FIRM; Het echte verhaal

DeletedUser

Guest
Ik zeg ook niet dat je zo laag bent als King, ik zeg dat je beter bent qua gedrag opt moment.
 

DeletedUser

Guest
daarom dat ik op het laatste stukje van king niet meer had geantwoord;) vond het ook gewoon te kinderachtig om zelf maar iets erop te zeggen, mits iedereen die het las wel ging zien dat het nogal onnozel is van hem.
 
Reactiescore
1.733
Ik zeg ook niet dat je zo laag bent als King, ik zeg dat je beter bent qua gedrag opt moment.

vind ik lief :)



maar ik denk dat king pissig is omdat hij veel aanvallen krijgt ;). en omdat metal niet bij hem in de stam wou zijn :).
 
Reactiescore
1.733
en zo te zien dumpt Borg ook spelers bij legend. jwwiering en barcalonegek uit BORG zitten in legend ?
 

DeletedUser

Guest
en zo te zien dumpt Borg ook spelers bij legend. jwwiering en barcalonegek uit BORG zitten in legend ?

er is een verschil tussen dumpen en het account van de spelers verplaatsen, wij laten die spelers niet aan hun lot over.;)

FIRM had jou gedumpt voor ze je terug nodig hadden, meen ik me te herinneren:rolleyes:
 
Reactiescore
1.733
er is een verschil tussen dumpen en het account van de spelers verplaatsen, wij laten die spelers niet aan hun lot over.;)

FIRM had jou gedumpt voor ze je terug nodig hadden, meen ik me te herinneren:rolleyes:



tjah ;) maar dat was ook mijn eigen schuld. spamde toen veels te veel. ik mag nu niet meer spammen of ik word er weer uitgekickt.
 

DeletedUser

Guest
@ king.

Op dit moment ben je het meest triest, onvolwassenste persoon op het forum.

Eerst zit je in FIRM, nu in Borg.
En je hebt het lef nog wel om je ex-medestamgenoten te beledigen.
Jij moet zo ongeloofelijk laag zijn gezonken daarvoor, alhoewel soms raak je de onderkant van de put( mohniels hihi)

Dus go Firm en go =BB=!

Bedankt jouwn mening vind ik heel erg belangrijk :rolleyes:

Je hebt het over beledigen maar ik uit gewoon mijn mening. Wat ik van de situatie vind, dat jij er niet tegen kan en mijn triest noemt jouwn probleem.
 

DeletedUser

Guest
daarom dat ik op het laatste stukje van king niet meer had geantwoord;) vond het ook gewoon te kinderachtig om zelf maar iets erop te zeggen, mits iedereen die het las wel ging zien dat het nogal onnozel is van hem.

Ga je nu ontkennen dat het acount niet Metalfreack meer heet ???

dat was het nog wel toen ik 1 min geleden keek :confused::confused:

Jij zegt dat je het niet gedaan hebt maar je weet ook niet wie het wel gedaan heeft het is jouwn acount en je bent daar dus ook mede verandtwoordelijk voor. Als je wilt dat ik jouwn naam niet meer noem. Stuur een brief naar het TW team en vraag ze de naam van het Metalfreack acount te verwijderen
 

DeletedUser

Guest
vind ik lief :)



maar ik denk dat king pissig is omdat hij veel aanvallen krijgt ;). en omdat metal niet bij hem in de stam wou zijn :).

Ah nee hoor als metal zo is ben ik blij dat ik van hem af ben van dat lage laffe gedrag.

En over die aanvallen. Vind ik totaal niet erg ik vind het geweldig heb er weer een tijd voor moeten wachten totdat ze komen.
 

DeletedUser

Guest
king ik weet wel wie het acc in handen heeft;) maar ik ben het dus gewoon niet, ook al lijk je dat niet goed te kunnen verwerken.

En men acc delieten? waarom dat:eek:

en 1min geleden leek het wel dat ik men acc nog had zeg je? LOL
kzeg je dat ik al dagen men acc niet meer heb;)
 
Reactiescore
1.733
rob is gestopt op w3 en speelt dus niet meer op metalfreack. nu speelt er iemand anders op. dus....
 

DeletedUser

Guest
Lol, volgens mij praten jullie volledig langs elkaar heen ;p
King, de echte metal zegt dat ie niet meer op zijn eigen account speelt.
Metal, king zegt dat het account van je nog bestaat en de kans dus bestaat dat je er gewoon zelf op speelt, ook al zeg je steeds wat anders.
Dus om verwarring te voorkomen kun je misschien aan king vertellen wie nog wel op je account speelt, zodat king jouw naam niet meer noemt.
 

DeletedUser

Guest
king ik weet wel wie het acc in handen heeft;) maar ik ben het dus gewoon niet, ook al lijk je dat niet goed te kunnen verwerken.

En men acc delieten? waarom dat:eek:

en 1min geleden leek het wel dat ik men acc nog had zeg je? LOL
kzeg je dat ik al dagen men acc niet meer heb;)

Als je mij zegt wie je acount in bezit heeft zal ik zijn naam wel gebruiken in plaats van de jouwne. Je hoeft het niet te doen hoor maar dan mag je niet klagen dat ik jouwn naam gebruik.


@ Effex precies je was me net voor ;)
 
Reactiescore
1.733
Lol, volgens mij praten jullie volledig langs elkaar heen ;p
King, de echte metal zegt dat ie niet meer op zijn eigen account speelt.
Metal, king zegt dat het account van je nog bestaat en de kans dus bestaat dat je er gewoon zelf op speelt, ook al zeg je steeds wat anders.
Dus om verwarring te voorkomen kun je misschien aan king vertellen wie nog wel op je account speelt, zodat king jouw naam niet meer noemt.

het account heet gewoon metalfreack. dus waarom een andere naam aan geven?


king zegt dat rob nog speelt. maar dat is niet meer zo ;) hoe jammer ik en de rest van FIRM het ook vind :(
 

DeletedUser

Guest
het account heet gewoon metalfreack. dus waarom een andere naam aan geven?


king zegt dat rob nog speelt. maar dat is niet meer zo ;) hoe jammer ik en de rest van FIRM het ook vind :(


T en M zei dat Bastard geen spel inzicht had omdath ij aanvallen verstuurde van 25 uur. Toen zei ik dan moet je dat ook tegen Metalfreack zeggen.

En toen begon hij te jammeren.
 

DeletedUser9172

Guest
Ik had me eigenlijk niet met dit hele onderwerp willen bemoeien maar iets wordt hier vergeten.

Ja het is waar dat T&M weg wou gaan als dingen niet veranderden!
Hij wilde meer aktie(waar dit spel voor bedoeld is)
En veel van wat embax zegt zal wel kloppen,evenals veel wat TenM zegt wel zal kloppen.
Ieder van zijn eigen standpunt uit.

Wat vergeten wordt(ik heb het tenminste nergens gelezen)is dat het puk was die is begonnen met leden van firm te ontslaan!!
Hij was het die in paniek raakte omdat TenM weg ging(hij zou alles gedaan hebben om dit te verhinderen)
Hij was bang dat de harde kern van firm uiteen zou vallen.
Ook ik was bang dat dit zou gebeuren en heb toen tot mijn grote spijt Bazookaman ontslagen omdat hij begon te spammen op het forum(dit was een domme aktie)

Zo hebben we beide een groot aandeel in het uit eenvallen van firm.
En ja ik wilde dat ik de tijd terug kan zetten.

Jammer
 

DeletedUser

Guest
Ga je nu ontkennen dat het acount niet Metalfreack meer heet ???

dat was het nog wel toen ik 1 min geleden keek :confused::confused:

Jij zegt dat je het niet gedaan hebt maar je weet ook niet wie het wel gedaan heeft het is jouwn acount en je bent daar dus ook mede verandtwoordelijk voor. Als je wilt dat ik jouwn naam niet meer noem. Stuur een brief naar het TW team en vraag ze de naam van het Metalfreack acount te verwijderen



T&M speelt op het acount van metalfreak.zo kunnen ze nog een beetje wat doen..maar officieel hoort metal daar niet meer.. maar jahh
 
Reactiescore
1.733
T&M speelt op het acount van metalfreak.zo kunnen ze nog een beetje wat doen..maar officieel hoort metal daar niet meer.. maar jahh

helemaal niet. T en M speelt helemaal niet op metalfreack. waar heb je die onzin vandaan?
 
Bovenaan