exodus.

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser1380

Guest
Zucht. Gelukkig dat King er is, die altijd precies alles afweet van diplomatie van andere stammen waar hij geen fuck mee te maken heeft, en zelfs beter weer dan spelers zelf hoeveel edels ze beschikbaar hebben :rolleyes:

Wat zou de wereld toch zonder hem zijn.

We hebben hem nodig, uiteraard. Anders hebben we niemand om op af te geven, niemand om over te klagen.

Achja, hij houdt de discussies allesinds op gang, got to give him that.
 
Reactiescore
1.734
radiant bewijs het dat je er 100 hebt ;)

ga naar je adelshoeve en kopier hoeveel je er beschikbaar hebt ;)

en niet valsspelen ;)
 

DeletedUser

Guest
We hebben hem nodig, uiteraard. Anders hebben we niemand om op af te geven, niemand om over te klagen.

Achja, hij houdt de discussies allesinds op gang, got to give him that.

Precies als ik er niet ben op wie moeten jullie dan klagen. En wat agresie op afreageren.

CDM leden zijn wat boos en gaan naar het forum en reageren zich af op mij. Stel je voor dat ik er niet meer ben :confused:

Dan gaan de CDMemmers met elkaar ruzie maken op het forum valt CDM uit elkaar. En gaan ze met elkaar vechten :eek:

Dus mede dankzij mij bestaat CDM nog :D:D
 

DeletedUser14450

Guest
Precies als ik er niet ben op wie moeten jullie dan klagen. En wat agresie op afreageren.

CDM leden zijn wat boos en gaan naar het forum en reageren zich af op mij. Stel je voor dat ik er niet meer ben :confused:

Dan gaan de CDMemmers met elkaar ruzie maken op het forum valt CDM uit elkaar. En gaan ze met elkaar vechten :eek:

Dus mede dankzij mij bestaat CDM nog :D:D

lol je blijft toch uit je nek lullen he.

Je hebt echt de grote praatjesmaker die er is he
 

DeletedUser

Guest
mijn droom komt uit

Graag gedaan hoor. Je kunt natuurlijk de persoon wie je droom heeft laten uit komen wat financeel steunen dooor grondstoffen te sturen.

Met 10k 10k 10k naar elk dorpje ben ik al tevreden :D:D
 

DeletedUser1380

Guest
radiant bewijs het dat je er 100 hebt ;)

ga naar je adelshoeve en kopier hoeveel je er beschikbaar hebt ;)

en niet valsspelen ;)

Dat kan je toch zelf ook wel weten hoeveel ik er minstens heb? Het volledig aantal ga ik hier uiteraard niet posten, nice try.

Ik zal ook maar een andere vraag anticiperen:
Nee, ik ga mijn totaal aantal goudmunten ook niet posten sinds dit op hetzelfde neer komt. -.-
 
Reactiescore
1.734
wat is daar erg aan??? ik als MOHniels1 heb daar niks aan. post hem via PM naar mij. want ik geloof het ook niet echt.
 

DeletedUser

Guest
wat is daar erg aan??? ik als MOHniels1 heb daar niks aan. post hem via PM naar mij. want ik geloof het ook niet echt.

Ik geloof het ook niet maar radiant is zo bang dat hem iets gedaan kan worden.

hij zegt dat hij meer dan 100 edels heeft. Maar is bang om het stukje te citeren uit zijn adelshoeve waar uit dat blijkt.

Dus in andere woorden waren het gewoon leugens.
 

DeletedUser1380

Guest
Als ik nu schrijf hoeveel ik er heb, gaan jullie me nog niet geloven. Dus kan ik even goed dit schrijven:

Edelman-limiet: 115189751

Dit heeft even veel kans om door jullie als waar beschouwt te worden als mijn werkelijke edelman-limiet.

Daarbij het opschrijven van mijn aantal munten/edels geeft te veel informatie, heb nog niemand op dit forum deze info zien posten (buiten paar noobjes ofc).
 

DeletedUser

Guest
Als ik nu schrijf hoeveel ik er heb, gaan jullie me nog niet geloven. Dus kan ik even goed dit schrijven:

Edelman-limiet: 115189751

Dit heeft even veel kans om door jullie als waar beschouwt te worden als mijn werkelijke edelman-limiet.

Daarbij het opschrijven van mijn aantal munten/edels geeft te veel informatie, heb nog niemand op dit forum deze info zien posten (buiten paar noobjes ofc).

Zoals ik al zei je hebt geen poot om op te staan.

Waarbij ik het gevaar niet zie als jij het neer zet. Aangezien je al gezegt hebt dat je 100 + edels hebt.
 
Reactiescore
1.734
Als ik nu schrijf hoeveel ik er heb, gaan jullie me nog niet geloven. Dus kan ik even goed dit schrijven:

Edelman-limiet: 115189751

Dit heeft even veel kans om door jullie als waar beschouwt te worden als mijn werkelijke edelman-limiet.

Daarbij het opschrijven van mijn aantal munten/edels geeft te veel informatie, heb nog niemand op dit forum deze info zien posten (buiten paar noobjes ofc).

wat heb ik daar aan??? zoals king zij wat is het gevaar dat je het post?? je hebt al gezegt dat je 100 + had.
 

DeletedUser1380

Guest
wat heb ik daar aan??? zoals king zij wat is het gevaar dat je het post?? je hebt al gezegt dat je 100 + had.

Simpel, kan je daar rekening mee gaan houden door monitoring van de edelactiviteit.

Je gaat me er echt niet kunnen inluizen om mijn exact aantal hier op dit forum te plaatsen hoor, die fout ga ik echt niet begaan. Anders hoef ik hier niet meer te posten dat mensen hun hersencellen moeten gaan gebruiken, bv.

Nu, jullie mogen uw edelman-limiet etc wel posten hoor. Mohniels hoeft niet, ben ik niets mee.
 
Reactiescore
1.734
hoe kunnen ze jouw er nouw inluizen als je weeet hoeveel edelmannen je hebt??

en anders. voor mij of mijn stam heeft het geen nut dat ik jouw erin luis ;)
 

DeletedUser

Guest
Ik geef radiant gelijk dat het inderdaad niet slim zou zijn een exact getal te posten. Ik zou het dan ook aan niemand aanraden.

Maar niet dat het er toe doet want iemand met 1edeltrein kan veel gevaarlijker zijn dan iemand met 100edeltreinen die het dorp niet verlaten.

Allemaal een kwestie van hoe je ze gebruikt en hoe efficient.


Note: het is niet omdat hij in CdM zit dat ik vriendelijk hoef te zijn of hem gelijk te geven, integendeel. Al is het gewoon mijn eerlijke mening en ik hoop dat die dan ook geaprecieerd word.
 
Reactiescore
1.734
zeg mij dan waarom het niet slim is????

als jij bijv. nouw de aantallen van je edelmannen aan mij geeft. wat kan je ermee??? ja aan jullie vijanden zeggen. maar ik weet niet hoe slim jij ze gebruikt.
 

DeletedUser

Guest
zeg mij dan waarom het niet slim is????

als jij bijv. nouw de aantallen van je edelmannen aan mij geeft. wat kan je ermee??? ja aan jullie vijanden zeggen. maar ik weet niet hoe slim jij ze gebruikt.

oei als ik weet hoeveel edelmannen je hebt kan ik er rekening mee houden hoeveel dorpjes ik per keer aan jouw kan verliezen.

Hoeveel echte treintjes je kunt sturen enzo enzo


Gewoon bs. Je schiet er niks meer op. Vandaag kan ik er nog 10 maken en morgen kan ik er opeens 20 maken. Daar kun je je zelf niet op instellen. Je liegt alles bij elkaar en durft het niet toe tegeven
 
Reactiescore
1.734
dan stuurt radiant het via pm naar mij. ik geef het heus niet door aan jouw vijanden hoor ;)
 

DeletedUser

Guest
zeg mij dan waarom het niet slim is????

als jij bijv. nouw de aantallen van je edelmannen aan mij geeft. wat kan je ermee??? ja aan jullie vijanden zeggen. maar ik weet niet hoe slim jij ze gebruikt.

Als iemand 1edelman over heeft weet je zeker dat hij diezelfde dag moeilijk een edeltrein naar jouw kan sturen. LET OP ik zeg moeilijk aangezien ik niet weet hoeveel gs hij in die dorpen heeft en hoeveel munten hij daarmee kan maken.

Ook wat king zei is volledig waar je kan makelijker berekenen wat waar en niet waar is.

Al is het makelijk over te liegen lijkt dit mij nog meer zinloos dan het gewoon te verzwijgen ;)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan