Expeditie Robinson 2010

DeletedUser

Guest
Dennis en 'Sugar' Jackson zijn 100% mijn favorieten xD

Sugar eet gewoon hele vissenkoppen, en Dennis is van SYTYCD dus ja :p
Vond het wel zuur dat Kim eruit moest :(
 

DeletedUser

Guest
dennis is indd echte kanshebber
sebastiaan vind ik ook, hij is nu koning van zn eiland haha:p
verder is echt leuk programma=]
ben blij dat kim en sergio en die stomme belgische trien met die pukkel eruit liggen.
frans vond ik wel grappigXD
 

DeletedUser

Guest
Haha ja inderdaad, wel weer duidelijk dat Nederlanders over het algemeen fysiek en mentaal een stuk sterker zijn dat Belgen, of iig veel meer winnaarsmentaliteit hebben.

Wel leuk dat jij de mentale en fysieke sterkte van 2 landen kan vergelijken en afleiden uit 16(?) 'bekende' Belgen en Nederlanders die mee doen aan een spelprogramma... al neemt dat niet weg dat de Nederlanders veel sterkere kandidaten hebben dan de Belgen dit jaar. Je hebt 8/9 sterke Nederlanders en als je dan naar dat Belgisch zootje kijkt stellen ze (fysiek) niet veel voor... Jackson buiten beschouwing natuurlijk :)

Met je winnaarsmentaliteit per natie... volgens mij wonnen er al meer Belgen Robinson dan Nederlanders... en je gaat mij niet wijs maken dat ze het minder graag wonnen of er minder voor zijn gegaan ;)
 

DeletedUser3750

Guest
man, ER is pas vanavond op de belgische tv :mad:

Huh? Dan komt de uitzending bij jullie wel heel veel later. Nou ja, weet je dat je hier enkel tussen maandag en donderdag moet kijken :p

Maar kom op, hoe verrassend was dit nou?:rolleyes:
 

DeletedUser

Guest
Huh? Dan komt de uitzending bij jullie wel heel veel later. Nou ja, weet je dat je hier enkel tussen maandag en donderdag moet kijken :p

Maar kom op, hoe verrassend was dit nou?:rolleyes:

niet echt :)
was meer aant hopen op die Iwein :rolleyes:
 

DeletedUser

Guest
Haha ja inderdaad, wel weer duidelijk dat Nederlanders over het algemeen fysiek en mentaal een stuk sterker zijn dat Belgen, of iig veel meer winnaarsmentaliteit hebben. In die opdracht met die zandzak was het telkens NL - Belgie, volgens mij won NL alles :p. Die Iwein vind ik wel tof, maar inderdaad die Stefanie, wat een walgelijk wijf. Door haar ging Frans er zo vroeg uit en bleef ons kijkers een hoop lol bespaard, en moest haar team met een man minder verder. Je kan wel ziek zijn maar wel zwak om zo op te geven, maar ja was het wel eens met wat Frans toen zei, iets in de richting van arrivedici en opgeruimd staat netjes. Sergio pakte het ook oliedom aan, niks uitvoeren omdat hij toch immuniteit had, maar ja hij had kunnen weten dat die snel weg zou gaan en hij weg gestemd zou worden. Je kunt veel beter beetje vriendjes zijn met iedereen, dan overleef je tenminste.

Die Belgische dames zijn trouwens wel oke, alleen geen winnaarsmentaliteit zoals Saar of Kim. Die gaan ook niet winnen. Sugar en Antony zijn inderdaad ook wel chill, maar veel te soft, zeker Antony, en Sugar lijkt me niet de slimste. Het moet dus raar lopen wil een Nederlander niet winnen. Hoewel die Sugar wel een beest is natuurlijk :p.

En misschien moet je even uitleggen wat je met dat Antwerpse bedoeld @ lunatic, want dat begrijp ik niet echt? Of is dat een beetje het Limburg van NL? :D

Antwerpen is beetje dikke nek mentaliteit, en vrouwen van antwerpen hebben meestal zo'n air en lopen er altijd zo extreem verzorgd bij enz.
Toen ze zeiden dat ze van Antwerpen was wist ik bv. direct dat zij als een van de eerste eruit ging liggen ^^
Natuurlijk zijn ze niet allemaal in Antwerpen zo, maar aan die stefanie zag je dat gewoon direct :p

Antony en Suger zijn trouwens echt nog niet zo soft, wel is sugar idd niet een van de slimste :p
 

DeletedUser

Guest
Antwerpen is beetje dikke nek mentaliteit, en vrouwen van antwerpen hebben meestal zo'n air en lopen er altijd zo extreem verzorgd bij enz.
Toen ze zeiden dat ze van Antwerpen was wist ik bv. direct dat zij als een van de eerste eruit ging liggen ^^
Natuurlijk zijn ze niet allemaal in Antwerpen zo, maar aan die stefanie zag je dat gewoon direct :p

Antony en Suger zijn trouwens echt nog niet zo soft, wel is sugar idd niet een van de slimste :p

Heb ik helaas niet zo veel van gezien @Antwerpen :/
 

DeletedUser

Guest
Maar hij probeerd zo slim over te komen maar doet alleen maar domme dingen xD
Ook gaat hij ook echt alles uitleggen daarna he. Ipv dat hij zich eruit kletst gaat hij de waarheid vertellen.
Wat een koekwaus xD

Haha inderdaad :p.

Wel leuk dat jij de mentale en fysieke sterkte van 2 landen kan vergelijken en afleiden uit 16(?) 'bekende' Belgen en Nederlanders die mee doen aan een spelprogramma... al neemt dat niet weg dat de Nederlanders veel sterkere kandidaten hebben dan de Belgen dit jaar. Je hebt 8/9 sterke Nederlanders en als je dan naar dat Belgisch zootje kijkt stellen ze (fysiek) niet veel voor... Jackson buiten beschouwing natuurlijk :)

Met je winnaarsmentaliteit per natie... volgens mij wonnen er al meer Belgen Robinson dan Nederlanders... en je gaat mij niet wijs maken dat ze het minder graag wonnen of er minder voor zijn gegaan ;)

In het verleden kijk ik nooit naar Robinson dus dat weet ik niet, maar de mensen die er nu staan lijkt me een redelijke afspiegeling van de samenleving en dit was misschien een klein beetje vertekenend, maar zeker niet geheel toevallig. Die winnaarsmentaliteit zit gewoon veel meer in Nederlanders naar mijn idee, waar Belgen als positieve eigenschap tov Nederlanders hebben dat ze bescheidener en minder direct zijn. Kijk naar Lange Frans, behoorlijk onbeschoft en direct zoals hij gedroeg, dat zie je in NL veel meer dan in België. Maar goed daar staat tegenover dat wij meer mensen als John en Saar hebben en jullie meer als Antony en Stefanie (die zieke opgever).

Antwerpen is beetje dikke nek mentaliteit, en vrouwen van antwerpen hebben meestal zo'n air en lopen er altijd zo extreem verzorgd bij enz.
Toen ze zeiden dat ze van Antwerpen was wist ik bv. direct dat zij als een van de eerste eruit ging liggen ^^
Natuurlijk zijn ze niet allemaal in Antwerpen zo, maar aan die stefanie zag je dat gewoon direct :p

Antony en Suger zijn trouwens echt nog niet zo soft, wel is sugar idd niet een van de slimste :p


Ah oke, weer wat geleerd :p. Vond het inderdaad echt heel asociaal dat ze dat deed, maar ja.
 

DeletedUser

Guest
Ah oke, weer wat geleerd :p. Vond het inderdaad echt heel asociaal dat ze dat deed, maar ja.

Asociaal is nog licht uitgedrukt, als je weet dat je je team serieus in het nadeel brengt en toch niet nog een nachtje wil blijven, dan ben je gewoon een trut :p
 

DeletedUser

Guest
Die eet proef btw, ik werd misselijk! Jemig :)

Dit forum vereist dat je 30 seconden wacht tussen het verzenden van berichten. Probeer het nogmaals over 5 seconden.
 
Bovenaan