo kan ik alles lekker omdraaien. Ik kan ook zeggen FIRM en TFT vechten tegen de rest van w3. 100 mensen tegen heel w3 en toch staan we nog dik overeind. Wat zijn jullie een noobs zegt. Dat jullie met zoveel man ons niet eens van de kaart kunnen vegen, damn jullie zijn echt slecht. Daarbij vind ik dat je wat mooie resultaten hebben laten zien (aanval softie etc). Maar om nou te zeggen dat jullie zo uber pro zijn. Rot toch op man. Als jullie goed waren hadden jullie Alui niet nodig gehad en ze door midden gehakt. Dan verschoven jullie fronten wekelijks naar het noorden. Dat zie ik nog niet gebeuren hoor. Ooit aan gedacht dat als wij in het noorden allemaal vriendjes werden er net zo'n sterk front ontstaat als dat van jullie? Dus jullie zijn niet uniek, jullie zijn niet geweldig, jullie zijn gewoon jullie die een leuke loop baan hebben, momenteel aan de winnende hand lijkt, maar dat jullie nou ooh zo geweldig zijn en alles aan kunnen FUCK OFF. Jor jij bent de ergste van allemaal. Want je lult alleen maar drogredenen. Julia kan ik nog respect voor opbrengen behalve dan dat die zichzelf veren in de reet steekt.
 

DeletedUser22326

Guest
Wooh! Jullie moet wel heel erg ownen als ik hier naar kijken.

dtwzuigt.png


17 inactief VERY NICE! Echt own-saus van cervix hierzo.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser22326

Guest
Ooh en die jorn die hier alles onder spamt die is goed zeg check dit dan..

jornkickass.png


Maar liefst 79 punten in een week erbij, POEH, wat een pro.
 
Reactiescore
65
Hier Jorn:





Side 1:
Tribes:
Players: donjoop

Side 2:
Tribes: Cervix *DTW* ALUI
Players:

Timeframe: Voor altijd

Totale overnames:

Kant 1: 851
Kant 2: 59,283
Verschil: 58,432

image.php


Totale overnames van de vijandige kant:

Kant 1: 18
Kant 2: 0
Verschil: 18

image.php


Puntentotaal van totale overnames:

Kant 1: 7,211,196
Kant 2: 452,120,845
Verschil: 444,909,649

image.php


Puntentotaal van totale overnames van de vijandige kant:

Kant 1: 184,402
Kant 2: 0
Verschil: 184,402

image.php
 

DeletedUser22326

Guest
En hier nog even de pro's van DTW

dtwzuigt.png


15 inactief, en heel veel met magere resultaten van 1200 puntjes per dag en half weken niks doen, geboren winnaars zijn het!
 

DeletedUser

Guest
En FIRM heeft "op jou telwijze" ook zo'n 15-20 inactievelingen. Sja, boeit weinig. Het gaat erom wat je als gehele stam als resultaten behaalt tegen je vijanden.

edit: ik zie dat je spelers die per dag marginaal groeien ook meetelt, in dat geval zijn het er bij FIRM zelfs ene stuk of 21.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser22326

Guest
Het maakt me niks uit dat FIRM dat ook heeft. Er wordt hier gesuggereerd dat dtw en cervix vette pro's zijn die ooit 50% van de wereld in handen krijgen. Nou NIET DUS.
 

DeletedUser

Guest
Het maakt me niks uit dat FIRM dat ook heeft. Er wordt hier gesuggereerd dat dtw en cervix vette pro's zijn die ooit 50% van de wereld in handen krijgen. Nou NIET DUS.

Zoals ik net al zei: je vorige statistieken bewijzen niets. Het enige wat telt is je groei als stam, en de resultaten die je als stam behaalt tegen je vijanden.
 

DeletedUser22326

Guest
Actieve oorlogen hiezo, damnz

map.php


Side 1:
Tribes: *DTW* Cervix ALUI SPARTA
Players:

Side 2:
Tribes: TSB
Players:

Timeframe: Laatste week

Totale overnames van de vijandige kant:

Kant 1: 3
Kant 2: 1
Verschil: 2

image.php


Puntentotaal van totale overnames van de vijandige kant:

Kant 1: 29,862
Kant 2: 10,197
Verschil: 19,665

image.php



Side 1:
Tribes: *DTW* Cervix ALUI SPARTA
Players:

Side 2:
Tribes: B0RG
Players:

Timeframe: Laatste week

Totale overnames van de vijandige kant:

Kant 1: 26
Kant 2: 36
Verschil: 10

image.php


Puntentotaal van totale overnames van de vijandige kant:

Kant 1: 250,434
Kant 2: 361,634
Verschil: 111,200

image.php


Side 1:
Tribes: *DTW* Cervix ALUI SPARTA
Players:

Side 2:
Tribes: FIRM
Players:

Timeframe: Laatste week

Totale overnames van de vijandige kant:

Kant 1: 19
Kant 2: 9
Verschil: 10

image.php


Puntentotaal van totale overnames van de vijandige kant:

Kant 1: 187,064
Kant 2: 97,529
Verschil: 89,535

image.php


W00h zie ik dat nou goed 22 winst op al hun vijanden die niet eens samenwerken en met zijn allen samen minder punten hebben?

Damn pro's.
 

DeletedUser16468

Guest
Mensen raken hier wel hard gefrustreerd :S
Ik vind *DTW* en Cervix allebei goed.
Maar om nou meteen te zeggen dat jullie gewonnen hebben enzo, gaat mij ook wel iets te ver denk ik.

We zullen wel zien! :)
 

DeletedUser7533

Guest
En hier nog even de pro's van DTW

dtwzuigt.png


15 inactief, en heel veel met magere resultaten van 1200 puntjes per dag en half weken niks doen, geboren winnaars zijn het!

waarom heb ik geen rood lijntje:mad::mad:

deze week 4x rode cijfers is geen vernoeming waard:confused:.

is het mischien:) (zou kunnen namelijk) in je op gekomen dat we in een periode van vakantie zitten:rolleyes:

maar evengoed, zet die van FIRM hieronder en je ben een echte kerel.
deze week heeft namelijk weinig te maken met de overwinning die we gaan halen.
50% van de wereld (nog niet een totale overwinning) ligt zeer zeker in het verschied...
over 2 maandjes maar weer eens kijken waar we dan staan:D:D:D:D:D
 

DeletedUser22326

Guest
Is goed. Wat heb ik nou met FIRM te maken, ik heb nooit gezegt dat hun zo actief zijn.
 

DeletedUser22326

Guest
Hier heb je die van firm

firm.png


Geen idee waarom ik die zou moeten posten.. Ik heb slechts over dat jullie lang niet zo pro zijn als hier gesuggereerd wordt.

Hier heb je voor de grap die van mijn stam.
tft.png
 

DeletedUser22326

Guest
Even een sommetje..

B0RG + TSB + FIRM = 64621 dorpen

Stel ze pakken er geen dorpen meer bij, dan.. hebben jullie hun in maar 2938 weken dood.. in dit tempo, dat valt nog best mee he..
 

DeletedUser22326

Guest
Ik kan mij echter niet van de indruk ontdoen dat deze fusie gekomen is uit noodzaak. Te veel stoppende accounts waarvoor men geen deftige vervanging vindt, is altijd al een oorzaak geweest van fusie maar hier hebben we toch te maken met de 'zogenaamde' nummer 1 van w3.

Uch uch, fusie bb - dtw, bb - cervix --> nummer 1 uch uch fusie redenen te veel stopper.

'Zogenaamd' omdat FIRM een samenraapsel is van eenlingen die door deftig te internen groot geworden zijn. Ik heb geen zicht op de werking van de stam maar ik kan mij niet van de indruk ontdoen dat het maar met haken en ogen aan elkaar zit.

Dus FIRM is niet goed om jij een indruk hebt, NAIS!

FIRM is statistisch gezien leuk om te zien. Ook op de kaart toont het leuk maar is dit een echte stam??? Dit is een samenraapsel van individuen, geen team, een groepje spelers met veel vv's die veel punten hardnekkig proberen vast te houden.

Waarop baseerd u dit?

Want zeg nu zelf, wat deed FIRM om zijn positie te verrechtvaardigen??? DTW-Cervix bezit bijna alle nummer 1 posities die er bijgehouden worden.

"Dus omdat FIRM niet genoeg atk + def. points heeft tellen ze niet meer en dan blijven wij over, dus wij winnen lekker puh?" Juist ja..

Als we meer dan 50% van w3 bezitten claimen we de overwinning. Zonder schroom of scupules.

Ik zou het jammer vinden als jullie nooit een keer in strijd kwamen met TFT, en 50% van de dorpjes op de map? succes! Leg die 50% eens wat beter uit..
 

DeletedUser22326

Guest
Even een sommetje..

B0RG + TSB + FIRM = 64621 dorpen

Stel ze pakken er geen dorpen meer bij, dan.. hebben jullie hun in maar 2938 weken dood.. in dit tempo, dat valt nog best mee he..

We breiden hem wat uit jullie hebben gemiddeld 16 inactieven, gemiddelde punten = 5 mil, dus 16 x 5 mil = 85 mil, die jullie slechts meedragen voor de punten. En wat gebeurt er als we die van jullie gemiddelde 244 mil punten aftrekken? Dan blijft er nog maar 159 mil over, wat nog maar 46 mil meer is als TFT, maar ja jullie hebben ook nog het voordeel dat jullie gemiddelde speler een half jaar langer mee gaat in w3, dan onze gemiddelde speler.
 

DeletedUser

Guest
Ik zie hier veel posts van je staan maar er komt weinig nuttigs uit. Je kan jouw posts sammen vatten als *DTW* is kut slecht bagger waardeloos TFT is goed de beste stam ter wereld met de beste spelers.
 

DeletedUser22326

Guest
Ik zie hier veel posts van je staan maar er komt weinig nuttigs uit. Je kan jouw posts sammen vatten als *DTW* is kut slecht bagger waardeloos TFT is goed de beste stam ter wereld met de beste spelers.
King lees ze dan nog eens een keer. Ik heb nergens beweerd dan DTW noch cervix bagger is. Ik heb nooit beweerd dat TFT beter is. Ik heb nooit beweerd dat TFT de beste is. Ik weerleg alleen dat dtw/cervix niet de absolute winnaars zijn. Verder makkelijk he niet inhoudelijk op posts ingaan.
 

DeletedUser

Guest
1) Inactiviteit kun je niet uitsluitende zien aan de groei per week, sommige spelers zijn op vakantie, sommige spelers zijn puur def-account en zijn enkel actief met het sturen een aanvullen van def naar het front (elk zijn systeem)

2) stats op basis van 1 week is het summum van manipulatie om daarnaast de brekerstam van de ene partij erbij te nemen en bij de andere partij niet is ook geen evenwicht in je stats.

3) Als ik dan nog eens het totaal aantal spelers erbij zet, dan zul je zien dat we met 1/3 minder accounts toch nog een beter gemiddelde kunnen verleggen (ondanks de zogenaamde 'actieve' tegenstand)

4) Ik heb er dan nog geeneens de stammen in het zuiden zoals Arcane (nr.9), Rectus (nr.13), Crux (nr.20) en Hermes (nr.21) erbij gezet want dat zijn nu eenmaal ook stammen die beweren in oorlog te zijn met De Alliantie.


Side 1:
Tribes: *DTW* Cervix SPARTA ALUI (208 spelers)
Players:

Side 2:
Tribes: B0RG BORG FIRM TSB OOT ILL TCP TFT (303 spelers)
Players:


Timeframe: Laatste maand

Totale overnames:

Kant 1: 4,999 (of 24,7/mnd/account)
Kant 2: 6,004 (19,8/mnd/account)
Verschil: 1,005

image.php


Totale overnames van de vijandige kant:

Kant 1: 413 (2,0/mnd/account)
Kant 2: 232 (0,7/mnd/account)
Verschil: 181

image.php


Puntentotaal van totale overnames:

Kant 1: 40,323,007
Kant 2: 48,888,836
Verschil: 8,565,829

image.php


Puntentotaal van totale overnames van de vijandige kant:

Kant 1: 3,966,005
Kant 2: 2,313,047
Verschil: 1,652,958

image.php
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan