Feedback wereldinstellingen wereld 77

Combino Pastasaus

Beste Spelleider 20/21
Reactiescore
2.018
Hoe zit dat met die farm limiet? Kan iemand me dat even verduidelijken?
Afaik, wordt dat op de volgende manier berekend. De constante term zal hier dan 2k zijn, vermoed ik. Dit loopt langzaamaan op, tot je de limiet van 2 miljoen GS bereikt hebt.
(Uren op de wereld / 24 + Aantal dorpen) * Constante term
 
Reactiescore
524
Iedere 24u kan je niet meer farmen dan het farmlimiet. De teller reset niet om middernacht maar 'daalt' 24u nadat je die gs hebt gefarmd.

Het limiet zelf start op een bepaalde waarde (Ik gok tussen de 5 en 10k) GS. Deze stijgt langzaam afhankelijk van je aantal punten en dorpen die je hebt tot het limiet van de wereld.
Grotere spelers hebben daarom ook een groter limiet dan kleine spelers.
 
Reactiescore
59
Donders jammer dat het weer een gelimiteerd farm-wereld is (ik had het niet gezien).

Farm of wel of niet. Niet dat half tamme tussen gezeik met al z'n varianten. Dan toch maar een pp-farm worden ipv serieus spelen:redface:
 
Reactiescore
438
Wat is er mis met LH?
Liever LH dan helemaal geen.

Diegene die de tijd er in steken halen we wat meer GS uit en diegene die er geen tijd voor hebben komen er niet enorm achter door te staan.

Core accounts zullen ook minder nadeel er aan ondervinden; ook dat is in mijn ogen gewoon positief.
 
Reactiescore
420
Vind LH ook wel het beste en zeker als ze de productie verhogen van de mijnen ipv de wereldsnelheid omhoog te gooien waardoor je om de 6 dagen volle clears hebt.

Ook heel leuk om nog eens een klassiek technologiesysteem te zien en zonder een uitkijktoren te spelen.

Jammer dat het geen pakketjes wereld is met 3-level AH systeem @Duckje
 

Deleted User - 487957951

Guest
Voelt wel beetje old-school aan deze wereld dus prima wereld. Vooral zonder geloof, pakketjes en uitkijktoren maakt het een pak aangenamer.
Samen met LH, prima wereld voor mensen met weinig tijd maar wel de goesting.
 
Reactiescore
290
Voelt wel beetje old-school aan deze wereld dus prima wereld. Vooral zonder geloof, pakketjes en uitkijktoren maakt het een pak aangenamer.
Samen met LH, prima wereld voor mensen met weinig tijd maar wel de goesting en veel pp.

Even je post helemaal in lijn met de waarheid gelegd ;)
 
Reactiescore
166
Ik heb misschien wat in de instellingen gemist, maar aanvallende verkenners zijn beter in een tech wereld?
 
Reactiescore
166
Voor zover ik weet zijn aanvallende verkenners praktisch altijd beter dan verdedigende

Tot nu toe ben ik op elke wereld gewend 100 scouts vs 100 scouts loopt alles dood.
Hier is het 100 scouts vs 100 scouts loop je er maar 36 dood.
om 100 scouts te blocken heb je 2x zoveel scouts nodig. normaal is evenveel genoeg.
 
Bovenaan