Exe! vs CN

DeletedUser

Guest
Ga jij nu iemand beschuldigen van de tegenpartij?
Dan verwachten jullie dat wij vriendelijk gaan doen op het af. :rolleyes:

Mits ik geen specifieke partij noemde en je zo aangevallen voelt moet ik daar nu iets halen? =)
Je bent niet meer zo lief hé Blond;) Je was liever als BG.^^ Achja tijden veranderen.:)
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
Side 1:
Tribes: Exe.!
Side 2:
Tribes: CN

Timeframe: Voor altijd

Totale overnames van de vijandige kant:

Kant 1: 752
Kant 2: 316
Verschil: 436

chart
 

DeletedUser47810

Guest
Mits ik geen specifieke partij noemde en je zo aangevallen voelt moet ik daar nu iets halen? =)
Je bent niet meer zo lief hé Blond;) Je was liever als BG.^^ Achja tijden veranderen.:)

Ik ben nooit lief geweest! :D
 

DeletedUser

Guest
Lol =OAD=, dankzij jullie weet CN nu dat Only, Exe en =OAD= de handen ineen geslagen hebben :D:D:D

Toch handig zon gedeeld forum he :)
 

DeletedUser

Guest
waar heb jij gelezen dat OAD dat zei? want toen ik eruit stapte wist ik nix van bg met only en zkr niet met exe :D
 

DeletedUser

Guest
Laat ik het erop houden dat er wat mensen in =OAD= zitten die wat minder anti-CN zijn dan de meeste =OAD='ers die op het AF komen..Is een gedeeld forum van Exe.! Only en =OAD= voor samen vs CN mocht ik het goed gezien hebben :)
 

DeletedUser

Guest
Gezellig zeg! Met z'n drietjes!

't klopt inderdaad wel dat er bijzonder veel 'nood' is aan zo'n gedeeld forum in de strijd tegen CN...:rolleyes:

Mmmm...dat zegt toch veel. 3 honden vreten van hetzelfde been...euh...hier klopt iets niet.... heeeee! Jullie moeten wel TEGEN elkaar vechten hee! Niet samen! :mad::rolleyes::D:)
 

DeletedUser

Guest
lol,dat zou ik enorm grappig vinden :D:D exe en OAD die samenwerken? = NOOIT ;)
OAD en olny kan miss wel zijn, maar daar weet ik nu niks van, op w7 speel ik al een tijdje niet meer dusja , :p
 

DeletedUser

Guest
Dus jij speelt nu in =OAD= david? Fijn dat we het weten ^^
 

DeletedUser

Guest
Laat ik het erop houden dat er wat mensen in =OAD= zitten die wat minder anti-CN zijn dan de meeste =OAD='ers die op het AF komen..Is een gedeeld forum van Exe.! Only en =OAD= voor samen vs CN mocht ik het goed gezien hebben :)

hahahahahahaha
 

DeletedUser24068

Guest
Laat ik het erop houden dat er wat mensen in =OAD= zitten die wat minder anti-CN zijn dan de meeste =OAD='ers die op het AF komen..Is een gedeeld forum van Exe.! Only en =OAD= voor samen vs CN mocht ik het goed gezien hebben :)

Dan zou ik, als ik jouw was, een brilletje aanschaffen!
Zeker als je het zelf zou gezien hebben.. :)
 

DeletedUser

Guest
Nee Danny speel niet @ =OAD=, volg W7 op een rustig afstandje :p

En sorry goed gelezen bedoel ik, heb het forum niet zelf gezien..
 

DeletedUser14103

Guest
Ik denk niet dat het echt breaking news zou zijn moesten die 3 stammen een gedeeld forum hebben.
Er is zoieso contact tussen de leiders (zeg niet dat jullie dat niet mogen hé ^^) dus who cares als ze samen een gedeeld forum hebben.
De vijand van je vijand is je vriend...

Als ooit :)rolleyes:) CN zou wegzijn, kunnen ze allemaal samen tribalhugs gaan spelen. wordt leuk boel daarzo.
 

DeletedUser42482

Guest
We moeten aan de slag, het is mooi weer! :ijzer::leem::buit:
 

DeletedUser

Guest
Laat ik het erop houden dat er wat mensen in =OAD= zitten die wat minder anti-CN zijn dan de meeste =OAD='ers die op het AF komen..Is een gedeeld forum van Exe.! Only en =OAD= voor samen vs CN mocht ik het goed gezien hebben :)

Echt waarom kan ik die niet vinden???

Sorry Rex maar dat klopt niet, en daar kan je me op mijn woord voor geloven.
 
Bovenaan