FIRM; Het echte verhaal

DeletedUser

Guest
klopt, metalfreack is offline en toch gebeurd er van alles = vv
 

DeletedUser

Guest
ja maar wie:rolleyes: maar maakt niet uit alles is denk ik nu wel duidenlijk.

en tranquil, puk heeft dit gedaan das waar. Maar zie paar pagina's terug waarom ik denk dat we gefaalt hebben.
 

DeletedUser

Guest
je zegt dus dat ik niet meer online kom omdat ik het ww niet heb, dus jij zegt dat er een vv opzit.
Dit concludeer je via een saait waar je kunt zien wanneer iemand online is;)
Maar die saait is niet altijd juist, en mischien zit er iemand wel op met een ww? in plaats van vv...
 

DeletedUser

Guest
lul niet! metalfreak speel zelf niet.iemand van firm moet zit erop.

Als metalfreak zelf niet meer speelt, dan zijn er sowieso 2 mogelijkheden:

1) Iemand anders heeft zijn wachtwoord en speelt erop voort

2) Hij heeft een VV, al dan niet lid van FIRM (kan evengoed een andere ervaren speler buiten de stam zijn)

Bij de tweede mogelijkheid komt nog eens bij dat T en M onmogelijk vv kan zijn, aangezien ze beiden dezelfde speler aan het aanvallen zijn. Wanneer dit toch gebeurt (wat beslist dom zou zijn), en de mods dit zouden ontdekken, worden beide accounts geblokkeerd en dat zou toch wel een jammer einde zijn voor beide accounts...:)
 

DeletedUser

Guest
mmm, denk na en lees anders nog eens gans dit topic.
je kunt dit wel inschatten;) hoeveel heb ik je niet gezegt dat ik er niet opzit:eek:
genoeg denk ik:rolleyes: dus nu mag je het toch wel weten.

Misschien is het handig om voortaan te zeggen: het account Metalfreack, of dat er nu wordt afgesproken dat metalfreak zich niet aangesproken voelt ;)

Zoals je ziet maakt het weinig uit.
 

DeletedUser

Guest
Ik had me eigenlijk niet met dit hele onderwerp willen bemoeien maar iets wordt hier vergeten.

Ja het is waar dat T&M weg wou gaan als dingen niet veranderden!
Hij wilde meer aktie(waar dit spel voor bedoeld is)
En veel van wat embax zegt zal wel kloppen,evenals veel wat TenM zegt wel zal kloppen.
Ieder van zijn eigen standpunt uit.

Wat vergeten wordt(ik heb het tenminste nergens gelezen)is dat het puk was die is begonnen met leden van firm te ontslaan!!
Hij was het die in paniek raakte omdat TenM weg ging(hij zou alles gedaan hebben om dit te verhinderen)
Hij was bang dat de harde kern van firm uiteen zou vallen.
Ook ik was bang dat dit zou gebeuren en heb toen tot mijn grote spijt Bazookaman ontslagen omdat hij begon te spammen op het forum(dit was een domme aktie)

Zo hebben we beide een groot aandeel in het uit eenvallen van firm.
En ja ik wilde dat ik de tijd terug kan zetten.

Jammer

Respect.
 

DeletedUser3621

Guest
je zegt dus dat ik niet meer online kom omdat ik het ww niet heb, dus jij zegt dat er een vv opzit.
Dit concludeer je via een saait waar je kunt zien wanneer iemand online is;)
Maar die saait is niet altijd juist, en mischien zit er iemand wel op met een ww? in plaats van vv...

heay is dat zo? gebruik proxis2 die site? =D

BANBANBANBAN die site is verboden >=)
 

DeletedUser

Guest
wtf die saait is niet verboden?
hoe kunnen ze nu die saait verboden maken? kdenk dat dat nogal onlogisch is. Want het is een saait dat niet officeel verbonden staat met tw:D
dus voglens mij is deze niet illegaal hoor, en hoe zouden ze dat nu kunnen checken;)
 

DeletedUser

Guest
wtf die saait is niet verboden?
hoe kunnen ze nu die saait verboden maken? kdenk dat dat nogal onlogisch is. Want het is een saait dat niet officeel verbonden staat met tw:D
dus voglens mij is deze niet illegaal hoor, en hoe zouden ze dat nu kunnen checken;)

Het is "SITE" niet saait of enige andere variant.
En als het in het engels niet gaat kan je altijd web pagina zeggen :p of iets in die genre.
 

DeletedUser

Guest
mis heeft metal wel een andere speler gevonden die er op kan spelen???

Nee moh,ik spreek de echte , ja de echte metal tot nu toe bijna elke dag.
de echte metal zit er niet op.iemand van firm.

je zegt maar wat je zeggen wilt.ik weet de waarheid.
het maakt mij verder ook niet uit.
 

DeletedUser

Guest
tja als je aanvalt met 65 clears, die er minimaal 25 uur over doen, bewijs je je iid van veel spelinzicht...

Om hier maar even op terug te komen, je mag dankbaar zijn dat je uberhaubt op 25 + uur van mij af zit. En er lopen clears langer als 30 uur. en mijn spelinzicht, kijk eerst eens naar dat van je eigen.

en het zijn er iets meer als 65. Aangezien ik full offensief speel kunnen er nog een paar bij.
 

DeletedUser7533

Guest
lol

kun je nog meer onzin vertellen. Ja jullie zijn al een jaar bezig met B0RG. en in dat jaar heb ik nog nooit 1 incoming gezien van =SDM=/CDM/=BB=

En nu opeens komen jullie tegelijk aanvallen. Waarbij ik aangevallen word door een ongemotiveerde MDG zonder ook maar enkele timing in zijn aanval. Precies na de avond dat ik ruzie had met T en M ( firm dus )

018. king <3 Bassie (374|470) K43 9,773 king123456789 [B0RG] ollie10 [=SdM=] 04th June 2008 - 10:27:16

je zal toen wel niet on-line geweest zijn, dan zie je hem idd niet.
 

DeletedUser3621

Guest
goh wat doen jullie moeilijk zeg, over aanvallen binnenkrijgen van 2 verschillende stammen.


dit is een toonbeeld van hoe slecht het gesteld was met w3. het is toch niet normaal dat je dat als iets aparts ziet õ.O
 

DeletedUser

Guest
goh wat doen jullie moeilijk zeg, over aanvallen binnenkrijgen van 2 verschillende stammen.


dit is een toonbeeld van hoe slecht het gesteld was met w3. het is toch niet normaal dat je dat als iets aparts ziet õ.O

Als CdM speler moet je het gewend zijn ea :D
Nee, valt wel mee. CdM heeft ook gewoon goed gevochten in de tijd dat ze bestonden, en daarom zijn andere stammen het iid niet gewend. Al vind ik het wel raar dat ze het bijzonder binden. Spelen jullie geen andere werelden?:confused:
 
Reactiescore
1.733
Nee moh,ik spreek de echte , ja de echte metal tot nu toe bijna elke dag.
de echte metal zit er niet op.iemand van firm.

je zegt maar wat je zeggen wilt.ik weet de waarheid.
het maakt mij verder ook niet uit.

jij denkt dat je de echte spreekt. ;) maar dat is niet zo.
 

DeletedUser

Guest
018. king <3 Bassie (374|470) K43 9,773 king123456789 [B0RG] ollie10 [=SdM=] 04th June 2008 - 10:27:16

je zal toen wel niet on-line geweest zijn, dan zie je hem idd niet.

Ja sorry vergis me die is er nog wel ja.

Ik edelde dorpje van bastard me 6 incomings van jouw er op.


@ Egtwel ik vind het niet erg komt er eindelijk ook wat actie. Firm valt aan en het enigste wat ze tegen mij doen is dorpjes verliezen ^^
 
Bovenaan