Expeditie Robinson 2010

DeletedUser

Guest
Haha Sugar praat echt heerlijk! Echt zielig dat kamp noord geen eten + strand heeft etc. :eek::D
 

DeletedUser39795

Guest
Ik weet niet waarom maar ik denk dat 1 v.d. vrouwen de munt heeft :edelman:
 

DeletedUser

Guest
Ik weet niet waarom maar ik denk dat 1 v.d. vrouwen de munt heeft :edelman:
ik denk juist eerder een relatief sterk iemand(omdat hij/zij er zeker van is geweest iet weg is gestemd) hoop dat sebastiaan hem heeft, hij is toch wel mn favoriete. Vond hem bij wie is de mol ook erg goed!
Haha Sugar praat echt heerlijk!
uhu:D
Moest Iwein hem hebben zou die hem al lang ingezet hebben aangezien de meeste hem er uitwilden hebben in het oude kamp noord :p

klopt.
 

DeletedUser

Guest
Haha zo blijkt dat iemand hem had, die er nu al uit is.. Maar dan zeggen ze het wel? Toch :)
 

DeletedUser

Guest
Inderdaad :p lloll king je moet wel weten waarover je praat he :p
Lange frans ligt er allang uit

He bah, ik volg het programma niet. :p Hij viel me alleen op :p

Wacht even, dan ben ik voor Sugar :cool:

Maar dan kan hij ze thuis dissen :p
 

DeletedUser

Guest
Kamp Zuid is veel sterker maar bij dat soort vage spelletjes als donderdag heb je weinig aan fysieke kracht en moet je goed samenwerken. Zuid heeft teveel leiders, die allemaal op de voorgrond willen treden, terwijl Noord een duidelijke, sterke leider heeft in de vorm van Sebastiaan. De andere 5 volgen en zijn perfect voor de sfeer en teamspirit. Als Noord slim is bombarderen ze John tot leider, of anders Dennis, en gaan ze daar gewoon naar luisteren. Nu Maxim eruit is heb je daar misschien meer kans op dat dat gaat lukken want dat was ook zo'n figuur die overal zijn stempel op moest drukken.

En ik snap trouwens niet waarom Antony zo denkt dat hij eruit gaat want volgens mij ligt hij juist best goed in de groep, ondanks dat hij en Sugar de enige Belg is. John en Dennis zitten wel goed, het zal dus of een van de dames worden, of een van de Belgen. Maar dan kan het net zo goed Sugar worden als Antony. Waarschijnlijk winnen ze de volgende proef wel weer en hoeft er niemand uit.
 

DeletedUser3750

Guest
Ja, ik kon het idee van Anthony ook niet helemaal begrijpen. Verder is er inderdaad wat te weinig balans in de groep, maar een iemand tot leider bombarderen zit niet in de aard van het beestje met zo veel leiders hè? Zag je ook toen Maxim nog leider was.

Sebastiaan is van nature een leider en de rest daar niet, vandaar dat het zo goed verloopt. Bij Zuid zijn meer mensen van nature leider.
 
Bovenaan