exodus.

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser

Guest
zeg ik dat dan?
Ik zeg alleen zolang Exodus leeft, er geen winnaar is tenzij het Exodus is.

@ lange24, vind ik knap, aangezien ik zelf, als leider van Exodus niet eens mijn eigen kaarten heb ingekeken. Hoe willen andere mensen dan mijn kaarten hebben afgekeken?


SCHAT Heb je het nu pas door:p Wij in FIRM zijn knap,ik ben slecht 1 van de knappe koppen daaro:cool:
 

DeletedUser

Guest
SCHAT Heb je het nu pas door:p Wij in FIRM zijn knap,ik ben slecht 1 van de knappe koppen daaro:cool:

als jij een van de knappe koppen bent in firm stel ik me toch wel vragen over de capaciteiten van de andere leden daar


exodus zal niet ten onder gaan ofc. ze bestaan er al te lang voor en hebben al veel tegenstanders overleeft
 

DeletedUser

Guest
als jij een van de knappe koppen bent in firm stel ik me toch wel vragen over de capaciteiten van de andere leden daar


exodus zal niet ten onder gaan ofc. ze bestaan er al te lang voor en hebben al veel tegenstanders overleeft


Goh gaan we het over capaciteiten hebben.

leer dan logisch denken meine freind

ik ben 1 van...

dus niet de slimste..welicht de domste...

jouw capaciteiten reiken helaas niet hoger als het tuin hekje
 

DeletedUser

Guest
Goh gaan we het over capaciteiten hebben.

leer dan logisch denken meine freind

ik ben 1 van...

dus niet de slimste..welicht de domste...

jouw capaciteiten reiken helaas niet hoger als het tuin hekje

je citeert groundus die het over intellect heeft, en jij begint over uiterlijk... zegt genoeg

pas int vervolg jeeerste post aan voor je dubbelpost :)
 

DeletedUser

Guest
heren van exodus,

feiten: er wordt op dit moment erg veel info van jullie naar buiten gebracht, dat die leden nu niet in Exodus zitten doet daar niets aan af.....

dat jullie ontkennen dat er iets aan de hand is..... waar rook is is vuur,
als er niet s aan de hand is , waarom ontkracht je deze geruchten niet met een duidelijk statement?????

is groundus nu werkelijk de dictator zoals men hem nu doet voorkomen??? ik hoop het niet, want dat zou me verbazen.

wat wil ik nu eigenlijk zeggen:

Jammer van de stam exodus, het was te verwachten dat door moeilijke ligging, zeer veel stoppende spelers, gebannende spelers en gestrafde spelers, een strak beleid door de leiding er onrust zou ontstaan.

ik denk dat het einde van exodus nabij is, maar of dat nou zon positieve ontwikkeling zal zijn, zal later blijken, ik ben er nog niet zeker van.....
 

DeletedUser

Guest
bluffen geen kracht? :eek:
volgens mij moet jij het spelletje nog leren, bluffen heeft zoveel kracht.
Je kan zoveel met diplomatie oplossen in dit spelletje, en dan met bluffen.
En pokeren moet je gewoon goed kunnen spelen, bluffen is er een onderdeel van. Het is niet het spel zelf.

En volgende week?
Als Exodus tot het einde van de wereld blijft bestaan, hoe wil je dan ooit winnen?

hoeky says: bluf mij!
Nico, je bent gezien
 

DeletedUser

Guest
Hou op met die kutopmerkingen van je die nergens op slaan. Bewijs maar eens dat Exodus zo troep is door een paar reportjes van dorpjes te posten die je op Exodus hebt veroverd, of hou je bek :|

ik heb slechts 1 enkel dorp in het exodus gebied
ik denk dat ik al genoeg bewezen heb,dat dat enkel dorp daar nog is

als je niet weet waar je het over hebt hou dan zelf je ***

enne schelden mag niet:p
AUW AUW



Hou op met die kutopmerkingen van je die nergens op slaan. Bewijs maar eens dat Exodus zo troep is door een paar reportjes van dorpjes te posten die je op Exodus hebt veroverd, of hou je bek :|

geef toe...hij sleog degelijk wel een beetje in..je werd pissig..dat plesier't me meer als een eend op een fiets :D
 

DeletedUser

Guest
heren van exodus,

feiten: er wordt op dit moment erg veel info van jullie naar buiten gebracht, dat die leden nu niet in Exodus zitten doet daar niets aan af.....

dat jullie ontkennen dat er iets aan de hand is..... waar rook is is vuur,
als er niet s aan de hand is , waarom ontkracht je deze geruchten niet met een duidelijk statement?????

is groundus nu werkelijk de dictator zoals men hem nu doet voorkomen??? ik hoop het niet, want dat zou me verbazen.

wat wil ik nu eigenlijk zeggen:

Jammer van de stam exodus, het was te verwachten dat door moeilijke ligging, zeer veel stoppende spelers, gebannende spelers en gestrafde spelers, een strak beleid door de leiding er onrust zou ontstaan.

ik denk dat het einde van exodus nabij is, maar of dat nou zon positieve ontwikkeling zal zijn, zal later blijken, ik ben er nog niet zeker van.....

Duidelijk statement?
Leer lezen:

Exodus zal nooit ten onder gaan!
Ik zal altijd bij Exodus blijven.
Exodus zal blijven bestaan, zolang er nog 1 lid is.

Zijn dat geen duidelijke statements?

Wat men van mij vindt boeit mij absoluut niet T en M, je kan me een dictator noemen of wat dan ook. Alles wat ik doe, doe ik uit naam en best wil voor de stam. Als mensen mij daardoor een dictator vinden, so be it.

En hoeky, wil je dat ik je bluf.

Wat nu als ik zeg dat ik de VV's van de dons heb, en dat dit allemaal is om leven in w3 te blazen en zo achter de acties van enkele opponenten te komen, zoals FIRM die direct leden van ons probeert te recruteren?
Maar als het zo zou zijn, waarom zou ik dit dan zeggen? Zelfde reden waarom mensen hun kaarten zeggen, bij poker. Omdat de tegenstander het toch niet geloofd. Maar wat als het dan waar is?

Soms is het niet waar, soms is het wel waar. Wat maak je er van?
 

DeletedUser

Guest
ik heb slechts 1 enkel dorp in het exodus gebied
ik denk dat ik al genoeg bewezen heb,dat dat enkel dorp daar nog is

Leve het achterland?


geef toe...hij sleog degelijk wel een beetje in..je werd pissig..dat plesier't me meer als een eend op een fiets :D

Ik zit niet bij Exodus, en ook niet in CdM, dus die opmerking over Methane kan mij niets schelen, maar je arrogante gedrag is gewoon te irritant...


EN wie weet, misschien heeft Methane wel een tuinhek van 5 meter hoog (maakt een grapje op jou kinderachtige niveau)
 

DeletedUser

Guest
Duidelijk statement?
Leer lezen:

Exodus zal nooit ten onder gaan!
Ik zal altijd bij Exodus blijven.
Exodus zal blijven bestaan, zolang er nog 1 lid is.

Zijn dat geen duidelijke statements?

Wat men van mij vindt boeit mij absoluut niet T en M, je kan me een dictator noemen of wat dan ook. Alles wat ik doe, doe ik uit naam en best wil voor de stam. Als mensen mij daardoor een dictator vinden, so be it.

En hoeky, wil je dat ik je bluf.

Wat nu als ik zeg dat ik de VV's van de dons heb, en dat dit allemaal is om leven in w3 te blazen en zo achter de acties van enkele opponenten te komen, zoals FIRM die direct leden van ons probeert te recruteren?
Maar als het zo zou zijn, waarom zou ik dit dan zeggen? Zelfde reden waarom mensen hun kaarten zeggen, bij poker. Omdat de tegenstander het toch niet geloofd. Maar wat als het dan waar is?

Soms is het niet waar, soms is het wel waar. Wat maak je er van?

Hoeky wilt graag de bluf zien.
 

DeletedUser

Guest
Leve het achterland?




Ik zit niet bij Exodus, en ook niet in CdM, dus die opmerking over Methane kan mij niets schelen, maar je arrogante gedrag is gewoon te irritant...


EN wie weet, misschien heeft Methane wel een tuinhek van 5 meter hoog (maakt een grapje op jou kinderachtige niveau)



Goed je hebt gelijk...!!
maar ik speel met het gedrag van exodus mee.
en jij weer met mij.
mischien moet je bij de wortel zijn van die god vergeten ellende

EXODUS:D
 

DeletedUser

Guest
En wie of wat is dan de wortel van deze ellende? Toch niet Hoekyboy?
 

DeletedUser1380

Guest
ik heb slechts 1 enkel dorp in het exodus gebied
ik denk dat ik al genoeg bewezen heb,dat dat enkel dorp daar nog is

als je niet weet waar je het over hebt hou dan zelf je ***

enne schelden mag niet:p
AUW AUW


Omfg, je hebt 1 dorp bij de vijand en je bent trots op het feit dat je dit dorp kan behouden? Het kleinste kind kan dit, gewoon volzetten. Proficiat hoor, djeez. Ga ergens anders de interessante uithangen, want je argumentatie slaat op niets.
 

DeletedUser

Guest
Eigenlijk niet zo raar dat er leden vertrekken bij een stam die zich Exodus (=uittocht) noemt :confused:
 

DeletedUser

Guest
Hoeky wilt graag de bluf zien.

Wat voor actie ondernemen jullie nu wij een actie hebben ondernomen. Dat is het toch ook altijd bij bluf. Ik zet in terwijl ik (evt.) niets heb. Wat doen jullie, gaan jullie mee, of laten jullie je overbluffen.
De zet is aan jullie niet aan ons.


@ knorr, wie zegt dat ze weg blijven?
 

DeletedUser

Guest
lijkt er dan nu toch eindelijk langzamerhand toch een eind te komen aan exodus?:rolleyes:

EXODUS . RANG 5 , 29 LEDEN


Mensen dit is het onderwerp
het antwoort is ..

ja eindelijk,ook al ontkennen sommige mensen dit
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan