Everything that has a Beginning, has an End - |D|

DeletedUser73082

Guest
Congratz. Al vroeg in deze wereld kon dat aangekomen zien worden :)
 
Reactiescore
1.148
Was een mooie wereld, jammer van het weinige tegenstand.

Forza |D|! Never Forget.
 

DeletedUser28168

Guest
1 mooi jaar gehad op deze wereld en veel speelplezier :D
Dankjewel |D|!!! :)
 

Conceived by Communism

Casanova W36
Reactiescore
1.769
Iedereen bedankt voor de complimenten aan |D|! Ook fijn om te zien dat er sportiviteit is vanuit onze tegenstanders. Dat soort gedrag is erg schaars en kan ik daarom enorm waarderen.

Goed gedaan, jongens! Ik vond het heel fijn om deel uit te maken van deze stam, ook al ben ik moeten stoppen wegens te druk!
Speciaal bedankje van mij aan Jordi, Glenn, Fre en Sander! Bedankt voor die eindeloze farmsessies waar ik altijd te lui voor was, het vergeven van mijn lompe fouten (barbs jawohl ik vergeet het nooit!) en voor al de spamsessies!
Oh en voor ik het vergeet, de leuke nachtelijke belgesprekken met brombeer, liefbloempje en robin de onverstaanbare die eigenlijk even oud is als mij (seriously??), gino en nog vele meer! You were the best :)

Kussies, knuffels, toedeloe!

Brombeer.. Maar stiekem:

uHTDFlR.png
 

DragonShield3

Beste Deffer 20/21
Reactiescore
3.141
Daar drinken we op :D
Jordi je kan nu nog steeds zatte whatsapp berichten verwachten hoor, je bent nog niet van me af!

Thanks voor de fijne tijd mensen :) Hoop jullie nog veel te mogen spreken, alleen laurens liever niet :/

vuile dikke west vlaming:mad:
 

Conceived by Communism

Casanova W36
Reactiescore
1.769
Daar drinken we op :D
Jordi je kan nu nog steeds zatte whatsapp berichten verwachten hoor, je bent nog niet van me af!

Thanks voor de fijne tijd mensen :) Hoop jullie nog veel te mogen spreken, alleen laurens liever niet :/

Ik ga voor jou een contact- en zuipverbod regelen! :mad2:
 

DeletedUser67517

Guest
Gefeliciteerd met de overwinning. Het is dat Moei! de angel er vrij vroeg uithaalde bij makkie. Anders was het nog spannend geweest!:D
 
Reactiescore
2.303
Reactiescore
2.303
Hahaha dat was wel meteen hard :p
 

DeletedUser

Guest
Jij regelt helemaal niks, regel jij maar een veilige vlucht naar Canada.
Of een bak bier dat mag je ook regelen voor me :)

Ej dikken, delen he!


Of een maagring, dat zou je ook helpen.

Bij deze moest ik toch ff bekomen :D

Goed gedaan, jongens! Ik vond het heel fijn om deel uit te maken van deze stam, ook al ben ik moeten stoppen wegens te druk!
Speciaal bedankje van mij aan Jordi, Glenn, Fre en Sander! Bedankt voor die eindeloze farmsessies waar ik altijd te lui voor was, het vergeven van mijn lompe fouten (barbs jawohl ik vergeet het nooit!) en voor al de spamsessies!
Oh en voor ik het vergeet, de leuke nachtelijke belgesprekken met brombeer, liefbloempje en robin de onverstaanbare die eigenlijk even oud is als mij (seriously??), gino en nog vele meer! You were the best :)

Kussies, knuffels, toedeloe!

:mad: !


-------------------


Hoewel ik al langere tijd gestopt ben met dit spelletje, ben ik het nog steeds niet vergeten. Bij het begin van w36 was het de groep Drunk allang niet meer te doen om het spel, maar om het samenspelen. Bij de kennismaking met die 'nieuwe' bende, hebben we er een hoop onvergetelijke vrienden bijgekregen. Ik wil hierbij ook wel een aantal mensen persoonlijk bedanken. Sorry voor degenen die ik vergeet, ik pik er voornamelijk degenen uit die ik het meeste lastig viel :p


Van de 'nieuwe bende':

Jordi, Dikke vinger, lelijkerd, bastaard belg, ..... Werkelijk bedankt! Hoewel ik argwanend stond tegenover het concept in het begin, heb ik er een erg goeie vriend bijgekregen. Veel succes daar in Canada en we moeten daarna toch wel boozen! :D

Marietje, plakkie, barbedelaar, subway bacon, stamsletje, stammama, etcetc... Bedankt voor onze tijd samen;) Goede en minder leuke gesprekken kunnen voeren met je, altijd een luisterend oor. Ik hoop dat we H. nog steeds niet moeten vervangen, want anders sta ik vooraan in de rij, voor Jordi, robin, jildert en de rest van de stam! :D We gaan toch ook ooit nog es moeten meeten he, al dan niet met die bastaard belg.

En dan nu: de oude gang, ik weet niet echt waar te beginnen.

Gino, ouwe rakker, ouwen zak, hopelijk blijven we contact onderhouden, vond het afgelopen maand wel gezellig zo :D (al zalt de volgende keer wel me meer pintjes zijn eh! ). Duizend maal dank, hoe vaak heb ik je niet midden in de nacht gebeld met de volgende lijn: 'Maak ik je wakker, sorry!?' :p Die vele gesprekken hebben ons beiden wel goed deugd gedaan denk ik. Tot op de volgende!

Jildert, lelijke fries (STERF!), ik wil nog een dekentje delen! :( Zal ik echt nog met mijn tractor naar ginds boven moeten rijden om je nog eens te zien? Waarschijnlijk was je me op bepaalde momenten liever kwijt dan rijk, maar ik ben blij dat ik met je mocht co'n. Veel geleerd van en aan je.

Robbert, voorhoofd, lelijke kop, etc. Je blijft me een gekke hollander, ooit zal je wel dekentje mogen delen met mij en jildert, met een biertje erbij! Bedankt om het zolang uit te houden met me (want ja, ik weet het, dat is niet makkelijk :p ).

Rhino, net zoals bij gino heb ik je wss vaker lastig gevallen dan je lief was. Toch bedankt voor alles Chubchub NO. 2

Emile, MOOOL, DIKZAK, HEUMEU, etcetc. dikken mol, we moeten toch es eentje gaan boozen eh. Want die foto, tsja, daar moet ik je nog es een pintje geven, hij was te erg (hint: waterpolo) :D:D

Als ik me niet vergis, eindig ik bij robin. Chubby, (NO. 1 wel te verstaan). Dikzak, ook jij hebt me waarschijnlijk vaker gehoord dan je lief was :p (al is dat nu wel serieus verminderd denk ik). Bedankt voor de tijd die we als stamgenoten samen zaten, maar ook als leiding. Niet alleen hier op w36, nee, wij 2 gaan al langer mee, sinds w23. Daar ook erg lang erg veel aan je gehad. Hopelijk stel je het goed met je zaak en als je genoeg verdient, stuur dan maar af en toe een flesje hoor :D Dan kraken we die wel es samen met die ouwe zak, lelijke fries, dat voorhoofd en die andere spasten.


Ook bedankt aan allen die met me nachtelijk belden natuurlijk. Ik verveelde me nogal vaak (Mattie, tom, wiebe, sander, erik, michelle, tegen wil en dank soms glenn ( :D ), etcetc.)

Zo, ook dit achterlijke spel weer es bekeken :p
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Reactiescore
2.303
Emile, MOOOL, DIKZAK, HEUMEU, etcetc. dikken mol, we moeten toch es eentje gaan boozen eh. Want die foto, tsja, daar moet ik je nog es een pintje geven, hij was te erg (hint: waterpolo) :D:D

Door dat trakteert ge wel!
 

Amber Heard

Forum Personality of The Year 2017
Reactiescore
627
Reactiescore
1.148
Als ik me niet vergis, eindig ik bij robin. Chubby, (NO. 1 wel te verstaan). Dikzak, ook jij hebt me waarschijnlijk vaker gehoord dan je lief was :p (al is dat nu wel serieus verminderd denk ik). Bedankt voor de tijd die we als stamgenoten samen zaten, maar ook als leiding. Niet alleen hier op w36, nee, wij 2 gaan al langer mee, sinds w23. Daar ook erg lang erg veel aan je gehad. Hopelijk stel je het goed met je zaak en als je genoeg verdient, stuur dan maar af en toe een flesje hoor :D Dan kraken we die wel es samen met die ouwe zak, lelijke fries, dat voorhoofd en die andere spasten.

Hahahha, heerlijke deze :D
 

DeletedUser76206

Guest
Gefeliciteerd |D|! ;)
Toen ik er nog speelde was het al vrij duidelijk dat jullie de overhand hadden.
 

DeletedUser4900

Guest
D van harte gefeliciteerd. Toen de BG tussen D en Radium eindigde, wisten we in Radium dat het gebeurd was.
Het stamgevoel dat jullie hadden, hebben wij nooit gehad, dus waren jullie onoverwinnelijk.

Wij Sonja en Frank wensen alle spelers van W36 het allerbeste IRL en op de andere werelden.

Groeten van account Frank37
 
Bovenaan