Einde Wereld Awards

Reactiescore
1.089
Ja je kan ook nog eens filteren;

http://nl.twstats.com/nlc1/index.ph...quers&id=487881557&type=all&oldplayer=0&pn=-1

30% van CC's overnames dus barbaar. Dat is naar verhouding ongeveer gelijk met wat Miso heeft, alleen heeft miso verder vrijwel alleen maar vijandige overnames. En op het einde kon het ons niet zo heel veel meer schelen, want we wilden alleen rank 1 behouden.

Terwijl CC nog eens 30 % aan overnames van zijn eigen stam (~I~) heeft, wat dus al neerkomt op tenminste 60% van de overnames intern of barbaar. De rest dus nog niet eens meegerekend.
 

DeletedUser77725

Guest
Stats geven ook vertekende beelden he, als jij kijkt naar wie nu ineens allemaal in de top 20 staat zijn dat bijna allemaal spelers die voor dat ik op bb ben gegaan en dat POEF of de rest van I zijn gegaan ook niet hebben betekend. Ik geef een voorbeeld:
BurningRope:
Barbaren: 349 dorpen
MasterMarkB: 198 dorpen, ben hier niet zeker van maar denk dat daar geen tegenstand van is gekomen want die speelde al niet meer sinds dat ik zelf nog niet of bb was.
Fenno4444: 125 dorpen van hem genomen die wss ook gwn zonder strijd waren want POEF is ook op hem gegaan.
Dat komt dan ook uit op 672 dorpen van de 866 waar niks voor gedaan is. En dan heb ik er gwn de voornaamste uit gehaald kan nog meer zijn.
Zo zijn er nog zoveel spelers waar ik de stats van kan tonen en waar je ongeveer hetzelfde gaat uitkomen.
Ik wil hem hier niet mee aanvallen of andere spelers, maar cc wordt gewoon overal genoemd als er nog zoveel andere acc's zijn geweest.
 

DeletedUser74552

Guest
Stats geven ook vertekende beelden he, als jij kijkt naar wie nu ineens allemaal in de top 20 staat zijn dat bijna allemaal spelers die voor dat ik op bb ben gegaan en dat POEF of de rest van I zijn gegaan ook niet hebben betekend. Ik geef een voorbeeld:
BurningRope:
Barbaren: 349 dorpen
MasterMarkB: 198 dorpen, ben hier niet zeker van maar denk dat daar geen tegenstand van is gekomen want die speelde al niet meer sinds dat ik zelf nog niet of bb was.
Fenno4444: 125 dorpen van hem genomen die wss ook gwn zonder strijd waren want POEF is ook op hem gegaan.
Dat komt dan ook uit op 672 dorpen van de 866 waar niks voor gedaan is. En dan heb ik er gwn de voornaamste uit gehaald kan nog meer zijn.
Zo zijn er nog zoveel spelers waar ik de stats van kan tonen en waar je ongeveer hetzelfde gaat uitkomen.
Ik wil hem hier niet mee aanvallen of andere spelers, maar cc wordt gewoon overal genoemd als er nog zoveel andere acc's zijn geweest.

Buiten POEF en platy kan ik er zo ook niet een noemen die GEEN bb's heeft ge-edeld als een gek. Verschil is mentaliteit denk ik. Voor zover ik het heb begrepen had het team op CC een grote bek en dat is dan ook de reden dat je hier zoveel ''haat'' op CC ziet. Mijn DU staat ook in de top 25 en die had voor deze wereld nog geen 30k punten bereikt :oops:. Dat zegt heel wat over deze classic denk ik en over de top 25.
 

DeletedUser77725

Guest
Buiten POEF en platy kan ik er zo ook niet een noemen die GEEN bb's heeft ge-edeld als een gek. Verschil is mentaliteit denk ik. Voor zover ik het heb begrepen had het team op CC een grote bek en dat is dan ook de reden dat je hier zoveel ''haat'' op CC ziet. Mijn DU staat ook in de top 25 en die had voor deze wereld nog geen 30k punten bereikt :oops:. Dat zegt heel wat over deze classic denk ik en over de top 25.

Kijk hier zeg je het zelf voor zover ik heb begrepen hadden we een grote bek. Ik heb nooit met jou persoonlijk gesproken en ga je dus alleen maar uit van dingen die je van anderen hebt gehoord. Ik zeg niet dat er in de pm's naar feminist nooit iets gaat gezegd geweest zijn "met een grote bek", maar dat deden de spelers van feminist ook vond ik soms.
Dit schreef ik de vorige keer en dat blijft nog altijd zo.
Denk dat ik bijna nooit een grote bek heb open gezet en als dit zo geweest gaat zijn dan ben ik er bijna 100% zeker van dat dit kwam omdat er eerst zo tegen mij is gedaan. Ben totaal niet iemand die zomaar een grote bek gaat opzetten tegen iemand
 

DeletedUser72857

Guest
MastermarkB had ook een grote bek in pm. Ook onterecht (heeft die wederom bewezen).
 
Reactiescore
1.089
Volgens mij was het meer een combinatie van vanalles, dat waar ik dacht Nathan of Joel als eerste een pm schreef.
Namelijk dat in die periode dominatie percentage sloom steeg, CC zich dankzij barbs naar 1 edelde, onze plek dus.

Maar het antwoord terug speelde ook zeker een rol. Sowieso was CC bij lange na niet de enige die PM's kreeg om te stoppen met barbs edelen. Dat is al eerder gezegd, zowel door mij als door lmnt12.
Het antwoord wat we terugkregen beviel niet, want men ging gewoon door op CC met barbs edelen, en sterker nog die bal werd naar ons gekaatst, waar wij juist bb's gebruikte om te springen naar CC om ze te edelen. Daarnaast waren er spelers zoals in Run of Jian Wei, die met een sportievere reactie terugkwamen, en dat ook zo wilde uitspelen (run had wel moeite zich aan zijn woord te houden). CC was eigenlijk de enige die zich niet kon vinden in de eisen, terwijl er zat voorbeelden waren van mensen die wel stopten, en of er nog een leuk potje van probeerde te maken.

Jian Wei bijv. die begreep het volledig en die zei nog, val me aan, dan kunnen we een leuk strijdje houden en dan zet ik mijn acc op barbaar.
En dat is absoluut niet iets wat we zo direct hebben geforceerd, maar wat ook deels uit Jian Wei's eigen initiatief kwam.
 

DeletedUser78396

Guest
Dit is mijn eerste wereld :oops:, Dat gezegd hebbende is het een vertekend beeld omdat er niet echt iemand is om tegen te vechten in mijn bereik of ik moet kleinere spelers gaan pesten. Fenno deed inderdaad weinig terug maar hij viel grappig genoeg wel eerst aan, dus toen dacht ik die ga je voelen ook. Was een leuke actie om hem met sneltreinvaart mijn cluster uit te knikkeren. Iedereen om mij heen verder zijn geallieerde spelers. Mastermarkb was meer een eindewereldactie omdat niks doen ook zo saai is, dat was meer een kwestie van alles clearen dat erin stond en edelen. Moet zeggen dat ik het met de wereld zo op zijn einde een beetje lullig vond om kleinere actieve spelers plat te gooien voor wat extra punten... laat hun ook nog even lekker spelen

Ik had graag nog wat strijd gehad aan het einde, heb nu 450 clears die niks staan te doen nee dat is leuk, maar met wie dan...
 

DeletedUser74552

Guest
Kijk hier zeg je het zelf voor zover ik heb begrepen hadden we een grote bek. Ik heb nooit met jou persoonlijk gesproken en ga je dus alleen maar uit van dingen die je van anderen hebt gehoord. Ik zeg niet dat er in de pm's naar feminist nooit iets gaat gezegd geweest zijn "met een grote bek", maar dat deden de spelers van feminist ook vond ik soms.
Dit schreef ik de vorige keer en dat blijft nog altijd zo.

Je verwart dingen met elkaar. Het is niet dat je omdat je een wellicht ''een grote bek'' had dat er zoveel haat is. Het is omdat je zoveel bbs edelde dat er zoveel haat is. Daarnaast ben je actief op het AF waar doorgaan discussies worden gevoerd. Dit alles bij elkaar zorgt ervoor dat mensen hier een uitgesproken mening over team CC hebben deze classic ja. Ik kan hier wel een hele paragraaf over een andere random speler uit de top 25 typen die net zoveel bbs heeft geedeld maar dat heeft absoluut geen zin want die gaat dat toch nooit lezen.

Ps. iedereen maakt het mee. Ga het topic van @BurningRope zoektocht naar een CO maar teruglezen. Die eerste reacties waren allesbehalve positief en nu is er toch een redelijke verstandhouding opgebouwd.
 

DeletedUser77725

Guest
Voor zover ik het heb begrepen had het team op CC een grote bek en dat is dan ook de reden dat je hier zoveel ''haat'' op CC ziet
Je spreekt je eigen nu wel goed tegen he. Kijk wat je hier schrijft en en wat je net hebt geschreven.
Ga het nog is zeggen denk niet dat ik vaak een grote bek heb gehad wss even vaak als de spelers van feminist waar ik toen tegen sprak.
Er zijn ook gwn spelers die hier komen haten waar ik nooit een gesprek mee heb gehad en dus uitgaan van dingen die ze gehoord hebben.
 

DeletedUser74552

Guest
Je spreekt je eigen nu wel goed tegen he. Kijk wat je hier schrijft en en wat je net hebt geschreven.
Ga het nog is zeggen denk niet dat ik vaak een grote bek heb gehad wss even vaak als de spelers van feminist waar ik toen tegen sprak.
Er zijn ook gwn spelers die hier komen haten waar ik nooit een gesprek mee heb gehad en dus uitgaan van dingen die ze gehoord hebben.

Je hebt gelijk. Ik spreek mezelf indd tegen daar. Wat ik bedoel is dat het niet de voornaamste reden is, laat ik het dan zo zeggen.
Verschil is dat feminist voor elk dorpje gevochten heeft en jullie 60% bbs hebben ge-edeld. Als feminist geen **** had gedaan deze classic en een grote bek had gehad dan waren er net zo goed spelers hier op het AF die hen kwam afzagen.

Ps. De haat is ook niet naar jou gericht als je het al haat kunt noemen maar richting het team CC. Trek het je vooral niet persoonlijk aan. Nieuwe classic nieuwe kansen.
 

DeletedUser75892

Guest
Ga het nog is zeggen denk niet dat ik vaak een grote bek heb gehad wss even vaak als de spelers van feminist waar ik toen tegen sprak.

Onze grote bek is volledig terecht. Gebasseerd op prestaties deze classic, vorige classics en vorige werelden mogen wij onze bek zo groot maken als we willen.

Jij daarintegen heb eerst een belachelijke rol gespeeld toen GOUD er nog was met dat hele joinen, al je OS sturen, leaven-gedoe bewijs je al dat 0.0 normen en waarden hanteert. Vervolgens gaat heel GOUD op delete en is de wereld gespeeld want Platy waait de witte vlag naar ons. Aangezien de wereld beslist is kan deze best zo snel mogelijk afgerond worden. En hier ga je nog een tweede keer aantonen dat je 0.0 normen en waarden hanteert en ga je heel bewust, dat kon afgeleid worden uit de PM, de wereld vertragen door nog meer barbarendorpen te edelen. Je vertraagt de wereld met andere woorden bewust om heel POEF en medestanders nog wat voor de voeten te lopen. Vervolgens wordt je heel makkelijk weggespeeld en kom je met al dan niet terechte excuses waarom het zo makkelijk ging. Ik vind zelden excuses voor inactiviteit goed genoeg maar dat is een andere discussie.

En nu ga je een beetje medelijden vragen in de lijstjes? Je blies hoog van de toren en joeg heel wat mensen tegen je in het harnas. Dat vervolgens zowel je toren als je harnas gesloopt werden betekent niet dat we je ineens normaal gaan bekijken nadat je eerst zo'n belachelijke rol hebt gespeeld.
 

DeletedUser77725

Guest
Onze grote bek is volledig terecht. Gebasseerd op prestaties deze classic, vorige classics en vorige werelden mogen wij onze bek zo groot maken als we willen.
Vind ik toch maar zeer zwakke beargumentatie hoor. Dus omdat je andere werelden goed heb gepresteerd mag je op een andere wereld een grote bek opzetten dat vind ik toch een speciale redenering eigenlijk.
Ik neem trouwens een grote bek op als dat ik in de chat onbeschoft/onbeleefd/onvriendelijk was. En dat was ik volgens mij op een paar keren na niet.

En nu ga je een beetje medelijden vragen in de lijstjes? Je blies hoog van de toren en joeg heel wat mensen tegen je in het harnas. Dat vervolgens zowel je toren als je harnas gesloopt werden betekent niet dat we je ineens normaal gaan bekijken nadat je eerst zo'n belachelijke rol hebt gespeeld.
Ik snap eigenlijk echt niet waar iedereen dit van haalt dat wij precies een groot ego hadden of hoog van toren bliezen. Ik kwam gewoon rustig over in de pm's en hier concludeerde jullie uit dat ik alles ging aankunnen/onder controle ging hebben. Ik ga hier eigenlijk niet meer overal verder op ingaan want alles wat in de pm's is gezegd geweest weet ik niet meer dus zonder dat ik die heb ga ik ook niet meer verder reageren. Als je de pm's hebt kan ik ze nog is bekijken en zelf oordelen van wat ik heb gezegd en hoe ik dingen toen bedoelde.

Niet iedereen heeft dezelfde waarden als jou/jullie he.

Edit: Nog even een toevoeging. Als ik dan toch zo vaak een grote bek heb gehad kom dan aub met wat bewijzen want met alleen te zeggen dat ik dit had vind ik het niet echt geloofwaardig. Dan kan ik tenminste zelf oordelen hierover en mss dan men fouten inzien.
 
Reactiescore
1.089
Vind ik toch maar zeer zwakke beargumentatie hoor. Dus omdat je andere werelden goed heb gepresteerd mag je op een andere wereld een grote bek opzetten dat vind ik toch een speciale redenering eigenlijk.
Ik neem trouwens een grote bek op als dat ik in de chat onbeschoft/onbeleefd/onvriendelijk was. En dat was ik volgens mij op een paar keren na niet.

Je mist een beetje de essentie ervan. Joel bedoeld dat wij in staat waren eisen te stellen, ten eerste omdat we goed zijn & we dat al bewezen hebben met het winnen van de voorgaande 4 a 5 classics. Ten tweede omdat we dik en dik voorstonden, wel strijd hebben getoond, en dat ook door gingen zetten.

Ik snap eigenlijk echt niet waar iedereen dit van haalt dat wij precies een groot ego hadden of hoog van toren bliezen. Ik kwam gewoon rustig over in de pm's en hier concludeerde jullie uit dat ik alles ging aankunnen/onder controle ging hebben. Ik ga hier eigenlijk niet meer overal verder op ingaan want alles wat in de pm's is gezegd geweest weet ik niet meer dus zonder dat ik die heb ga ik ook niet meer verder reageren. Als je de pm's hebt kan ik ze nog is bekijken en zelf oordelen van wat ik heb gezegd en hoe ik dingen toen bedoelde.

Niet iedereen heeft dezelfde waarden als jou/jullie he.

Waarden is iets anders dan een wereld willen spelen. Jullie hadden de hele wereld al afgelegen ligging, en beweerde tegen ons dat jullie daarmee klaar waren. Maar er was gewoon niets wat daar blijk van gaf.
Er waren op jullie account 3 mensen die door elkaar spraken, en notabene nog elkaar de schuld gaven van bepaalde dingen ook. Zo sprak er 1 dat jullie een massa al verwachtte, en hadden voorbereid, en 2 dagen later sprak de volgende, ja hoe er verdedigd wordt ga ik er ook geen moeite in steken. Dat vind ik sowieso niet rustig overkomen, en helemaal niet toen jullie je druk gingen maken om het feit dat wij jullie barbaren gingen edelen (die we alleen pakte om jullie daarna te kunnen aanvallen)

Ik snap dan gewoon niet, en dat antwoord heb ik eigenlijk nog steeds niet gezien, waarom jullie doorgingen met barbs edelen, en ingraven met bijna een full deff account, en 2 full deff stamgenoten ter ondersteuning. Dat jullie al de moeite niet namen om er nog een strijd van te maken (lees: full deff, 0 voorbereiding, zelf vooral niet aanvallen, en niks dodgen) maakte in mijn ogen alleen maar meer haat open.

Dat is ook hetgene wat ik zei van die zelfreflectie. Je zit hier nu alleen maar het onderwerp te ontwijken, maar ik vind dat je best kritisch naar jezelf mag zijn. En dat mag best meer zijn dan alleen 'we hadden meer strijd moeten tonen'. Want dat riepen jullie ook via pm, maar daar werd 0 mee gedaan.

En ik zal je eerlijk zeggen Sieben, het is pure frustratie.

Ik vind het vreselijk om tribalbarbs te spelen. En dat jullie stam mensen zoals fenno444 en Big-Daddy-D, en natuurlijk je eigen acc een plaats bied, een kans op het spelen van een wereld is echt te schandalig voor woorden. Ik speel dit spel voor mijn plezier, en wachten totdat iemand 800 barbaren heeft geedeld, om hem in 1 aanval onschadelijk te maken omdat ze daar het lust niet voor hebben is niet wat ik onder tribalwars en plezier versta.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser78396

Guest
Ik vind het vreselijk om tribalbarbs te spelen. En dat jullie stam mensen zoals fenno444 en Big-Daddy-D, en natuurlijk je eigen acc een plaats bied, een kans op het spelen van een wereld is echt te schandalig voor woorden. Ik speel dit spel voor mijn plezier, en wachten totdat iemand 800 barbaren heeft geedeld, om hem in 1 aanval onschadelijk te maken omdat ze daar het lust niet voor hebben is niet wat ik onder tribalwars en plezier versta.

Zou dat een soort beroepsdeformatie zijn? :p omdat je al hele lange tijd speelt wellicht? Het maken en groeien van een rijk heeft voor mij als nieuwe speler een soort intrinsieke waarde, of ik nou voor de dorpen heb gevochten ofniet. Daar gaat het mij grotendeels om, het bouwen van een groot rijk, terwijl het jullie meer om de intrinsieke strijd zelf lijkt te gaan en het opbouwen van je rijk meer een soort bijverdienste hiervan is. Overigens snap ik wel waar je vandaan komt hoor, als je al maanden aan het strijden bent kan ik me enigszins indenken dat je op een gegeven moment moe wordt en de wereld wat jou betreft wel over mag zijn. Ik denk inderdaad dat zoals yowhite het eerder al zei het een verschil in mentaliteit is, jullie hebben het opbouwen van grote rijken ondertussen wel gezien en het gaat jullie meer om de strijd die hier deel van uit maakt.

Ik realiseer me wel jullie punt nu ik zelf ook huge ben, op zo'n punt ga je eigenlijk wel opzoek naar een gevecht omdat het alsmaar edelen van gratis dorpen op een gegeven moment saai word en heel veel van de lol in dit spel zit in het uitvoeren van en verdedigen tegen grootschaals goed gecoordineerde aanvallen en de anticipatie van het resultaat van een dergelijke aanval, wachten op het resultaat en of de moeite die je erin hebt gestoken wordt beloond of niet geeft een soort adrenalineboost.

Dat allemaal gezegd hebbende had de wereld van mij nog wel eventjes mogen duren :p.

En nogmaals gefeliciteerd aan heel POEF voor uiteindelijk nog een mooie wereldwinst!
 

DeletedUser74552

Guest
Ik denk ook dat beginnende spelers anders tegen een prestatie aan kijken. Hetgeen wat je hierboven al noemt. Voor jou is een groot rijk behalen nog een prestatie. Echter indien je op een wat hoger niveau komt en normaliter is dat top 25 dan is er alleen nog maar op het slagveld een prestatie te behalen. Zoals gezegd, iedere oeter van 3 kan dorpjes edelen die niks terug doen. De echte kwaliteit is pas te zien als ze laten zien battleproof te zijn. Daarom is er zo een frustratie voor teams als dat van CC. Ze doen alsof ze op hetzelfde niveau zitten terwijl er eigenlijk een gigantische kwaliteit gap heerst.

Leuke toepasselijke metafoor: Iedereen kan het strijdveld op stappen en doen alsof ze een soldaat zijn. Pas als ze oog in oog met een vijand staan, word duidelijk wie er de beroepssoldaten zijn en wie maar doen alsof.

Ik weet eigenlijk niet zo goed of die metafoor past maar jullie begrijpen vast wat ik bedoel. :oops:
 
Reactiescore
1.089
Inderdaad, je mag best trost zijn op je imperium. Dat kan ook zonder honderden barbs, of hoeft in ieder geval niet ten koste te gaan van het wereld verloop of statistieken. Toen wij charlie aanspraken waren ze oda aan het faken... Dat heeft niets meer te maken met trots

Van wat ervaren teams die strijden om (relatief) hoge ranks en een eventuele winst verwacht ik niet dat ze nog bezig zijn met barbs e.d. al helemaal niet op een classic.
 
Reactiescore
660
Zou dat een soort beroepsdeformatie zijn? :p omdat je al hele lange tijd speelt wellicht? Het maken en groeien van een rijk heeft voor mij als nieuwe speler een soort intrinsieke waarde, of ik nou voor de dorpen heb gevochten ofniet. Daar gaat het mij grotendeels om, het bouwen van een groot rijk, terwijl het jullie meer om de intrinsieke strijd zelf lijkt te gaan en het opbouwen van je rijk meer een soort bijverdienste hiervan is. Overigens snap ik wel waar je vandaan komt hoor, als je al maanden aan het strijden bent kan ik me enigszins indenken dat je op een gegeven moment moe wordt en de wereld wat jou betreft wel over mag zijn. Ik denk inderdaad dat zoals yowhite het eerder al zei het een verschil in mentaliteit is, jullie hebben het opbouwen van grote rijken ondertussen wel gezien en het gaat jullie meer om de strijd die hier deel van uit maakt.

Ik realiseer me wel jullie punt nu ik zelf ook huge ben, op zo'n punt ga je eigenlijk wel opzoek naar een gevecht omdat het alsmaar edelen van gratis dorpen op een gegeven moment saai word en heel veel van de lol in dit spel zit in het uitvoeren van en verdedigen tegen grootschaals goed gecoordineerde aanvallen en de anticipatie van het resultaat van een dergelijke aanval, wachten op het resultaat en of de moeite die je erin hebt gestoken wordt beloond of niet geeft een soort adrenalineboost.

Dat allemaal gezegd hebbende had de wereld van mij nog wel eventjes mogen duren :p.

En nogmaals gefeliciteerd aan heel POEF voor uiteindelijk nog een mooie wereldwinst!

Ik denk dat dit een heel mooie post is. Zo lang dat diegene die groot zijn geworden met barbs hun eigen niveau maar kunnen blijven inschatten is het denk ik geen probleem.
 
Reactiescore
660
Niet akkoord. Dat ze dan maar lekker casual gaan spelen of Farmville.
Dan krijg je een trage speed met vijftig spelers waarvan 15 deftige. De rest nu is wereldvulling.
 
Bovenaan