Feedback nieuwe scriptregels

Status
Niet open voor verdere reacties.
Reactiescore
28
Komt er een mededeling wat er precies op of voor 6 mei moet gebeuren voor iedereen? Je kan ervan uit gaan dat veel tampermonkey, extensies of huidige snellijstscripts hebben staan op een account/pc waar ze op spelen. Wat moet er allemaal verwijderd worden, gestopt worden, geïnstalleerd worden op of voor deze dag. Dit om te voorkomen dat er veel bans komen door miscommunicatie of onwetendheid.
 
Reactiescore
15
Hallo allemaal
Ik heb een langdurige Support aanvraag lopen.. waar ik nog geen bevredigend antwoord op heb.
Mijn vraag is nu uiteindelijk:
Hoe kan ik minimaal 5000 tabbladen openen in een paar uurtjes.. liefst sneller.. ter vervanging van 1 Command.
Volgens TW support moet dit geen probleem zich als je er maar wat tijd insteekt.. Ik steek bijna 24 uur p dag tijd in TW maar mijn laptop opent geen hoeveelheid tabbladen in die mate.. geen idee eigenlijk hoe ik dat moet doen?
T antwoord moest ik hier zoeken of wachten totdat iemand een aanvals script plaatst.
Andere optie is full deff te gaan met de wel aanwezige incame def massa optie.

Bedankt alvast.
 
Reactiescore
15
Goed laat maar
Farmdeciebiel van Support opent op de kaart een voor een een tab of vult 1000 den targets een voor een in op de verzamelplaats .. knap dat je dat kan onthouden... of print je een Excel bestand uit met de honderden targets en vinkt ze dan af .. en dan bv 10 p dorp herhaald ca. ongeveer 1000 keer. ??
noem maar wat.. kan ook veel meer zijn en daar steek je veel meer tijd in dan een doorsnee speler.. volgens eigen zeggen.
nu schijt https://devilicious.dev/ een script te zijn dat nu rond gaat in de wandelgangen.. geen idee of dat straks legaal is maar dat is dan misschien een troost voor de aanvaller .
god.. wat vermoeiend..
komt goed.. alleen t wiel moet opnieuw uitgevonden worden.
lang leve de scripters.. hulde voor jullie inspiratie en inspanningen.
de echte TW belevers.
 

maretan

The Sniper 19/20
Reactiescore
2.321
Reactiescore
15
heb t net effe geprobeerd.. snap er geen hol van .... zal nog uitgebreid op cursus moeten.. gaat m niet worden.
had mezelf een hoger IQ toebedeeld maar dat valt tegen.
TW is nu echt een spel voor intellectuele mensen geworden of niet meer voor de zwakbegaafden.
Een incame att optie alla mass def. (gelijkwaardigheid) lijkt me toch t beste).
denk sowieso dat als er nieuwe spelers komen ze er geen hol van snappen waarom ze eigenlijk buiten de incame opties nog apart op zoek moeten gaan naar scripts en daar zich in moeten verdiepen en hopelijk daar de intelligentie voor hebben.
maar goed das een andere denktank level.
verder is TW een fantastische ervaring.
nog steeds na al die jaren.

mvg Marcel
 
Reactiescore
193
Nou goed dat TW geen spel is voor zwakbegaafden, dat lijkt me positief… Wie wilt er nu zo’n spel spelen.

Met scripts werken is niet moeilijker dan backtimen ofzo, TW had altijd al een leercurve, wat ook een van de pullfactoren is van het spel.

Ik kijk alvast uit naar de verandering, zolang ik mijn scripts tijdig kan installeren via de nieuwe extensie is er niets aan de hand.
 

Combino Pastasaus

Beste Spelleider 20/21
Reactiescore
1.957
heb t net effe geprobeerd.. snap er geen hol van .... zal nog uitgebreid op cursus moeten.. gaat m niet worden.
had mezelf een hoger IQ toebedeeld maar dat valt tegen.
TW is nu echt een spel voor intellectuele mensen geworden of niet meer voor de zwakbegaafden.
Een incame att optie alla mass def. (gelijkwaardigheid) lijkt me toch t beste).
denk sowieso dat als er nieuwe spelers komen ze er geen hol van snappen waarom ze eigenlijk buiten de incame opties nog apart op zoek moeten gaan naar scripts en daar zich in moeten verdiepen en hopelijk daar de intelligentie voor hebben.
maar goed das een andere denktank level.
verder is TW een fantastische ervaring.
nog steeds na al die jaren.

mvg Marcel
@Vleesje gvd wat ben je overtuigend :biggrin:
 
Reactiescore
15
Fijn dat er toch aardige hulpvaardige spelers zijn.
Ik zal ook mijn expertise graag overbrengen op anderen in de toekomstige werelden.
Hetgeen ik al gedaan heb met een speler die geweldig speelt atm.
Maar dat zijn gewone TW skills.
Script Skills zal nog een nieuwe uitdaging blijven.
Maar dat gaat helemaal goed komen.

Bedankt
 
Reactiescore
1.918
@Combino Pastasaus ziet er naar uit dat we een 4de persoon gevonden hebben om te kleurenwiezen vanavond?? (ANITA, de rondborstige serveuse, doet ook mee natuurlijk)
 
Reactiescore
43
@Duckje Kan wellicht de link vanuit de snelschakellijst die naar 'scripts' toe moet gaan geüpdatet worden? Nu komt hij uit op de oude scripts. Wil graag op de nieuwe scripts pagina uitkomen.
 
Reactiescore
399
Ik ken het niet maar als het niet via de snellijst werkt niet in zijn huidige vorm.
Tenzij het 0 interactie met de game heeft maar dan is alles toegestaan.

werkt niet via snellijst maar interact wel via game, betere versie van tamper monkey, ik ga ervan uit dat dit gewoon legaal blijft.

gebruik het al sinds w3 toen onkruid het script maakte nog nooit wat van gehoord.
 
Reactiescore
470
werkt niet via snellijst maar interact wel via game, betere versie van tamper monkey, ik ga ervan uit dat dit gewoon legaal blijft.

gebruik het al sinds w3 toen onkruid het script maakte nog nooit wat van gehoord.
Even opnieuw indienen en dan weet je het van zelf.
Het moet sowieso opnieuw gekeurd worden.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan