Exe! vs CN

DeletedUser

Guest
Rex je weet zeker meer dan de leden van Exe.! en jij speelde niet eens meer op w7
 

DeletedUser25456

Guest
Wat een gejank allemaal zeg over EXE en CN!
Ik zal het zo zeggen... Mensen doen negatief over EXE, en dat ze een simpele tegenstander gaan aanvallen.

Opmerking CN:
- Jullie stam stelt niet veel voor.. wacht maar tot de NAP verbroken is, dan zullen jullie zware verliezen want wij weten wel hoe je moet aanvallen.


CN lokt het toch ook gewoon zelf uit.. door ons aan te gaan vallen. Het enige dat wij doen is reageren op de aanvallen die we van hun kregen.
En omdat we nu terug aanvallen, zijn wij aan het profiteren??? Sorry hoor.. maar ze vroegen zelf om deze strijd.. en je gaat bovendien als je aangevallen wordt toch niet maar toekijken en zeggen.. we vallen ze maar niet terug aan, want ze hebben al zoveel oorlog??

Oh ja.. en over de opmerking van CN: Wij weten wel hoe je moet aanvallen:
- Sorry maar ik had maar een 50 dorpen midden in jullie kluster, en verover er op eigen houtje nog eens 50 daar. En dan kun je zeggen, 13 is niet zo actief meer, maar ook mijn aanvallen waren een gevolg van dat jullie me met hem probeerde aan te vallen.
- Jullie weten hoe je aan moet vallen... Waarom heb ik dan een kluster midden in jullie kluster, en krijg ik 3500 aanvallen op me af totaal... loopt alles dood van jullie.. en vallen jullie niet eens alle dorpen daar aan??? Zelfs als ik die dorpen niet volgestamt had, dan had ik simpelweg verzameldorpen gemaakt en alsnog niets verloren op deze manier.
- Jullie vallen mij massaal aan, maar als ik Aslan dan op eigen houtje aanval heb ik daar al na 2clears succes op een dorp dat tegen mijn dorpen daar aanligt??!!
Sorry, maar wat je verwacht je dan van zo'n aanval eigenlijk? ik heb in 2 dagen nu 3 dorpen van aslan veroverd terwijl ik massaal aangevallen wordt. dat vind ik nou niet echt sterk nagedacht over de aanval die jullie doen.

En het is niet slecht bedoeld hoor tegenover spelers van jullie, want jullie hebben echt wel goede spelers.. en voor aslan heb ik ook echt wel respect (net als voor meerdere) maar dit lijkt serieus nergens op.
 

DeletedUser25456

Guest
Ik denk niet dat het echt breaking news zou zijn moesten die 3 stammen een gedeeld forum hebben.
Er is zoieso contact tussen de leiders (zeg niet dat jullie dat niet mogen hé ^^) dus who cares als ze samen een gedeeld forum hebben.
De vijand van je vijand is je vriend...

Als ooit :)rolleyes:) CN zou wegzijn, kunnen ze allemaal samen tribalhugs gaan spelen. wordt leuk boel daarzo.

Lijkt me niet.. geloof onze leiding het druk genoeg heeft met plannen opzetten / regelen van alle dingen.. wat zou het nou voor nut hebben die andere leiders aan te spreken? ik zeg al: het enige dat wij doen is terug reageren op jullie aanvallen.. dus als je zware verliezen begint te lijden, ga dan niet van dit soort complot theorien lopen bedenken, maar zorg eerst maar eens je def op orde staat bij je spelers
 

DeletedUser14103

Guest
Lijkt me niet.. geloof onze leiding het druk genoeg heeft met plannen opzetten / regelen van alle dingen.. wat zou het nou voor nut hebben die andere leiders aan te spreken? ik zeg al: het enige dat wij doen is terug reageren op jullie aanvallen.. dus als je zware verliezen begint te lijden, ga dan niet van dit soort complot theorien lopen bedenken, maar zorg eerst maar eens je def op orde staat bij je spelers

Denk jij nu echt dat dit een complottheorie is? Djeezes
Volgens mij snapt maar een klein deel dit spelletje, maar als je door 3 stammen van de top5 aangevallen wordt kan je niet overal 20 defjes per dorp aan het front gaan zetten... jah dat is ook tribal wars spelen. ;)

Iedereen kan TribalWars spelen door zijn front te laten volzetten door de stam en dan wat cleartjes te versturen. Echte talenten komen maar boven water als er verdedigd/aangevallen moet worden met een minimum aan steun. Dit is zo bij CN, dit is zo bij andere stammen. Alleen heeft vooral CN daar nu last van aangezien
- Exe een extreem veilig gebied heeft
- OAD een extreem veilig gebied heeft
- Only een extreem veilig gebied heeft

Hé, dit is geen aanval op jullie, knap van jullie dat je ervoor gezorgd hebt dat je dat veilig gebied hebt en dat moet de doelstelling van iedere stam zijn. Ook bij ons.
Maar dan gaan roepen dat wij niet kunnen verdedigen omdat je niet overal 20 defjes tegenkomt, geeft alleen maar aan dat je precies niet heel goed snapt hoe het in elkaar zit.

Ik zou heel veel spelers graag eens in zo'n situatie zien en dan eens kijken hoelang ze het volhouden...
 

DeletedUser

Guest
Rex je weet zeker meer dan de leden van Exe.! en jij speelde niet eens meer op w7

Nee maar ik heb toevallig wel nauw contact met aslan, die, heeeel toevallig, mijn stamgenoot op W17 is..;) Dus ik weet heel goed hoe en wat over de aanval.

Echt waarom kan ik die niet vinden???

Sorry Rex maar dat klopt niet, en daar kan je me op mijn woord voor geloven.

Dan ben ik in het ootje genomen goup, vond het wel typisch iets voor die 3 stammen..vandaar dat ik het voor waar aannam :)


erwin2209 zei:
- Jullie vallen mij massaal aan, maar als ik Aslan dan op eigen houtje aanval heb ik daar al na 2clears succes op een dorp dat tegen mijn dorpen daar aanligt??!!

Weet jij nou niet wat er zich in je stam afspeelt of ligt dat aan mij?!?!?!
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
Aslan speelt gewoon leuk en goed... Klaar :)
Vrijdag hele avond lopen strijden om 3 dorpjes die over en weer gingen.

Jammer kan ik er niet lang van genieten en had gehoopt dat dit anders was geweest!
 

DeletedUser32657

Guest
Iedereen kan TribalWars spelen door zijn front te laten volzetten door de stam en dan wat cleartjes te versturen. Echte talenten komen maar boven water als er verdedigd/aangevallen moet worden met een minimum aan steun.

idd Aslan staat redelijk vol en Danny stond absurd vol

het spel heet tribal wars, hoe goed je als individu ook bent, je zal het nooit alleen redden!
 

DeletedUser14103

Guest
idd Aslan staat redelijk vol en Danny stond absurd vol

het spel heet tribal wars, hoe goed je als individu ook bent, je zal het nooit alleen redden!

Volledig mee akkoord, maar hoe erwin het schreef ging hij ervan uit dat iedere stam alle dorpen bomvol kan zetten en als dat niet zo is, is het net alsof die speler/stam niet goed (genoeg) is.

Weinig zin voor realiteit dus.
 

DeletedUser25456

Guest
Volledig mee akkoord, maar hoe erwin het schreef ging hij ervan uit dat iedere stam alle dorpen bomvol kan zetten en als dat niet zo is, is het net alsof die speler/stam niet goed (genoeg) is.

Weinig zin voor realiteit dus.

Nee hoor.. dat bedoelde ik er niet mee Blend :)
Aslan is ook een goede speler hoor.. daar doelde ik niet op :)
 
Bovenaan