Einde Wereld Awards

DeletedUser72857

Guest
Beste mensen ik kan het toch even niet laten.
Helaas kan ik niet vanaf het begin mee praten maar de meningen lopen wel uit een.
Wel jammer dat er mensen zo neer gehaald worden en sommigen werkelijk naast hun schoen leopen.
Ik wil niets afdoen aan de winst van Poef maar wel aan de kwaliteit van sommige spelers.
2hos heeft veel praatjes en heeft mijn inziens een vuil spelletje gespeeld.
Ik hoop hem nog eens in een volgende classic tegen te komen......

ik blijf erbij dat je indien je het echt had gewillen en je zo goed bent als je zelf beweerde (allensinds toch evenwaardig aan 2helden), je hen hier het dan maar wat lastiger had moeten maken. Ik denk niet dat ze heel veel hebben lopen timen dus indien je alles gewoon mobiel had gehouden en strategisch wat had lopen stacken je hen echt pijn had kunnen doen.

Jammer dat je die kans niet wilde grijpen, nu blijft het maar bij (loze) woorden.
 
Reactiescore
1.094
Welk deftig vervolg had ik er nog van kunnen maken toen? Wereld was toch al gespeeld.


Dat bedoelde ik al eerder, jou stam heeft gekozen/ jullie hebben gekozen om barbaren te blijven edelen, terwijl wij bijv gelijk na de barbarenzee van D naar jullie waren toegejumpt
 

DeletedUser77725

Guest
Dat bedoelde ik al eerder, jou stam heeft gekozen/ jullie hebben gekozen om barbaren te blijven edelen, terwijl wij bijv gelijk na de barbarenzee van D naar jullie waren toegejumpt
Mijn bedoeling was ook gwn om richting jullie te edelen, maar hier hebben we het ook al eerder over gehad en waren onze visies/meningen wat verschillend over. En over de rest van I had ik niets te zeggen was gwn hun eigen keuze allemaal he
 
Reactiescore
661
Even voor de volledigheid, want ik wil ook wel graag eens als bad ass aanzien worden. Ik heb ook geregeld mijn mening gezegd tegen Sieben hoor.

Trouwens, bedankt voor de vele nominaties, hoe dan ook, het is plezant je naam te lezen. (Eergierig als ik ben)
:engel:
 
Reactiescore
1.094
Mijn bedoeling was ook gwn om richting jullie te edelen, maar hier hebben we het ook al eerder over gehad en waren onze visies/meningen wat verschillend over. En over de rest van I had ik niets te zeggen was gwn hun eigen keuze allemaal he

Nouja goed dat is ook een stukje zelfreflectie. Helemaal nav de eerste paar pms die door jullie werden gezonden (die lmnt12 vorige pagina noemde dat we niet 'jullie' barbs mochten pakken). Je hebt rustig de tijd gehad om actie te ondernemen, in actie te komen. Ik kijk daar niet alleen jullie voor aan maar ook de rest van je stam, want die hadden de juiste mentaliteit ook niet.
 

DeletedUser77725

Guest
Nouja goed dat is ook een stukje zelfreflectie. Helemaal nav de eerste paar pms die door jullie werden gezonden (die lmnt12 vorige pagina noemde dat we niet 'jullie' barbs mochten pakken). Je hebt rustig de tijd gehad om actie te ondernemen, in actie te komen. Ik kijk daar niet alleen jullie voor aan maar ook de rest van je stam, want die hadden de juiste mentaliteit ook niet.
Dat over dat je niet mijn bb's mocht edelen is vind ik ook niet volledig correct, kan idd zijn dat ik heb gezegd van waarom komen jullie zo ineens al de bb's bij mij edelen, maar dat was dan gewoon omdat ik gwn op dat moment een andere visie had van hoe we een front met elkaar gingen creëren. Maar denk dat ik nooit echt heb gezegd van "dat zijn mijn bb's daar moet je van afblijven" of dat heb ik dan toch nooit zo bedoelt. Want de wereld draaide voor mij echt niet rond bb's edelen hoor dat zeker niet.
De mentaliteit van de stam was idd niet goed want bij de andere leden buiten yoyo ging het ook alleen om bb's edelen. Dat is nooit ons doel geweest en zoals ik al eerder heb gezegd vind ik niet dat je van ons kan zeggen dat wij bijna alleen puur bb's edelde.
 

DeletedUser74552

Guest
Beste mensen ik kan het toch even niet laten.
Helaas kan ik niet vanaf het begin mee praten maar de meningen lopen wel uit een.
Wel jammer dat er mensen zo neer gehaald worden en sommigen werkelijk naast hun schoen leopen.
Ik wil niets afdoen aan de winst van Poef maar wel aan de kwaliteit van sommige spelers.
2hos heeft veel praatjes en heeft mijn inziens een vuil spelletje gespeeld.
Ik hoop hem nog eens in een volgende classic tegen te komen......

Ik ben altijd duidelijk geweest naar heel Run toe. Je doet net alsof we een BG gestabt hebben ofzo, terwijl dat totaal niet het geval was.
Verder kan ik je letterlijk quoten waar je zegt al meerdere malen een mio + account te hebben gehad en deffen geen probleem voor je is.
Als je dan vervolgens word weg gespeeld na 1 dag kan je niet komen klagen tbh.

@koenv1000 Ik vind het jammer dat je je lijstje hebt verwijderd omdat er wat opmerking op zijn gekomen. Helaas heb ik het niet kunnen lezen. Als je je eigen onderneming hebt dan laat je je toch niet kennen door een paar gasten op het internet. Je hebt je mening en dan verdedig je die, dat maakt het AF juist leuk.
 
Reactiescore
661
Dat vind ik ook. Je nomineert mensen voor een reden, ook al is het de verkeerde. Probeer je mening dan te verdedigen.
 
Reactiescore
1.094
Dat over dat je niet mijn bb's mocht edelen is vind ik ook niet volledig correct, kan idd zijn dat ik heb gezegd van waarom komen jullie zo ineens al de bb's bij mij edelen, maar dat was dan gewoon omdat ik gwn op dat moment een andere visie had van hoe we een front met elkaar gingen creëren. Maar denk dat ik nooit echt heb gezegd van "dat zijn mijn bb's daar moet je van afblijven" of dat heb ik dan toch nooit zo bedoelt. Want de wereld draaide voor mij echt niet rond bb's edelen hoor dat zeker niet.
De mentaliteit van de stam was idd niet goed want bij de andere leden buiten yoyo ging het ook alleen om bb's edelen. Dat is nooit ons doel geweest en zoals ik al eerder heb gezegd vind ik niet dat je van ons kan zeggen dat wij bijna alleen puur bb's edelde.

Het enige wat ik hoop te bereiken is dat mensen niet hetzelfde gedrag blijven herhalen. Ik stop zelf met tw, maar het lijkt me niet bevorderend voor het spelplezier als mensen gaan doen wat jullie deze wereld hebben gedaan. Oke de interns en barbs vallen relatief gezien (tov je eigen stam) mee; 50 procent tov een stamgemiddelde van ergens hoog in de 60. Maar het is dan ook gewoon zaak om aan te zien dat jullie niet goed bezig zijn of waren. Als speler niet, en als stam zeker niet.
Er zullen zoals je zelf zegt wel wat verklaringen en of excuses zijn, maar het feit blijft dat je rustig sinds februari bijna niet bent betrokken in oorlogen die de wijde classic betroffen, ofja alleen het steunen van D en hun 200.000 hulp accounts, voor zover dat wel een fatsoenlijke strijd was (niet dus).

En ja dan vind ik het jammer dat je na 4 maanden en een bijna gespeelde wereld er nog niet achter bent gekomen dat je niet kan winnen zonder strijd. Ofja dat idee lijk je ons te geven. En dat is gewoon jammer vind ik, totaal niet spelplezier bevorderend.
 
Reactiescore
661
Je mag wel een beetje het conflict zoeken ja.
 

DeletedUser77725

Guest
En ja dan vind ik het jammer dat je na 4 maanden en een bijna gespeelde wereld er nog niet achter bent gekomen dat je niet kan winnen zonder strijd.
Ik weet goed genoeg dat je een wereld niet kan winnen zonder strijd te leveren. Wij hebben idd niet veel strijd gegeven, maar het is nu ook weer niet dat we niets gedaan hebben. Heb samen met yoyo moonlight weggespeeld, was makkelijk omdat hij spijtig genoeg inactief was en hetzelfde viel voor bij Beverici die wij ook grotendeels hebben weggespeeld maar die ook juist op dat moment inactief was spijtig genoeg. Dan na beverici was ons plan ook om aan platy te beginnen, eerst met tim beginnen wat geen gemakkelijke opdracht was geweest. Maar dan op dat moment kregen we een voorstel van holy cola van platy om yoyo te internen en dan naar platy te gaan en dan zo tegen D te strijden. Maarja dat plan viel dan ook weer helemaal in het water toen heel D dan weer op bb ging. Natuurlijk hadden we voor dit alles ook al iets kunnen doen, maar door dat we met iedereen in onze buurt eigenlijk een bg hadden ging dat niet echt. Op het moment dat ik bij CC erbij kwam was dit al allemaal zo en kon ik er dus weinig aan veranderen. Je kan nu zeggen dat dit allemaal uitvluchten zijn of wat dan ook, maar ik heb nooit de intentie gehad om de strijd te ontwijken. Er was op momenten niet echt een strijd mogelijk bij ons en dan door de boven vermelde omstandigheden zijn er ook veel dingen niet kunnen doorgaan zoals we dit hadden willen doen .
Edit: Wil er nog even iets bij zeggen. Ik begrijp wat je wil bereiken en snap dat je het niet leuk vind als mensen alleen bb's edelen en niks strijd voeren. Ik heb toch nooit de intentie gehad om zo te doen eigenlijk. Maar dit is nu spijtig genoeg iets dat in tw zit want je kan mij en de rest van I dit wel verwijten dat we de wereld hebben verziekt, maar er waren nog zoveel spelers die ik nu allemaal in de top 20 zie staan van de wereld die eigenlijk nog minder dan mij hebben gedaan in deze wereld.
Hoe kan jij trouwens zien hoeveel bb's enzo ik heb geedelt wil het zelf ook gwn is bekijken.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser69389

Guest
Beste Speler actueel (Nog bestaand account):
De misogene feminist & 2hos
Kon geen keuze maken tussen de accounts en daarom maar beiden genoemd. Kwaliteit was aanwezig en ze hebben het keer op keer bewezen.

Beste Gestopte Speler
Jan @jvds11

Zelf niet echt bewust meegemaakt, maar op andere werelden waar ik gespeeld heb vaak zijn klasse mogen aanschouwen.

Wrong Side Of Heaven

Het is raar om je eigen acc te benoemen, maar ik ben ervan overtuigd dat we met een betere ligging een serieuze rol hadden kunnen spelen. Het team was goed gebalanceerd met Joachim, Aaron, Jason en mijzelf. Helaas zag Poef ons als een grote bedreiging en hebben ze een uiterst goede actie tegen ons op poten gezet in de beginfase en waar solo niet tegen te deffen viel door het klasse time werk.


Beste Stamspeler:
Poef

Van de tijd dat ik in Poef zat heb ik niet veel verschillen gezien. Ik vond dat een ieder goed bereid was om de ander te helpen. Zeker op een classic maakt dat ook vaak een groot verschil tussen wel of niet winnen.

Wie was de grootste ego van Classic 13?:
~I~

Met hun BB edelen en daar nog trots op zijn ook. Ondanks dat ze geen hol gaven om het verloop van de wereld en spelplezier van anderen.

Paul aka Timon.

Ik werd moe van die zelf verheerlijkende posts van hem. Ook de berichten op skype werd ik gek van.


Gezelligste speler:

Iedereen wel binnen Poef, maar ik moet zeggen dat Nathan mij positief verrast heeft. Is toch niet altijd de Belgische versie van snorremans Johan Derksen.

Beste Stam:

Zonder twijfel Poef. Poef en de wereld was beslist.

Wie zou je zeker vragen om een volgende wereld bij je te spelen?:

I
k ben zelf niet meer van plan om een classic te gaan spelen. Ik vind het schrikbarend hoe het niveau is gedaald t.o.v. mijn 1e classic (CL8) en een echte classic kun je het ook niet meer noemen. Ook gaan vele legenden er nu mee stoppen en daarmee zorgt het voor mij dat ik niet meer van plan ben om mij nog te wagen aan een nieuwe classic.

Mocht het wel kunnen dan was dat gewoon met heel Poef en andere voormalige classicgenoten vanuit 7-1+8, Dust en een paar uit Hunt.


Wie zou je zeker niet vragen om een volgende wereld nog bij je te spelen?:

Alles en iedereen die getracht heeft de wereld te verneuken. Nagenoeg iedereen dus. De namen zijn hier al genoemd. Geen zin om dat nogmaals te doen.


De meest Faire Speler:
Joel, Robin, Mats en Martijn.

Vaandeldragers van het ethische spelen.


De meest unfaire speler:

Al die spelers uit Goud die naar lage middelen grepen om te groeien.


De Beste / leukste actie:

De strijd tussen Poef en Wrong Side of Heaven.

De actie die het meest mijn wenkbrauwen deed fronsen:

GOUD met hun fratsen en dat Timon en Paul een en dezelfde persoon bleek te zijn.


Met wie had je zeker Classic 13 willen afsluiten:

Hoogstens met mijn team van Wrong Side of Heaven.


De beste aanvaller:

Voor mij zonder twijfel 2HOS. Beukten er als beesten op los.


De slechtste aanvaller:

Viktor en Proscopezz. Wat was dat om te janken.


De beste verdediger:

Ik vond het deffen van Tim010 behoorlijk en verdiend de credits. Van de Poef spelers wisten we al dat ze konden deffen. Van Tim minder.

De slechtste verdediger:
CC en Big-Daddy-D

Wat was dat verschrikkelijk. Valt eigenlijk amper als deffen te benoemen. Was dan meteen op delete gegaan als je geen motivatie had om nog iets te doen.


De grootste noob / faler:
CharlieChaplin

Behoeft geen uitleg. Grote bek en stoere praat, maar zo snel neergaan. Om van te gaan schamen.


Grootste Faalstam:
~I~


Dé verrassing van Classic 13 (Speler/actie):
Dat is meer een negatieve. Dat is namelijk toen uitkwam dat Timon en Paul dezelfde persoon is. Zoals ik gisteren in mijn Golden Awards bij 55 schreef:

dodeluke jelle praatjes
Vaak met Jordin mogen spelen in stamverband. Altijd tof. Zijn broer is wel beter, maarja moeten het er maar mee doen he? Melle is bae. Maar uhm zonder dollen. Een der betere spelers van -DR-. Ik veronderstel ook dat Timon/Paul hier speelt. Die moet wel leren zijn fratsen thuis te laten en gewoon het spel te spelen zoals die ook wel eens heeft aangetoond te kunnen spelen (Zie Dust, CL11). Maar waarom hij zichzelf als iemand anders moest voordoen blijf ik raar vinden.

Zou die dat thuis laten dan is Paul aka Timon namelijk voor nagenoeg elke stam een dikke aanrader.


De beste leider:

Niemand, want er stak niemand bovenuit en in Poef was er niet een echte leider.


De slechtste leider:

De leiding van Goud.

Nondejus wat ging daar veel verkeerd.


Wie heeft op Classic 13 jouw respect nu echt verdiend:

De spelers buiten Poef die wel met fatsoen hebben gespeeld. Zoals sommigen in Platy.


Wie was volgens jou de beste forumposter van Classic 13?:

Yowhite en Chimairajoel


Wie was volgens jou de slechtste poster van Classic 13?:

Paul aka Timon.


Wat heb ik zelf voor Classic 13 betekend:

Weinig. Ikzelf heb in de start op Wrong Side of Heaven gespeeld en dat acc werd redelijk vlot door Poef weggespeeld met dank aan een uiterst goede actie vanuit hun kant. Later gaan spelen in Poef op Repel, maar redelijk vlot nadat ik was gekomen viel de vijand uiteen en de stam had zelf geen behoefte meer aan een eindstrijd tegen Platy. Daardoor heb ik nooit echt de intrinsieke motivatie weten te krijgen en was ik vooral bezig met het opmaken van de enorme edelvoorraad die Repel had om zo snel mogelijk naar de 30% te kunnen gaan. Toen dat eenmaal was bereikt heb ik zelf ook nog maar weinig gedaan. Uiteindelijk heb ik dan ook alleen maar een figurantenrol gehad. De credits voor de winst liggen meer bij anderen dan mij. Het enige waar ik echt een aandeel in heb gehad is het actief houden van het account wat nodig was en bij tijd en wijlen clears doneren als daar behoefte aan was.


 

DeletedUser77725

Guest
De grootste noob / faler:
CharlieChaplin

Behoeft geen uitleg. Grote bek en stoere praat, maar zo snel neergaan. Om van te gaan schamen.
Lekker over iemand oordelen waar je nooit maar ook nooit hebt mee gepraat is er ook een beetje over he. Denk dat ik bijna nooit een grote bek heb open gezet en als dit zo geweest gaat zijn dan ben ik er bijna 100% zeker van dat dit kwam omdat er eerst zo tegen mij is gedaan. Ben totaal niemand die zomaar een grote bek gaat opzetten tegen iemand ( dan zou ik dit ook gwn over de spelers van feminist kunnen zeggen) En stoere praat zou ook niet weten van waar je dit haalt. Van de pm's die we naar elkaar hebben gestuurd? Nee want die zijn er niet. Hier wordt ik eigenlijk gewoon echt ambetant van. Zeggen dat ik een groot ego, grote bek, stoere praatjes heb zijn gwn dingen die totaal niet kloppen. Tuurlijk zal je wel screentjes hebben gezien van de pm's, maar dan heb je hier toch wel alles uitvergroot en van een mug een olifant gemaakt.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Reactiescore
661
volgende keer starten en laten zien wat je kan
 
Reactiescore
298
Thanks voor de benoeming, maar goed stelt idd niet veel voor, niet echt degelijke alternatieven.

T ga je goed Robin, ik hoop dat je nu een keer definitief stopt (geloof dr niets van). Zal je nog wel weer keertje op skype aanspreken.

Beste Gestopte Speler
Jan @jvds11
Zelf niet echt bewust meegemaakt
, maar op andere werelden waar ik gespeeld heb vaak zijn klasse mogen aanschouwen.
Ik heb je weggespeeld in de startfase :D
 
Reactiescore
1.094
Ik weet goed genoeg dat je een wereld niet kan winnen zonder strijd te leveren. Wij hebben idd niet veel strijd gegeven, maar het is nu ook weer niet dat we niets gedaan hebben. Heb samen met yoyo moonlight weggespeeld, was makkelijk omdat hij spijtig genoeg inactief was en hetzelfde viel voor bij Beverici die wij ook grotendeels hebben weggespeeld maar die ook juist op dat moment inactief was spijtig genoeg. Dan na beverici was ons plan ook om aan platy te beginnen

Sorry hoor? Dat noem je strijd?

Je noemt moonlight als 'strijd'. Ik ben niet overal bij betrokken, maar wat ik nog weet van de aanvallen op moonlight, en wat ik ook instant uit de statistieken kan zien is dat jullie moonlight met 6 !!!<< verschillende stammen hebben aangevallen. Ik zie namelijk overnames van Alexander (GOUD), ~I~ , Jokers (TA), Evil within (PoE), foorwijfje & ilikekilling (V.H.) Kikkergonekills (Bdgr). Dat noem je strijd 8 verschillende spelers uit 6 verschillende stammen (niet-edelaars niet eens meegerekend) tegen 1 speler?
Goed ik ben onaardig tegen je geweest, maar komop, dat kan je toch geen strijd noemen? Jullie vallen met de grootste overkill ooit aan, je hebt 6 stammen nodig om 1 iemand weg te werken. En die is nog inactief ook

Naar mijn mening lijkt het me eerder laf. Hoezo had je uberhaupt zoveel bgs? Lijkt me eerder iets van bang om edels te verliezen.

En ook Bivervici strijd? Dat leek mij eerder een intern. HIj lag sowieso al dagen onder vuur door platy voordat jij hem pakte (again gewoon in de statistieken te zien). En ook omdat hij de dag na jou overnames door alexander (moraalheer) en zijn eigen stam werd geedeld. Sowieso was dat account al 4 a 5x zo klein als jou account, en dus naar je eigen woord ook nog inactief. Dus dat als 'strijd' bestempelen , gewoon nee.

En daarmee wil ik je niet onderuit halen, maar een speler die ruikt naar intern (Bivervici) en een moonlight die gepakt werd door misschien wel 10 verschillende accounts vanuit 6 verschillende stammen tegelijk (dikke overkill van enkele miljoenen) dat is eerder het tegenovergestelde van strijd.

Edit: Wil er nog even iets bij zeggen. Ik begrijp wat je wil bereiken en snap dat je het niet leuk vind als mensen alleen bb's edelen en niks strijd voeren. Ik heb toch nooit de intentie gehad om zo te doen eigenlijk. Maar dit is nu spijtig genoeg iets dat in tw zit want je kan mij en de rest van I dit wel verwijten dat we de wereld hebben verziekt, maar er waren nog zoveel spelers die ik nu allemaal in de top 20 zie staan van de wereld die eigenlijk nog minder dan mij hebben gedaan in deze wereld.
Hoe kan jij trouwens zien hoeveel bb's enzo ik heb geedelt wil het zelf ook gwn is bekijken.

Ik houd CC in persoon ook niet verantwoordelijk voor het verzieken van deze wereld. Ik vind alleen wel voor gasten die naar mijn mening nog niets hadden laten zien, en wel een grote mond terug hadden. Jullie als vervolg vrij weinig hebben gedaan om de wereld interessant te maken.

Ik wil ook namelijk nog even opmerken dat toen GOUD barbaar ging, dat rond eind maart het geval was, en pas 3 weken later vielen we jullie aan. Voor een wereld op snelheid 5 (clears zijn opgebouwd in 4 dagen) had je dus al 5 keer een volledige aanval kunnen doen met de hele stam of als account op wie dan ook. Maar in die periode heeft jullie stam bijna niks meer gedaan dan internen en barbs pakken.

Op nl.twstats.com kan je heel makkelijk filteren op overnames en dergelijke dus je kan bijna instant zien wie hoeveel en wat heeft geedeld.
 

DeletedUser77725

Guest
Je noemt moonlight als 'strijd'. Ik ben niet overal bij betrokken, maar wat ik nog weet van de aanvallen op moonlight, en wat ik ook instant uit de statistieken kan zien is dat jullie moonlight met 6 !!!<< verschillende stammen hebben aangevallen. Ik zie namelijk overnames van Alexander (GOUD), ~I~ , Jokers (TA), Evil within (PoE), foorwijfje & ilikekilling (V.H.) Kikkergonekills (Bdgr). Dat noem je strijd 8 verschillende spelers uit 6 verschillende stammen (niet-edelaars niet eens meegerekend) tegen 1 speler?
Goed ik ben onaardig tegen je geweest, maar komop, dat kan je toch geen strijd noemen? Jullie vallen met de grootste overkill ooit aan, je hebt 6 stammen nodig om 1 iemand weg te werken. En die is nog inactief ook
Welke term moet ik dan gebruiken? Is idd niet de strijd die jij voor ogen ziet en is dan mss ook geen strijd, maar ik zie het dan toch als een soort actie om iets te doen inplaats van bb's edelen wat ik volgens jullie alleen maar heb gedaan (wat ook een deel klopt). Ik ga niet ontkennen dat het aanvallen met 6 verschillende stammen zeer overkill is en overdreven is. Ja kan dit als uitvlucht zien van mij, maar ik wist hier eerlijk gezegd niets van af. Herinner mij dat ik periode niet op cc heb gespeeld en terug kwam toen ze al met moonlight bezig waren. Maar over dat inactief zijn van hem dat is iets dat je op voorhand niet weet natuurlijk he. Maar met 6 stammen is idd overdreven vind ik zelf ook.

Naar mijn mening lijkt het me eerder laf. Hoezo had je uberhaupt zoveel bgs? Lijkt me eerder iets van bang om edels te verliezen.
Zoals ik nogal heb gezegd waren die bg's al aan de gang voor dat ik op het acc kwam. Denk dat als ik van het begin op het acc had gezeten dan had ik denk ik niet zoveel bg's aangegaan, want er was ook niet veel beweeg ruimte voor ons als acc. Maar cc of I heeft eigenlijk nooit een bg gehad met TA of VH. Grootste deel waren slaafjes van Alex waar wij zelf ook niet blij mee waren, daarom dat wij ook op beverici zijn gegaan wat geen intern was. Kan misschien zo lijken maar dat was het helemaal niet.

Sowieso was dat account al 4 a 5x zo klein als jou account
Was helemaal geen 4 a 5 x kleiner als ons. Geen idee of je dit kan zien in statistieken maar dat was niet zo, maar maakt nu ook niet zoveel uit.

Denk dat dit 1 van mijn laatste posts gaat zijn over deze classic, denk dat ik wel wat heb geprobeerd om wat dingen te verklaren/uitleggen of mijn mening er over te zeggen.
 
Reactiescore
1.094
Welke term moet ik dan gebruiken? Is idd niet de strijd die jij voor ogen ziet en is dan mss ook geen strijd, maar ik zie het dan toch als een soort actie om iets te doen inplaats van bb's edelen wat ik volgens jullie alleen maar heb gedaan (wat ook een deel klopt). Ik ga niet ontkennen dat het aanvallen met 6 verschillende stammen zeer overkill is en overdreven is. Ja kan dit als uitvlucht zien van mij, maar ik wist hier eerlijk gezegd niets van af. Herinner mij dat ik periode niet op cc heb gespeeld en terug kwam toen ze al met moonlight bezig waren. Maar over dat inactief zijn van hem dat is iets dat je op voorhand niet weet natuurlijk he. Maar met 6 stammen is idd overdreven vind ik zelf ook.

Zoals ik nogal heb gezegd waren die bg's al aan de gang voor dat ik op het acc kwam. Denk dat als ik van het begin op het acc had gezeten dan had ik denk ik niet zoveel bg's aangegaan, want er was ook niet veel beweeg ruimte voor ons als acc. Maar cc of I heeft eigenlijk nooit een bg gehad met TA of VH. Grootste deel waren slaafjes van Alex waar wij zelf ook niet blij mee waren, daarom dat wij ook op beverici zijn gegaan wat geen intern was. Kan misschien zo lijken maar dat was het helemaal niet.


Was helemaal geen 4 a 5 x kleiner als ons. Geen idee of je dit kan zien in statistieken maar dat was niet zo, maar maakt nu ook niet zoveel uit.

Denk dat dit 1 van mijn laatste posts gaat zijn over deze classic, denk dat ik wel wat heb geprobeerd om wat dingen te verklaren/uitleggen of mijn mening er over te zeggen.

Nouja ik kan je wel begrijpen, maar het geeft gewoon geen beeld aan van hoe jullie als acc hebben bijgedragen aan een fatsoenlijke wereld met strijd en dergelijke. En dat dus zelfs de enige keer dat jullie aanviellen, jullie ook nog met 200 man op 1 iemand gingen.

En als jij zegt dat je later op CC bent gekomen snap ik, ik houd ook jou als persoon noch CC persoonlijk verantwoordelijk voor het verzieken van de wereld. Maar een bijdrage aan een betere zie ik ook gewoon niet. Misschien van jou als persoon is het nog een beetje te begrijpen, maar daar hebben wij als POEF niet echt een boodschap aan. Wij zien CC dus alleen maar wanstrijd leveren en daar beoordelen we op. We kijken niet dan wie van het acc daar verantwoordelijk voor is want dat maakt toch niet uit.
 

DeletedUser78396

Guest
<SNIP>
Hoe kan jij trouwens zien hoeveel bb's enzo ik heb geedelt wil het zelf ook gwn is bekijken.

http://nl.twstats.com/nlc1/index.php?page=player&mode=conquers&id=487881557&type=&pn=-1

even over die selfbash, vallen mensen zichzelf serieus aan voor oda en odd? LOL het lijkt me leuk om naast zo iemand te staan en het door te hebben en dan aan te vallen als hij/zij zwak is omdat die het leuk vind om hoge nummers te zien staan. Damn ik vind stats ook leuk maar dat is wel een beetje overdreven in mijn opinie
 

DeletedUser74552

Guest
http://nl.twstats.com/nlc1/index.php?page=player&mode=conquers&id=487881557&type=&pn=-1

even over die selfbash, vallen mensen zichzelf serieus aan voor oda en odd? LOL het lijkt me leuk om naast zo iemand te staan en het door te hebben en dan aan te vallen als hij/zij zwak is omdat die het leuk vind om hoge nummers te zien staan. Damn ik vind stats ook leuk maar dat is wel een beetje overdreven in mijn opinie

Oh maar een paar bbs. Het zou me verbazen als er meer dan 10 overgenomen dorpen tussen zitten van CC waarvoor ''gevochten'' is. Als ik die lijst zo eens zie, daar is toch geen lol aan op die manier spelen.
 
Bovenaan