Expeditie Robinson 2010

DeletedUser

Guest
0902_Robinson.jpg


In het twaalfde seizoen van Expeditie Robinson is het dit keer de beurt aan bekende Nederlanders en Vlamingen om de uitputtende strijd met elkaar én de elementen aan te gaan.

Vanuit eigen land verruilen Dennis Weening, Maxim Hartman, Regina Romeijn, Saar Koningsberger, Lange Frans, Nienke Römer, John van Lottum, Kim Feenstra en Sebastiaan Labrie onze drassige kleibodem voor een onbewoond Maleisisch eiland. Vanuit België gaan Sergio, Stephanie Clerckx, Martine Prenen, Sugar Jackson, Tatiana Silva, Iwein Segers, Zsofi Horvath en Antony Arandia het overlevingsavontuur aan. Presentatie is in vertrouwde handen van Eddy Zoëy en Evi Hanssen.

Uitzending: RTL 5, wekelijks op donderdag om 20.30 uur.


Deelnemers

Wie kijkt het? En wie is je favoriet?

De mijne John van Lottum, mede omdat ik hem ken als tennisser en omdat hij een geweldige winnaarsmentaliteit heeft. Dankzij die mentaliteit gaat hij ook winnen denk, en hoop ik.

Verder zie ik het somber in voor kamp zuid aangezien kamp noord wel behoorlijk wat sterker lijkt nu. Zuid moet het vooral hebben van Sebastien, noord heeft een betere locatie, fysiek sterke kerels en de ijverige Nederlandse dames Regina en Saar. Die Iwein is trouwens ook wel een toffe kerel, hoop dat die nog even blijft :D.
 

DeletedUser

Guest
Heerlijk programma! Ik vind Sugar heel erg leuk! Lange Frans toen die eruit ging: '' Billen likkers ( en toen die tong ) '' HAHA:D
 

DeletedUser

Guest
Heerlijk programma! Ik vind Sugar heel erg leuk! Lange Frans toen die eruit ging: '' Billen likkers ( en toen die tong ) '' HAHA:D

Haha ja dat was inderdaad geweldig, baal er ook echt van dat die laffe hazen (vooral de stille Belgische dametjes) hem eruit hebben gestemd, maar gezien zijn gedrag was het wel te begrijpen. Toch jammer, want hij is wel een kleurrijk figuur die voor de nodige lol had kunnen zorgen. :D
 

DeletedUser

Guest
Ik vind dit dus zo'n nietszeggend nietstoevoegend vervelend programma in de categorie Oh Oh Cherso en Take me Out. Achja, RTL5 he kan ik verwachten.
Zo, dat was de negatieve noot voor dit programma.
 

DeletedUser

Guest
Ik vind dit dus zo'n nietszeggend nietstoevoegend vervelend programma in de categorie Oh Oh Cherso en Take me Out. Achja, RTL5 he kan ik verwachten.
Zo, dat was de negatieve noot voor dit programma.

hihi dat zijn nou precies de programma's die ik leuk vind naast Dr Phil xD
 

DeletedUser

Guest
Haha ja dat was inderdaad geweldig, baal er ook echt van dat die laffe hazen (vooral de stille Belgische dametjes) hem eruit hebben gestemd, maar gezien zijn gedrag was het wel te begrijpen. Toch jammer, want hij is wel een kleurrijk figuur die voor de nodige lol had kunnen zorgen. :D

Inderdaad! Nouja verder heb ik de laatste aflevering gemist..

Tell me :D
 

DeletedUser

Guest
Oja ik vergat nog wat.

Eddy Zoey -100

Nu we er toch zijn is eigenlijk het enige programma van die jongen dat ik kon waarderen.
Sowieso programma's met Kim Feenstra zijn het niet waard te bekijken
 

DeletedUser

Guest
Alle nederlanders gun ik hen, die belgen werken smerig samen :)
 

DeletedUser

Guest
Die ligt er toch al uit.



Uitzending gemist? :)



Dennis is naast John inderdaad ook mijn favoriet, en Saar gun ik het ook wel.

Als labrie die van Llink is heb ik nog een reden om niet te kijken, wat een non-persoonlijkheid!
 

DeletedUser3750

Guest
Ik vind Saar eigenlijk ook wel leuk, maar ik denk niet dat die wint. Ik hoop dat Dennis of Sebastiaan wint stiekem. Ik vond het voor Kim trouwens zonde, dat is echt de Anne Frank van deze expeditie. Verdiende het zeker niet om eruit te gaan.

En die Belgen, jonge, jonge, jonge :p Daar schaam je je toch kapot voor als Belg. Zo'n Iwein en Sergio en dan die Vlaamse dame die niet eens een nachtje wilde volhouden voor haar team... ik ben benieuwd hoe expeditie robinson zou zijn verlopen, als het dit jaar Nederland - België was geweest :p
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
Njah Expeditie Robinson is nu al beetje naar de kloten vind ik :p
Lange frans mochten ze nog niet eruit stemmen, was er een die het zeker aankon en dan flikkeren ze die eruit omdat hij soms een grote mond heeft =/
Kim van hetzelfde, mocht er nog niet uit imo maarjah.

En de belgen zijn zeker niet zo erg op die 3 na, Sergio vond ik altijd al een bére gast maar op dat eiland gedraagt ie zich idd lame.
Iwein vind ik zo erg nog niet, best grappig :p En die dame die niet nog een nacht wilde blijven is een antwerpse dus dat zegt ook alweer meer dan genoeg ^^

Sugar, Antony, Martine en Zsofi zijn echt nog chill dus niet gelijk alle belgische deelnemers afschieten :p
 

DeletedUser

Guest
Ik vind Saar eigenlijk ook wel leuk, maar ik denk niet dat die wint. Ik hoop dat Dennis of Sebastiaan wint stiekem. Ik vond het voor Kim trouwens zonde, dat is echt de Anne Frank van deze expeditie. Verdiende het zeker niet om eruit te gaan.

En die Belgen, jonge, jonge, jonge :p Daar schaam je je toch kapot voor als Belg. Zo'n Iwein en Sergio en dan die Vlaamse dame die niet eens een nachtje wilde volhouden voor haar team... ik ben benieuwd hoe expeditie robinson zou zijn verlopen, als het dit jaar Nederland - België was geweest :p

Haha ja inderdaad, wel weer duidelijk dat Nederlanders over het algemeen fysiek en mentaal een stuk sterker zijn dat Belgen, of iig veel meer winnaarsmentaliteit hebben. In die opdracht met die zandzak was het telkens NL - Belgie, volgens mij won NL alles :p. Die Iwein vind ik wel tof, maar inderdaad die Stefanie, wat een walgelijk wijf. Door haar ging Frans er zo vroeg uit en bleef ons kijkers een hoop lol bespaard, en moest haar team met een man minder verder. Je kan wel ziek zijn maar wel zwak om zo op te geven, maar ja was het wel eens met wat Frans toen zei, iets in de richting van arrivedici en opgeruimd staat netjes. Sergio pakte het ook oliedom aan, niks uitvoeren omdat hij toch immuniteit had, maar ja hij had kunnen weten dat die snel weg zou gaan en hij weg gestemd zou worden. Je kunt veel beter beetje vriendjes zijn met iedereen, dan overleef je tenminste.

Die Belgische dames zijn trouwens wel oke, alleen geen winnaarsmentaliteit zoals Saar of Kim. Die gaan ook niet winnen. Sugar en Antony zijn inderdaad ook wel chill, maar veel te soft, zeker Antony, en Sugar lijkt me niet de slimste. Het moet dus raar lopen wil een Nederlander niet winnen. Hoewel die Sugar wel een beest is natuurlijk :p.

En misschien moet je even uitleggen wat je met dat Antwerpse bedoeld @ lunatic, want dat begrijp ik niet echt? Of is dat een beetje het Limburg van NL? :D
 

DeletedUser

Guest
Ik vind het maar een saaie programma dit jaar.
Ben naar aantal afleveringen dan ook gestopt met kijken.
Nederlanders deden al het werk en de vlamingen deden niks -.-
Daarnaast liep iedereen alleen maar de zeiken. Normaal zag je veel meer nu zag je alleen. "amai ik ben zo zwak"
No offence naar de belgen hoor. Maar ik vond de "normale" belgen stukken beter.
 

DeletedUser3750

Guest
Haha ja inderdaad, wel weer duidelijk dat Nederlanders over het algemeen fysiek en mentaal een stuk sterker zijn dat Belgen, of iig veel meer winnaarsmentaliteit hebben. In die opdracht met die zandzak was het telkens NL - Belgie, volgens mij won NL alles :p. Die Iwein vind ik wel tof, maar inderdaad die Stefanie, wat een walgelijk wijf. Door haar ging Frans er zo vroeg uit en bleef ons kijkers een hoop lol bespaard, en moest haar team met een man minder verder. Je kan wel ziek zijn maar wel zwak om zo op te geven, maar ja was het wel eens met wat Frans toen zei, iets in de richting van arrivedici en opgeruimd staat netjes. Sergio pakte het ook oliedom aan, niks uitvoeren omdat hij toch immuniteit had, maar ja hij had kunnen weten dat die snel weg zou gaan en hij weg gestemd zou worden. Je kunt veel beter beetje vriendjes zijn met iedereen, dan overleef je tenminste.

Die Belgische dames zijn trouwens wel oke, alleen geen winnaarsmentaliteit zoals Saar of Kim. Die gaan ook niet winnen. Sugar en Antony zijn inderdaad ook wel chill, maar veel te soft, zeker Antony, en Sugar lijkt me niet de slimste. Het moet dus raar lopen wil een Nederlander niet winnen. Hoewel die Sugar wel een beest is natuurlijk :p.

En misschien moet je even uitleggen wat je met dat Antwerpse bedoeld @ lunatic, want dat begrijp ik niet echt? Of is dat een beetje het Limburg van NL? :D

Ach, Iwein... De enige keer dat ik om hem heb gelachen, is dat hij zei dat ie op Sergio ging stemmen, want hij moest toch overleven hè^^ Die naait jan en alleman erbij.

Sugar vind ik nog wel gaaf, maar die is waarschijnlijk niet slim genoeg om dit spel te winnen. Anthony... weet ik niet wat ik daarvan moet denken.
 

DeletedUser16768

Guest
Ik vond Sergio geniaal.
Beetje int water dobberen met z'n dikke pens en dan beetje uitgenieten van immuniteit. Heerlijk!
 

DeletedUser

Guest
Ik vond Sergio geniaal.
Beetje int water dobberen met z'n dikke pens en dan beetje uitgenieten van immuniteit. Heerlijk!

Maar hij probeerd zo slim over te komen maar doet alleen maar domme dingen xD
Ook gaat hij ook echt alles uitleggen daarna he. Ipv dat hij zich eruit kletst gaat hij de waarheid vertellen.
Wat een koekwaus xD
 
Bovenaan