Feedback wereldinstellingen wereld 77

Reactiescore
998
Heel jammer van de goudmunten. Moesten het pakketjes zijn zou dit echt, op de premium beurs na natuurlijk, de perfecte wereld geweest zijn.
 

DragonShield3

Beste Deffer 20/21
Reactiescore
3.148
Kan Innogames geen extra wereld starten (zoals bijvoorbeeld quarantaine) met pakketjes, en een normale snelheid? Snelheid 1.5/2 oid? Lijkt me dat dat best mogelijk is.

TW.NL was vroeger het van het binnen tribalwars internationaal. De spelers die nu nog steeds beter zijn dan het merendeel op alle tw servers stoppen door die belachelijke goudmunten. Ik bedoel, streven we geen niveau meer na of hebben we het opgegeven?
 
Reactiescore
1.075
Kan Innogames geen extra wereld starten (zoals bijvoorbeeld quarantaine) met pakketjes, en een normale snelheid? Snelheid 1.5/2 oid? Lijkt me dat dat best mogelijk is.

TW.NL was vroeger het van het binnen tribalwars internationaal. De spelers die nu nog steeds beter zijn dan het merendeel op alle tw servers stoppen door die belachelijke goudmunten. Ik bedoel, streven we geen niveau meer na of hebben we het opgegeven?

Quarantaine had net heel slechte instellingen?
 

Conceived by Communism

Casanova W36
Reactiescore
1.785
Quarantaine had net heel slechte instellingen?

Laurens heeft het dan ook helemaal niet over de instellingen van de quarantaine wereld. Hij noemt de quarantaine wereld als voorbeeld van een extra wereld die geweest is.
 

DragonShield3

Beste Deffer 20/21
Reactiescore
3.148
^ dit inderdaad. Quarantaine waren dezelfde instellingen als altijd, met een hoge snelheid. Nou woohoo zeg.
 

Unidentified Black Male.

Beste Designer 20/21
Reactiescore
2.208
@DragonShield3 Hoe graag ik ook dat soort instellingen zou zien hoor, maar volgends mij mag Duckje simpelweg niet zomaar dat soort instellingen er meer in gooien?

We zien allemaal dat de tacktiek van moraal , torens en weet ik wat allemaal om nieuwe spelers te trekken niet werkt. Zou wel fijn zijn als we dan eens werelden gaan krijgen naar de behoefte van spelers die wel actief zijn.
 
Reactiescore
1.918
Reactiescore
1.075
^ dit inderdaad. Quarantaine waren dezelfde instellingen als altijd, met een hoge snelheid. Nou woohoo zeg.

Hoge snelheid, goudmunten en boerlimiet, maw een ordinaire edelspam wereld. Op een gegeven moment kreeg je 1200 edels per massa , wetende dat edels maar 5.22 u konden lopen
 

Roald97

Master Commander & Forum Personality 2019
Reactiescore
2.789
De LH (eindelijk) is top, alsook het ontbreken van torens en kerken. Nadeel is inderdaad wel weer dat edelspam de dominante edelmethode zal worden.
 
Reactiescore
1.226
Spenders gonna spend


tenor.gif
 
Reactiescore
1.016
Volgens mij kunnen we het er sowieso wel overeens zijn dat de instellingen eigenlijk niet zoveel uitmaken zolang er een premium beurs is die letterlijk alles uit verhouding trekt. Met een pp beurs, zijn er eigenlijk geen goede instellingen.

De "nieuwe" beurs valt nog enigszins mee, op de market rush bij de start na. Maar met al die events is er geen houden meer aan, qua abuse.
 
Reactiescore
1.278
De "nieuwe" beurs valt nog enigszins mee, op de market rush bij de start na. Maar met al die events is er geen houden meer aan, qua abuse.

De beurs moet gewoon leeg beginnen. Snap niet waarom de beurs met tientallen duizenden moet starten. Trekt alles uit verhouding.
 
Reactiescore
1.016
De beurs moet gewoon leeg beginnen. Snap niet waarom de beurs met tientallen duizenden moet starten. Trekt alles uit verhouding.

Zou zeker een verbetering zijn. Alleen heb je ook nu nog steeds mensen die iedere minuut de beurs snipen, of dan maar met boost accounts starten die GS erop zetten om te verkopen.
 
Reactiescore
69
Hele mooie instellingen! Limit haul, geen ridder, geen rooftochten, geen kerk, geen toren. <3
 
Reactiescore
1.278
Zou zeker een verbetering zijn. Alleen heb je ook nu nog steeds mensen die iedere minuut de beurs snipen, of dan maar met boost accounts starten die GS erop zetten om te verkopen.

Elke minuut die beurs snipen is erg duur. Vaak wordt het zelfs om de 15 seconden gesniped en dan betaal je 1 pp voor 15 gs. Dus voor 1k pp heb je maar 15.000 grondstoffen. Maar dit vereist wel veel activiteit, want vaak is er voldoende concurrentie, en niet even 5 minuten intensief starten om daarna de beginbeurs leeg te plukken waardoor je begint met 10 tot 15k gs.

Je tweede punt zou TW ook easy kunnen oplossen al geven ze een account pas na 48 uur, na de start, de bevoegdheid om GS te verkopen voor PP. Laten we eerlijk zijn iedereen die GS wilt verkopen voor een beetje rendement doet dat toch niet binnen die tijd.

Kleine aanpassingen waardoor je zorgt dat spelers de clear/farm fase waar de competitie onderling begint met minder onterecht verkregen voorsprong ingaan.
 
Bovenaan