DeletedUser73082
Guest
Congratz. Al vroeg in deze wereld kon dat aangekomen zien worden
Goed gedaan, jongens! Ik vond het heel fijn om deel uit te maken van deze stam, ook al ben ik moeten stoppen wegens te druk!
Speciaal bedankje van mij aan Jordi, Glenn, Fre en Sander! Bedankt voor die eindeloze farmsessies waar ik altijd te lui voor was, het vergeven van mijn lompe fouten (barbs jawohl ik vergeet het nooit!) en voor al de spamsessies!
Oh en voor ik het vergeet, de leuke nachtelijke belgesprekken met brombeer, liefbloempje en robin de onverstaanbare die eigenlijk even oud is als mij (seriously??), gino en nog vele meer! You were the best
Kussies, knuffels, toedeloe!
Daar drinken we op
Jordi je kan nu nog steeds zatte whatsapp berichten verwachten hoor, je bent nog niet van me af!
Thanks voor de fijne tijd mensen Hoop jullie nog veel te mogen spreken, alleen laurens liever niet :/
Daar drinken we op
Jordi je kan nu nog steeds zatte whatsapp berichten verwachten hoor, je bent nog niet van me af!
Thanks voor de fijne tijd mensen Hoop jullie nog veel te mogen spreken, alleen laurens liever niet :/
vuile dikke west vlaming
Cutie, nwly xxxx Ik snap je nog welvuile dikke west vlaming
Ik ga voor jou een contact- en zuipverbod regelen!
Jij regelt helemaal niks, regel jij maar een veilige vlucht naar Canada.
Of een bak bier dat mag je ook regelen voor me
Of een maagring, dat zou je ook helpen.
Goed gedaan, jongens! Ik vond het heel fijn om deel uit te maken van deze stam, ook al ben ik moeten stoppen wegens te druk!
Speciaal bedankje van mij aan Jordi, Glenn, Fre en Sander! Bedankt voor die eindeloze farmsessies waar ik altijd te lui voor was, het vergeven van mijn lompe fouten (barbs jawohl ik vergeet het nooit!) en voor al de spamsessies!
Oh en voor ik het vergeet, de leuke nachtelijke belgesprekken met brombeer, liefbloempje en robin de onverstaanbare die eigenlijk even oud is als mij (seriously??), gino en nog vele meer! You were the best
Kussies, knuffels, toedeloe!
Emile, MOOOL, DIKZAK, HEUMEU, etcetc. dikken mol, we moeten toch es eentje gaan boozen eh. Want die foto, tsja, daar moet ik je nog es een pintje geven, hij was te erg (hint: waterpolo)
Hahaha dat was wel meteen hard
Als ik me niet vergis, eindig ik bij robin. Chubby, (NO. 1 wel te verstaan). Dikzak, ook jij hebt me waarschijnlijk vaker gehoord dan je lief was (al is dat nu wel serieus verminderd denk ik). Bedankt voor de tijd die we als stamgenoten samen zaten, maar ook als leiding. Niet alleen hier op w36, nee, wij 2 gaan al langer mee, sinds w23. Daar ook erg lang erg veel aan je gehad. Hopelijk stel je het goed met je zaak en als je genoeg verdient, stuur dan maar af en toe een flesje hoor Dan kraken we die wel es samen met die ouwe zak, lelijke fries, dat voorhoofd en die andere spasten.