Einde Wereld Awards

Reactiescore
1.089
Ik ben t er ook niet mee eens

Men kan toch gewoon afstappen van het barbaren edelen? In ieder geval zodra duidelijk is dat de wereld is gespeeld en ze het daarmee onnodig vertragen. Heb bijvoorbeeld ook geen idee waarom burningrope zegt dat de wereld langer mag duren. Wie doe je er plezier mee? Je zelf door inactieve mastermarkb te pakken of barbarendorpen? Please..

Zo lang als dat deze classic heeft geduurd is normaal, het had korter gekund omdat D voor een echte strijd al opgaf, maar nog steeds neemt dat niet weg dat het echt absurd is hoeveel wanstrijd er wordt gevoerd, op een classic, op een spel dat tribalWARS heet.
 
Reactiescore
660
Dat is wat anders, nu praat je puur in de aftelperiode. Dan heb je gewoon gelijk. Ik doelde eerder op het feit dat ik het begrijp dat er beginnende spelers zijn die met wat geluk hebben kunnen uitbouwen tot een groot account, door barbaren te edelen. En door de snelheid op de classic en een beetje activiteit heb je al snel een groot account. Die ranks die er ingebouwd zitten bepalen dat vele mensen (jongens en rankings) daar op gaan spelen. Ze hebben verder totaal geen besef (voorlopig, wat niet is kan nog komen) over tactische mogelijkheden etc etc. Verder werden er een paar op deze wereld misbruikt door het tactische brein van onze tegenstander die op delete ging. Die praatte op hen in als "je kan blijven als je braaf bent" en ik weet uit mijn begin periode dat dat wel werkt. Verder kennen ze het verschil niet tussen een classic en andere werelden. Wat voor ons natuurlijk wel duidelijk is. Als die spelers van in het begin tegengewerkt hadden in het westen en het noorden dan gok ik dat wij als poef zelfs nog makkelijker hadden gewonnen. Er waren geen defbunkertjes beschikbaar etc etc.

Op een wereld heb je gewoon heel gemakkelijk gezegd edelvoer nodig. En op deze wereld waren daar een aantal extreme voorbeelden van.

Ik begrijp jullie denkwijze volledig en vind dat nu ook, maar ik weet hoe het in de praktijk gaat. Ik was zelf geen echt tw talent en ben ook met heel kleine stapjes vooruit gegaan. Je hebt er een paar in poef die wss na twee maanden meer konden dan ik bv in 3-4 jaren maar dat kan je gewoon niet van iedereen verlangen.
 

DeletedUser77214

Guest
Beste Speler actueel (Nog bestaand account):
2HOS

Beste Gestopte Speler
Tim010

Beste Stamspeler:
Ik zou het niet kunnen zeggen maar wel dat hij in POEF speelt.

Wie was de grootste ego van Classic 13?:
Paul/Timor

Gezelligste speler:
MISF

Beste Stam:
POEF

Wie zou je zeker vragen om een volgende wereld bij je te spelen?:
Martijn/Ben Howard..

Wie zou je zeker niet vragen om een volgende wereld nog bij je te spelen?:
Geheel ~I~, ATG, geheel WAU

De meest Faire Speler:
MISF

De meest unfaire speler:
MastermarkB

De Beste / leukste actie:
Het heetst van de strijd tussen GOUD/POEF

De actie die het meest mijn wenkbrauwen deed fronsen:
De massa delete

Met wie had je zeker Classic 13 willen afsluiten:
Mijn toenmalige team in de start.

De beste aanvaller:
MISF

De slechtste aanvaller:
mijzelf :engel:
De beste verdediger:
Tim010

De slechtste verdediger:
CC/ bigdaddy etc.

De beste vv'er:
-
De grootste noob / faler:
Createch

Grootste Faalstam:
~I~

Dé verrassing van Classic 13
massa delete

(Speler/actie):
-
De beste leider:
-
De slechtste leider:
yoyoyo1000

Wie heeft op Classic 13 jouw respect nu echt verdiend:
Geheel POEF/Tim010

Wie was volgens jou de beste forumposter van Classic 13?:
Ben Howard

Wie was volgens jou de slechtste poster van Classic 13?:
-

Welke spelers hebben op Classic 13 het beste in jou naar boven kunnen halen?
-

De grootste spammer:
segg

Wat heb ik zelf voor Classic 13 betekend:
Vrijwel niets


Waar sta ik André :)
 

DeletedUser78396

Guest
Dat is wat anders, nu praat je puur in de aftelperiode....... <SNIP> ........Je hebt er een paar in poef die wss na twee maanden meer konden dan ik bv in 3-4 jaren maar dat kan je gewoon niet van iedereen verlangen.

En dit is waarom ik jou de meest faire speler vind ^^, dank daarvoor.

Ik wil wel echt oefenen met echt vechten hoor maar ik moet toch ergens beginnen en heb niet heel veel kansen ertoe gekregen deze wereld helaas, elke keer als wat wou gaan doen ging er iets fout/werd er iemand aangevallen/ging diegene random op barbaar noem maar op. En ik geef heel eerlijk toe dat ik in het begin gewoon niet durfde omdat ik dacht dat ik zou gaan verliezen :p
 

DeletedUser75558

Guest
En dit is waarom ik jou de meest faire speler vind ^^, dank daarvoor.

Ik wil wel echt oefenen met echt vechten hoor maar ik moet toch ergens beginnen en heb niet heel veel kansen ertoe gekregen deze wereld helaas, elke keer als wat wou gaan doen ging er iets fout/werd er iemand aangevallen/ging diegene random op barbaar noem maar op. En ik geef heel eerlijk toe dat ik in het begin gewoon niet durfde omdat ik dacht dat ik zou gaan verliezen :p
Als je wilt oefenen, doe je dat met een classic die er normaal uit ziet en dus niet met enorm veel barbs per speler. Hierdoor word je enkel getriggered om lekker barbs te edelen, in plaats van echt wat te leren. Denk je dat ik heb leren spelen door lekker noob instellingen te spelen (ook met speed trouwens), dit deed ik door steeds het maar zelf te proberen (zonder hulp), als je dat doet dan komt de rest van zelf wel. Ze zeggen niet voor niets oefening baart kunst.
 
Reactiescore
1.089
Dat is wat anders, nu praat je puur in de aftelperiode. Dan heb je gewoon gelijk. Ik doelde eerder op het feit dat ik het begrijp dat er beginnende spelers zijn die met wat geluk hebben kunnen uitbouwen tot een groot account, door barbaren te edelen. En door de snelheid op de classic en een beetje activiteit heb je al snel een groot account. Die ranks die er ingebouwd zitten bepalen dat vele mensen (jongens en rankings) daar op gaan spelen. Ze hebben verder totaal geen besef (voorlopig, wat niet is kan nog komen) over tactische mogelijkheden etc etc. Verder werden er een paar op deze wereld misbruikt door het tactische brein van onze tegenstander die op delete ging. Die praatte op hen in als "je kan blijven als je braaf bent" en ik weet uit mijn begin periode dat dat wel werkt. Verder kennen ze het verschil niet tussen een classic en andere werelden. Wat voor ons natuurlijk wel duidelijk is. Als die spelers van in het begin tegengewerkt hadden in het westen en het noorden dan gok ik dat wij als poef zelfs nog makkelijker hadden gewonnen. Er waren geen defbunkertjes beschikbaar etc etc.

Op een wereld heb je gewoon heel gemakkelijk gezegd edelvoer nodig. En op deze wereld waren daar een aantal extreme voorbeelden van.

Ik begrijp jullie denkwijze volledig en vind dat nu ook, maar ik weet hoe het in de praktijk gaat. Ik was zelf geen echt tw talent en ben ook met heel kleine stapjes vooruit gegaan. Je hebt er een paar in poef die wss na twee maanden meer konden dan ik bv in 3-4 jaren maar dat kan je gewoon niet van iedereen verlangen.

Nee, op het moment dat GOUD op barbaar ging, zie ik niet in waarom mensen zoals Big-Daddy-D en ferno444 honderden en honderden barbarendorpen moeten overnemen.Op dat moment kunnen ze zelf ook wel weten dat A de wereld gespeeld is als ze nu niet in actie komen, B als ze niet in actie komen, en mensen zoals miso sturen een PM dat barbaren edelen de wereld vertraagd, dat ze dan gewoon de eer aan zichzelf houden.

En ik heb dus ook wel zat voorbeelden van gasten die wel (redelijk) geluisterd hebben zoals Jian Wei, en deel van run (degene die het niet deden werden gepakt).

Daarom neem ik het gasten zoals Charlie dus wel gewoon kwalijk, omdat die door bleven internen en barblen terwijl ze wisten dat ze al niets meer gingen betekenen. En dat zijn nog 'ervaren' spelers. Dan komt daar een kletsverhaal dat hij mogelijk platy ging joinen, maar dat was ooit eens 6 weken voor de aanval op ze besproken en stond toen al tijden weer in de koelkast.

Of nog een voorbeeld timsmit die eerst in Bdgr zat, en later ook in ~i~. Daar hadden we ook een conversatie mee, en hebben we ook ruim 3 weken lang aangevraagd aan hem om te stoppen met het edelen van barbs. Hij zei constant dat doe ik morgen, en dan edelde hij de dag erna weer 20 dorpen, van 10-60 punten!!!! Tot nathan op een gegeven moment besloot hem te bestoken met een triljoen fakes, bleef hij tegen zelfs zijn eigen woorden in barblen. Dan mag je wel noob zijn, maar dat zijn gewoon bewuste handelingen.
Dat heeft niet met onwetend of denkwijze te maken, maar dat is gewoon puur stangen, dwars.
 
Reactiescore
660
Ja, daar heb je gewoon gelijk in. Maar goed. Dat sluit ook aan op wat ik ongeveer zeg. Van zodra de wereld gespeeld is, aftelfase. Dan edel je geen barabaren meer.

Ik bedoel gewoon dat ik het groot worden door barbaren edelen wel begrijp, tijdens het normale wereldverloop. Je begreep me wel denk ik.

@finalowner3 : sommige mensen lezen niet eens die opgegeven instellingen en moesten ze dat wel doen dan hebben ze meestal niet begrepen wat voor wereld het wordt hoor.
 

DeletedUser77725

Guest
Dan komt daar een kletsverhaal dat hij mogelijk platy ging joinen, maar dat was ooit eens 6 weken voor de aanval op ze besproken en stond toen al tijden weer in de koelkast.
Zie niet in waarom dit een kleuterverhaal is zoals jij het noemt. Is gewoon de waarheid. Dit was ook het plan en er is ons ook nooit meer gezegd dat dit niet ging doorgaan door Dick van holy coly. Hij heeft zelf gezegd dat hij te weinig heeft gecommuniceerd daarover met ons. Je moet niet denken dat je voor alles een gepast antwoord/verklaring hebt en dat je van alles op de hoogte was. En over de bb's edelen zoals ik al vaak heb gezegd ja we hadden ermee moeten stoppen, maar jullie hebben ons nooit uitdrukkelijk in een pm gezegd dat we hiermee moesten stoppen. Was dit wel gebeurt geweest dan denk ik wel dat we vroeger waren gestopt met bb's edelen.
 
Reactiescore
1.089
Zie niet in waarom dit een kleuterverhaal is zoals jij het noemt. Is gewoon de waarheid. Dit was ook het plan en er is ons ook nooit meer gezegd dat dit niet ging doorgaan door Dick van holy coly. Hij heeft zelf gezegd dat hij te weinig heeft gecommuniceerd daarover met ons. Je moet niet denken dat je voor alles een gepast antwoord/verklaring hebt en dat je van alles op de hoogte was. En over de bb's edelen zoals ik al vaak heb gezegd ja we hadden ermee moeten stoppen, maar jullie hebben ons nooit uitdrukkelijk in een pm gezegd dat we hiermee moesten stoppen. Was dit wel gebeurt geweest dan denk ik wel dat we vroeger waren gestopt met bb's edelen.

Ik zei 'klets' niet kleuter.
Daarbij mis je het punt wat ik ermee maak, dat komt wellicht neer hoe ik het neergezet hebt sorry daarvoor, maar het maakt jou text daardoor wel een beetje irrelevant.

Ik bedoel ermee te zeggen dat het barbaren geedel ondanks een geromantiseerd verhaal om naar platy te gaan, alsnog niet had mogen/moeten gebeuren.

Verder denk ik dat we vrij duidelijk in PM zijn overgekomen dat je niet verder moest gaan met barbaren edelen. Dat weet je zelf ook wel, want het antwoord wat jij gaf tegen ons is 'dat wij het ook doen'. Terwijl wij het puur deden om front te maken. k raad je ook aan even de pms terug te lezen met datum 03.04.2017 daar komt behoorlijk duidelijk over dat jullie wel degelijk weten waarom wij ons zo als een hork gedroegen. Mogelijk heeft percy het ook nog gezegd in PM

EDIT: En je hebt het toen met Holy afgesproken omdat die erbij hadden gezegd dat als je door ging met barbs edelen, hun wel zouden aanvallen. Waarop jou antwoord was dat je niet begreep waarom POEF dat dan wel mocht (terwijl natuurlijk de n1 stam nooit in dominatie% zichzelf kan verlagen, dus dat ligt heel erg voor de hand dat wij dat wel mochten).

Ik bedoel gewoon dat ik het groot worden door barbaren edelen wel begrijp, tijdens het normale wereldverloop. Je begreep me wel denk ik.

Mwah met alleen barbs kan je, tenzij je net als ~I~ 100 BG's had, nooit echt groot worden. Alleen maar semi zoals die kneuzen zoals kikkergonekills. Die ook alleen maar groot werd omdat hij 200 CF's had bij een op dat moment niet al te actieve tim010, die overigens ook miljaarde veel front had met andere accs
 

DeletedUser77725

Guest
Ik zei 'klets' niet kleuter.
Daarbij mis je het punt wat ik ermee maak, dat komt wellicht neer hoe ik het neergezet hebt sorry daarvoor, maar het maakt jou text daardoor wel een beetje irrelevant.
Ja heb ik idd verkeerd gelezen sorry daarvoor, maar dan blijf men antwoord nog altijd wel een beetje het zelfde want je blijft nog altijd zeggen dat het precies zever was dat we naar platy gingen.
Het plan was toen ook gwn om te fuseren met yoyo en dan platy te joinen en zo tegen D te strijden, maarja D ging juist allemaal op delete als we al met de fusie bezig waren. Was D niet op delete gegaan dan hadden we ook helemaal geen (of toch amper) bb's zitten edelen omdat we het dan wel druk genoeg hadden gehad met D zelf.

Verder denk ik dat we vrij duidelijk in PM zijn overgekomen dat je niet verder moest gaan met barbaren edelen. Dat weet je zelf ook wel, want het antwoord wat jij gaf tegen ons is 'dat wij het ook doen'. Terwijl wij het puur deden om front te maken. k raad je ook aan even de pms terug te lezen met datum 03.04.2017 daar komt behoorlijk duidelijk over dat jullie wel degelijk weten waarom wij ons zo als een hork gedroegen. Mogelijk heeft percy het ook nog gezegd in PM

EDIT: En je hebt het toen met Holy afgesproken omdat die erbij hadden gezegd dat als je door ging met barbs edelen, hun wel zouden aanvallen. Waarop jou antwoord was dat je niet begreep waarom POEF dat dan wel mocht (terwijl natuurlijk de n1 stam nooit in dominatie% zichzelf kan verlagen, dus dat ligt heel erg voor de hand dat wij dat wel mochten).

Ja ik wist ook gewoon niet dat het voor jullie niets uitmaakte als jullie bb's edelde daarom ook dat ik het antwoord gaf van jullie edelen ze toch ook.
Dit schreef je zelf in skype toen ik dit zei.
Schermafbeelding 2017-06-11 om 14.36.34.png
We hadden het mss idd kunnen afleiden uit de pm's en daar zaten we dan fout. Maar ik zeg het nog is als er ons 1 deftige pm's was gestuurd met en goede uitleg waarom dat we dit niet meer mochten doen dan denk ik dat we ook zo goed als direct waren gestopt met edelen.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Reactiescore
1.089
Nee dat zeg ik niet. Ik zeg dat het ge/ver (whatever) romantiseerd is. Dwz dat je het zelf iewat rooskleuriger overbrengt dan dat het daadwerkelijk was. Feit is dat jij en Holy al 2 a 3 weken niet meer hadden gesproken. En dat pas toen je aanvallen kreeg je daar weer op teruggreep.

De communicatie van Holy mag dan slecht zijn geweest. Maar voor een recruit al 2 a 3 weken niets meer gehoord te hebben, dat klinkt heel naíef.

Verder leuk dat je een half skype logje post, want dit is wat ik erna zei:
Maar ik vind de intentie wel duidelijk overkomen stoppen met internen, en ga strijd voeren

En dat is barbaren edelen niet. En dat mag dan wellicht niet zo concreet in de PM's hebben gestaan, als je terugleest dan lees je dat jullie toen al wisten dat dat wel de intentie was waar wij op doelde.

Dat blijkt o.a. uit deze PM (van jullie zelf) Van 03.04.2017 12:47:
Bb's edelen is niet internen trouwens, maar nee dat wou ik niet.

Jullie zaten barbs te edelen bij pindakaas1... Dat was in de verste verte niet bij ons in de buurt...

Verder snap ik, nu ik heb uitgelegd waar mijn vorige post over ging, niet echt waar je naar toe wilt. Elke keer als je je naam tevoorschijn komt schiet je volledig in de verdediging terwijl het gewoon een feit is dat je veel barbs hebt gepakt en weinig hebt gestreden, en meer zat er ook niet achter mijn vorige post, ik gebruikte je dan ook slechts als voorbeeld, en je weet zelf ook wel dat dat volledig terecht is. Dus wat is nu het probleem
 
Laatst bewerkt:

DeletedUser77725

Guest
Nee dat zeg ik niet. Ik zeg dat het ge/ver (whatever) romantiseerd is. Dwz dat je het zelf iewat rooskleuriger overbrengt dan dat het daadwerkelijk was. Feit is dat jij en Holy al 2 a 3 weken niet meer hadden gesproken. En dat pas toen je aanvallen kreeg je daar weer op teruggreep.
Ja rooskleuriger ik had idd wel door tegen het einde dat er niks meer van ging komen en ook gwn vooral omdat platy toch geen strijd meer met jullie wouden voeren, maar als D niet op delete was gegaan was dit wel gewoon doorgegaan. En hoe heb ik hier dan toen ik aanvallen kreeg terug op ingegaan?

Verder leuk dat je een half skype logje post, want dit is wat ik erna zei:
Wou gewoon tonen dat je zelf ook vond dat jullie het nooit echt duidelijk hebben gezegd had er gerust het andere stukje willen bijzetten.

Jullie zaten barbs te edelen bij pindakaas1... Dat was in de verste verte niet bij ons in de buurt...
Tja wat ik zeg is gwn wat ik mij nog herinner van hoe ik het toen bedoelde, als jij het hier zoals vaak niet mee akkoord bent ook leuk voor jou, maar ik weet wet van mijn eigen dat het mij toen niet om die bb's ging. Ik kan dit zoveel keer zeggen, maar jij blijf het toch alleen vanuit jou kant bekijken en die van mij klopt dan langs geen kanten naar jou mening.

EDIT:
Verder snap ik, nu ik heb uitgelegd waar mijn vorige post over ging, niet echt waar je naar toe wilt. Elke keer als je je naam tevoorschijn komt schiet je volledig in de verdediging terwijl het gewoon een feit is dat je veel barbs hebt gepakt en weinig hebt gestreden, en meer zat er ook niet achter mijn vorige post, ik gebruikte je dan ook slechts als voorbeeld, en je weet zelf ook wel dat dat volledig terecht is. Dus wat is nu het probleem
Wat mijn probleem gewoon is dat altijd als ik iets zeg dat je dit niet serieus neemt en dat het precies allemaal leugens zijn. En je hebt altijd weer een antwoord klaar staan waarmee je wilt duidelijk maken dat mijn mening/post niet klopt. Er kunnen toch gewoon andere kanten van van het verhaal zijn of andere visie's die ik dan misschien eenmaal heb Ze zijn dan voor jou mss niet waar of logisch maar dat betekent daarom niet dat het niet gewoon de waarheid is.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser72857

Guest
Tja wat ik zeg is gwn wat ik mij nog herinner van hoe ik het toen bedoelde, als jij het hier zoals vaak niet mee akkoord bent ook leuk voor jou, maar ik weet wet van mijn eigen dat het mij toen niet om die bb's ging. Ik kan dit zoveel keer zeggen, maar jij blijf het toch alleen vanuit jou kant bekijken en die van mij klopt dan langs geen kanten naar jou mening.

Je wilde gewoon nog een lastiger te deffen front bij elkaar edelen aan barbs om het NOG SPANNENDER te maken. Draaide goed uit dat plan.
 
Reactiescore
1.089
Ja rooskleuriger ik had idd wel door tegen het einde dat er niks meer van ging komen en ook gwn vooral omdat platy toch geen strijd meer met jullie wouden voeren, maar als D niet op delete was gegaan was dit wel gewoon doorgegaan. En hoe heb ik hier dan toen ik aanvallen kreeg terug op ingegaan?

Nouja dat verhaal van die stab.

Wou gewoon tonen dat je zelf ook vond dat jullie het nooit echt duidelijk hebben gezegd had er gerust het andere stukje willen bijzetten.

Dat maakt het verhaal wel volledig ja. En zoals ik al in mijn vorige post zei, het zal me niet verbazen als het wel zo stond in de pm's met Percy. Want bij de voorwaarde van Holy Cola stond dat als je het wel barbs edelde, dat je dan alsnog aanvallen kon verwachten van Platy.

Tja wat ik zeg is gwn wat ik mij nog herinner van hoe ik het toen bedoelde, als jij het hier zoals vaak niet mee akkoord bent ook leuk voor jou, maar ik weet wet van mijn eigen dat het mij toen niet om die bb's ging. Ik kan dit zoveel keer zeggen, maar jij blijf het toch alleen vanuit jou kant bekijken en die van mij klopt dan langs geen kanten naar jou mening.

EDIT:
Wat mijn probleem gewoon is dat altijd als ik iets zeg dat je dit niet serieus neemt en dat het precies allemaal leugens zijn. En je hebt altijd weer een antwoord klaar staan waarmee je wilt duidelijk maken dat mijn mening/post niet klopt. Er kunnen toch gewoon andere kanten van van het verhaal zijn of andere visie's die ik dan misschien eenmaal heb Ze zijn dan voor jou mss niet waar of logisch maar dat betekent daarom niet dat het niet gewoon de waarheid is.

Iets bedoelen, of iets zeggen is wat anders dan de feiten. En daar kan je gewoon niet omheen klaar. Zolang je geen strijd levert op CL13 - en dat heb je dus ook niet- sta ik volledig in mijn recht om jou te gebruiken als voorbeeld hoe het niet moet. Dat jij dat allemaal anders bedoeld hebt of anders ziet zal mij, en de rest van de community en de wereld echt een worst wezen.

Dan kan je zeggen van juah maar jullie hebben het niet zo expliciet gezegd. Terwijl in de PM geef je blijk alsof je drommels goed weet waar we het over hebben.

Overigens vind ik mezelf hier nog uiterst objectief in hoor. Als ik echt zou zeggen wat ik denk zou ik ook een pak straffer zijn. Leugens? Nee, je mag prima je eigen visie hebben. Of het ergens op slaat vind ik dan weer een ander verhaal. Want lets be fair, wiens geloofwaardigheid is nou in het geding. Jij beweerde vanaf eind maart al dat je strijd ging leveren, daarvoor heb je immers yoyo geinternd waar 3 spelers op zaten. En je cluster nog verder versterkt met barbs, om naar ons toe te edelen. Maar die strijd is er toch nooit van gekomen?

Het is gewoon dat constant als wij zeggen van dit is een voorbeeld van strijd ontwijkend gedrag, dan kom jij weer met een slap excuus.
Voorbeelden:

De ene keer pak je barbs om te fronten, dus pak je barbs mijlen ver weg. Een andere visie op front maken noem je dat.
Dan pak je yoyoyo als intern en fake je ODA, omdat je hun op je account wilt hebben, om tegen ons te kunnen strijden. De strijd komt er niet.
Je hele stam loopt te barblen, maar daar heb je niks mee te maken. Wat raar op een spel dat tribal- wars heet.
Dan krijg je aanvallen, maar als platy gaat aanvallen is het een stab.
Dan val je met 100 bondgenoten Moonlight aan, maar je wilde ze zelf niet en of niet zoveel als BG
Dan krijgen jullie een invite van GOUD om os naar hun te sturen, maar je wilt geen pion meer van hun zijn

Dit zijn zomaar 6 voorbeelden van strijd ontwijkend gedrag, en de excuses die ik van jou gehoord hebt. Wanneer accepteer je gewoon eens dat je geen reet hebt gedaan? Jij mag een andere visie hebben, ja leuk. Maar na een paar keer is die kans toch echt een keer voorbij.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser78396

Guest
Als je wilt oefenen, doe je dat met een classic die er normaal uit ziet en dus niet met enorm veel barbs per speler. Hierdoor word je enkel getriggered om lekker barbs te edelen, in plaats van echt wat te leren. Denk je dat ik heb leren spelen door lekker noob instellingen te spelen (ook met speed trouwens), dit deed ik door steeds het maar zelf te proberen (zonder hulp), als je dat doet dan komt de rest van zelf wel. Ze zeggen niet voor niets oefening baart kunst.

Nouja opzich in de eerdere fases ging het vechten tegen spelers van vergelijkbare grootte best goed, al waren dat natuurlijk niet de spelers met de meeste skills en is de strijd waarschijnlijk niet vergelijkbaar met een die jullie zouden hebben gevoerd, al moet ik zeggen dat ik toch wel deftig had getimed :p. Oefening is inderdaad de sleutel, ik weet bijvoorbeeld wel hoe ik moet backtimen maar heb het nog niet in praktijk kunnen oefenen. Misschien bekijk ik het wel verkeerd in de zin dat ik het liefst in een rustige omgeving wil oefenen(max 10 incomings om te backtimen ofzoiets) terwijl tw juist een hoge druk omgeving is en je juist dat soort dingen moet oefenen op momenten dat de druk hoog ligt omdat je het ook in die omstandigheden moet doen uiteindelijk... Idunno ... Vind dat ik het opzich voor mijn eerste wereld uiteindelijk niet slecht heb gedaan :D
 
Reactiescore
1.089
4x* startende anderhalve maand tot 2 maanden voor het einde
 
Bovenaan