Exe! vs CN

DeletedUser

Guest
stats van de nieuwe strijd op wereld 7, sinds 1 september.

Side 1:
Tribes: Exe.!
Side 2:
Tribes: CN

Timeframe: Voor altijd

Totale overnames:

Kant 1: 59,972
Kant 2: 52,725
Verschil: 7,247

chart


Totale overnames van de vijandige kant:

Kant 1: 334
Kant 2: 248
Verschil: 86

chart


Puntentotaal van totale overnames:

Kant 1: 575,868,972
Kant 2: 500,223,824
Verschil: 75,645,148

chart


Puntentotaal van totale overnames van de vijandige kant:

Kant 1: 3,146,841
Kant 2: 2,346,642
Verschil: 800,199

chart
 

DeletedUser

Guest
Duurt wel lang voordat iemand dit postte..zeker gewacht totdat Exe.! weer de overhand had? ;)
 

DeletedUser

Guest
Leuk artikeltje van Danny trouwens. Ik kijk al uit naar het volgende.
 

DeletedUser23804

Guest
Duurt wel lang voordat iemand dit postte..zeker gewacht totdat Exe.! weer de overhand had? ;)

In het TW weekblad (artikel van Danny) was dit al gepost, dit is gewoon een update. Exe heeft al een paar dagen geleden de overhand genomen;)
 

DeletedUser

Guest
stats van de nieuwe strijd op wereld 7, sinds 1 september.

Side 1:
Tribes: Exe.!
Side 2:
Tribes: CN

Timeframe: Voor altijd

Zoek de tegenstrijdigheid;)
 

DeletedUser

Guest
stats van de nieuwe strijd op wereld 7, sinds 1 september.

Side 1:
Tribes: Exe.!
Side 2:
Tribes: CN

Timeframe: Voor altijd

Zoek de tegenstrijdigheid;)

Lol, scheelt 2 dorpen? Waar hebben we het over...

Side 1:
Tribes: Exe.!
Side 2:
Tribes: CN

Timeframe: Voor altijd

Totale overnames van de vijandige kant:

Kant 1: 391
Kant 2: 259
Verschil: 132
_______________________________________________________________________________________

Side 1:
Tribes: Exe.!
Side 2:
Tribes: CN

Timeframe: 01/09/2010 00:00:00tot23/09/2010 18:21:40


Totale overnames van de vijandige kant:

Kant 1: 384
Kant 2: 254
Verschil: 130
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
CN gaar down, ze kunnen niet op tegen only OAD en exe.! tegelijk :D
bye bye CN:p
 

DeletedUser

Guest
we zullen zien :D hoe CN zich staande houd!

ik denk dat er wel veel dorpen gepakt zullen worden van cn ,maar het zal geen makkelijk strijd worden.

ben benieuwd hoe het er voor staat 1 november.
 

DeletedUser

Guest
paar leden van CN zullen wel weerstand bieden,maar kijk ff naar jasperverloo :) OAD pakt hem goed aan
 

DeletedUser

Guest
CN gaar down, ze kunnen niet op tegen only OAD en exe.! tegelijk :D
bye bye CN:p

Welke stam wel tegen zoveel stammen?
CN is hoe dan ook een sterke tegenstander waar ik puur kijken naar strijdvermogen wel respect voor heb.
 

DeletedUser

Guest
idd,niemand kan dat halen want OAD doet mee:p
maar zo is oorlog nu eenmaal, CN is net duitsland (in wo2) en exe.! de amerikanen die pas erna hulp bieden en OAD de belgen en only de fransen zeker :eek:
 

DeletedUser25273

Guest
Echt niet de Fransen, lol, die hebben niet veel uit kunnen halen in WO II hoor. Wij zijn dan eerder nog de Britten als je dan toch een vergelijk wilt maken. Alleen nuttig ik amper alcohol in tegenstelling tot wat Winston Churchill deed.

We shall go on to the end, we shall fight in France,
we shall fight on the seas and oceans,
we shall fight with growing confidence and growing strength in the air, we shall defend our Island, whatever the cost may be,
we shall fight on the beaches,
we shall fight on the landing grounds,
we shall fight in the fields and in the streets,
we shall fight in the hills;
we shall never surrender
 

DeletedUser

Guest
En dan zijn ze in Dare de Oostenrijkers die zich gelijk gewonnen gaven aan de Duitsers en met hun samen vochten.
Maar ja elke oorlog staat apart van elkaar, en ik zie CN ook nog wel stunts uithalen.

Ze bestaan immers niet voor niets zolang op deze wereld.
 

DeletedUser

Guest
Ik vind dit best wel grappig: Exe.! gaat voor de zoveelste keer een gemakkelijke strijd aan. Ze vallen opnieuw diegene aan in de zwakste positie. Nu ja, met hun ligging is dat ook wel de beste keuze, anders komt iedereen blok te liggen.

Maar dat dit zomaar gedoogd wordt door de andere stammen is best merkwaardig... werkt Exe.! z'n low-profile-strategie dan zo goed dat andere stammen het allemaal maar laten gebeuren? Exe.! is niet de stam die onbesuisd aan iets begint. Als ze een stam aanpakken, dan doen ze dat heel voorzichtig, zorgen ze voor een 4 tegen 1 situatie en smoren dan hun tegenstanders dood. Veel verweer heb je als individuele stam niet tegen zo'n massa-geweld.

Zolang er verdeeldheid heerst tussen de andere stammen gaat Exe.! gerust zijn gang. Eerst War, een easy-target en een easy-front, gezien het stamcluster van Exe.!. Eens War geedeld richtten ze zich op Dare...opnieuw weer een verhouding front/continenten stamcluster van maximaal 1/4.

En nu CN...reeds in een moeilijke situatie gezien de hoeveelheid lopende continenten front tegen Only en OAD. Opnieuw een easy-target dus. En de wereld laat maar begaan.
- Only z'n standpunt is best te begrijpen, waarom van prooi veranderen nu het goed gaat. Waarom ook van prooi veranderen eigenlijk?
- TA is best druk nog met opruimen.
- OAD heeft ook gewoon het bloed van CN geroken

Trekken we, zonder CN meteen af te willen schrijven, de lijn even door: dan zal de komende toekomst niemand Exe.! het vuur aan de schenen leggen... easy-victory...qua strategie op zijn minst degelijk te noemen. Petje af voor de stamleiding daar om dat zo voor elkaar te krijgen.
 

DeletedUser32657

Guest
Ik vind dit best wel grappig: Exe.! gaat voor de zoveelste keer een gemakkelijke strijd aan. Ze vallen opnieuw diegene aan in de zwakste positie. Nu ja, met hun ligging is dat ook wel de beste keuze, anders komt iedereen blok te liggen..

Ik vind dit ook wel grappig Gilga.... wie heeft na het beeindigen van de NAP als eerste de aanval geopend nog voordat de NAP was beeindigd en daarna gelijk een massa aanvalletje met overduidelijke fakes? is het dan niet logisch dat wij ons dan verdedigen door de aanval in 2de instantie op te zoeken ipv de dorpen allemaal aan CN te geven.

Ook weet ik dat je geen Exe.! liefhebber bent, jij hebt je beeld toch al zo vast staan en bent een CN aanbidder, daarom bespaar ik mezelf deze moeite.

ps CN heeft een aantal topspelers waarvoor respect maar door o.a. diplomatieke fouten en foutief wervingsbeleid hebben ze hun eigen cluster om zeep geholpen.
 

DeletedUser

Guest
paar leden van CN zullen wel weerstand bieden,maar kijk ff naar jasperverloo :) OAD pakt hem goed aan

Lol, dat account is nog leger dan leeg.
Geen speler op.
Ligt niet binnen CN cluster.
Onwijs knap dat je dan dorpen pakt.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
Ik vind dit ook wel grappig Gilga.... wie heeft na het beeindigen van de NAP als eerste de aanval geopend nog voordat de NAP was beeindigd en daarna gelijk een massa aanvalletje met overduidelijke fakes? is het dan niet logisch dat wij ons dan verdedigen door de aanval in 2de instantie op te zoeken ipv de dorpen allemaal aan CN te geven.

Ook weet ik dat je geen Exe.! liefhebber bent, jij hebt je beeld toch al zo vast staan en bent een CN aanbidder, daarom bespaar ik mezelf deze moeite.

ps CN heeft een aantal topspelers waarvoor respect maar door o.a. diplomatieke fouten en foutief wervingsbeleid hebben ze hun eigen cluster om zeep geholpen.

Als er een goed onderbouwd stukje word geschreven door Gilga. Waarom dan gelijk op persoonlijke aard aanvallen? Dan ben je net zo slecht bezig als een aantal van CN bezig waren een tijd terug. Of mag ik dat niet zeggen?
 

DeletedUser

Guest
Ik vind dit ook wel grappig Gilga.... wie heeft na het beeindigen van de NAP als eerste de aanval geopend nog voordat de NAP was beeindigd en daarna gelijk een massa aanvalletje met overduidelijke fakes? is het dan niet logisch dat wij ons dan verdedigen door de aanval in 2de instantie op te zoeken ipv de dorpen allemaal aan CN te geven.

Ook weet ik dat je geen Exe.! liefhebber bent, jij hebt je beeld toch al zo vast staan en bent een CN aanbidder, daarom bespaar ik mezelf deze moeite.

ps CN heeft een aantal topspelers waarvoor respect maar door o.a. diplomatieke fouten en foutief wervingsbeleid hebben ze hun eigen cluster om zeep geholpen.

Beste koppie,

Wat je zegt klopt hoor. Ik heb altijd een beetje negatief beeld gehad t.o.v. de speelstijl van Exe.!. Ik heb daar mijn redenen voor: ik vindt de speelstijl van Exe.! weinig boeiend. Steeds op veilig spelen, nooit een risico. Altijd met overmacht. Altijd de rol van Goliath...
Dit wil echter niet zeggen dat ik jullie niet respecteer. Integendeel. Jullie doen dat erg goed. En er zitten best aardige spelers in jullie team. Jouw verdiensten als stamleider blijken ook uitzonderlijk te zijn, hoewel ikzelf daar weinig zicht op heb.

Wat CN betreft klopt dan weer niet. Ik ben geen CN-aanbidder. Toch mag het gezegd zijn dat ik voor sommige speler in CN een uitermate hoge waardering koester. Maar dat is geenszins een reden om het zeil van CN te trekken. CN zit al tijden in een underdogpositie. Pas nu wordt deze zeer duidelijk zichtbaar, maar die positie bekleden ze nu eigenlijk al een hele poos. Dat is de enige reden waarom ik soms pro-CN getinte post neerschrijf.

Dare heeft een gelijkaardige status, maar dan al veel langer. Een stam die serieus moet knokken om iets te bereiken. Only heeft die zeer lang ook gehad, maar die underdogpositie begint nu te tanen doordat hun front/continent-verhouding ook kleiner begint te worden. Maar vermits ik weinig inzicht heb in de situatie daar kan ik er ook niet veel over neerpennen.

Sinds de oprichting van Exe.!, na de fusie met FearUS, heeft Exe.! altijd al in een luxepositie gezeten. Mooie prestaties sindsdien, maar weinig indrukwekkend. Exe.! is grijs geworden. Nergens kan je in Exe.! nog uitmuntendheid bespeuren, gewoon omwille van het feit dat dat nooit meer vereist wordt, net door de veilige stamstrategie.

Als je dus 2 stammen naast elkaar hebt. En de ene vecht als een verbetene en de ander uit zijn fauteuil met afstandsbediening in de hand, dan weet ik voor wie te supporteren.

Bovendien vind ik dit maar mager: "wie heeft na het beeindigen van de NAP als eerste de aanval geopend nog voordat de NAP was beeindigd"
Uiteindelijk hebben jullie eenzijdig de NAP verbroken. En dat is beslist niet om madeliefjes te plukken. Jullie timing was goed gekozen: CN onder de blauwe plekken en hier en daar een open wonde.
De aanval van CN is dan ook alleen maar te interpreteren als een welgemeende "f*ck you", een erg trots gebaar van een gewonde leeuw die in het nauw is gedreven.
Bovendien heb je dan nog die termijn die werd vastgelegd op 1 september? Uiteindelijk diende die termijn vooral het Exe.!-kamp. CN bleef immers opgejaagd worden door Only en OAD droeg zijn steentje bij.
Exe.! daarentegen had die termijn vast gelegd om nog gauw wat gaten aan het front te kunnen dichten...ligt Zeeuwse land daar niet in het Exe.!-cluster, een CN aanbidder dixit kopdrveur?
Dat zou nog gevaarlijk kunnen zijn. Laten we die NAP tot 1 september zetten, dan kunnen we nog gauw ongehinderd die clusters opruimen en dan komen bovendien de stamleden weer in de kadans van de dagelijkse sleur.

Groetjes,

Gilgamesjke
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Bovenaan