DeletedUser
Guest
Goed gedaan jongens.
Je bent gewoon jaloers op mijn Goddelijk lichaamHahahha, heerlijke deze
D van harte gefeliciteerd. Toen de BG tussen D en Radium eindigde, wisten we in Radium dat het gebeurd was.
Het stamgevoel dat jullie hadden, hebben wij nooit gehad, dus waren jullie onoverwinnelijk.
Wij Sonja en Frank wensen alle spelers van W36 het allerbeste IRL en op de andere werelden.
Groeten van account Frank37
LOL, wat is dit nou weer voor een poeppraat Frank
'Het stamgevoel dat jullie hadden, hebben wij nooit gehad, dus waren jullie onoverwinnelijk'
Er was wel degelijk een stamgevoel in de stam, alleen op een wat andere manier. Radium is begonnen met allemaal onbekenden en voor de meeste mensen was het hun eerste wereld. Alleen toen op het gegeven moment in de oorlog mensen er gingen stoppen verdween dit stamgevoel langzaam aan.
|D| is een stam waarvan zo goed als iedereen elkaar al wel kende (pre-made), hiermee heb je zeker al een voordeel vind ik. Verder is het gewoon een feit dat |D| allemaal ervaren spelers zijn
Ik heb bijvoorbeeld met Stelling, Zero en Vinnib nog dagelijks contact trouwens
^Etienne
Dit is geen poeppraat. Toen werd aangekondigd dat de BG zo stoppen werd er binnen radium enkel door een paar leden actief gereageerd, de rest deed niks en stopte hun kop in het zand. Als er al een stamgevoel was geweest dan had met onderling meer voor elkaar overgehad en dat is nooit echt geweest.
ps Etienne niet verkeerd bedoeld maar jij kwam pas heel laat in de stam en weet niet echt hoe het gegaan is vanaf het begin.
Ik zie een aanpassing door een mod. Dat hoefde niet hoor, mij kan je niet beledigen, daarvoor moet ik eerst een hart hebben.
Ik zie een aanpassing door een mod. Dat hoefde niet hoor, mij kan je niet beledigen, daarvoor moet ik eerst een hart hebben.
Toch bescherm ik je!
Ik was altijd aan het wachten tot dit soort bitchfights ig eens gebeurde in radium. Jullie zijn beetje te laat.
Toch bescherm ik je!
Glenn is indd harteloos