FIRM; Het echte verhaal

DeletedUser

Guest
lange, degeene dat nu nog denken dat ik nog altijd speel op w3 dat zijn de mensen die me niet geloven;) kdenk niet dat jij er veel aan kunt veranderen maar toch bedankt
 

DeletedUser

Guest
lange, degeene dat nu nog denken dat ik nog altijd speel op w3 dat zijn de mensen die me niet geloven;) kdenk niet dat jij er veel aan kunt veranderen maar toch bedankt

Belangerijkste is toch dat je echte vrienden het weten metal.

en ik weet het..
 

DeletedUser

Guest
Nee hoor 70 incomings zijn altijd leuk ^^

Wel weer een teken van zwakte gister nog een grote bek van val dan aan en nu gelijk =BB= op me afsturen.

Wat is er T en M kun je je eigen zaakjes niet af ??:eek:

leuk dat je denkt dan ik bevelen kan geven in BB


AL ... heee capone.

pak jij king ff aan voor me...
 

DeletedUser

Guest
Ik wacht nog op ac erg spijtig dat je het alleen niet af kan had je toch een beetje hoger in geschat.

ach ja iedereen maakt fouten :eek:
 

DeletedUser

Guest
B0RG doet het volgens mij ook alleen.

Firm moet help van =BB= inschakelen.
 
Reactiescore
1.736
ik heb geen enkele hulp gehad. en ik heb al 6 dorpen van B0RG. 3 verloren .maar ik sta er nog wel 3 voor ;).
 

DeletedUser7826

Guest
B0RG doet het volgens mij ook alleen.

Firm moet help van =BB= inschakelen.

Ik bedoel dat niet. Ik drukte me verkeerd uit. Ik bedoel dat B0RG met meer spelers het slechter doet. Volgens TWstats staat het tussen B0RG en FIRM 5-5 en daar is 1 van de 2 dorpjes die ik (mohniels dus) van henk heb gepakt nog niet eens bijgetelt. (oh wacht henk zit in BORG dus die staat er sowieso niet bij :S) En van B0RG vallen meer leden aan dan van FIRM. En =BB= is met minder leden ook aan het winnen van B0RG :D
 

DeletedUser

Guest
Ik bedoel dat niet. Ik drukte me verkeerd uit. Ik bedoel dat B0RG met meer spelers het slechter doet. Volgens TWstats staat het tussen B0RG en FIRM 5-5 en daar is 1 van de 2 dorpjes die ik (mohniels dus) van henk heb gepakt nog niet eens bijgetelt. (oh wacht henk zit in BORG dus die staat er sowieso niet bij :S) En van B0RG vallen meer leden aan dan van FIRM. En =BB= is met minder leden ook aan het winnen van B0RG :D

Zoals Ac altijd zegt nu vergelijk je apels met peren.
 

DeletedUser7533

Guest
B0RG doet het volgens mij ook alleen.

Firm moet help van =BB= inschakelen.


sorry?
zijn wij niet als ruim 1 jaar in oorlog?
valt nog mee dat je niet zecht dat BB het niet af kan en hulp van FIRM krijgt.
krijg je eens wat aanvallen binnen om aan je def kills te werken is het weer niet goed.
 

DeletedUser

Guest
Gaap.

Moet jij niet nog meer vriendjes er bij halen. Er zijn nog 8 Firm leden waar ik geen incomings van heb .

snel tempo haal ze er bij.
 

DeletedUser

Guest
jongens,... doe even aardig tegen king. hij is een beetje gespannen denk ik omdat hij niet weet wat hij er mee aan moet.. xD
 

DeletedUser

Guest
king zei:
Ik wacht nog op ac erg spijtig dat je het alleen niet af kan had je toch een beetje hoger in geschat.

ach ja iedereen maakt fouten
Newsflash: BB (en haar voorgangers) is al langer dan een jaar aan het aanvallen op B0RG, dit loopt dus gewoon door. Dat onze aanvallen nu plotseling in verband worden gelegd met de situatie FIRM moet je zelf weten. Wij gaan gewoon onveranderd verder met waar we mee bezig waren.
 

DeletedUser

Guest
lol

kun je nog meer onzin vertellen. Ja jullie zijn al een jaar bezig met B0RG. en in dat jaar heb ik nog nooit 1 incoming gezien van =SDM=/CDM/=BB=

En nu opeens komen jullie tegelijk aanvallen. Waarbij ik aangevallen word door een ongemotiveerde MDG zonder ook maar enkele timing in zijn aanval. Precies na de avond dat ik ruzie had met T en M ( firm dus )
 
Bovenaan