exodus.

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser

Guest
Ik heb toch ook andere dingen gehoord, ik ben natuurlijk niet zeker of dit waar is maar:


<Bastard|> exodus vs Firm is ook leuk..
<ricoluci> hehe:p
<Bastard|> fvg deed een tactische zet
<ricoluci> hoe gaat het daar dan aantoe Bastard|
<ricoluci> tja
<Bastard|> 73 - 0 afgelopen weekend

...
<Bastard|> hmm 90 - 0
<Hopsie> spamspam
<ricoluci> alleen fvg?
<Bastard|> fvg gaf de vv aan Firm:p
<ricoluci> :O?
<Bastard|> toen waren al zijn troepen ineens weg..
...

<Newlivez> zozo, echt iets om trots op te zijn Bastard|
<ricoluci> mm.. lijkt me niet dat hij dat deed, anders zat hij niet weer in Exodus
<Newlivez> een geweldige overwinning zo te horen xD
<Bastard|> eigenlijk niet he,
<Newlivez> 90 dorpen zonder troepen geadeld
<Newlivez> poepoe :p
<Bastard|> maar maandag was de planning alleen zondag kregen ze de vv:S
<Bastard|> waarschijnlijk om plezier af te doen


vreemd mijn troepen hebben toch best wat weerstand gehad bij sommige dorpen ( ja b0rg helpt zijn bondgenoten )
 

DeletedUser

Guest
Ik zal morgen zelf ondervinden of mijn troepen weerstand ondervinden;)
 

DeletedUser

Guest
Voordat Firm ergens van wordt beschuldigd, we hebben meerdere malen gesprekken gehad met Fvg, dat waren telkens verschillende personen, de ene wou wel joinen, de andere verliet de stam weer,
de ene geeft vv, de andere heft het weer op,

Toen kregen we de mededeling dat zn dorpen op pad waren gestuurd,

check overigens zn profiel, voordat je anderen beschuldigd van bepaalde praktijken.......

Dat de ene stam hier oplettender en attenter op reageerd dan anderen, is niet ons probleem
 

DeletedUser

Guest
simpelweg eigen fout van fvg, De opheffing van exodus eist zijn slachtoffers.

@ T&M Bedoel je dit stukje:

Code:
Woonplaats:	k45 en straks overal (en nergens)
:D;)
 
Reactiescore
28
Voordat Firm ergens van wordt beschuldigd, we hebben meerdere malen gesprekken gehad met Fvg, dat waren telkens verschillende personen, de ene wou wel joinen, de andere verliet de stam weer,
de ene geeft vv, de andere heft het weer op,

Toen kregen we de mededeling dat zn dorpen op pad waren gestuurd,

check overigens zn profiel, voordat je anderen beschuldigd van bepaalde praktijken.......

Dat de ene stam hier oplettender en attenter op reageerd dan anderen, is niet ons probleem

oplettend en attent misschien wel, maar toch te naief, zo blijkt, als er weldegelijk weerstand is?
alhoewel ja, kan ook OS zijn maar dat lijkt me dan toch bizar
 

DeletedUser

Guest
Ik denk dat T&M dit stukje bedoelt:

Persoonlijke tekst
AL MIJN DORPEN STAAN LEEG!!!
VEEL EDELPLEZIER!!!
 
Reactiescore
28
ja dat snapte ik;)


moey hoezo naief??? ze hebben al 100 dorpen:eek:

ik bedoel: jullie denken dat de dorpen leeg staan
maar blijkbaar is er toch weerstand
naief dus te geloven dat alle dorpen leegstaan

maar goed, ik geef toe dat die paar niet verloren dorpen niet opwegen tegen alle wel verloren dorpen.
wat ik echter niet snap is dat je shared met iemand die een totaal andere mening heeft over iets...
 

DeletedUser

Guest
Voordat Firm ergens van wordt beschuldigd, we hebben meerdere malen gesprekken gehad met Fvg, dat waren telkens verschillende personen, de ene wou wel joinen, de andere verliet de stam weer,
de ene geeft vv, de andere heft het weer op,

Toen kregen we de mededeling dat zn dorpen op pad waren gestuurd,

check overigens zn profiel, voordat je anderen beschuldigd van bepaalde praktijken.......

Dat de ene stam hier oplettender en attenter op reageerd dan anderen, is niet ons probleem

Zoals ik al zei, ik weet niet in hoeverre het waar is, en zoals je zelf kunt lezen was het bastard die me dit zei over IRC. Ik geef dus alleen maar door wat hij zei.
 

DeletedUser

Guest
Zoals ik al zei, ik weet niet in hoeverre het waar is, en zoals je zelf kunt lezen was het bastard die me dit zei over IRC. Ik geef dus alleen maar door wat hij zei.

kern van waarheid, ik zal het morgen ondervinden.

Moey, Miss is het door iemand anders geshared die ook een andere mening hierover had vanuit exodus??:confused:
 

DeletedUser

Guest
Taktische zet of niet het zijn toch 100 dorpen en 1m+ punten voor b0rg en firm...

Dan mogen veel mensen zulke taktische zetten doen (in mijn voordeel).;)
 

DeletedUser

Guest
als mijn bondgenoten vragen om ondersteuning of om dorpen (mee) te legen doe ik direct mee, andersom is het niet anders

klinkt mij bekend hoor:) Ik had ook 30 clears voor deze actie opgespaart.. alleen deze zijn niet verzonden,, maar ze zijn toch voor een goed doel gebruikt:p
 

DeletedUser

Guest
ook hierover kunnen we kort en duidelijk zijn,

Firm had een grote aanval opgezet op Fvg, dat dit nu niet meer nodig blijkt te zijn, is een meevaller, Ook Borg zou meedoen met deze aanval....
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan