Deleted User - 24028
Guest
In de huidige vorm is dit script zeker niet meer toegestaan.het gebruik van 1command , kan dat ????
Alex
In de huidige vorm is dit script zeker niet meer toegestaan.het gebruik van 1command , kan dat ????
Alex
nu schijt https://devilicious.dev/ een script te zijn dat nu rond gaat in de wandelgangen.
@Vleesje gvd wat ben je overtuigendheb t net effe geprobeerd.. snap er geen hol van .... zal nog uitgebreid op cursus moeten.. gaat m niet worden.
had mezelf een hoger IQ toebedeeld maar dat valt tegen.
TW is nu echt een spel voor intellectuele mensen geworden of niet meer voor de zwakbegaafden.
Een incame att optie alla mass def. (gelijkwaardigheid) lijkt me toch t beste).
denk sowieso dat als er nieuwe spelers komen ze er geen hol van snappen waarom ze eigenlijk buiten de incame opties nog apart op zoek moeten gaan naar scripts en daar zich in moeten verdiepen en hopelijk daar de intelligentie voor hebben.
maar goed das een andere denktank level.
verder is TW een fantastische ervaring.
nog steeds na al die jaren.
mvg Marcel
De verandering is ondertussen ingediend bij inno. Nu is het wachten tot het doorgevoerd wordtHeb hier nog niets van teruggehoord en het is ook nog niet verwerkt/gefixt. @Warre @mod
Ik ken het niet maar als het niet via de snellijst werkt niet in zijn huidige vorm.
Tenzij het 0 interactie met de game heeft maar dan is alles toegestaan.
Even opnieuw indienen en dan weet je het van zelf.werkt niet via snellijst maar interact wel via game, betere versie van tamper monkey, ik ga ervan uit dat dit gewoon legaal blijft.
gebruik het al sinds w3 toen onkruid het script maakte nog nooit wat van gehoord.