Fame maakt zichzelf infame

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser

Guest
Hebben ze jou trouwens ook gecontacteerd, toen ze al die noobjes pm's stuurden?

Eerst denken hé :rolleyes:...
Hoe weet jij nu of ik noob ben of niet? Je weet niets over mij en ik niks over jou, ik zeg dat ook niet dat jij noob bent?
Waarom niet? Omdat ik je niet ken!
 

DeletedUser55647

Guest
Dit AF is maar een speelterrein, de theorie.. Op het veld, in-game, dat is het echte werk!
Dat ik hier gwn mijn mening zeg maakt in-game iets uit?

Ik heb nergens gezegd dat dit geen speelterrein is om maar even jou woorden te citeren. En ik heb ook nergens liggen roepen dat in-game geen echt werk is om nogmaals jou woorden te gebruiken.

Tevens geef ik je alleen raad. Of je die opvolgt is een tweede, maar ik geef ook enkel mijn mening.

Eerst denken hé :rolleyes:...
Hoe weet jij nu of ik noob ben of niet? Je weet niets over mij en ik niks over jou, ik zeg dat ook niet dat jij noob bent?
Waarom niet? Omdat ik je niet ken!

Ik denk al genoeg, in tegenstelling tot jou, te zien aan je posts. ;)

Aan je gedrag te zien concludeer ik dat. Tevens mag je dat over mij zeggen. Ik ken mijn eigen kunnen, en weet dat ik zeker geen noob ben.
 
Reactiescore
43
Eerst denken hé :rolleyes:...
Hoe weet jij nu of ik noob ben of niet? Je weet niets over mij en ik niks over jou, ik zeg dat ook niet dat jij noob bent?
Waarom niet? Omdat ik je niet ken!

Hoe weten jullie dan dat ik pro ben of niet;)?
Staat letterlijk in die PM .
Ik heb nog nooit met dit account op een andere wereld gespeeld .
 

DeletedUser

Guest
Ik hou het W22 Forum een beetje in de gaten en in mijn ogen vraag je wel om Spikes zo, Wat Fame of wie dan ook daarmee doet, Moeten ze zelf weten.
Persoonlijk vindt ik het zwak van Hooked. er zo'n groot probleem van te maken. Een beetje om aandacht schreeuwen.
en als ik zo die PM lees, Is het eerder goede advies dan om hulp vragen.


201847087_c5685da01255240977.jpg

Is dit niet een P&P forum??? Waar staat die 2e P ook alweer voor??? Er zo'n groot probleem van maken? Ik hoor vooral de Fame-spelers hier een probleem maken, ik vind zowel Hooked als Secret gewoon heel behoorlijke posts zetten hier.
 

DeletedUser53131

Guest
ze zijn bij UFO nog een zeer bekende naam vergeten xD

Secret Fail ^^
 

DeletedUser

Guest
Hoe weten jullie dan dat ik pro ben of niet;)?
Staat letterlijk in die PM .
Ik heb nog nooit met dit account op een andere wereld gespeeld .

"Brackies W5/HRS"
Miss vergeten?
Staat in je handtekening xD

En je start wijst erop dat je een redelijk ervaren speler bent 0.-

En miss kennen mensen Brackies van iets anders?
Wie weet...
Ze weten dat je pro bent...
 

DeletedUser

Guest
Ik heb nergens gezegd dat dit geen speelterrein is om maar even jou woorden te citeren. En ik heb ook nergens liggen roepen dat in-game geen echt werk is om nogmaals jou woorden te gebruiken.

Tevens geef ik je alleen raad. Of je die opvolgt is een tweede, maar ik geef ook enkel mijn mening.

Kijk, zie je wel dat we kunnen overeenkomen?
Dit is gewoon een zinloos topic voor wat aandacht en iemand zwart maken, het was een zeer goede strategie die goed is gelukt.
Dat zij daarvoor 1 à 3 noobjes hebben gebruikt met 10% slaagkans voor 1/10 van het werk te doen, Oke?
Wat is het probleem doe toch niet zo dramatish...
Zoals ik al eerder zei ; Dit is Tribal Wars! :)
 

DeletedUser11309

Guest
"Brackies W5/HRS"
Miss vergeten?
Staat in je handtekening xD

En je start wijst erop dat je een redelijk ervaren speler bent 0.-

En miss kennen mensen Brackies van iets anders?
Wie weet...
Ze weten dat je pro bent...

Secret Pro? :O. Secret is een noobje hoor.. Dat ie HRS boven .KIWI op W5 verkiest zegt al genoeg :D
 
Reactiescore
43
je bent "potentieel gevaar"


dit gezegd te hebben ben ik weg van dit fora

Beste tw-spelers

Het is jullie al zeker opgevallen dat de topspeler [player]Secret Speech[/player] dicht bij jou/jullie gelegen is.


...


spreek jezelf maar tegen.



Captain Jozz ,
dadelijk krijg ik nog spijt dat ik je toegelaten heb:(
Nah kidding.
 

DeletedUser55647

Guest
Kijk, zie je wel dat we kunnen overeenkomen?
Dit is gewoon een zinloos topic voor wat aandacht en iemand zwart maken, het was een zeer goede strategie die goed is gelukt.
Dat zij daarvoor 1 à 3 noobjes hebben gebruikt met 10% slaagkans voor 1/10 van het werk te doen, Oke?
Wat is het probleem doe toch niet zo dramatish...
Zoals ik al eerder zei ; Dit is Tribal Wars! :)

Heb ik ook maar ergens beweerd dat dit geen zinloos topic was? Volgens mij moet je nogmaals begrijpend lezen gaan leren op school.

is cuppy een fail acc dan? :)

bij mijn weten bestaat het acc nog steeds op w19 en heeft het maar ooit 2 dorpen verloren die na 6u weer in mijn bezit waren :)

Ach, neem 't met een korreltje zout joh. :)
 

DeletedUser

Guest
Hoe weten jullie dan dat ik pro ben of niet;)?
Staat letterlijk in die PM .
Ik heb nog nooit met dit account op een andere wereld gespeeld .


Wij zagen jou als een gevaar omdat je al zo vlug lvl 2 rover had, dit betekent dat je ;
een goeie omgeving hebt
een goeie tacktiek hebt
redelijk veel troepen
en dat je zeer veel online bent..
 

DeletedUser31224

Guest
Beste tw-spelers

Het is jullie al zeker opgevallen dat de topspeler [player]Secret Speech[/player] dicht bij jou/jullie gelegen is.


...


spreek jezelf maar tegen.

Want een Topspeler is meteen een groot gevaar, juist?:rolleyes:
Oh, en ik denk dat het woord Topspeler een alarmiserend effect moest hebben, Hij bedoelde het vast niet zo, Geen zorgen.
 

DeletedUser

Guest
Heb ik ook maar ergens beweerd dat dit geen zinloos topic was? Volgens mij moet je nogmaals begrijpend lezen gaan leren op school.



Ach, neem 't met een korreltje zout joh. :)

Lees jij je eigen posts wel? Dat is mijn mening, mag ik pas iets zeggen zodra jij het beweerd hebt?
 

DeletedUser55647

Guest
Wij zagen jou als een gevaar omdat je al zo vlug lvl 2 rover had, dit betekent dat je ;
een goeie omgeving hebt
een goeie tacktiek hebt
redelijk veel troepen
en dat je zeer veel online bent..

Nou, gefeliciteerd, maar volgens mij is hij nog helemaal niet uitgeschakeld hoor. Ik denk dat hij nog voor de gemiddelde speler hier op wereld 22 zit kwa troepen/stal, lc. ;)

Lees jij je eigen posts wel? Dat is mijn mening, mag ik pas iets zeggen zodra jij het beweerd hebt?

Misschien eens uitproberen, zouden je posts behoorlijk minder dom overkomen. ;)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan