exodus.

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser4045

Guest
Goed je hebt gelijk...!!
maar ik speel met het gedrag van exodus mee.
en jij weer met mij.
mischien moet je bij de wortel zijn van die god vergeten ellende

EXODUS:D

Als we het toch over de roots gaan hebben hiervan, misschien nog eens terug gaan naar Cervix met jou?

En alles wat FIRM op deze wereld heeft gepresteerd zal zeker niet door jou toedoen zijn, het enige wat jij hebt gepresteerd hier is laten zien dat je echt nog domme rbent dan het achtereind van een ezel, werkelijk waar.



Edit: Sommige mensen doen echt alsof 3 leden (waarvan 2 al eerder hebben bewezen dat ze een stam kunnen backstabben) uit de stam zijn ( om welke reden dan ook) dat het einde betekent voor Exodus..

Mooi voorbeeld: K56TR.
Paar leden gaan weg, gaat paar dagen slecht met de stam, maar doordat de leiding weer de touwtjes in handen weet te krijgen bestaat die stam nog steeds, met een paar leden minder wel is waar, maar hij bestaat nog steeds..
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
Lange, ik hoop dat alles wat je hebt gepost op dit onderwerp niet serieus is want anders vraag ik mijn eigen af hoe jij ooit zoveel punten hebt.. Waarschijnlijk heb je ook gemengde dorpen om in exodus te kunnen:p
 

DeletedUser

Guest
Lange, ik hoop dat alles wat je hebt gepost op dit onderwerp niet serieus is want anders vraag ik mijn eigen af hoe jij ooit zoveel punten hebt.. Waarschijnlijk heb je ook gemengde dorpen om in exodus te kunnen:p

Hoe of wat gaat je ook geen FL*** aan wel?
blijf bij het onderwerp..

ps.mishcien ben ik wel slimmer als dat ik lang ben:D
 

DeletedUser4045

Guest
Lange, ik hoop dat alles wat je hebt gepost op dit onderwerp niet serieus is want anders vraag ik mijn eigen af hoe jij ooit zoveel punten hebt.. Waarschijnlijk heb je ook gemengde dorpen om in exodus te kunnen:p

Firm mag er trots op zijn dat ze zo'n lid hebben. :rolleyes:
 

DeletedUser

Guest
Ik zit niet bij Exodus, en ook niet in CdM, dus die opmerking over Methane kan mij niets schelen, maar je arrogante gedrag is gewoon te irritant...

Ik vind lange net geweldig
Leuk om volgen, vooral de geirriteerde antwoorden van jullie die hij toch maar lekker uitlokt zijn leuk ^^
 

DeletedUser4045

Guest
Ik vind lange net geweldig
Leuk om volgen, vooral de geirriteerde antwoorden van jullie die hij toch maar lekker uitlokt zijn leuk ^^

Lange lokt niks uit. Lange wekt iets op.

Verbazing, grote verbazing. Over het lage IQ en het lage gehalte aan inzicht wat hij bezit en dus kennelijk bestaat.. :eek:
 

DeletedUser

Guest
Je geeft zelf de voorzet tot een antwoord daarop.
Als hij iets wil uitlokken heeft hij in mijn ogen een groter IQ dan jullie zenne :D Hij fokt jullie op en jullie trappen er lekker in. Heerlijk om zien :)
 

DeletedUser

Guest
Ach vriendje groundus, ij Firm kunnen ze inviteren wie ze willen,

maar zolang ik bij Firm zit , komt er geen enkel lid of ex-lid van exodus in Firm,

niet alles werkt zoals jij wilt he...
 

DeletedUser

Guest
Ach vriendje groundus, ij Firm kunnen ze inviteren wie ze willen,

maar zolang ik bij Firm zit , komt er geen enkel lid of ex-lid van exodus in Firm,

niet alles werkt zoals jij wilt he...

en ik dan!
ik wou toch nog zo graag solliciteren voor FIRM, je zei dat ik erin kon :(

Maar Exodus leeft en zal nog lang voortleven. Dus dit topic vind ik eerlijk gezegd nonsens en kan er wat mij betreft een slotje op.
 

DeletedUser

Guest
Er is duidelijk iets aan de hand in Exodus, en wij zijn aan het gokken en aan het speculeren wat het zou kunnen zijn.
Tuurlijk is dit nonsens, want we weten er nix van. Maar zie geen reden voor een slotje, ik wil lange nog wat in actie zien :D
 

DeletedUser

Guest
Ach vriendje groundus, ij Firm kunnen ze inviteren wie ze willen,

maar zolang ik bij Firm zit , komt er geen enkel lid of ex-lid van exodus in Firm,

niet alles werkt zoals jij wilt he...


wie wil er nu in godsnaam ook met jou in 'n stam zitten :confused:
niemand van Exodus voor zover ik weet :rolleyes:

dus ssssshhhh...
 

DeletedUser

Guest
Duidelijk statement?
Leer lezen:

Exodus zal nooit ten onder gaan!
Ik zal altijd bij Exodus blijven.
Exodus zal blijven bestaan, zolang er nog 1 lid is.
1)als exodus gaat fuseren kan de naam behouden worden..
2)een kleine speler (vv) als enig lid van de stam laten spelen blijft de stam inderdaad bestaan, klinisch dood in plaats van werkelijk dood


En hoeky, wil je dat ik je bluf.

Wat nu als ik zeg dat ik de VV's van de dons heb, en dat dit allemaal is om leven in w3 te blazen en zo achter de acties van enkele opponenten te komen, zoals FIRM die direct leden van ons probeert te recruteren?
Maar als het zo zou zijn, waarom zou ik dit dan zeggen? Zelfde reden waarom mensen hun kaarten zeggen, bij poker. Omdat de tegenstander het toch niet geloofd. Maar wat als het dan waar is?

Soms is het niet waar, soms is het wel waar. Wat maak je er van?

je behaald geen tactisch voordeel hiermee,zeg dan helemaal niks
 

DeletedUser

Guest
Er is duidelijk iets aan de hand in Exodus, en wij zijn aan het gokken en aan het speculeren wat het zou kunnen zijn.
Tuurlijk is dit nonsens, want we weten er nix van. Maar zie geen reden voor een slotje, ik wil lange nog wat in actie zien :D

Exodus heeft de naam veranderd in Exodus will live forever....

wat een actie!!!!, zal dit de twijvelende leden overhalen te blijven....:p
 

DeletedUser

Guest
wow cool
exodus kan dan wel voor eeuwig leven
maar niet in de top10 en top20
straks zie je dit staan ofzo 53 exodus
het kan dan wel zijn dat exodus altijd blijft bestaan
maar of ze goed blijven bestaan?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan