We zoeken nieuwe moderatoren om het forum te modereren. Druk hier voor meer informatie
Je mag klagen, maar er wordt toch amper/niets mee gedaan. Zo werkt Duckje al vanaf zijn aantreden. Er waren zat mensen bereid om deel te nemen aan het groepje, maar die gewoon geweigerd zijn of niets hebben vernomen op hun aanmelding. Waarom zou je dan nadien nog wel gaan reageren? Dat wekt toch geen vertrouwen?Welke standpunt zou dan niet verdedigd geworden zijn volgens jou ? en waarom was er dan niemand bereid van representatief groepje om eraan deel te nemen ?.
Achteraf klagen over de deelnemers is daarom zeer goedkoop
Terwijl je inhoudelijk over de "nieuwe" scripts regels nog steeds mag klagen, daarvoor staat deze topic online.
Heb je post van toen (voornamelijk het gedeelte over scripts) nog eens gelezen en voor zo ver ik kan zien zijn er toch enkele van je suggesties (deels) aanwezig in de nieuwe scriptregels / werkwijze.Ik heb eind 2019 iets soortgelijks aangekaart waarin ik privéscripts, het mentorsysteem en boostaccounts behandelde (De post). Ik heb toen wat tijd gestoken in het schrijven van een nette post en wat suggesties gegeven om nieuwe spelers in aanraking te brengen met beschikbare scripts. Er is helaas bijzonder weinig met die post of suggesties erin gedaan.
Specifiek naar edelspam toe denk ik dat je een aantal dingen mist:Het is toch ergens wel schrijnend dat er hier drie personen tegen scripts zijn; een scripter, iemand die ik nog nooit in een endgame heb gezien en iemand die enkele weken geleden gerekt is zonder ook maar één snipe te zetten. Ik kan met volledige zekerheid zeggen dat NIEMAND die ooit een edelspam succesvol heeft gedeffed dat had kunnen doen zonder scripts. Ik hoor o.a. Coruscant steeds zeggen dat edelspammassa's verleden tijd gaan zijn als scripts worden afgeschaft, maar dat is natuurlijk complete onzin. Het plannen van zo'n massa gaat geheel extern (wat niet illegaal zal worden?), het sturen van 5 edels betekent dat je moet kunnen timen op 200ms, iets dat zeker met een DS timer voor eenieder compleet haalbaar is. De verdediger zal echter enorm benadeeld worden, want handmatig snipes zoeken en zonder timetooltje consistent snipen op <50ms is gewoon voor 99%+ van deze community niet haalbaar.
Ik zou even dit topic : https://forum.tribalwars.nl/index.php?threads/de-mental-autobiografie.190961/ nog eens goed doorlezen... een deel van de afbeeldingen (in het latere deel, de screenshots) zijn ook nog aanwezig en dan kom je er wel uit, waarom dat ook alweer was. Verder is dit een topic over scripts, als je de W37 discussie wil overdoen, ik heb een inbox... dan zal ik je oren nog een keer wassen. Net als toen.Weet je nog dat je mij van mijn eigen account probeerde te zetten als stamleider op w37?
Omdat ik het in sommige aspecten niet helemaal met je eens was.
En dan nu praten over fair play in andere opzichten... Bahh
Wat is er niet duidelijk? Dan kunnen we misschien helpen verduidelijken...Ik snap er werkelijk geen hol meer van
zie door de bomen t bos niet meer
complete willekeur aan scripts
raadselachtige regels wat nou wel en niet mag
hoe gaat t bestraft worden?
is t controleerbaar?
komt er een willekeur aan aanklachten en support aanvragen die dan ook nog gehonoreerd worden?
waarom geen incame massa att opte.
mas def is er wel immers.
kortom ik ben nu banger voor de tw scripts gebruiken geworden en de gevolgen en het naarstig zoeken wat nog kan dan voor mijn vijanden op de te bespelen werelden
ik schijt nu echt 3 kleuren stront .. doet me weer terug denken aan W6 toen de vv regels zo vaag als wat waren en er willekeur was met bestraffing aan de hand van support aanvragen.
later werden de regels veel duidelijker en kreeg je gewoon een waarschuwing of nog beter je kon niet aanvallen of ossen. ( vv bot).
komt dit er ook?
door de toen onstane chaos en onbegrip zijn vele spelers en stammen op delete gegaan.
al had de winnende partij daar maling aan en verdwijnt t uiteindelijk in de vergeetboeken.
wel hoop ik dat er niet al te veel moderators meer in bepaalde stammen zitten. anders krijg je ook nog gezeur over bevooroordeling en spelbederf.
ook dat met weer spelers die deleten.
verder is tw nog best leuk en wens ik jullie wijsheid en spelgenot.
mvg Marcel
De Pm's dienen vooral om mensen meermaals te waarschuwen zodat er niet gezegd kan worden dat ze van niks weten... De scripts die publiek komen zijn ook afhankelijk van de scripters die ze inzenden, je moet ze ook even de tijd geven daar voor natuurlijk@tw team
Ik zie nu 2 keer een melding in iets meer dan een week tijd over de nieuwe script regels. ( prima niks over te zeggen )
Alleen zou je verwachten gezien de herhaling er kort op volgt dat er inmiddels ook al wat vrij gegeven is.
Misschien wordt het dan ook eens tijd de goedgekeurde scripts topic te vullen?.
Hiermee zou je de conversie tijd vergroten en wordt het ook duidelijker welke scripts bruikbaar zijn volgens de nieuwe regels.
Tevens vergroot je de draagkracht publiekelijk er ook mee. Nu zie je in feiten lege topics waar naar gesuggereerd wordt.
Habitum heeft wel een punt. Het is 23 april en op 6 mei worden de nieuwe regels gehandhaafd. Vooralsnog is er voor de leek amper iets bekend over wat de TWlibrary inhoudt, hoe die er uitziet en bovenal hoe die werkt. Hetzelfde geldt voor de nieuwe/vernieuwde scripts die men wel mag gebruiken en welke uiteindelijk niet meer.Wat is er niet duidelijk? Dan kunnen we misschien helpen verduidelijken...
De script regels zijn uiteraard controleerbaar (anders zou het geen nu hebben er te maken), met de nieuwe scriptregels zou dat zelfs nog beter moeten verlopen. Bestraffen gebeurd op dezelfde manier als voorheen, meer info daar over in volgend topic: https://forum.tribalwars.nl/index.php?threads/straffenboomstructuur-tribalwars-nl.130373/
De Pm's dienen vooral om mensen meermaals te waarschuwen zodat er niet gezegd kan worden dat ze van niks weten... De scripts die publiek komen zijn ook afhankelijk van de scripters die ze inzenden, je moet ze ook even de tijd geven daar voor natuurlijk
Ondertussen zijn er in elk geval al wel wat inzendingen, dus de lijst zal nu snel gaan aangroeien![]()
Ik speel sinds W11 en ik heb meerdere werelden gewonnen (ik heb ook meerdere accounts). Waar ik speelde, voor W69/70... speelde ik altijd aan de top, solo of als duo.
En ik hoef van niemand iets te leren als het TW betreft. Het enige wat ik niet doe... is buiten de lijntjes kleuren. Voor mij geen scripts of wat dan ook, die andere spelers niet hebben.
Die top van jou... die kan niet zonder spelen en aan de top eindigen. Daar heb ik weinig respect voor.
Extensie is verbonden aan snellijst en dat kan alleen met PA toch?Deze functie komt in de extentie te staan die tw straks aan bied.
Deze kun je zo ver ik weet gewoon gebruiken zonder premium account dus dit zou nog moeten werken en legaal.
Bedankt, voor de goeie communicatie met de community. Bedankt voor de transparantie. Bedankt voor het op de hoogte houden van de community.
Bekijk bijlage 28477
Bekijk bijlage 28478
Goed bezig
Neehet gebruik van 1command , kan dat ????
Alex