Fame maakt zichzelf infame

Status
Niet open voor verdere reacties.
Reactiescore
43
Wrm zit je hier te janken?
Sluit a.u.b. dit topic, The Secreet Speech maakt zich hier stilletjes aan belachelijk...
Stop met janken, dit is tribal wars! Als je verlies lijd door iemand moet je als direct hun stam gaan zwart maken? :confused:

Volgens mij heb ik 1x gezegt "jeuj gespiked" of iets in die trend .
Trouwens paramore. het gaat me niet om de verliezen maar om de manier waarop.
De enige die zich belachelijk heeft gemaakt vandaag is in mijn ogen Fame.
Door hun uitgezaaide PM.
 

DeletedUser46778

Guest
Volgens mij heb ik 1x gezegt "jeuj gespiked" of iets in die trend .
Trouwens paramore. het gaat me niet om de verliezen maar om de manier waarop.

Je zegt net ik farm nog steeds

ga dan ook niet zo dom doen op af.
ig kan je niet eens reageren.
 

DeletedUser11309

Guest
Wrm zit je hier te janken?
Sluit a.u.b. dit topic, The Secreet Speech maakt zich hier stilletjes aan belachelijk...
Stop met janken, dit is tribal wars! Als je verlies lijd door iemand moet je als direct hun stam gaan zwart maken? :confused:

Ik blijf er bij dat Fame hier niet het beste van zichzelf laat zien. Ik zet er toch mijn vraagtekens bij dat ze noobjes moeten contacteren om het werk voor zich te doen.
 

DeletedUser

Guest
Het is idd onsportief, en het is jammer dat ze daarvoor noobs gaan gebruiken. Ik weet nog niet of het zo slim is... Stel dat dit gelukt was, dan hadden ze een topspeler misschien doen stoppen, maar dat betekent ook dat ze er een speler gaan uithalen die het later nog leuk en spannend kan maken.
 
Reactiescore
43
Je zegt net ik farm nog steeds

ga dan ook niet zo dom doen op af.
ig kan je niet eens reageren.

Ik heb gezegd dat ik jou geen antwoorden meer verschuldigd ben ,
wil niet zeggen dat ik IG niet kan reageren bedoel je dit trouwens op spelgebied want daarnet noemde je me nog een pro-speler.
 

DeletedUser55647

Guest
Wrm zit je hier te janken?
Sluit a.u.b. dit topic, The Secreet Speech maakt zich hier stilletjes aan belachelijk...
Stop met janken, dit is tribal wars! Als je verlies lijd door iemand moet je als direct hun stam gaan zwart maken? :confused:

Allereerst probeer eerst eens een normale, goede post te formuleren en daarbij zou het netter staan mochten er minder spelfouten in je posts staan. Hierbij, is jou post pas 100x eerder gemaakt door de posters boven jou. Houd je lekker bezig met je eigen account. Hier op het forum maak jij jezelf enkel belachelijk, wat Fame ook zeker niet ten goede zal komen.
 

DeletedUser

Guest
Ik blijf er bij dat Fame hier niet het beste van zichzelf laat zien. Ik zet er toch mijn vraagtekens bij dat ze noobjes moeten contacteren om het werk voor zich te doen.

Dat doen we niet ;)..
Wij Doen 9/10 van het werk, maar om zelf ook nog te kunnen farmen en door 'm uit te schakelen ook niet teveel verlies te lijden vragen we nog 1/10 bij :eek:..
 

DeletedUser11309

Guest
allereerst probeer eerst eens een normale, goede post te formuleren en daarbij zou het netter staan mochten er minder spelfouten in je posts staan. Hierbij, is jou post pas 100x eerder gemaakt door de posters boven jou. Houd je lekker bezig met je eigen account. Hier op het forum maak jij jezelf enkel belachelijk, wat fame ook zeker niet ten goede zal komen.

+1.
 

DeletedUser

Guest
Ik blijf er bij dat Fame hier niet het beste van zichzelf laat zien. Ik zet er toch mijn vraagtekens bij dat ze noobjes moeten contacteren om het werk voor zich te doen.

Tuurlijk dit is zeker geen skill-kant o.i.d maar dit is een strategie. Of je die nu goed vindt of niet..
 

DeletedUser55647

Guest
Dat doen we niet ;)..
Wij Doen 9/10 van het werk, maar om zelf ook nog te kunnen farmen en door 'm uit te schakelen ook niet teveel verlies te lijden vragen we nog 1/10 bij :eek:..

Hebben ze jou trouwens ook gecontacteerd, toen ze al die noobjes pm's stuurden?
 

DeletedUser39990

Guest
Volgens mij heb ik 1x gezegt "jeuj gespiked" of iets in die trend .
Trouwens paramore. het gaat me niet om de verliezen maar om de manier waarop.

Volgens mij heb ik 1x gezegt "jeuj gespiked" of iets in die trend .
Trouwens paramore. het gaat me niet om de verliezen maar om de manier waarop.
De enige die zich belachelijk heeft gemaakt vandaag is in mijn ogen Fame.
Door hun uitgezaaide PM.

Ja, lezen kan ik ook wel hoor :)

De manier waarop? Ten eerste dwingen ze niemand om te gaan spikken. Dit zijn gewoon mailtjes net als de restart-mailtjes. Kans op succes= nihil, maar altijd het proberen waard. Niets belachelijks aan. Jij maakt hierover een topic, of je stamgenoot, en zegt dan wat later, 'bwah gaat wel'. Volgens mij ben jij dan degene die zich belachelijk maakt... :eek:
 

DeletedUser46778

Guest
Ik heb gezegd dat ik jou geen antwoorden meer verschuldigd ben ,
wil niet zeggen dat ik IG niet kan reageren bedoel je dit trouwens op spelgebied want daarnet noemde je me nog een pro-speler.

Ik zeg niet dat je niet pro bent anders zouden wij van fame jou niet willen spiken.
Als je mij niks verschuldigd bent gaan dan ook niet hier zitten janken want dan ga ik dus om antwoorden vragen jah.
 

DeletedUser

Guest
Volgens mij heb ik 1x gezegt "jeuj gespiked" of iets in die trend .
Trouwens paramore. het gaat me niet om de verliezen maar om de manier waarop.
De enige die zich belachelijk heeft gemaakt vandaag is in mijn ogen Fame.
Door hun uitgezaaide PM.

Het maakt niet uit wat wel of niet goed is, het is en blijft een spel.

Als we hier nog uren over gaan praten hamer je alleen maar in op hetzelfde feit.

Fame. vind Secret een bedreiging en daarom willen ze zijn groei tegen gaan...
Slim?
Stom?
Oneerlijk?

Dat is aan de spelers en stammen zelf om te beslissen.
En nogmaals: ze hebben niemand gedwongen.

Het is een slimme zet geweest in mijn ogen, hoe de rest er naar kijkt maakt niemand wat uit.
Als het geholpen heeft dan is het toch alleen maar goed?

Dus mijn vraag is aan Secret: is je groei ook maar ENIGSINDS tegengehouden door de spikes?
 

DeletedUser

Guest
Ik blijf er bij dat Fame hier niet het beste van zichzelf laat zien. Ik zet er toch mijn vraagtekens bij dat ze noobjes moeten contacteren om het werk voor zich te doen.

Dat is niet helemaal zo, Fame zelf doet ook mee..
Dus ze laten de noobjes het niet alleen doen;)
 

DeletedUser31224

Guest
Volgens mij heb ik 1x gezegt "jeuj gespiked" of iets in die trend .
Trouwens paramore. het gaat me niet om de verliezen maar om de manier waarop.
De enige die zich belachelijk heeft gemaakt vandaag is in mijn ogen Fame.
Door hun uitgezaaide PM.

Ik hou het W22 Forum een beetje in de gaten en in mijn ogen vraag je wel om Spikes zo, Wat Fame of wie dan ook daarmee doet, Moeten ze zelf weten.
Persoonlijk vindt ik het zwak van Hooked. er zo'n groot probleem van te maken. Een beetje om aandacht schreeuwen.
en als ik zo die PM lees, Is het eerder goede advies dan om hulp vragen.


201847087_c5685da01255240977.jpg
 

DeletedUser

Guest
Allereerst probeer eerst eens een normale, goede post te formuleren en daarbij zou het netter staan mochten er minder spelfouten in je posts staan. Hierbij, is jou post pas 100x eerder gemaakt door de posters boven jou. Houd je lekker bezig met je eigen account. Hier op het forum maak jij jezelf enkel belachelijk, wat Fame ook zeker niet ten goede zal komen.

Dit AF is maar een speelterrein, de theorie.. Op het veld, in-game, dat is het echte werk!
Dat ik hier gwn mijn mening zeg maakt in-game iets uit?
 

DeletedUser11309

Guest
Dat doen we niet ;)..
Wij Doen 9/10 van het werk, maar om zelf ook nog te kunnen farmen en door 'm uit te schakelen ook niet teveel verlies te lijden vragen we nog 1/10 bij :eek:..

Heb hier om eerlijk te zijn mijn twijfels over. Maar, soit.. Niet te bewijzen.. So be it.

Tuurlijk dit is zeker geen skill-kant o.i.d maar dit is een strategie. Of je die nu goed vindt of niet..

Vast en zeker, ik heb hier boven trouwens ergens aangegeven dat het slim is.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan