Error: Resistance Not Found!

Reactiescore
88
Beste wereld 40-spelers en andere geïnteresseerden.


Iets wat er al lange tijd aan zat te komen, wordt bij deze gerealiseerd.
Vandaag verklaart Error de oorlog aan [.R!.].




a5l0mp.png


6hm3xs.png


31 oktober 2014. Een zwarte dag voor de stam [.R!.]. Een van de leden post op het forum de stam te willen verlaten omwille van verschillende redenen. De leiding reageert streng en kickt het lid zonder pardon. Een kwartier later wordt Error opgericht. Al snel volgden Take The Stairs en back up en lieten ze [.R!.] achter zich. Sindsdien bestaan deze twee stammen naast elkaar, met geregeld spanningen die zich uiten op het AF in de vorm van beschuldigingen, het nodige moddergegooi en nu en dan een mooie propagandapost.

Sinds die dag is er van alles gebeurd. Error zag een mooie kans en contacteerde Run! voor een samenwerking tegen [.R!.]. De leiding van Run! zag dit meteen zitten, vermits hun stam al een tijdje vocht aan het front met [.R!.].
De leiding van [.R!.] had dit uiteraard snel door, dus ondernamen ze actie en probeerden ze het kleinere Patron met hun mee te krijgen tegen Run! Hier liepen ze echter tegen de muur, want Patron zag meer toekomst in een samenwerking met Run! en Error tegen [.R!.].
Uiteindelijk probeerde de [.R!.]-leiding ook nog de spelers van voormalige stam XxX te rekruteren, maar deze kozen in de plaats te solliciteren voor Error.
Weer wat later ontmaskert de leiding van Run! Jeetje als spion van [.R!.] binnen Run!. Een zaak die de leden van [.R!.] tot op heden nog steeds ontkennen en waar nog steeds geen duidelijkheid over bestaat. Echter blijken enkele leden het beu te zijn binnen [.R!.] na de zoveelste tegenslag en al snel volgt een sollicitatie van Dubium. aan de deur van Error. De onderhandelingen starten, en al snel is de overstap van Dubium. een feit.


Dit alles geeft de huidige ligging als resultaat.

2j5x6z4.png


Op het AF gaan de beschuldigingen aan beide kanten vrolijk verder, met af en toe een post met de hint dit uit te vechten in het spel zelf in plaats van op het algemeen forum. Deze hint hebben wij van Error dan ook gevolgd, met als reactie deze oorlogsverklaring.

Gedurende deze wereld heeft [.R!.] al veel laten zien, op vlak van internen dan toch. Zo staan spelers als As Above So Below, yaze, Crysler en enkele anderen al verstopt op een lange lijst van geïnternde accounts binnen [.R!.].

Daarbij doet [.R!.] ook weinig moeite om accounts te redden wanneer ze onder aanval liggen. De stats spreken voor zich. Accounts die dorpen verliezen worden meteen ten prooi gegooid aan de andere leden, zodat die weer wat te edelen hebben. Hoewel de meesten het als verliezen zouden zien, kan het ook een tactiek zijn om het edelrichtingenprobleem binnen [.R!.] op te lossen. Ze zijn namelijk al van een dikke 26 leden gezakt naar 18 leden met mogelijkheden.


i60ew9.jpg

w98nt2.jpg


De overige leden van [.R!.] kunnen maar beter opletten of ze vallen ook ten prooi aan het intern-corps.
Daarbij wil ik TeamNuts trouwens succes wensen, want het ziet ernaar uit dat ook dat account hier kans op maakt.


2pop5qq.png


Waar op diplomatiek niveau dus al de nodige reuring is geweest, zo rustig is het tot nu toe gebleven aan de fronten. Massa’s zijn er nauwelijks geweest en de massa’s die wel wat voorstelden zijn in wisselende successen geëindigd. Comatoes die namens [.R!.] een massa van Run! heeft tegengehouden bijvoorbeeld maar daarentegen ook Swiebertje die aan Error heeft verloren en Just A Paradise aan Patron. Kleine problemen bij [.R!.], maar verder alles op en top.



De stats so far:

Zijde 1:
Stammen: Error, Run!, Patron
Zijde 2:
Stammen: [.R!.], [.O³.]

Timeframe: Voor altijd

Totale overnames van de vijandige kant:

Kant 1: 23
Kant 2: 15
Verschil: 8

chart


Puntentotaal van totale overnames van de vijandige kant:

Kant 1: 114,717
Kant 2: 68,123
Verschil: 46,594

chart




Als het aan Error ligt, staat de eerste grote oorlog op W40 dus op het punt om los te barsten. Wij zijn ervan overtuigd dat wij uiteindelijk als winnaar uit de bus komen, maar we zijn ons er terdege van bewust dat we niet tegen zomaar een stam strijden. Wij wensen van onze kant dan ook succes aan onze bondgenoten en bijna net zoveel succes aan [.R!.] en haar eventuele bondgenoten.

Op een mooie, eerlijke maar bovenal leuke oorlog!



Error: Making the Possible Totally Impossible



|| Harm Ownd9 | iFuture | Boregore | Suited for the Job | Leider van de Dag | .JackAndJones.* ||
 
Laatst bewerkt:
Reactiescore
3.457
Succes gewenst aan allebei de stammen!
 

DeletedUser66265

Guest
Leuk topic, leuke prentjes (helaas niet zo origineel).
Rest mij alleen nog jullie succes te wensen :)
 

DeletedUser73657

Guest
Succes gewenst aan [.r!.], nog even en ik kan meedoen aan de oorlog :D
 

DeletedUser51947

Guest
Succes aan iedereen.

may the odds be ever in your favor
 
Reactiescore
30
Een redelijke overmacht, maar goed. Succes.
 

DeletedUser70476

Guest
Kan dit moeilijk serieus nemen met al die spelfouten:eek:
 

DeletedUser74373

Guest
Succes aan allebei.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser72963

Guest
Gedurende deze wereld heeft [.R!.] al veel laten zien, op vlak van internen dan toch. Zo staan spelers als As Above So Below, yaze, Crysler en enkele anderen al verstopt op een lange lijst van geïnternde accounts.


Lijstje kan je ook gemakkelijk bij de andere betrokkenen maken.
Run! : Scheroila, Koningmiii, Im Swanky, Bloopser, Disniper, Ragnar VII, Tricolores, The maker of Mike, Slayingbeast en nog paar kleine in het begin.

Dus jullie bg is ook niet zo heilig en internt ook aan de lopende band.

Maar voor de rest mooie post en succes;)
 

DeletedUser

Guest
Lijstje kan je ook gemakkelijk bij de andere betrokkenen maken.
Run! : Scheroila, Koningmiii, Im Swanky, Bloopser, Disniper, Ragnar VII, Tricolores, The maker of Mike, Slayingbeast en nog paar kleine in het begin.

Dus jullie bg is ook niet zo heilig en internt ook aan de lopende band.

Maar voor de rest mooie post en succes;)

slaying geen intern,gepakt door r met een actie.
disniper speelt op smoetzy
tricolores tactische zet om R af te stoppen verder run in.
koningmiii fusie
im swanky gestopt
sheriola gestopt
bloopser gestopt
ragnar fusie
maker of mike naar ander account,deels fusie deel veroverd

denk dat in elke startfase wel leden stoppen ivm tijdsdruk of strategisch om 1 account beter bezet te krijgen.
 

DeletedUser

Guest
Haha, als iemand stop is het geen intern meer?
Als het om een fusie gaat is het geen intern meer?

Dan heeft R helemaal geen interns :p
 

DeletedUser

Guest
ik zeg toch niet dat het niet internen is, ik licht het enkel toe.

verbaas mij over de reactie op een oorlog door een bg te gaan vergelijken in de stats.
maar niet lezen en lekker doortypen is een bekend fenomeen op het AF, iedereen fijn zijn eigen mening ventileren zonder ook maar een notie te hebben wat na 50 posten ook alweer het topic was.
 
Reactiescore
660
ik zeg toch niet dat het niet internen is, ik licht het enkel toe.

verbaas mij over de reactie op een oorlog door een bg te gaan vergelijken in de stats.
maar niet lezen en lekker doortypen is een bekend fenomeen op het AF, iedereen fijn zijn eigen mening ventileren zonder ook maar een notie te hebben wat na 50 posten ook alweer het topic was.

Nu, wat er eigenlijk wordt gezegd is het volgende.
Als er bij R iemand stopt en we internen, dan wordt dat hier geopperd hoe noob etc. Als er bij Run iemand stopt en wordt geïnternd is dat geeneens een nieuwtje. Dus daar zit een verschil.

Alles wat er in R gebeurt wordt negatief uitvergroot. En de negatieve zaken worden volledig uitgesmeerd.

Heb jij bv iets gelezen over de overstap van een R lid onlangs. Nochtans één van de grootste interners van de stam. Zit nu in error.
Wij zeggen daar niks over. Kunnen hier ook beginnen over een angsthaas die niet durft vechten. Error neemt hem toch maar aan, nochtans kunnen ze de stats van die speler ook nakijken.

Maar goed, even voor de duidelijkheid. Ik gooi niet me modder, ik verduidelijk het verschil in wat er over R wordt gezegd en wat er over de andere stammen wordt gezegd.
 
Bovenaan