Exe! vs CN

DeletedUser

Guest
Toch mooi dat je die nieuwe hacking regels hebt.
Dat het account terug gaat de houder van het email adres.
Dus zullen we Hafke snel weer in CN mogen begroeten .
Of zit je ondertussen in een andere stam in W7 zoals je graag wilde?
Dat is dan wel lastig.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser14103

Guest
Grappig hoe mensen beweren dat dit om de stats gebeurt.
hafke is al van 20Miljoen punten naar 5Miljoen punten gezakt in CN en nu ligt hij uit de stam.

Zo gezegd voor de stats?
Zijn jullie dom of doen jullie dom? :rolleyes:

Nuja, jullie weten het natuurlijk beter dan wijzelf! :confused:
 

DeletedUser

Guest
Diep respect voor de klootzak die hafke heeft gehacked en verwijdert! :mad:
 

DeletedUser

Guest
Als je op zo manier tegenspelers moet weg spelen door middel van "hacken" zoals jullie het noemen dan vind ik dat vrij zielig.
Het is een teken van zwakheid. Ikzelf heb op Hafke gespeeld, tijdelijk omdat er niemand beschikbaar was op dat moment.
Dat is vrij goed gelukt. Het zag er naar uit dat het account goed op weg was weer. Mijn werk zat er dus op. Nu zie ik dat er een zielig iemand
zich ermee heeft bezig gehouden zoiets te doen.

Als je oorlog wilt winnen of zelfs nog maar slag dan doe je dat op eerlijke manier. Als je dat niet aankan begin er dan niet aan.
Kan je dan wel en deed je het uit gemakzucht vind ik het nog zieliger. Mensen steek hun tijd erin, Pa en zo om elkaar te helpen
en dan flik je zo iets. Dat er verliezen zijn aan beide kanten dat is vrij normaal, want dat is namelijk oorlog. Tribal WARS noemt zo voor een reden.
Dat wreekt zich toch vroeg of laat hoor. Geloof me maar.

@Danny: Maak je er niet zo boos in. Het is zonde, maar het zet zich wel betaald vroeg of laat. De slag is mss half gewonnen door laffe daad,
maar dat maakt de oorlog nog niet verloren en dat weet je goed genoeg.
 

DeletedUser

Guest
en zo zie je maar mensen we zijn niet bezig met de stats
dit acc moesten we helaas uit onze stam zetten omdat het dus gehacked moest zijn en dus op delete is gezet
erg stoer! en dit moet iemand zijn uit een andere stam de vraag is alleen waarom?

misschien worden degene die altijd gedacht hebben dat wij de klootzakken waren eens wakker en gaan naar hun eigen spel kijken.
Wij willen knallen stats maakt ons niks uit
maar zoals je ziet hebben we alleen gegronde redenen om een acc uit de stam te zetten

succes verder met knallen
 

DeletedUser23322

Guest
Wel om te beginnen is het niet de eerste keer dat jullie komen roepen dat een account gehacked was. En dat dan uiteindelijk bleek dat het totaal zo niet was.
Anderzijds hebben we Camelfly, Dirkos, Har41 en dan nu Hafke. Telkens een account onder aanval dat gekicked werd. Althans zo komt het toch wel iedere keer over.
Lijkt me dus logisch dat er dan zo goed als niemand dat hackingverhaal geloofd.

Hafke leed zware verliezen. Was gezakt van 20 mio naar 5mio en wisselde regelmatig van spelers. Het account was dood, dus waarom dan het hacken? Wss een gefrustreerde ex-speler of zo.
 

DeletedUser

Guest
Ik geloof helemaal niet in hacken...

Slordig omgaan met password of onbetrouwbare spelers op een account zetten is eigen verantwoordelijkheid. Als er werkelijk gehackt wordt wat ik niet kan voorstellen dat is kleine moeite om support aanvraag in te dienen en aantoonbaar te maken dat je account op je e-mailadres weer wilt. Zodoende kun je het account makkelijk van delete afzetten binnen 5 dagen.
 

DeletedUser25273

Guest
Als je op zo manier tegenspelers moet weg spelen door middel van "hacken" zoals jullie het noemen dan vind ik dat vrij zielig.
Het is een teken van zwakheid. Ikzelf heb op Hafke gespeeld, tijdelijk omdat er niemand beschikbaar was op dat moment.
Dat is vrij goed gelukt. Het zag er naar uit dat het account goed op weg was weer. Mijn werk zat er dus op. Nu zie ik dat er een zielig iemand
zich ermee heeft bezig gehouden zoiets te doen.

Als je oorlog wilt winnen of zelfs nog maar slag dan doe je dat op eerlijke manier. Als je dat niet aankan begin er dan niet aan.
Kan je dan wel en deed je het uit gemakzucht vind ik het nog zieliger. Mensen steek hun tijd erin, Pa en zo om elkaar te helpen
en dan flik je zo iets. Dat er verliezen zijn aan beide kanten dat is vrij normaal, want dat is namelijk oorlog. Tribal WARS noemt zo voor een reden.
Dat wreekt zich toch vroeg of laat hoor. Geloof me maar.

@Danny: Maak je er niet zo boos in. Het is zonde, maar het zet zich wel betaald vroeg of laat. De slag is mss half gewonnen door laffe daad,
maar dat maakt de oorlog nog niet verloren en dat weet je goed genoeg.

Op de goede weg? Het account werd afgemaakt door zowel Only als Exe.! Een nieuwe mass stond alweer gepland door Only. Ik baal er zelfs van dat het account barbaar is geworden, een beetje tegenstand had leuker geweest. Je mag mij uitleggen wie er belang bij heeft dat het account barbaar is geworden, wij in ieder geval niet.
 

DeletedUser

Guest
Op de goede weg? Het account werd afgemaakt door zowel Only als Exe.! Een nieuwe mass stond alweer gepland door Only. Ik baal er zelfs van dat het account barbaar is geworden, een beetje tegenstand had leuker geweest. Je mag mij uitleggen wie er belang bij heeft dat het account barbaar is geworden, wij in ieder geval niet.

Tegenstand had je allang niet meer daar... ik zou het meer internen noemen.
 

DeletedUser25273

Guest
Tegenstand had je allang niet meer daar... ik zou het meer internen noemen.

Daar had het ook meer weg van. Een enkele keer was er wat activiteit en liep ik weleens een edeltje dood, maar meest van de tijd idd niet. Hebben verschillende nieuwe spelers op gezeten en toch iedere keer de hoop gehad dat die het langer zouden volhouden dan een paar dagen/weken.
 

DeletedUser

Guest
Was mooi geweest ja, maar helaas dacht er iemand anders over.
 

DeletedUser

Guest
Wel om te beginnen is het niet de eerste keer dat jullie komen roepen dat een account gehacked was. En dat dan uiteindelijk bleek dat het totaal zo niet was.
Anderzijds hebben we Camelfly, Dirkos, Har41 en dan nu Hafke. Telkens een account onder aanval dat gekicked werd. Althans zo komt het toch wel iedere keer over.

Satan was gehacked, 1 account was te snel door sommige van ons beoordeeld wat vlak na het vorige incident gebeurde en Hafke loopt de support nog op en dan word de dader hopelijk wel gestraft
Die andere 3 die je noemt nooit gezegd dat die gehacked waren, en ik lees toch alles hier ;)

Camel, Dirkos en har41 hebben wel overeenkomsten waar ze bedoeld of onbedoeld de stam mee in de steek hebben gelaten, maar daar wijdt ik me liever niet verder op uit omdat dit een spel is en we mensen niet kunnen dwingen te blijven spelen, hoewel we het anders hadden willen zien dat ze ons een plezier hadden kunnen doen door hun eind goed af te ronden

@ CN leden, vergeet de afspraak niet
1. We zien wel wie verantwoordelijk is
2. We moeten niks overhaast doen
3. Hier posten heeft geen enkel nut dan, dat wij andere, of andere ons, elkaar zwart gaan maken bedoeld of onbedoeld

PS Er was een plan met het account, 2300 edels gooi je niet zomaar weg, acc misschien onbruikbaar om te vechten maar genoeg andere opties
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
tja je kan het ook van onze kant bekijken, we worden niet vrolijk van een stel bb dorpen edelen.

maargoed ook dan zullen we nog bij jullie front komen en dan weer gaan beuken!
 

DeletedUser

Guest
mooi stukje trouwens danny, hoe wist je dat ik uit het ooh ooh cherso dorp kom!
:D
 

DeletedUser47810

Guest
Als je op zo manier tegenspelers moet weg spelen door middel van "hacken" zoals jullie het noemen dan vind ik dat vrij zielig.
Het is een teken van zwakheid. Ikzelf heb op Hafke gespeeld, tijdelijk omdat er niemand beschikbaar was op dat moment.
Dat is vrij goed gelukt. Het zag er naar uit dat het account goed op weg was weer. Mijn werk zat er dus op. Nu zie ik dat er een zielig iemand
zich ermee heeft bezig gehouden zoiets te doen.

Als je oorlog wilt winnen of zelfs nog maar slag dan doe je dat op eerlijke manier. Als je dat niet aankan begin er dan niet aan.
Kan je dan wel en deed je het uit gemakzucht vind ik het nog zieliger. Mensen steek hun tijd erin, Pa en zo om elkaar te helpen
en dan flik je zo iets. Dat er verliezen zijn aan beide kanten dat is vrij normaal, want dat is namelijk oorlog. Tribal WARS noemt zo voor een reden.
Dat wreekt zich toch vroeg of laat hoor. Geloof me maar.

@Danny: Maak je er niet zo boos in. Het is zonde, maar het zet zich wel betaald vroeg of laat. De slag is mss half gewonnen door laffe daad,
maar dat maakt de oorlog nog niet verloren en dat weet je goed genoeg.

Ga jij nu iemand beschuldigen van de tegenpartij?
Dan verwachten jullie dat wij vriendelijk gaan doen op het af. :rolleyes:
 
Bovenaan