FIRM; Het echte verhaal

DeletedUser4141

Guest
Echt vaak posten doe ik niet. Een eigen thread aanmaken helemaal nooit. Maar al dat gezever over FIRM ben ik beu. Daarom doe ik hier mijn versie, waar elk woord juist en hard zal zijn.

B0RG en FIRM zijn bondgenoten sinds het ontstaan van FIRM. Beiden hebben ze de handen in elkaar geslagen om te strijden tegen Chaos/exodus/CdM.
Telkens met goede resultaten. Het bondgenootschap FIRM/BORG was een groot en sterk succes

Beide stammen hebben een compleet andere werkwijze. een andere mentaliteit. Ik weet niet welke de juiste is maar als ik zie dat B0RG na al die tijd nog steeds een hechte groep is dan moet ik ze proficiat wensen voor hun systeem.

FIRM is in een eigen strijd verwikkeld, persoonlijke belangen zijn opgedrongen tot stam belangen enz.. De stamleiding ook wel raad van bestuur genoemd binnen in FIRM. Raakte er niet uit.

Toen splitste (SOULS) zich van FIRM af. Deze groep had duidelijk eisen die moesten worden doorgevoerd voor de terug keer naar FIRM.
Zo stond deze groep erop dat FIRM zou moeten verkleind worden om een hechte elite groep te creëeren. Daarnaast drongen ze erop aan dat de BG met BORG zou worden beeindigd.

Tot mijn groot ongenoegen en dat van de FIRM stamleiding op dat moment (PUK82, King1/9 en ikzelf) hebben we deze overdonderden eisen geaccepteerd op de hoop de stam zo goed mogelijk te herstellen.
Na acceptatie kwamen de leden van SOULS terug.
De ontslagen vielen! De Discussie over de BG werd opnoem opgevoerd.
Het was een eis waarmee de 2 het niet eens over konden geraken.

Toen het bekend raakte tot Icermaster's account in handen was van Melliemel sloegen de stoppen door bij T&M. En hij nam onmiddellijk contact op met Nas-T en verklaarde hem dat de BG onherroepelijk beeindigd zou worden.

Tot slot verliet King1/9 de stam en sloot zich bij borg aan.
Lange24 die SOULS oprichte (de stam die anti-borg was). Richten onmiddellijk een nieuwe stam op (LEGEND) en begon leden te sprokkelen. Ditmaal was dit PRO-Borg. Begrijpen wie begrijpen kan..
Ondertussen blijven er gesprekken vloeien binnen in FIRM over wat gebeuren. De verschillende meningsverschillen maken het behoud van FIRM onmogelijk.

Vanaf morgen zal er dus ook geen FIRM meer zijn.
Met dank aan T&M en Lange24 hierover.
Een welgemeende middelvinger in jullie richten hiervoor
 

DeletedUser

Guest
En zo zijn we de 1e twee stammen van deze wereld alweer verloren gegaan.
Ik snap die mensen ook niet helemaal met hun standpunten tegen B0RG die steeds maar weer wijzigen, maar dat moeten zij weten.

We hebben nu dus:
CdM --> Viel uit elkaar na opzegging BND =IRB=
FIRM --> Viel uit elkaar na opzegging BND B0RG

Ik snap het allemaal niet meer, maarja.

Succes verder in je volgende stam !!! B0RG??
 

DeletedUser

Guest
En zo zijn we de 1e twee stammen van deze wereld alweer verloren gegaan.
Ik snap die mensen ook niet helemaal met hun standpunten tegen B0RG die steeds maar weer wijzigen, maar dat moeten zij weten.

We hebben nu dus:
CdM --> Viel uit elkaar na opzegging BND =IRB=
FIRM --> Viel uit elkaar na opzegging BND B0RG

Ik snap het allemaal niet meer, maarja.

Succes verder in je volgende stam !!! B0RG??

Ja, het opzeggen van het BND door IRB was echt de reden dat wij ermee stopten :p Ik had daarvoor binnen de stamleiding al aangekondigd te gaan stoppen, en ons nieuwe plan was al ontvouwen. We hebben het hoogstens een weekje naar voren geschoven, om alles gestroomlijnd uit te kunnen voeren.
 

DeletedUser

Guest
CdM --> Viel uit elkaar na opzegging BND =IRB=
Correctie:
CdM --> splitste nadat er diverse grote accounts inactief waren geworden.

En als je goed leest, is FIRM uiteindelijk "uit elkaar gevallen" nadat er meningsverschillen waren in de stam.

Verdraai de daadwerkelijke oorzaken niet bitte!
 

DeletedUser

Guest
Ik ben het niet vaak eens met Ac maar Ac heeft gelijk.

Innumberend rot eens op met die bs van je.

Waarbij Embax , Puk en ik ons best hebben gedaan om Firm te behouden.

Na dat Souls weer terug gekeerd was leek het even goed te gaan maar toen ging het alweer mis.

Naar wat ruzies binnen in Firm had ik het eigenlijk ook gehad en toen ben ik weg gegaan om het even aan te kijken en toen was er op eens een nieuwe afsplitings van Firm en ging het totaal mis.
 

DeletedUser21085

Guest
Ik ben het niet vaak eens met Ac maar Ac heeft gelijk.

Innumberend rot eens op met die bs van je.

Waarbij Embax , Puk en ik ons best hebben gedaan om Firm te behouden.

Na dat Souls weer terug gekeerd was leek het even goed te gaan maar toen ging het alweer mis.

Naar wat ruzies binnen in Firm had ik het eigenlijk ook gehad en toen ben ik weg gegaan om het even aan te kijken en toen was er op eens een nieuwe afsplitings van Firm en ging het totaal mis.


ik kan je begrijpen

maar innumbered je moet toch even stoppen zeg!
bij IRB mag je je gang gaan in dat topic maar sommige willen meer weten
 

DeletedUser

Guest
Ik ben het niet vaak eens met Ac maar Ac heeft gelijk.

Innumberend rot eens op met die bs van je.

Waarbij Embax , Puk en ik ons best hebben gedaan om Firm te behouden.

Na dat Souls weer terug gekeerd was leek het even goed te gaan maar toen ging het alweer mis.

Naar wat ruzies binnen in Firm had ik het eigenlijk ook gehad en toen ben ik weg gegaan om het even aan te kijken en toen was er op eens een nieuwe afsplitings van Firm en ging het totaal mis.


Precies 3 woorden en 2 vraagtekens gezegd en ik krijg zo over me heen xD
Je kunt zeggen wat je wilt, maar mij verander je niet :D
 

DeletedUser

Guest
:eek: een welgemeende middelvinger nog wel :boer:


laten we niet te snel vooruit lopen op uw mening.
want laten we eerlijk blijven,uw doet moeilijk in elke hoek.

en de stam souls was niet anti borg.

maar anti erritant..zaols de sommige leden zich gedroegen in FIRM!!
en legend is onstaan door zomaar een bg te be-eindigen.

het was een druppel
DIE DE EMMER DEED OVER LOPEN
 

DeletedUser

Guest
PS GA EEN BOEK SCHIJVEN OFZO


firm het echte verhaal whahaha
je hebt vast goed over de titel nagedacht.

firm is al een tijdje niet meer zichzelf,en nu zoek je een excuus bij een ander.
je bent al die tijd er zelf bij geweest.

makelijk om mij de schuld te geven.
 

DeletedUser

Guest
@pain: verwacht je dat iemand dat zal weten, laat staan willen zeggen?
 

DeletedUser4141

Guest
PS GA EEN BOEK SCHIJVEN OFZO


firm het echte verhaal whahaha
je hebt vast goed over de titel nagedacht.

firm is al een tijdje niet meer zichzelf,en nu zoek je een excuus bij een ander.
je bent al die tijd er zelf bij geweest.

makelijk om mij de schuld te geven.

Een boek zou te lang duren..
Het is ook het echte verhaal.. De enige die er niet mee eens is zijt gij. En dat komt enkel omdat het jou in een slecht daglicht brengt. De waarheid doet altijd zeer.

Altijd zijn wij goede collega's geweest, ik heb niet de interesse om u te beledigen. Ik heb enkel mijn visie op alles getoont en mijn frustratie met woorden kwijt gespeeld.

T&M verliet FIRM. Omdat wij de BG niet wilden stopzetten en geen ontslagen wilden doorvoeren. U, volgde hem en richte SOULS op en andere volgden. Nadien eiste SOULS aan FIRM dat er ontslagen moesten vallen en de BG moest stopgezet worden.
Daarom wijs ik met een vinger naar u en T&M.

Oké misschien deed u dit met evenveel goede wil om de stam terug op pootjes te krijgen maar bij mij kwamen deze acties verkeerd over.
Ik wil mij dan ook verontschuldigen voor mijn gedrag, toch deed het enorm goed om die vinger neer te schrijven (handgebaar kon niet zien)
 
Bovenaan