Expeditie Robinson 2010

DeletedUser

Guest
Jij kijkt alleen programma's als er Belgen in zitten? :p

Nah, maar expeditie robinson is een beetje België vs. Nederland, en met het groepje belgen die ze op dat eiland stuurden is de kans dat we winnen immens klein, dus daarmee :p

Er zal sowieso wel iemand van NL winnen.
 

DeletedUser

Guest
Ik ben voor sebas stoere jongen vind ik!
Voor de belgen heb sugar leuke man cker met zijn foto.
 

DeletedUser16768

Guest
Pff idd.

2 beste spelers eruit door zo'n proef.
Echt zonde.
 

DeletedUser

Guest
Pff idd.

2 beste spelers eruit door zo'n proef.
Echt zonde.

indd, had hun graag verder gezien. maar het zei zo... ben benieuwd wie nr 3 word. hoop op een belg om de balans te houden:)(want anders word het vriendjespolitiek al meteen)
 

DeletedUser

Guest
what the hell?!?!

Die dennis was steen goed en die john ook. Dennis weg en die john gaat gelijk mee wat een schande!
 

DeletedUser

Guest
Hmm erg jammer zeg van gisteren, twee zulke goede spelers weg dankzij zo'n stomme opdracht. Belachelijk wat Regina en Saar hebben gedaan eigenlijk ook, oke ze hadden ook niet kunnen weten dat dit het gevolg zou zijn, maar dan nog, Dennis heeft een week daar alleen gezeten en kwam met veel lekker eten terug en gaf daar ook nog zijn immuniteit voor op. Dan kun je iets terug doen, terwijl je ook nog vrienden bent IRL, en je gaat op een ander stemmen. Ik snap dat dus echt niet maarja, vrouwen heh :p.

Dit maakt het spel er in elk geval niet leuker op, ik had liever John, Dennis en ook Frans erin gezien en saaie mensen als Zsofi en Tatjana eruit. Nu moet er idd wel een Belg uit eigenlijk en dan duimen voor Sebastiaan. Ik gok dat Martine of Zsofi ermee stopt. Als Sebastiaan gewoon zorgt dat hij de Belgen uit zijn kamp (Tatjana, Iwein, Zsofi en Martine) aan zijn kant blijft houden gaan die niet op hem stemmen en kan hij zo door naar de finale. Ik zie Sugar ook niet 1 2 3 heel erg tactisch gaan spelen en op een sterke speler stemmen, denk alleen wel dat Regina en Saar een probleem hebben maar ja, waarschijnlijk gaat het spel toch nog een aantal keer een zeer onverwachte wending krijgen, dus we moeten maar afwachten.
 

DeletedUser974

Guest
Waar gaat heel dat programma eigenlijk over?
Ik zie elke week een stukje omdat het voor Ow ow Cherso komt, maar het is me nog steeds niet helemaal duidelijk :p
Iets met wat NL'ers en Belgen die een beetje op een eilandje moeten zitten fzo?
 

DeletedUser41796

Guest
Vanavond zit Dennis Weening bij Ekstra Weekend waar hij gaat uitleggen waarom hij de expeditie is uitgestapt (Specifieker dan in het programma) dus ik post dat hier voor de geïnteresseerde.

Wordt tot 22:00 geupdate :

*Het was zijn breekpunt, hij kon niet verder. (maar dat wisten we al)
*Hij werd gek de eerste keer dat hij niet mocht praten, er was een cameraman en een verslaggever maar die mochten beide niks terug zeggen. Soms zat hij ook alleen op dat eiland met een camera.
*Hij had er een erg slecht gevoel bij (maar dat wisten we ook al)
*Hij vond dat hij te weinig proeven had gekregen, hij had er maar 2.
*Hij wilde niet wachten tot mensen given opgeven (maar dat wisten we ook al)
*Het werd hem te veel Big Brother en het was ook voor hem geen Robinson meer.
*Jon vond ook dat er te weinig gebeurde, daarom stopte hij. Dat was ook de reden voor hun beide

*De ruzie met Saar en Regina is overigens overdreven, het is erger afgebeeld dan dat het was.
*Achter af vond hij het toch jammer dat hij gestopt was.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser16768

Guest
Echt zonde. Als nu iemand als Iwein gaat winnen is voor mij heel expeditie robinson afgelopen.
 

DeletedUser

Guest
Echt zonde. Als nu iemand als Iwein gaat winnen is voor mij heel expeditie robinson afgelopen.

Haha ja klopt, het zou echt een schande zijn als hij wint, maar ja, vind hem nog steeds wel tof :p. Die vrouwen zijn veel erger, non-persoonlijkheden, hebben niks te melden. Ben trouwens ook wel blij dat Nienke weg is, al was dat ook onterecht.

Was niet gaan kijken ofzo.

Hoeveel van dit soort posts ga je nog maken? :p
 

DeletedUser

Guest
Zoveel dat nodig is om jullie tegen jullie zelf te beschermen van dit soort verschrikkelijke geestdodende programma's.
 
Bovenaan