Fame maakt zichzelf infame

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser56042

Guest
Deze PM is al enkele keren naar ons doorgestuurd, erg zwak spel. ;)
A.einstein op 09.03. om 15:23 uur
Beste tw-spelers

Het is jullie al zeker opgevallen dat de topspeler [player]Secret Speech[/player] dicht bij jou/jullie gelegen is.

Wij als leden van de topstam [ally]Fame.[/ally] hebben dit ook opgemerkt.

De oplossing:

- Ieder lid van [ally]Fame.[/ally] gaat os sturen naar de bb-dorpjes die hij dagelijks farmt zodat hij hopelijk al zijn farm troepen verliest.

Mijn vraag:

- Ziet u dit zitten om ons mee te helpen door slechts 5 à 10 speertjes te sturen naar een willekeurig dorpje dat hij farmt.

Als je dit doet verlies je misschien wel 5 speertjes. Maar je wint er meer vrijheid mee...

Als u nu niet meehelpt zal hij groot blijven en een grote bedreiging zijn voor jou...

Het is jou keuze

Hoogachtend,

Michiel, Team [player]A.einstein[/player]
 

DeletedUser

Guest
aawh moet je hier nou een nieuw forum acc maken en jezelf beetje belachelijk maken door ons te betichten van zwak spel?

Spiken= een manier van spelen dit is een strategie niet zwak ;)

Als je komt kom dan met echte vormen van zwak spel dit is niet zwak dit is strategisch, sommige mensen kunnen wel nadenken ;)
 
Reactiescore
43
Had ze wat hoger ingeschat ,
jammer dat het tactisch spel nu al moet beginnen.
Op wat een manier dan ook nog.
Ook heel snugger om naar spelers rondom mij te sturen .
Maarja ;).


&Ik ben hooked. niet Hooked. is leider van Quack!.
 

DeletedUser

Guest
Typisch spel van spelers die niet weten hoe ze het spelletje zelf moeten winnen...
Altijd weer misbruik maken van de noobies in de regio.

Klassewerk Fame, klassewerk!
 

DeletedUser56042

Guest
aawh moet je hier nou een nieuw forum acc maken en jezelf beetje belachelijk maken door ons te betichten van zwak spel?

Spiken= een manier van spelen dit is een strategie niet zwak ;)

Als je komt kom dan met echte vormen van zwak spel dit is niet zwak dit is strategisch, sommige mensen kunnen wel nadenken ;)

Nubs buiten de stam laten spiken, in plaats van het zelf doen, is wel erg zwak. ;)
 

DeletedUser55647

Guest
Ik denk dat jij hier degene bent die zichzelf belachelijk maakt. Spiken is in dit stadium een van de slimste manieren om als stam iemand flink dwars te zitten, mede doordat je zelf maar een deel ervan hoeft bij te dragen.

Kortom: slim spel van Fame imo. :)

EDIT:

Nubs buiten de stam laten spiken, in plaats van het zelf doen, is wel erg zwak. ;)

Als het spelers van buiten Fame zelf zijn neem ik mijn woorden terug.. al blijft het natuurlijk wel slim. Enkel wel zwak.
 

DeletedUser

Guest
aawh moet je hier nou een nieuw forum acc maken en jezelf beetje belachelijk maken door ons te betichten van zwak spel?

Spiken= een manier van spelen dit is een strategie niet zwak ;)

Als je komt kom dan met echte vormen van zwak spel dit is niet zwak dit is strategisch, sommige mensen kunnen wel nadenken ;)

Als je zelf spiked zou je gelijk hebben, maar dit is het opzetten van noobjes tegen een vijandelijke speler. Dat is simpelweg zwak...
 

DeletedUser

Guest
Dat laatste wist ik niks van maar, dat is zwak maar ook strategisch.
 

DeletedUser53131

Guest
Als je zelf spiked zou je gelijk hebben, maar dit is het opzetten van noobjes tegen een vijandelijke speler. Dat is simpelweg zwak...

+1

ikzelf had fame ook veel hoger ingeschat.

ze noemen zichzelf een topstam?

dit vind ik dan weer topstam onwaardig.
 

DeletedUser

Guest
Hiervoor een nieuw topic is imo. onnodig, aangezien dit al bij Grappige IGM's staat.
 

DeletedUser

Guest
Typisch spel van spelers die niet weten hoe ze het spelletje zelf moeten winnen...
Altijd weer misbruik maken van de noobies in de regio.

Klassewerk Fame, klassewerk!

Wij weten heus wel hoe we een spelletje kunnen winnen...
Door 'm uit te schakelen zal het gevaar ook minderen ;)
Dat ze gebruikt maken voor een paar noobjes was ons ook totaal onbekend, maar heel Fame. heeft dit bericht doorgekregen en wat gestuurd.
 

DeletedUser31224

Guest
Voorkomen is beter dan Genezen.

Problem, Secret?

Trollface.jpg
 

DeletedUser

Guest
Die leider trekt op geen zak.
Ik ging er normaal ook in, maar er kwamen 2 spelers bij waar ik slechte geschiedenis mee had, de leider kickt me zonder iets te zeggen..^^
En hij vroeg me dan nog..
En dan zegt hij tegen men co dat hij beter een ander account moet zoeken.
Zielig noem ik dat.

En noobs laten spiken?
Goed bezig:eek:
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan