Error: Resistance Not Found!

DeletedUser

Guest
Hoe gaat het met de oorlog Harm?

Goed hoor :D

Zijde 1:
Stammen: Error
Zijde 2:
Stammen: Run!

Timeframe: Laatste week

Totale overnames van de vijandige kant:

Kant 1: 44
Kant 2: 17
Verschil: 27

chart


Puntentotaal van totale overnames van de vijandige kant:

Kant 1: 396,125
Kant 2: 147,982
Verschil: 248,143

chart


Zijde 1:
Stammen: Error
Zijde 2:
Stammen: Run!

Timeframe: 29/01/2015 00:00:00tot11/03/2015 18:14:00

Totale overnames van de vijandige kant:

Kant 1: 133
Kant 2: 59
Verschil: 74

chart


Puntentotaal van totale overnames van de vijandige kant:

Kant 1: 1,131,271
Kant 2: 526,213
Verschil: 605,058

chart
 

DeletedUser54620

Guest
Lijkt me dat Kelvin daar reageert op de opmerking van Beati. Beati heeft het over Error en niet over Purr. Waarschijnlijk zal de 'wij' in Kelvins bericht dan óók verwijzen naar heel Error en niet enkel naar Purr:rolleyes:

Dit is wel écht een stomme opmerking hoor...:p
Ik zei dat we veel Run-leden hebben geëxecuteerd, ik heb geen Run-leden geïnternd en bovendien bedoel ik met we Error.

Kelvin heeft via VV's zeker al mensen geexecuteerd ja.
Daarnaast was hij sarcastisch denk ik (denk ik he!)

Gebeurt me niet vaak dat Error leden zo vriendelijk op mijn posts ingaan. :p
Stom of niet, ik was ook maar half serieus hoor. Je weet dat ik je stiekem wel mag. :)
 
Reactiescore
30
Ja, dat is P&P.
Je vertegenwoordigt hier een beetje je stam ook...
Zo gaat dat hé.

Dat is al bijna hetzelfde als de miljard mensen die door IS nu denkt: "al die Moslims zijn slechterikken".
Alleen veralgemeent men dan de Moslimgemeenschap.
Hier, op het AF, gaat het dan meer om één kerel van IS die iemand onthoofd en daarna dat die zou zeggen: jamaar, ik deed dat en IS heeft daar niet mee te maken hoor. :rolleyes:

Alle mensen = tw gemeenschap
Moslims hier = w40
IS = Run
Die kerel die onthoofd = lid van run (hier specifiek gatenkaas)

Indien het waar is wat jij zegt vertegenwoordig jij op dezelfde manier jouw stam als alle andere posters hier. In dat geval is Error nu belachelijk, aangezien deze post van jou belachelijk is. Je verweer daarna dat het om het voorbeeld gaat van een groepsdynamiek doet daar niets aan af. Je vergelijking met IS klopt van geen kant, omdat:
1. Enkel simpele zielen veralgemeniseren de daden van IS naar moslims in het algemeen. Aan het niveau van jouw posts te zien behoor jij tot deze groep.
2. De filmpjes en daden van IS-strijders doen zij inderdaad uit naam van IS en vermelden zij dit hierbij. Een post op een spelletjesforum kan je ook gewoon als individu posten die een mening ergens over heeft. Je schetst een voorbeeld dat in de praktijk niet bestaat (een IS strijder die een IS-daad pleegt maar vervolgens zegt dat het niet namens IS is) en gewoon letterlijk niks te maken heeft met het punt dat je probeerde te maken.

En ik zette een andere vergelijking neer, maar die begreep Run niet.

Jouw vergelijking die niet klopt is inderdaad gelijk aan het niet begrijpen:rolleyes:. Je overschat jezelf. Ongelooflijk overigens bijna dat je zelfs op die manier wilt veralgemeniseren. Als een iemand van Run jouw vergelijking ''niet begrijpt'', begrijpt heel Run hem niet? Als jij en DJ Blend een IQ van 30 hebben, heeft Error een IQ van 30? Error: Logic not found.
 

DeletedUser

Guest
Hihi, misschien is het niet een al te net voorbeeld maar de groepsdynamiek (waar Joris duidelijk op doelt en dat ook zegt) klopt compleet, in plaats van het te ontkrachten haal je compleet andere dingen erbij, zoals de daden van IS (waar Joris niet op doelt) en het zeggen dat simpele zielen enkel deze vergelijking maken.
Wees dat niet zo simpele ziel en ontkracht zijn post als zijn vergelijking niet klopt, want wat je nu doet is een verhaaltje maken maar eigenlijk niet zoveel zeggen, behalve dat je zelf niet met een goed onderbouwde weerlegging kan komen.
 

DeletedUser54620

Guest
Hihi, misschien is het niet een al te net voorbeeld maar de groepsdynamiek (waar Joris duidelijk op doelt en dat ook zegt) klopt compleet, in plaats van het te ontkrachten haal je compleet andere dingen erbij, zoals de daden van IS (waar Joris niet op doelt) en het zeggen dat simpele zielen enkel deze vergelijking maken.
Wees dat niet zo simpele ziel en ontkracht zijn post als zijn vergelijking niet klopt, want wat je nu doet is een verhaaltje maken maar eigenlijk niet zoveel zeggen, behalve dat je zelf niet met een goed onderbouwde weerlegging kan komen.

Lekker z'n hielen likken, goeie gast. :rolleyes:
 
Reactiescore
1.367
ja, dat is p&p.
Je vertegenwoordigt hier een beetje je stam ook...
Zo gaat dat hé.

Dat is al bijna hetzelfde als de miljard mensen die door is nu denkt: "al die moslims zijn slechterikken".
Alleen veralgemeent men dan de moslimgemeenschap.
Hier, op het af, gaat het dan meer om één kerel van is die iemand onthoofd en daarna dat die zou zeggen: Jamaar, ik deed dat en is heeft daar niet mee te maken hoor. :rolleyes:

Alle mensen = tw gemeenschap
moslims hier = w40
is = run
die kerel die onthoofd = lid van run (hier specifiek gatenkaas)

wtf?!
 
Reactiescore
30
Hihi, misschien is het niet een al te net voorbeeld maar de groepsdynamiek (waar Joris duidelijk op doelt en dat ook zegt) klopt compleet, in plaats van het te ontkrachten haal je compleet andere dingen erbij, zoals de daden van IS (waar Joris niet op doelt) en het zeggen dat simpele zielen enkel deze vergelijking maken.
Wees dat niet zo simpele ziel en ontkracht zijn post als zijn vergelijking niet klopt, want wat je nu doet is een verhaaltje maken maar eigenlijk niet zoveel zeggen, behalve dat je zelf niet met een goed onderbouwde weerlegging kan komen.

Het voorbeeld gaat niet op wat groepsdynamiek betreft. De discussie ging er om in welke mate iemand op het AF post als vertegenwoordiger van de stam volgens mij. Ik post hier namens mezelf, niet namens Run. Een IS strijder handelt wel in naam van IS. Simpel verschil, maar dusdanig essentieel dat de vergelijking niet klopt. Ik post hier omdat ik een mening heb, dat heeft zeer weinig met groepsvorming te maken. Dat jullie willen doen voorkomen dat jullie allemaal dezelfde mening hebben heb ik geen boodschap aan. Als dat het geval is denkt minstens de helft van jullie niet na. Bovendien begrijp je mijn tegenargument niet als je het gaat hebben over de feitelijke daden van IS, herlees het maar een keertje.

Wat heb ik nou weer gedaan:mad:

Niets, moest even een random persoon noemen :p
 

DeletedUser

Guest
Het voorbeeld gaat niet op wat groepsdynamiek betreft. De discussie ging er om in welke mate iemand op het AF post als vertegenwoordiger van de stam volgens mij. Ik post hier namens mezelf, niet namens Run. Een IS strijder handelt wel in naam van IS. Simpel verschil, maar dusdanig essentieel dat de vergelijking niet klopt. Ik post hier omdat ik een mening heb, dat heeft zeer weinig met groepsvorming te maken. Dat jullie willen doen voorkomen dat jullie allemaal dezelfde mening hebben heb ik geen boodschap aan. Als dat het geval is denkt minstens de helft van jullie niet na. Bovendien begrijp je mijn tegenargument niet als je het gaat hebben over de feitelijke daden van IS, herlees het maar een keertje.

Het ging erom dat je toch voor een gedeelte je stam vertegenwoordigd, zeker als leiding/leidinggevend account. Of je dit wilt of niet, voor de buitenwereld zal het altijd zo zijn. Wat jij hier op het AF doet maakt dan niet uit, hoe je hier ook post, uiteindelijk ben je uithangbord van Run!.
De groepsvorming ging over run! en het AF gepost van haar leden wat zeer tegenstrijdig is. Maar ook de communicatie binnen de stam en de rangorde ten tijden van de BG. (toen zat jij nog niet in Run!)
Het ging niet over een andere mening hebben (dat hebben wij genoeg binnen error :p) maar over tegenstrijdig posten (ene lid ontkracht de andere).
Betreft je 2e punt, snapte ik heel goed hoor. Want mijn vraag aan jou is dan: wat doet een speler van een leidinggevend account -in het oorlogstopic waar de stammen tegenover elkaar staan-, die dan de vijand te propaganderen in negatieve zin? Zoals ik al zei, het maakt niet uit of je het wilt of niet het word beschouwd als een post van Run! Zelfde is met de hooligans van Feyenoord in rome, ze zeggen niet dat ze het namens Feyenoord doen maar uiteindelijk is Feyenoord de eindverantwoordelijke. Dus ''Je schetst een voorbeeld dat in de praktijk niet bestaat'' klopt niet helemaal.
 

DeletedUser5071

Guest
Ik moet wel even terugkomen op mijn verhaal over de vergelijking met de groepsdynamiek van Run!


Want er zijn nieuwe invalshoeken die me ter ore kwamen.

OF een stam is een hechte groep met één groot doel en elk lid vertegenwoordigd hierin de hele groep bij elke daad.
Zo heb je IS die probeert een gebied te domineren en te bezetten door iedereen uit te roeien.
Compleet verkeerde instelling, maar de groep is wel sterk.
Ieder lid zegt alleen iets naar de buitenwereld om zo de groep zelf sterker te laten uitkomen.

Wel wil ik eraan toevoegen dat hoewel de groep zelf sterk is de ingesteldheid erin verkeerd is.
Het is meer sektevorming, omdat men zwakke mensen eruit haalt om te rekruteren en hun zwakke persoonlijkheid misbruikt om doelen te bereiken die onethisch zijn.

Zo heb je ook een politieke partij.
1 slecht woord van een partijlid en de hele partij komt in elke krant onder vuur te liggen vanwege die ene uitspraak of aanwezigheid (aanwezig op iets waar de partij niets mee te maken heeft, maar toch door die ene persoon vereenzelvigd wordt met de hele partij)

Een politieke partij kan ook alleen iets groots bereiken door één visie naar de buitenwereld te sturen (ook al zijn er intern verschillende visies).​

OF een stam is een groep met één doel en verschillende visies
Zo heb je het leger (defensie, woord zegt genoeg: geen ambitie)
In het leger worden de leden dan ook betaald om het doel te verwezenlijken.
In het Belgische leger mag men ook compleet tegenovergestelde (fundamentalistische) visies hebben, zolang je maar geen verkeerde acties onderneemt.​

OF een stam is geheel van verschillende visies
Bij een coalitie van een regering heb je dit.
Samen willen ze vooruitgang boeken, maar botsen vaak op elkaars aparte ideeen.
Bij de volgende verkiezingen valt een regering ook vaak uit elkaar, net omdat het geheel niet lukt.
In sommige gevallen boert de regering na een verkiezing gewoon voort, mooi werk dan.​

Of een stam heeft geen visie
Zoals een groep wachtenden bij een dokter. Allemaal wel een apart doel dat een beetje hetzelfde is (de ene griep, de ander komt er voor haar voorschrift van de Pil).​

OF een stam wil als enige doel het voortbestaan van zijn leden
Bijvoorbeeld de witte haaien die door vijandig gebied zwemmen (vis visnetten waarin ze dodelijk verstrikt geraken), alleen maar om hun kind te baren.​

OF een stam wil alleen maar fun
Zoals mensen in een discotheek. Eindigen met een kater in bed, in het ziekenhuis in coma, of anders...
Maar ze hebben wel een goede tijd beleefd.​

Mijn excuses als ik een groepscohesie gemist heb of onbewust niet vermeld heb.
 
Bovenaan