exodus.

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser

Guest
lijkt er dan nu toch eindelijk langzamerhand toch een eind te komen aan exodus?:rolleyes:

EXODUS . RANG 5 , 29 LEDEN
 

DeletedUser7826

Guest
Straks zitten alleen nog de leden erin die Michael de Grote, Groundus en chrissieone heten en die onder VV staan van voorgenoemde personen :D:D:D:D
 

DeletedUser1380

Guest
Tja, enigste manier om Exodus in punten te laten dalen is door leden die stam leaven. No biggie.
 

DeletedUser

Guest
Wat lullen jullie over een einde?
rank 5, nog steeds op 1 na hoogste spelersgemiddelde.
vind niet echt dat wij doodgaan hoor.
 

DeletedUser7826

Guest
Wat lullen jullie over een einde?
rank 5, nog steeds op 1 na hoogste spelersgemiddelde.
vind niet echt dat wij doodgaan hoor.

Nog niet :p Maar aangezien er al 3 mensen weg zijn zijn jullie wel verzwakt. En het is waarschijnlijk ook een teken van onenigheid binnen Exodus ;):D
 

DeletedUser

Guest
Welke onenigheid?
Volgens mij weet jij meer dan ik :eek:


dan vast,want een stam met een on-enigheid is een stam zonder band.
nu nog rang 5 jah
en volgende week dan?de kunst van pokeren is bluffen,bluffen is geen kracht in tribal-wars.
zodra leden vertrekenne of leden worden ontslagen..hoe dan ook er is dan iets mis

naja mischien denk ik dat het bluffen is wat je doet..of je bent nog dommer als dat ik al dacht
 

DeletedUser

Guest
dan vast,want een stam met een on-enigheid is een stam zonder band.
nu nog rang 5 jah
en volgende week dan?de kunst van pokeren is bluffen,bluffen is geen kracht in tribal-wars.
zodra leden vertrekenne of leden worden ontslagen..hoe dan ook er is dan iets mis

naja mischien denk ik dat het bluffen is wat je doet..of je bent nog dommer als dat ik al dacht

bluffen geen kracht? :eek:
volgens mij moet jij het spelletje nog leren, bluffen heeft zoveel kracht.
Je kan zoveel met diplomatie oplossen in dit spelletje, en dan met bluffen.
En pokeren moet je gewoon goed kunnen spelen, bluffen is er een onderdeel van. Het is niet het spel zelf.

En volgende week?
Als Exodus tot het einde van de wereld blijft bestaan, hoe wil je dan ooit winnen?
 

DeletedUser

Guest
bluffen geen kracht? :eek:
volgens mij moet jij het spelletje nog leren, bluffen heeft zoveel kracht.
Je kan zoveel met diplomatie oplossen in dit spelletje, en dan met bluffen.
En pokeren moet je gewoon goed kunnen spelen, bluffen is er een onderdeel van. Het is niet het spel zelf.

En volgende week?
Als Exodus tot het einde van de wereld blijft bestaan, hoe wil je dan ooit winnen?



Klopt deels wat je zegt.maar bluffen werkt niet als de ander je kaarten al kent
en aangezien dat er leden buiten jouw stam weten hoe de zaken binnen jouw stam er voor staan

sta jij niet in de positie van bluffen
maar van dom kwakken

enne je kunt pas winnen als je met je stam er stukken beter voor staat als dat je nu staat.
en over het spel leren spelen??????
dude je kunt nu nog lang niet winnen:D:D:D:D
 

DeletedUser7826

Guest
bluffen geen kracht? :eek:
volgens mij moet jij het spelletje nog leren, bluffen heeft zoveel kracht.
Je kan zoveel met diplomatie oplossen in dit spelletje, en dan met bluffen.
En pokeren moet je gewoon goed kunnen spelen, bluffen is er een onderdeel van. Het is niet het spel zelf.

En volgende week?
Als Exodus tot het einde van de wereld blijft bestaan, hoe wil je dan ooit winnen?

'Als', maar ik denk zelf van niet :D
Ohja, over die onenigheid: als Don Methadon en Don Quichot ontslagen worden/de stam verlaten (ik weet niet hoe ze eruit gekomen zijn) en zelf een nieuwe stam oprichten lijkt het mij dat er dus sprake was (en misschien nog wel is) van onenigheid in Exodus. Kijk, het zou net zo goed een afleidingsmanoeuvre kunnen zijn maar dat denk ik niet. Dus mijn conclusie: enigheid binnen Exodus = Exodus leeft niet lang meer :D:D Dat wil niet zeggen dat dit waar is want ik heb het wel vaker misgehad :(;)
 

DeletedUser

Guest
bluffen geen kracht? :eek:
volgens mij moet jij het spelletje nog leren, bluffen heeft zoveel kracht.
Je kan zoveel met diplomatie oplossen in dit spelletje, en dan met bluffen.
En pokeren moet je gewoon goed kunnen spelen, bluffen is er een onderdeel van. Het is niet het spel zelf.

En volgende week?
Als Exodus tot het einde van de wereld blijft bestaan, hoe wil je dan ooit winnen?

nou eh niet ik hoef niet persee eerste te worde als je er maar plezier van hebt gehad
 

DeletedUser

Guest
nou eh niet ik hoef niet persee eerste te worde als je er maar plezier van hebt gehad

zeg ik dat dan?
Ik zeg alleen zolang Exodus leeft, er geen winnaar is tenzij het Exodus is.

@ lange24, vind ik knap, aangezien ik zelf, als leider van Exodus niet eens mijn eigen kaarten heb ingekeken. Hoe willen andere mensen dan mijn kaarten hebben afgekeken?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan