Fame maakt zichzelf infame

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser

Guest
Zo is het spel nu eenmaal al vind ik de actie van "een Fame speler" alles behalve sportief. :confused:
 

DeletedUser11309

Guest
Als jullie het trouwens zo goed voor hebben met de noobs om hen "hun vrijheid terug te geven". Dan veronderstel ik dat ze na deze actie ook niets meer van Fame te vrezen hebben? Of vergis ik me daar nu :rolleyes:.

Nergens zal ik beweren dat deze actie niet slim is, wat niet wegneemt dat het in mijn ogen een beetje zwak is om daarvoor andere spelers te moeten inschakelen.
 

DeletedUser47391

Guest
Ach, het is het begin van het spel,
waar maken jullie je druk om, topstam, flopstam,
stop met zagen en speel je spel. Ik vind Fame goed bezig atm
en we zullen we lzien wat er van komt.
 

DeletedUser39990

Guest
Zwak, maar slim. Meer kan je hierover niet zeggen lijkt mij :)
 

DeletedUser

Guest
Haha, zelf kunnen winnen..
Doe jij alles zelf? NEE je speelt samen met je stam en vrienden of noobjes dan:p

Stam: ja
Vrienden: soms
Noobs: nee, zeker niet

En als je werkelijk de hulp van willekeurige vreemdelingen nodig hebt om je eigen tegenstanders uit te kunnen schakelen, ben je imo uitermate zwak bezig, maar goed, noem het vooral slim spel, kom je vanzelf achter als de noobs doorkrijgen dat je ze misbruikt hebt...
 

DeletedUser

Guest
Dit is gewoon en actie zoals een ander. Enkel is deze net dat beetje te onsportief. Wat je wel kan zeggen is dat er speler jaloers zijn dat ze blijkbaar niet zo goed bezig zijn dan Secret Speech of andere spelers. En loop nu niet te beweren dat dit niet zo is want anders had je zulke acties niet op punt gezet! :rolleyes:
 

DeletedUser

Guest
Je vergeet het woord zelf kunnen winnen;)

tribalwars is een spel waarbij je nooit in je eentje zult kunnen winnen. je hebt nu eenmaal mensen nodig die je kan helpen en die daardoor iets voor je terug willen doen..

verder snap ik het hele nut van dit topic niet.
als jullie ons zwak vinden, ok dan, maar ga dan niet op het AF liggen janken.
 

DeletedUser

Guest
Stam: ja
Vrienden: soms
Noobs: nee, zeker niet

En als je werkelijk de hulp van willekeurige vreemdelingen nodig hebt om je eigen tegenstanders uit te kunnen schakelen, ben je imo uitermate zwak bezig, maar goed, noem het vooral slim spel, kom je vanzelf achter als de noobs doorkrijgen dat je ze misbruikt hebt...

Maar dan zijn de noobs al te laat voordat ze het weten:eek:
 

DeletedUser

Guest
Zwak, maar slim. Meer kan je hierover niet zeggen lijkt mij :)

Ik snap niet het woord zwak? Beter zeg je onsportief, dit was een slimme tacktiek met een goed gevolg...
Het was de bedoeling dat "the secret speech" geen groot gevaar meer zou vormen.


Mee eens, en zeg nou zelf tot zoiets zijn we hier allemaal in staat of niet dan?

Jazeker, en omdat een iemand het doet maken jullie er opeens een drama van?
 

DeletedUser

Guest
Ik snap niet waarom mensen hier zo'n ophef over maken.

Ten eerste vraagt fame spelers dit te doen, ze dwingen niemand.

Ten 2de is dit een deel strategie, waar dit spel eenmaal om draait.

Degene die dit als zwak bestempelen voelen zich blijkbaar geintimideerd door fame spelers.

Fame vroeg om een kleine bijdrage... dat betekent dat fame zelf er dubbel zoveel erin zou willen stoppen. :rolleyes:
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan